Γιαρίμης Ηλίας
Supreme Member
Eδω ειναι η αρχικη χωρις κανενα ισιωμα και ισως ειναι ευκολοτερο να γινει κατανοητο τι με παραξενευει...
LR-2634.jpg by 1L1as, on Flickr
Ευθυγραμμισα τη μηχανη με βαση το παραθυρο αριστερα, που ειναι πιο κοντα μου... τι αποτελεσμα θα ειχα πχ., αν καδραριζα με βαση το κτιριο με την υδροροη?
Συμφέρει να ευθυγραμίζεσαι με μια κάθετο που είναι κοντα στον κεντρικό άξονα του καδρου διότι έτσι θα χρειαστείς λιγότερη περιστροφή και οι όποιες παραμορφώσεις θα είναι συμμετρικές. Καταλαβαίνεις και καλύτερα το καδράρισμα και πόσον "αέρα" χρειάζεσαι για διορθώσεις.
Ετσι που πηρες καθετο κοντα στο αριστερό άκρο έχεις μεγάλη σύγκλιση στο δεξί αλλα και αρκετή στο κεντρικό μερος. Κανονικά στην διορθωμένη θα πρέπει να συνδύασες περιστροφή δεξια + διόρθωση σύγκλισης. Αν είχες πάρει καθετο απο το κέντρο θα χρειαζόσουν μόνο διόρθωση σύγκλισης.
Οπως λέει και ο Λεων οσο γίνεται πιο μακρυα (και αν γίνεται και ψηλά). Αντικειμενικός στόχος ειναι η αναλογία των αποστάσεων που έχεις απο το χαμηλό και απο το ψηλό μερος του κτιρίου να μικρύνει.
Αν ενα κτιριο με υψος 10m το τραβήξεις απο πολύ χαμηλά απο αποσταση 10m απέχεις 10m απο την βάση και 14m απο την κορυφή δηλ. αναλογία 1,4.
Αν το τραβήξεις όρθιος (1,80m) απέχεις απο την κορυφή 13m αναλογία 1,3 .. αν ανεβείς και μερικά σκαλιά πας π.χ. σε 3,20m την μηχανή, η αναλογία γίνεται 1,2
Αν το τραβήξεις ξαπλωτός και απο 15m απέχεις 15m απο την βάση και 22m απο την κορυφή ... αναλογία 1,2. Ορθιος 1,14 ... + τα σκαλάκια 1,10 ...






