Δηλαδή; δεν το έπιασα αυτοΤο κακό για μένα ήταν ότι δεν έκατσα να δω δραματική ταινία, όταν την είδα!![]()
explained none of main logic gaps![]()
ο Georges Mellies (τον τιμά και ο Scorsece στο Hugo), στο A Trip to the Moon ειχε φανταστεί ενα ταξίδι στο φεγγάρι το 1902 δημιουργώντας ουσιαστικά ενα νέο κινηματογραφικό είδος.
ο Dreyer στο ordet ανασταίνει μια γυναίκα,
ο Tarkovsky ειναι κατεξοχήν μεταφυσικος οπως και πολλοί αλλοι.
και αλλα πολλα..
Nαι αλλα ξεχασες το Metropolis του Lang .... και θα κατεβασω μουτρακια
Mας μπουζουριασες στο "αλλα πολλα" ... λες και ειμαστε μακαροναδα. :smash:
αγαπητε φιλε bios,
η τέχνη βρισκεται στην θολή γραμμη ανάμεσα στην φυσική και την μεταφυσική.
τέχνη (με όλες τις μορφές της) "βλέπουμε" με όλες τις αισθήσεις μας, όχι μόνο με την λογική.
...
αν ενα κινηματογραφικό είδος, ειναι πιο γονιμο για φιλοσοφικές αναζητήσεις, δεν ειναι άλλο απο την επιστημονική φαντασία
προσωπικά, βρηκα το arrival μέτριο, αλλα όχι για τα logic gap.
Στο 29 ποστ ειχα θεσει ένα ρητορικό ερώτημαβ¦
Παρόν και μέλλον είναι συγκοινωνούντα δοχεία;
Εαν το παρόν μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη των πράγματων στο μέλλον γιατι να μην μπορεί και το μέλλον να επηρεάσει εξίσου την εξέλιξη στο παρόν...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.