Arrival

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    107
Re: Arrival (2016)

Ο καθένας έχει δικαίωμα να διαφωνεί... Απλά πίστευα ότι εδώ θα μιλήσουμε για τη ταινία και το νόημα της, οχι για τεχνικά θέματα τόσο.


Sent from my SHIELD Tablet K1 using Tapatalk

Είναι κομμάτι κι αυτό της ταινίας, εγώ απλά μια αναφορά έκανα, όπως βλέπεις όμως το τεχνικό θέμα είχε αντίκτυπο, για άλλους θετικό για άλλους αρνητικό. Ευτυχώς που δεν υπάρχει κάποιος κανόνας - νόμος για κοινή αποδοχή γι αυτό και συζητάμε κι έχει πάρει τόση έκταση το θέμα, υγεία είναι κι αυτό.
 
Re: Arrival (2016)

Οχι βρε παιδιά προς Θεού δεν είπα να χάσουμε το νόημα της ταινίας, αντιθέτως με την έκταση που έχει πάρει το νήμα προσωπικά εγώ αποκόμισα και πράγματα που δεν τα είχα σκεφτεί, όπως και να το κάνουμε όμως και το τεχνικό κομμάτι είναι αναπόσταστο μέρος της ταινίας κι εδώ φαίνεται ότι έπαιξε ρόλο και στην ατμόσφαιρά της αφού αποτέλεσε σκηνοθετικό βοήθημα, να μην αναλυθεί κι αυτό;
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Για την ταινια μιλαμε βρε Γιαννη. Το ξανα ειπαμε πιο πανω.
Απο τη στιγμη ο σκηνοθετης επιτηδες και μονος του δημιουργησε αυτο το mood: ¨αισθητικο αποτυπωμα μιας συννεφιασμενης παρασκευης σε εναν υπερηλικα με καταρρακτη στα ματια που πηγε να κλεισει ραντεβου στα εξωτερικα, αλλα ειχαν απεργια" ειμαστε υποχρεωμενοι να κρινουμε ΚΑΙ αυτο το mood ως κομματι του καλλιτεχνικου θεματος της ταινιας.
Γιατι και η οποια αποδοση της εικονας στο πανι, ειναι και αυτο τεχνη, για αυτο εξ αλλου γινονται κι αυτα τα editing.

Aναρωτιεμαι σε πιο πηγαδι κατουρησαν οι θεατες που πηγαν να δουν την ταινια στα σινεμα οπου το mood αυτο δεν υπηρχε.
Ο σκηνοθετης σκεφτηκε να το χαρισει απλοχερα μονο στους θεατες σπιτι.
Βεβαια δεν αναρωτιεμαι και πολυ, αν τολμουσε να το κανει αυτο σε μια κινηματογραφικη αιθουσα, σε τοσο μεγαλες ιντσες, οι θεατες δεν θα εβλεπαν τιποτα αλλο παρα μονο υποτιτλους.

Απο το χμ..ενταξει ηταν λιγο μουντη, περασαμε στο "ατμοσφαιρα ονειρου" μετα στο "ρευστοτητα αναμνησεων" μετα περασαμε στο "η ταινια παιζει σωστα, πεταξτε τα μεσα προβολης σας" και τωρα περασαμε στο "μια συννεφιασμενη τριτη μεσα απο τα τζαμια ενος λεωφορειου"

Μετα

ο kOSH αυτο ΑΚΡΙΒΩΣ εισεπραξε, εσυ θεωρεις οτι ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ βλεπουν τα ματια μας σε real life καταστασεις.

Που αν γινει καμια στραβη στο μελλον και αποκαλυφθει κανενα σκανδαλο πως η ταινια ειχε προβλημα στο τρανσφερ επειδη ο τεχνικος κουτουπωνε μια συνεργατιδα την ωρα του editing, να δω μετα τι θα λετε.

Ενταξει ειπαμε να σιγονταρουμε την κατασταση και να αποδεχτουμε πως στα δις πληθυσμου, θα υπαρχουν σιγουρα και καποιοι οπου αυτο το "χρειαζομαι επεμβαση στα ματια Mode" του σκηνοθετη θα τους αρεσει.

Aλλα να στρεβλωνεται η πραγματικοτητα (περισσοτερο και απο τη στρεβλωση που προκαλει το warp 9) και να λετε πως ολος ο πλανητης κανει λαθος για την εικονα, να χαρακτηριζετε ασχετους απο τεχνη οσουν δεν καταφεραν να δουν την ταινια με την δικη σας οπτικη, το βρισκω αρκετα υπερβολικο.

Και πρεπει να καταληξετε καπου. Ο Kosh εισεπραξε οτι εβλεπε ακριβως μια βροχερη τριτη μεσα απο τζαμια λεωφορειου ο Γιαννης θεωρει οτι ειδε στην ταινια αυτο που βλεπουν τα ματια του στην πραγματικη ζωη. Αρα στα ματια του Γιαννη απεικονιζονται στην καθημερινοτητα τα παντα μουντα και θολα σαν ολες οι μερες να ειναι βροχερες και να τις βλεπεις θολα με πεπλο μεσα απο ενα τζαμι.
Ελλαδα ζεις ή σε καμια Αγγλια. ? Τετοια φωτεινοτητα στην Ελλαδα, ουτε σε υπογεια γκαρσονιερα.

Ετυχως που τα γραψατε αυτα βεβαια, γιατι λιγο πιο πανω σκιζατε τα ρουχα σας οτι το υλικο επαιξε μια χαρα και επρεπε να παμε ολοι να πεταξουμε τα μεσα προβολης μας.
Και καθεστε μεσα σε ενα τεχνολογικο φορουμ να διαμαρτυρεστε πως ολο αυτο το πακετο των υπολοιπων ταινιων με κοντραστ, αναλυση φωτεινοτητα, χρωματα κλπ ειναι ενα λαθος πακετο που δεν συναδει με το real life.

Τωρα στα της ταινιας και η παρακληση σας να επιστρεψει το θεμαστα της ουσιας της ταινιας. No problemo. Εγω απο πλευρας μου εγραψα για τα νοηματα, εδωσα και λινκ για ολα τα νοηματα κρυφα και φανερα, συζητηθηκαν και αυτα απο ολους οσους συμμετεχουν.
Θελετε κι αλλο, ομως επ αυτου δεν εχω τι αλλο να γραψω εγω.
Το θεμα ως δυναμη του λογου ειναι πολυ ειπωμενο σχεδον τετριμενο σημερα, ειπωθηκαν διαφορα απο ολους.
ΑΝ υπηρχε ΚΑΙ εικονα θα εβγαινε και κανενας sr17b να γραφει σεντονια για τις υφες του διαστημοπλιου, εξελιγμενες τεχνολογιες κλπ κλπ.
Αλλα οπως ολοι ειδαμε ο σκηνοθετης τα αφησε ολα αυτα φλου.

Εγω παντως μεσα απο μια ευθυμη και χιουμοριστικη διαθεση που εχω αυτες τις μερες (οχι δεν κερδισα κανενα τζοκερ) συμμετεχω στο νημα οχι ως flame, απλα διασκεδαζω να πω την αληθεια με ολα αυτα τα mood που δηλωνονται ως αποπειρα του σκηνοθετη. Δεν εχω καμια προθεση να θιξω προσωπα, ουτε να τρολλαρω, ουτε τιποτε απο αυτα.
Απλα μου αρεσει ετσι οπως εχει εξελιχθει το νημα. Δεν υπαρχει κανενας απωτερος σκοπος.

Τεγκονικ, οκ, εθαψα οσο μπορουσα την ταινια. Ποτε να ερθω να μου δωσεις τη λαμπα που μου εταξες. ? :silly:
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Τεγκονικ, οκ, εθαψα οσο μπορουσα την ταινια. Ποτε να ερθω να μου δωσεις τη λαμπα που μου εταξες. ? :silly:

Aααα ... ωστε ετσι λοιπον ... :laugh:
Bρισκοσουν σε διατεταγμενη υπηρεσια ! Εκτελουσες χατηρακι ...
Τς τς τς τς ... ποσο πιο χαμηλα να ξεπεσει κανεις ... για μια ΛΑΜΠΑ ! :flipout:

Ω καιροι ... ω ηθη ... :icon15:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Ο καθένας έχει δικαίωμα να διαφωνεί... Απλά πίστευα ότι εδώ θα μιλήσουμε για τη ταινία και το νόημα της, οχι για τεχνικά θέματα τόσο.


Sent from my SHIELD Tablet K1 using Tapatalk
Σε topic με τιτλο ταινιας και θέλεις να μιλήσεις για ταινία;
Δεν ήθελα να στο πω αλλά μου φαίνεσαι λίγο παράξενος
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Aααα ... ωστε ετσι λοιπον ... :laugh:
Bρισκοσουν σε διατεταγμενη υπηρεσια ! Εκτελουσες χατηρακι ...
Τς τς τς τς ... ποσο πιο χαμηλα να ξεπεσει κανεις ... για μια ΛΑΜΠΑ ! :flipout:

Ω καιροι ... ω ηθη ... :icon15:

Δυσκολοι οι καιροι για πριγκηπες. :flipout:
 
Re: Arrival (2016)

τι πινεις και δε μας δινεις ? :flipout:
.... η ταινια δε γυριστηκε στην Ελλαδα , μια μερα του καλοκαιριου.

Εχει φλατ εικονα απο αποψη, αυτο ειπαμε, και οτι παιζει σωστα σε μια OLED ακριβως επειδη οι τηλεορασεις αυτες αποδιδουν πιο καλα αυτου του ειδους περιεχομενο.
Στη δικη σου tv/projector μπορει να φαινεται ξεπλυμενη και προβληματικη , στη δικια μου ΟΧΙ .

αν εσυ εχεις θεμα μ αυτο, ειναι δικο σου προβλημα, οχι δικο μας!

ΕΛΕΟΣ πια.... δες το INDIPEDANCE DAY να ξελαμπικαρεις !

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---




ΥΓ.. εχεις ανοιχτη προσκληση να ερθεις να τη δεις και στην OLED μου... ισως αλλαξεις γνωμη! :ernaehrung004:
 
Last edited:
Απάντηση: Arrival (2016)

Για το mood ΤΗΣ ταινιας δεν μιλαμε. ?
Και κανετε λαθος. ΑΝ μιλουσαμε για το 4Κ που ειναι upscale απο 2Κ, ΤΟΤΕ θα μιλουσαμε για τα τεχνικα της ταινιας.
Το mood, οπως και τα σκηνικα, μονταζ, φωτογραφια κλπ κλπ ΕΙΝΑΙ η ταινια.
Και σχολιαζουμε οτι η εφαρμογη αυτου του Mood δεν εγινε σωστα.
Αν δεν επιτρεπεται να σχολιαζουμε για το Mood (αρα και μονταζ, χρωματα, σκηνικα κλπ κλπ) τοτε να κατεβασουμε τους υποτιτλους σε srt, να τους διαβασουμε και να αναλωθουμε στους διαλογους.
Μα τι λετε τωρα. ?

Δηλαδη σε αλλες ταινιες δεν σχολιαζουμε ενα διαφορετικο mood με ασπρομαυρη φωτογραφια, κοκκο κλπ και ΠΩΣ αυτος επηρρεασε το εικαστικο κομματι. ?
 
Re: Arrival (2016)

Μαγουλομωρακι ....
Η ταινια ειναι ΚΑΙ mood ... δεν ειναι ΜΟΝΟ mood :smash:
Τοσα πραγματα που γραψαμε εδω μεσα ... αφορουν μονο το mood ?

Σουπια .... ε σουπια .... :rolleyes:

Εμενα μου θυμιζεις ! :laugh:
 
Re: Arrival (2016)

Δεν εγινε σωστα κατα τη δικη σου αποψη... για τη δικια μου και οσων την ειδαν μαζι μου, ηταν ακριβως οπως επρεπε.

απλα το δικο σου μεσο προβολης, δεν επιτρεπει να τη δεις οπως ειναι... τι δεν καταλαβαινεις ?
χωρις το απολυτο μαυρο, πως θα δεις τις διαβαθμισεις σε μια υποφωτισμενη σκηνη ?

Και την ειδα και στο προβολεα μου, και φυσικα η εικονα μου φανηκε "ξεπλυμμενη" , αυτο δεν αλλαζει ομως τη ταινια, ουτε τη κανει "κακη" ταινια, εστω και τεχνικα.

ΥΓ... γι αυτο δε βλεπω συχνα πια ταινιες σε προβολεα, η OLED κανει ζημια!:flipout:
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Δεν ειπα εγω οτι ειναι μονο mood. Αλλα στα υπολοιπα της εικονας δεν εχουμε να πουμε και πολλα μιας και δεν εδωσε και πολλα η ταινια, οποτε τι κριτικη να κανεις σε σκηνικα, εφε, φωτογραφια κλπ. ?
Αν τα βγαλουμε ΟΛΑ εκτος καδρου και κρατησουμε ΜΟΝΟ τα meanings της ταινιας....Οκ αντε καντε το.
Τα δικα μου γραπτα εμποδισαν καποιον να γραψει για αυτα. ? Αν χαλαω τον ειρμο της σκεψης καποιον απποπροσανατολιζοντας, οκ σταματω να γραφω.
Θεωρω ομως οτι Αν καποιος θελει να προσθεσει κατι πανω στα meanings θα το κανει ουτως ή αλλως.
Απο τη στιγμη που δεν γραφουν και παρα πολλοι (ισως δεν εχουν δει ακομα την ταινια) για τα meanings, θεωρησα οτι δεν πειραξε να κρατιεται ζεστο το νημα, εστω και με χιουμοριστικο υφος γραφης απο μερους μου.

270 μελη εχουν διαβασει το νημα. Αν θελουν ας γραψουν για meanings κλπ
 
Re: Arrival (2016)

Η ταινια προσφερεται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ... για διευρυνση και εμβαθυνση αντιληπτικου οριζοντα.
Βεβαια, μαμιεται ο Διας και η Ηρα, με τo τι συμβαινει με το παιδι της Louise ... αλλα ...
η ταινια (καλως η κακως) πλασαριστηκε με τον τιτλο Arrival. Οποτε ριχνει το βαρος
πρωτιστα στους εξωγηινους (οσο το κανει και οπως το κανει).

Εαν λοιπον μιλαμε για μια ταινια που πραγματευεται επαφη με εξωγηινους, ολα τα αλλα
(meanings of life, παγκοσμιοποιησεις, μαναδες, πατεραδες, κορες, μουνταδες, θολουρες,
ποιοτητα εικονας) ερχονται απο δευτερα .... μεχρι εκατοστα (ισως και παραπερα).

Αυτη την αισθηση εχω !
 
Απάντηση: Re: Arrival (2016)

.
η ταινια (καλως η κακως) πλασαριστηκε με τον τιτλο Arrival. Οποτε ριχνει το βαρος
πρωτιστα στους εξωγηινους (οσο το κανει και οπως το κανει).
Στο contact ( Η Επαφή) θεωρείς ότι το βάρος έπεσε πρωτίστως στην επαφή με τους εξωγήινους η σε κάτι άλλο;
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Εγω βρε Γιαννη να δεχτω (με επιφυλαξη μεχρι να το δω σε oled) πως η ελλειψη οπισθιου φωτισμου σε μια oled συνετελεσε ως ενα βαθμο στην εξαλειψη πεπλου που προκαλειται απο το διο το μεσο προβολης (π.χ. οπισθιος φωτισμος)
Το range της φωτεινοτητας ομως παραμενει το ιδιο ως συμπιεσμενο. Οταν ο σκηνοθετης εκοψε το κοντραστ και μειωσε το φως βαζοντας και πεπλο στην ταινια (εκτος κι αν ισχυριζεσαι πως το ολο πεπλο προκυπτει απο τα μεσα προβολης και οχι απο εφε του σκηνοθετη) εχω θεμα να παρακολουθησω χαλαρα την ταινια. Βλεπω μια ξεπλυμενη μουντη εικονα σε φωτεινες και στις σκοτεινες το καδρο γεμιζει απο μαυριλα. Αν τωρα ο σκηνοθετης θελησε να ανταμειψει μονο τους κατοχους oled, εσενα πως σου ακουγεται αυτο. ?
Εξηγησε μου τωρα πως μια oled εκανε την μουντη εικονα ξανα φωτεινη. Εγω λεω οτι δεν την εκανε.
Αν αυριο ξανα δω την ταινια στην oled καποιου φιλου και δω παλι μια χαρα εικονα, σαφως και θα αναθεωρησω.
Μεχρι τοτε εχω τις επιφυλαξεις μου.

Αλλα βρε Γιαννη....σιγα μην αγορασω και Lumagen για να καταφερω να δω μια συγκεκριμενη ταινια. Δεν καταλαβαινεις το point. ? Ακομη κι ΑΝ μια ολεντ δινει καλυτερα σκοτεινα μιας και δεν υπαρχει οπισθιος φωτισμος και εκει δω μια βελτιωση στην εικονα 5-10% ειναι αρκετο. ? Κι αν ειναι. ? Να παω να αγορασω Oled. ? Να πεταξουμε ολοι τις τηλεορασεις μας και τους προβολεις μας οπως γραφετε. ? Ξερεις πως ακουγετε αυτο στα αυτια μας ετσι οπως το λετε. ?

Οκ μπορει να πηρε την αδεια να την κανει ετσι και να τον αφησαν. (ισως δεν ηξεραν και το τελικο αποτελεσμα πως θα ηταν τοσο μουντο) Πιστευεις οτι θα τον ξανα αφησουν να ξανα κανει τετοια κινηση στο μελλον. ? Κατσε να περασει λιγος καιρος να δει κοσμος το φρεσκοαφιχθεν bluray και υστερα θα παρατηρησεις πως η πλειοψηφια θα δει ολη αυτη την κινηση με αρνητικη χροια.
Θες γιατι ετσι πρεπει. ? θες γιατι ετσι εμαθαν. ? Θες γιατι σε αυτους δεν προεκυψε καποιο mood με αυτο το εφε. ?

Ηδη εχω μιλησει τηλεφωνικως με διαφορους φιλους γνωστους που ειδαν την ταινια και το πρωτο που σκεφτηκαν ειναι "μα τι επαθε η εικονα. ?" ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ οτι μια μεριδα μπορει και να την συναρπασε. Αλλωστε μερικες φορες αυτο που δεν βλεπεις ειναι αυτο που σου δινει κατι. Αλλα βρε παιδια εδω απλα λεμε οτι το παρακανε.
Για να μιλησω με νουμερα...ας το εκανε. Απλα εκει που αποφασισε να κοψει π.χ. 50% φως, ας εκοβε 10-20% να βγει πιο σοφτ το αποτελεσμα. Περασε αυτη τη διαχωριστικη γραμμη (κατα την αποψη μου) απο αποτυπωση συναισθηματος, σε Houston we have a problem. Kατ εμε αν η επεμβαση ηταν μειωμενη κατα 2/3 ο μεσος θεατης θα το εκλαμβανε ως mood.

Αν εβλεπες μια ταινια με κοκκο (oπως συνηθιζεται σε μερικες) μονο που ο σκηνοθετης αυτη τη φορα πηγε κι εριξε τον εκατονταπλασσιο κοκκο μεσα σε σχεση με τους υπολοιπους, θα το εκλαμβανες ως mood ή οτι συνεβει καποιο προβλημα στο editing. ? Θεωρω οτι χαθηκε το μετρο. (και μην αρχισουμε τωρα ο καθενας εχει τα δικα του μετρα και σταθμα) το ματι μας, οι συνηθειες μας κλπ στον κινηματογραφο εχουν μαθει/συνηθισει σε καποια στανταρντς.

Ειπαμε και εμεις αγαπαμε το editing εικονας ως αποτυπωση. π.χ. το 70% της επιτυχιας της ταινιας "300" ηταν η σκηνοθετικη ματια και το παιχνιδι με ολα αυτο το υφος των χρωματων. Εχουμε δει και ταινια οπου οι ηθοποιοι εχουν εφε καρτουν.
Ολα τα βλεπουμε. Εδω αν κολλησαμε με το θεμα ως "τεχνικο" οπως λετε, ηταν πως ο σκηνοθετης το παρα εκανε σε τετοιο βαθμο οπου παρακαλαμε να ειχαμε oled οπως λετε, μπας και μπορεσουμε να διακρινουμε κατι.
 
Last edited:
Re: Arrival (2016)

Στο contact ( Η Επαφή) θεωρείς ότι το βάρος έπεσε πρωτίστως στην επαφή με τους εξωγήινους η σε κάτι άλλο;
Aλλη ταινια το Contact.

Μπορει να πραγματευεται την επαφη με εξωγηινους (θα φαμε ξυλο αν πουμε οτιδηποτε αλλο :laugh:)
αλλα οχι μεσα απο μια αμεση οπτικη επαφη. Θα μου πεις "που ειναι η διαφορα ?". Kατ'εμε ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Στην αμεση οπτικη επαφη βγαινει ολη η ανασφαλεια και συμπλεγματικοτητα της ανθρωπινης φυσης.
Τα ακλονητα αρχετυπα για το ποιος κανει (η ωφειλει να κανει) κουμαντο. Ετσι οπως ανατραφηκαμε
ΔΕΝ μπορουμε να καταπιουμε ως ευφυες οτιδηποτε αλλο .... περαν του βαδιζοντος διποδου !

Κατι που σου πεταει στα μουτρα το Arrival ..... (και αν κρινω απο δω μεσα, χανει κατα κρατος :laugh:).
Στο Contact (ας ειναι καλα ο γαταρος Sagan) αποφυγαμε ολο αυτο το ψυχολογικο τσοκομπλοκο !
Οι εξωγηινοι ειναι ολογραμματα ... και ΟΛΟ το βαρος επεσε στο ΤΙ ειπωθηκε. Ουτε στο πως ειπωθηκε
ουτε τι μορφη ειχε ο συνομιλητης. Το Arrival ενοχλησε λιγο σ'αυτον τον τομεα (οποιον δεν εχει
ασχοληθει στοιχειωδως να διαβασει για εξωπλανητες).

Γιαυτο και καλα θα ηταν το Contact να το αφησουμε εκτος συγκρισης με το Arrival.
Ακομα και αν δειχνουν τοσο ομοια (στην θεματολογια).
 
Last edited: