Απορίες για NOVA

καλησπερα, καποιος κυριος πριν 2 χρονια ειχε αγοραση ενα πακετο απο την νοβα που ηταν μηχανημα , καρτα δεν ηταν αθλιτικο πακετο οπως μου ειπε !!!και για ενα χρονο συνδρομη 199 ευρο !!!!! αλλα ποτε δεν ειδε και ποτε δεν ενεργοποιηθηκε η καρτα !!!!! Τι γινεται στην προκειμενη περιπτωση ?????

ΥΓ.. οταν το αγορασε το πακετο καρτα και μηχανημα μαζι του ειπαν βαλτο το μηχανημα στο ρευμα βαλε την καρτα και περριμενε κανα 2 ωρες τοτε και θα ερθει το σημα ,λλα ποτε απο οτι μου λεει δεν ηρθε , δεν ειδε , με αποτελεσμα να τα παρει στο κρανυο ο ανθρωπος και να το βαλει στο κουτι του και τελος δεν ξαναασχοληθηκε!!!!!!
 
Συγνώμη προπλήρωσε κάποιο πακέτο 199 ευρώ και επειδή δεν άνοιξε η κάρτα μετά από λίγες ώρες, όπως του είπαν το έβαλε στο κουτί του και δεν ασχολήθηκε ξανά;
 
ο χρονος δεν αρχιζει να μετραει απο την στιγμη που ενεργοποιητε η καρτα_____?????
η τελος δεν αξιζει τον κοπο να παρω τηλεφωνο την νοβα___?????
 
Αυτό που ξέρω είναι ότι θα έπρεπε να κάνει ένα τηλ. να του στείλουν το σήμα ενεργοποίησης. Μετά από 2 χρόνια να πεις τι; Και μιλάμε για 199 ευρώ... Πως είναι δυνατών να το άφησε έτσι;
 
Re: Απάντηση: Απορίες για NOVA

τι ωραιο θεμα να κλεισουμε αυτην τη χρονια
αντε και με το νεο ετος να μας γραψεις και την απαντηση της νοβα
και ας μην περιμενει αλλο ο φιλος σου γιατι αν παρει ο οτε η καποιος αλλος
την νοβα τρεχα βγαλε ακρη!!!
καλη χρονια σε ολους
 
Δεν βάζεις την κάρτα και μετά από ένα δίωρο βλέπεις. Τους παίρνεις τηλέφωνο και συνήθως παίρνουν το ΟΚ από τον τεχνικό που κάνει την εγκατάσταση του πιάτου. Είναι γνωστό άλλωστε ότι λεφτά υπάρχουν και γι αυτό κάποιοι δεν ασχολούνται.
 
Αν η αγορά ήταν πριν 2 χρόνια τότε μάλλον θα πήρε το πακέτο "Nova in a BOX " το οποίο έπρεπε να το ενεργοποιήσει (με τηλέφωνο στο Κέντρο εξυπηρέτησης στη nova) μέχρι κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία που τελείωνε η προσφορά (6 μήνες αν θυμάμαι καλά).
Αφου δεν το έκανε ..."πέταξε" 199 ευρώ !
 
Παιδιά δεν πρέπει να θεωρούμε ως δεδομένο ότι όποιος πάρει Nova γνωρίζει ακριβώς τι παίρνει. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν να ξεχωρίζουν τι εννοούμε δορυφορική λήψη, ψηφιακή ή αναλογική.
Είμαι σίγουρος ότι ο άνθρωπος πήγε στο σπίτι σύνδεσε το μηχάνημα στην τηλεόραση, το έβαλε στην πρίζα, το άνοιξε και περίμενε να παίξει κανάλια. Αμφιβάλω πολύ αν ήξερε ότι πρέπει να κάνει σάρωση καναλιών, ή ότι τα κανάλια θα άλλαζαν από το ίδιο το μηχάνημα και όχι από κοντρόλ της τηλεόρασης. Ίσως να μην ήξερε ότι πρέπει να διαθέτει δορυφορικό πιάτο και να σύνδεσε το καλώδιο της τηλεόρασης ή και τίποτα και να περίμενε να δει κανάλια.
Μην ξεχνάτε ότι πριν μερικά χρόνια δεν ερχόταν εγκαταστάτης στο σπίτι και απλά έδιναν έναν αποκωδικοποιητή χωρίς να ασχοληθούν περεταίρω.
 
Συμφωνώ. Αφού δεν καταφέρνεις να δεις, όπως σου είπαν από το κατάστημα που το αγόρασες, δεν επιστρέφεις, δεν τηλεφωνείς; Aν μη τι άλλο 199 ευρώ ήταν αυτά.
 
Προφανώς θα ήταν τύπος ανθρώπου που είτε δεν το χρειαζόταν και απλά του το φόρτωσαν, είτε ήταν τύπος ανθρώπου που επειδή δεν ξέρουν να εξηγήσουν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, φοβούνται να ζητήσουν βοήθεια γιατί δεν θα καταλάβουν την ορολογία που θα χρησιμοποιήσει ο πωλητής της υπηρεσίας. Οπότε θεωρούν πιο εύκολο να το παρατήσουν από το να κάτσουν να μάθουν γι’ αυτό που αγόρασαν.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει τώρα με την ψηφιακή μετάβαση και τους εξωτερικούς ψηφιακούς αποκωδικοποιητές. Αν δεν πάει κάποιος εγκαταστάτης να βρει τα κανάλια (επί πληρωμή τις περισσότερες φορές), τότε δεν βλέπουν τίποτα οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας, παρόλο που αγόρασαν και ψηφιακό αποκωδικοποιητή για να βλέπουν κανάλια!!!
 
Last edited:
Αν η αγορά ήταν πριν 2 χρόνια τότε μάλλον θα πήρε το πακέτο "Nova in a BOX " το οποίο έπρεπε να το ενεργοποιήσει (με τηλέφωνο στο Κέντρο εξυπηρέτησης στη nova) μέχρι κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία που τελείωνε η προσφορά (6 μήνες αν θυμάμαι καλά).
Αφου δεν το έκανε ..."πέταξε" 199 ευρώ !

επανέρχομαι στο θεμα ,μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια με την Νοβα στην εξηπηρετηση πελατων με αναμωνη μονο 3 λεπτα και με μια αψωγη υπαλληλο !!! της ειπα αυτα που ειπα σε εσας , και στην συνεχεια εδωσα αριθμο καρτας , με απορια η κοπελα μου λεει αυτος ο αριθμος δεν ειναι καταχωρημενος στην νοβας το σθστημα μεσα!!!! μου ζηταει σειριακο αριθμο μηχανηματος της τον δεινω και δειχνει οτι το μηχανημα βρισκεται σε καταστημα της νοβα ακομα!!!! της εδωσα στοιχεια αιρθμο ταυτοτητας κτλπ τιποτα δεν ειναι καταχωριμενο , η κοπελα στην διαρκοια της συνομιλιας μας αφου την ειπα οτι εχω 2 φουλ συνδρομες 3πλαι πριν διεκοπτε την συνομιλια μας και μιλουσε συγουρα με τον προισταμενο της μηπως μπορεσουμε και κανουμε κατι αλλα μαλλον αυτος ηταν ανεδοτος διοτι η κοπελα ειχε ολη την ευγενικη προθυμια να βοηθηση .... Στην τελικη μου ειπε να παω στο καταστημα που το πηρε ο κυριος το μηχανημα και την καρτα να βαλω τον υπευθυνο του καταστηματος εκει να παρει τηλεφωνο κατω στα κεντρικα της νοβα στην αθηνα και με ανοιχτοι ακροαση να κανουμε σινδιαλεξει και οι τρεις μας, δηλαδη νοβα ,μαγαζι , και ο κυριος για να βγαλουμε ακρη!!!!!! εαν ημουν εγω ελλαδα και στην κομοτηνη που πηρε το πακετο ο κυριος δεν θα το αφηνα ετσι , γιατι η κοπελα μου ειπε οτι η καρτα αυτη δεν ενεργοποιηθηκε ποτε αρα ο αλλος μαλλον απο το υποκαταστημα της κοματηνης του εφαγε τα χρηματα του ανθρωπου γιατι τον ειδε οτι ειχε ενα μικρο προβλημα στο λογο του ειναι δυσλεκτικος!!!!!! στο τελος η κοπελα το μονο που μπορουσε να κανει σαν τελευταιο μου ειπε εαν θελβ με αυτο το μηχανημα και με αυτη την καρτα να μου κανει τακ τακ μια καινουργια συνδρομη φυσικα της ειπα οτι εχω 2 εγω φουλ αυτα πληροφοριακα
 
Αυτά δεν μας τα εξήγησες για τον άνθρωπο και βγάλαμε λανθασμένα συμπεράσματα για την όλη διαχείριση της κατάστασης. Θέλω να πιστεύω ότι την εξυπνάδα την έκανε ένας από τους εμπορικούς συνεργάτες της Nova και όχι από το κατάστημα Forthnet του νομού. Ντροπή του πάντως.
 
Μερικες αποριες γιατι η nova δεν βαζει καποιον που να ξερει να περιγραφει εναν ρημαδι αγωνα. ποτε δεν καταλαβα γιατι κοψανε τον καραλη καθως επισης γιατι σταματησε η ωρα των πρωταθλητων με καραλη επισης απο τις πιο ωραιες εκπομπες για το ποδοσφαιρο την κυριακη με ρεπορταζ συνντευξεις η τωρινη εκπομπη με πανουτσο καρπετοπουλο δεν βλεπεται ουτε του Σαββατου
 
Τωρα που στις 6/2/15 θα γινει το τελευταιο switch off της digea δεν πρεπει να περιμενουμε και αλλαγη της 11823;