Arrival

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    107
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Αν θεωρείς ότι υπάρχει παγκόσμια συνωμοσία κριτικών υπέρ του Arrival, δεν αποκλείεται να έπεσες θύμα απαγωγής από εξωγήινους στα παιδικά σου χρόνια :flipout:

όχι άλλη ντρίπλα αποφυγής...ζαλίστηκα ρε Τάκη...γιο γιο με έχεις κάνει... :flipout:
 
Re: Arrival (2016)

Μερικα χαρακτηριστικα των Οσκαρ με αποκορυφωμα το πρωτο που λενε πολλα για τον θεσμο..

Οι ψηφοφόροι των Όσκαρ είναι κατά 94% λευκοί, 77% άντρες και με μέση ηλικία τα 62 χρόνια!!!!!
Το 56% των υποψηφιοτήτων για το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας κυκλοφορούν στις αίθουσες είτε Νοέμβρη είτε Δεκέμβρη
Το κόστος για την προώθηση των ταινιών για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας είναι 10 εκατ. δολάρια
Τα μισά από όλα τα χρήματα που δαπανιούνται για την προώθηση στα Όσκαρ πάνε σε διαφημίσεις
Μια διαφήμιση στην πρώτη σελίδα του Hollywood Reporter κατά την οσκαρική περίοδο κοστίζει 72 χιλ.δολαρια
To Crash(2005) δαπάνησε 250 χιλ. δολάρια σε DVD Screeners (κόπιες της ταινίας που αποστέλλονται εγκαίρως σε κριτικούς και μέλη)
Οι σύμβουλοι δημοσιών σχέσεων πληρώνονται ως και 15 χιλ. δολάρια, συν 20 χιλ. δολάρια για κάθε υποψηφιότητα ή νίκη
Κοστίζει περίπου 3,5 χιλ. δολάρια για να ετοιμαστεί μια χολυγουντιανή ηθοποιός για το κόκκινο χαλί
Οι ταινίες που είναι τελικώς υποψήφιες κερδίζουν ως και 12,7 εκατ. δολάρια περισσότερα σε σύγκριση με αυτές που δεν προτάσσονται
Το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας φέρνει ως και 3 εκατ. δολάρια περισσότερα στα ταμεία
Η αντίστοιχη Χρυσή Σφαίρα φέρνει ως και 14,2 εκατ. δολάρια περισσότερα
Το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας φέρνει στο στούντιο παραγωγής μη-οικονομικά οφέλη αξίας 7 εκατ. δολαρίων
Οι νικητές του Καλύτερου Αντρικού ρόλου μπορούν να έχουν αυξήσεις ως και 3,9 εκατ. δολάρια
Η αντίστοιχη αύξηση για τις γυναίκες ηθοποιούς φτάνει μόνο μέχρι τις 500 χιλ. δολάρια
Είναι πιθανό να προβλέψεις τους νικητές των βραβείων σε ποσοστά επιτυχίας 77% για την καλύτερη ταινία, τον αντρικό και γυναικείο ρόλο και κατά 93% για την καλύτερη σκηνοθεσία -

ερευνα των Los Angeles Times το 2012 κατέληγε στη διαπίστωση ότι περισσότερα από τα μισά μέλη της αμερικανικής ακαδημίας κινηματογράφου που ψηφίζουν είχαν εργαστεί σε ταινίες τα δύο προηγούμενα χρόνια, ενώ εκατοντάδες άλλα δεν είχαν πλησιάσει σε πλατό για δεκαετίες...

"Ορισμένοι έχουν εγκαταλείψει τη βιομηχανία του κινηματογράφου εντελώς, αλλά συνεχίζουν να ψηφίζουν για τα Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένης μιας καλόγριας, ενός βιβλιοπώλη και ενός πρώην μέλους του Peace Corps", έγραφε η εφημερίδα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

όχι άλλη ντρίπλα αποφυγής...ζαλίστηκα ρε Τάκη...γιο γιο με έχεις κάνει... :flipout:

Ντρίπλα; Τώρα πρέπει να σε μάθω και μπαλίτσα; Ήμαρτον ρε συ! :p
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Ντρίπλα; Τώρα πρέπει να σε μάθω και μπαλίτσα; Ήμαρτον ρε συ! :p

να απαντήσεις στην ερώτηση μου δεν παίζει ως ενδεχόμενο πάντως ε? 8.50 δίνει στον οπάπ η απάντηση, με 1.10 να το κάνεις γαργάρα.. :flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Εγώ δεν μίλησα για κριτικούς, εκεί μόνο προβληματισμένος δεν είμαι που έχω αντίθετη άποψη μαζί τους, ο νοών νοείτω, εκτός αν πιστεύεις ότι ο κριτικός που θα έθαβε την χολυγουντιανή παραγωγή εκατομμυρίων δολαρίων θα είχε...πως να το πω...μέλλον στο επάγγελμα.. :flipout:

Εγώ μίλησα για τους θεατές, αυτούς ανέφερες ως αντικειμενικούς και μη. Και σε ρωτώ ευθέως , κατά την δική σου άποψη είναι αντικειμενικός αυτός που δίνει στο arrival 10 στα 10 ή εξαιρετική ή την μέγιστη δυνατή βαθμολογία?


Ειναι υποκειμενικος οπως ειμαστε ολοι μας.

Ομως γιαυτο υπαρχει ο ο μεσος ορος των αποψεων των θεατων ο οποιος σου δινει να καταλαβεις οτι αν εσυ θεωρεις την ταινια "σκουπιδι" και ο μεσος ορος την θεωρει ανω του "καλη" τοτε ναι το κριτηριο σου κινηματογραφικα ειναι λαθος.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Όντως. Εγώ έφτασα να ανησυχώ για την υγεία της λάμπας μου τα πρώτα λεπτά..

Με μόνο 15000 ώρες στη λάμπα, κι εγώ θα ανησυχούσα 😋

ΥΓ Πρόσθεσε στις νύχτες πρεμιέρας και στο iPhone, έναν JVC 4K 😋
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

να απαντήσεις στην ερώτηση μου δεν παίζει ως ενδεχόμενο πάντως ε? 8.50 δίνει στον οπάπ η απάντηση, με 1.10 να το κάνεις γαργάρα.. :flipout:

Δεν απάντησα, γιατί και πάλι δεν διαβάζεις προσεκτικά τι έχω γράψει. Αναφέρθηκα στο 94% του rotten tomatoes που αποτελεί τον μέσο ορο της βαθμολογίας των top critics, όχι του κοινού (αυτή ήταν στο 83%).
Και η αντικειμενικότητα ενός θεατή, δεν έχει να κάνει τόσο με το τι βαθμολογια βάζει, αλλα εάν μπορεί να κατανοήσει το ότι μια ταινία είναι καλή ακόμα και αν δεν του άρεσε προσωπικά.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Ειναι υποκειμενικος οπως ειμαστε ολοι μας.

Ομως γιαυτο υπαρχει ο ο μεσος ορος των αποψεων των θεατων ο οποιος σου δινει να καταλαβεις οτι αν εσυ θεωρεις την ταινια "σκουπιδι" και ο μεσος ορος την θεωρει ανω του "καλη" τοτε ναι το κριτηριο σου κινηματογραφικα ειναι λαθος.

Δεν υπάρχουν μέσοι όροι στην Τέχνη διότι κάθε κρίση είναι υποκειμενική. Μια ταινία για να είναι αριστούργημα όπως περιγράφουν οι κριτικοί πρέπει να έχει να τα ποσοστά με το μέρος της, δεν διαφωνώ, εγώ όμως εδώ στην δική μας ψηφοφορία βλέπω ότι το 50% ψήφισε από "καλή" και κάτω, στην ουσία διαφωνεί με το tomatoes και την υψηλότατη βαθμολογία που δίνει.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν απάντησα, γιατί και πάλι δεν διαβάζεις προσεκτικά τι έχω γράψει. Αναφέρθηκα στο 94% του rotten tomatoes που αποτελεί τον μέσο ορο της βαθμολογίας των top critics, όχι του κοινού (αυτή ήταν στο 83%).
Και η αντικειμενικότητα ενός θεατή, δεν έχει να κάνει τόσο με το τι βαθμολογια βάζει, αλλα εάν μπορεί να κατανοήσει το ότι μια ταινία είναι καλή ακόμα και αν δεν του άρεσε προσωπικά.

Λάθος Τάκη, για εμένα η αντικειμενικότητα του θεατή έχει να κάνει με το να μπορεί να κατανοήσει τις ατέλειες, τα σκηνοθετικά λάθη, τις ασάφειες, την κακή εικόνα, κ.τ.λ σε μια ταινία που του άρεσε. Για να ακούσω.. :flipout:

(να μην βάλω 200 ευρώ στο 1.10...τσιγκουνεύτηκα... :flipout:)


(αν δε σου αρέσει μια ταινία, πρέπει να κατανοήσεις ότι είναι καλή για να είσαι αντικειμενικός...ακόμα το επεξεργάζομαι...δώσε μου μερικά λεπτά, υπερθερμάνθηκα.. :flipout:)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Και η αντικειμενικότητα ενός θεατή, δεν έχει να κάνει τόσο με το τι βαθμολογια βάζει, αλλα εάν μπορεί να κατανοήσει το ότι μια ταινία είναι καλή ακόμα και αν δεν του άρεσε προσωπικά.

Θες να μου πεις δλδ οτι αν σου βάλω ένα black metal τραγούδι θα μου πεις "ειναι καλό αλλα εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει";

Οχι, θα πεις "ειναι μαλακια" (και θα κοροϊδέψεις και όσους το ακούνε και τους αρέσει)

Να είμαστε δίκαιοι και ειλικρινείς λοιπόν.

Ειδικά όταν μιλάμε για τέχνη που τα όρια της "αντικειμενικότητας" ειναι δυσδιάκριτα

Όπως είπε και ο Χρήστος παραπάνω, το ζουμί ειναι οτι ειναι λυπηρό να προσπαθεί ο ένας να επιβάλλει (εμμέσως ή αμεσως) την άποψη του στον άλλο, χάνοντας τον απαιτούμενο σεβασμό.
 
Re: Arrival (2016)

Μερικα χαρακτηριστικα των Οσκαρ με αποκορυφωμα το πρωτο που λενε πολλα για τον θεσμο..

Οι ψηφοφόροι των Όσκαρ είναι κατά 94% λευκοί, 77% άντρες και με μέση ηλικία τα 62 χρόνια!!!!!
Το 56% των υποψηφιοτήτων για το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας κυκλοφορούν στις αίθουσες είτε Νοέμβρη είτε Δεκέμβρη
Το κόστος για την προώθηση των ταινιών για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας είναι 10 εκατ. δολάρια
Τα μισά από όλα τα χρήματα που δαπανιούνται για την προώθηση στα Όσκαρ πάνε σε διαφημίσεις
Μια διαφήμιση στην πρώτη σελίδα του Hollywood Reporter κατά την οσκαρική περίοδο κοστίζει 72 χιλ.δολαρια
To Crash(2005) δαπάνησε 250 χιλ. δολάρια σε DVD Screeners (κόπιες της ταινίας που αποστέλλονται εγκαίρως σε κριτικούς και μέλη)
Οι σύμβουλοι δημοσιών σχέσεων πληρώνονται ως και 15 χιλ. δολάρια, συν 20 χιλ. δολάρια για κάθε υποψηφιότητα ή νίκη
Κοστίζει περίπου 3,5 χιλ. δολάρια για να ετοιμαστεί μια χολυγουντιανή ηθοποιός για το κόκκινο χαλί
Οι ταινίες που είναι τελικώς υποψήφιες κερδίζουν ως και 12,7 εκατ. δολάρια περισσότερα σε σύγκριση με αυτές που δεν προτάσσονται
Το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας φέρνει ως και 3 εκατ. δολάρια περισσότερα στα ταμεία
Η αντίστοιχη Χρυσή Σφαίρα φέρνει ως και 14,2 εκατ. δολάρια περισσότερα
Το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας φέρνει στο στούντιο παραγωγής μη-οικονομικά οφέλη αξίας 7 εκατ. δολαρίων
Οι νικητές του Καλύτερου Αντρικού ρόλου μπορούν να έχουν αυξήσεις ως και 3,9 εκατ. δολάρια
Η αντίστοιχη αύξηση για τις γυναίκες ηθοποιούς φτάνει μόνο μέχρι τις 500 χιλ. δολάρια
Είναι πιθανό να προβλέψεις τους νικητές των βραβείων σε ποσοστά επιτυχίας 77% για την καλύτερη ταινία, τον αντρικό και γυναικείο ρόλο και κατά 93% για την καλύτερη σκηνοθεσία -

ερευνα των Los Angeles Times το 2012 κατέληγε στη διαπίστωση ότι περισσότερα από τα μισά μέλη της αμερικανικής ακαδημίας κινηματογράφου που ψηφίζουν είχαν εργαστεί σε ταινίες τα δύο προηγούμενα χρόνια, ενώ εκατοντάδες άλλα δεν είχαν πλησιάσει σε πλατό για δεκαετίες...

"Ορισμένοι έχουν εγκαταλείψει τη βιομηχανία του κινηματογράφου εντελώς, αλλά συνεχίζουν να ψηφίζουν για τα Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένης μιας καλόγριας, ενός βιβλιοπώλη και ενός πρώην μέλους του Peace Corps", έγραφε η εφημερίδα.


πολύ ενδιαφέρον στοιχεία...όχι ότι ανακάλυψαν τον τροχό οι δημιουργοί του ρεπορτάζ πάντως, τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια δημοσιοποίησαν απλά
 
Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Μερικα χαρακτηριστικα των Οσκαρ με αποκορυφωμα το πρωτο που λενε πολλα για τον θεσμο..

Οι ψηφοφόροι των Όσκαρ είναι κατά 94% λευκοί, 77% άντρες και με μέση ηλικία τα 62 χρόνια!!!!!
Το 56% των υποψηφιοτήτων για το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας κυκλοφορούν στις αίθουσες είτε Νοέμβρη είτε Δεκέμβρη
Το κόστος για την προώθηση των ταινιών για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας είναι 10 εκατ. δολάρια
Τα μισά από όλα τα χρήματα που δαπανιούνται για την προώθηση στα Όσκαρ πάνε σε διαφημίσεις
Μια διαφήμιση στην πρώτη σελίδα του Hollywood Reporter κατά την οσκαρική περίοδο κοστίζει 72 χιλ.δολαρια
To Crash(2005) δαπάνησε 250 χιλ. δολάρια σε DVD Screeners (κόπιες της ταινίας που αποστέλλονται εγκαίρως σε κριτικούς και μέλη)
Οι σύμβουλοι δημοσιών σχέσεων πληρώνονται ως και 15 χιλ. δολάρια, συν 20 χιλ. δολάρια για κάθε υποψηφιότητα ή νίκη
Κοστίζει περίπου 3,5 χιλ. δολάρια για να ετοιμαστεί μια χολυγουντιανή ηθοποιός για το κόκκινο χαλί
Οι ταινίες που είναι τελικώς υποψήφιες κερδίζουν ως και 12,7 εκατ. δολάρια περισσότερα σε σύγκριση με αυτές που δεν προτάσσονται
Το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας φέρνει ως και 3 εκατ. δολάρια περισσότερα στα ταμεία
Η αντίστοιχη Χρυσή Σφαίρα φέρνει ως και 14,2 εκατ. δολάρια περισσότερα
Το Όσκαρ Καλύτερης ταινίας φέρνει στο στούντιο παραγωγής μη-οικονομικά οφέλη αξίας 7 εκατ. δολαρίων
Οι νικητές του Καλύτερου Αντρικού ρόλου μπορούν να έχουν αυξήσεις ως και 3,9 εκατ. δολάρια
Η αντίστοιχη αύξηση για τις γυναίκες ηθοποιούς φτάνει μόνο μέχρι τις 500 χιλ. δολάρια
Είναι πιθανό να προβλέψεις τους νικητές των βραβείων σε ποσοστά επιτυχίας 77% για την καλύτερη ταινία, τον αντρικό και γυναικείο ρόλο και κατά 93% για την καλύτερη σκηνοθεσία -

ερευνα των Los Angeles Times το 2012 κατέληγε στη διαπίστωση ότι περισσότερα από τα μισά μέλη της αμερικανικής ακαδημίας κινηματογράφου που ψηφίζουν είχαν εργαστεί σε ταινίες τα δύο προηγούμενα χρόνια, ενώ εκατοντάδες άλλα δεν είχαν πλησιάσει σε πλατό για δεκαετίες...

"Ορισμένοι έχουν εγκαταλείψει τη βιομηχανία του κινηματογράφου εντελώς, αλλά συνεχίζουν να ψηφίζουν για τα Όσκαρ, συμπεριλαμβανομένης μιας καλόγριας, ενός βιβλιοπώλη και ενός πρώην μέλους του Peace Corps", έγραφε η εφημερίδα.

υπηρχε ποτε περιπτωση,μετα απ'ολα αυτα,να βγει καποιος κριτικος και να θαψει μια καλοπλασαρισμενη ταινια;
Τα ιδια πανω-κατω λεγαμε και περυσι για κεινο το χτικιο,που λεγοταν σταργουορς.
 
Re: Arrival (2016)

Code:
Παντως εαν ως επι το πλειστον τα μελη της ακαδημιας ειναι λευκοι παπουδες και καλογριες... μπορω να κατανοησω πως πηρε οσκαρ το Ροκυ και δεν πηρε την ιδια χρονια ο ταξιτζης η το network,
Αντι για την κοκκινη του Κισλοφσκι πηρε το φορεστ γκαμπ
Αντι για την λεπτη κοκκινη γραμμη πηρε ο στρατιωτηςραιαν
Αντι για το κουρδιστο πορτοκαλι πηρε το french connection
η το mulholland dr και το fight club πηγαν απατα
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Θες να μου πεις δλδ οτι αν σου βάλω ένα black metal τραγούδι θα μου πεις "ειναι καλό αλλα εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει";

Οχι, θα πεις "ειναι μαλακια" (και θα κοροϊδέψεις και όσους το ακούνε και τους αρέσει)

Να είμαστε δίκαιοι και ειλικρινείς λοιπόν.

Ειδικά όταν μιλάμε για τέχνη που τα όρια της "αντικειμενικότητας" ειναι δυσδιάκριτα

Όπως είπε και ο Χρήστος παραπάνω, το ζουμί ειναι οτι ειναι λυπηρό να προσπαθεί ο ένας να επιβάλλει (εμμέσως ή αμεσως) την άποψη του στον άλλο, χάνοντας τον απαιτούμενο σεβασμό.

Κανεις λάθος, δεν πρόκειται ποτε να πω μαλακια (αν μιλάμε σοβαρά). Θα σου πω απλα πως εγώ δεν προτιμώ αυτό το είδος μουσικής, δεν είναι του γούστου μου.
Και δεν θα μπω καν σε πειρασμό να το κριτικάρω, όταν δεν έχω ακούσματα από το συγκεκριμένο είδος. Στον κινηματογράφο όμως έχω και άποψη και σχετική εμπειρία, οποτε εκεί μπορώ να είμαι αντικειμενικός, ακόμα και σε ταινίες που δεν γούσταρα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν υπάρχουν μέσοι όροι στην Τέχνη διότι κάθε κρίση είναι υποκειμενική. Μια ταινία για να είναι αριστούργημα όπως περιγράφουν οι κριτικοί πρέπει να έχει να τα ποσοστά με το μέρος της, δεν διαφωνώ, εγώ όμως εδώ στην δική μας ψηφοφορία βλέπω ότι το 50% ψήφισε από "καλή" και κάτω, στην ουσία διαφωνεί με το tomatoes και την υψηλότατη βαθμολογία που δίνει.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Λάθος Τάκη, για εμένα η αντικειμενικότητα του θεατή έχει να κάνει με το να μπορεί να κατανοήσει τις ατέλειες, τα σκηνοθετικά λάθη, τις ασάφειες, την κακή εικόνα, κ.τ.λ σε μια ταινία που του άρεσε. Για να ακούσω.. :flipout:

(να μην βάλω 200 ευρώ στο 1.10...τσιγκουνεύτηκα... :flipout:)


(αν δε σου αρέσει μια ταινία, πρέπει να κατανοήσεις ότι είναι καλή για να είσαι αντικειμενικός...ακόμα το επεξεργάζομαι...δώσε μου μερικά λεπτά, υπερθερμάνθηκα.. :flipout:)

Αδυνατώ πλέον να σε παρακολουθήσω. Διάβασε προσεκτικά τι έγραψα και τα ξαναλέμε.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Code:
Παντως εαν ως επι το πλειστον τα μελη της ακαδημιας ειναι λευκοι παπουδες και καλογριες... μπορω να κατανοησω πως πηρε οσκαρ το Ροκυ και δεν πηρε την ιδια χρονια ο ταξιτζης η το network,
Αντι για την κοκκινη του Κισλοφσκι πηρε το φορεστ γκαμπ
Αντι για την λεπτη κοκκινη γραμμη πηρε ο στρατιωτηςραιαν
Αντι για το κουρδιστο πορτοκαλι πηρε το french connection

Και πάλι, δεν μιλάμε για το ποιος πηρε το oscar, αλλα ποιοι ήταν υποψήφιοι και αν οι ταινίες αυτές ήταν αξιόλογες. Όλες όσες έχεις αναφέρει ήταν, οποτε τι συζητάμε;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Αυτός που δίνει 10 στα 10 στο arrival ή ψηφίζει εξαιρετική ή τελοσπάντων δίνει τον μέγιστο βαθμό σε ταινίες σαν το arrival (που σε μερικούς μήνες δεν θα θυμόμαστε ότι υπήρχε καν)
Εσύ πάντως δεν πρόκειται να την ξεχάσεις ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε…..
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Δεν υπάρχουν μέσοι όροι στην Τέχνη διότι κάθε κρίση είναι υποκειμενική.


Δεν ισχυει αυτο. Τα αξιωματα που θετεις για να βαλεις οριο στην συζητηση, σε μια σοβαρη κουβεντα μεταξυ μορφωμενων για το θεμα ανθρωπων θα ηταν απλα σκουπιδια και δικαιολογιες.

Αν δε εισουν μαθητης και απαντουσες ετσι θα ειχες μηδενιστει. Η υποκειμενικοτητα δεν ειναι επιχειρημα.

Και το οτι απο το 1983 καμια αλλη ταινια του ειδους αυτου δεν εχει χριστει υποψηφια για οσκαρ και καλυτερη σκηνοθεσια δειχνει και την σοβαροτητα των κριτων και την εκ βαθρων γνωση του αντικειμενου. (αν ειμασταν εμεις στην ακαδημια καθε χρονο μονο οι περιπετειες θα ηταν υποψηφιες :flipout:)

Ο μεσος ορος αφορα την αποψη για την ΣΥΝΘΕΣΗ του καλλιτεχνικου εργου δηλαδη το σεναριο την σκηνοθεσια την φωτογραφια το μονταζ την ηχοληψια την μουσικη και ολες τις αλλες παραμετρους που συνθετουν την ταινια.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Εσύ πάντως δεν πρόκειται να την ξεχάσεις ποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε…..

:flipout::flipout:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αδυνατώ πλέον να σε παρακολουθήσω. Διάβασε προσεκτικά τι έγραψα και τα ξαναλέμε.


Με τον καιρό και εμπλουτίζοντας την κινηματογραφική σου εμπειρία θα αρχίσεις να με καταλαβαίνεις...μην αγχώνεσαι..θέμα χρόνου είναι :p