Εξελίξεις με το ψυγείο μου, samsung (RS61781GDSL):
Την προηγούμενη Παρασκευή (18/7) το βράδυ, λίγο μετά από κάτι παγάκια που έβγαλα, κάτι έσπασε εσωτερικά στην έξοδο από τα παγάκια λίγο αργότερα.
Άκουσα ένα θόρυβο, και ψάχνοντας βρήκα στην έξοδο για τα παγάκια ένα μεγαλούτσικο ελατήριο, και ένα κομμάτι πλαστικό.
Κοιτώντας λίγο την υποδοχή που βγαίνουν τα παγάκια, συμπέρανα ότι είναι το ελατήριο και ο (πλαστικός) άξονας που έκλεινε το πορτάκι της κατάψυξης που βγαίνουν τα παγάκια. Οπότε πλέον η κατάψυξη είναι ανοιχτή, αφού το άνοιγμα πλέον δεν κλείνει και κρέμεται.
Επικοινώνησα το Σάββατο το πρωί με το online chat τους, δεν κράτησε τίποτα, και μου έδωσε ένα url για να καταχωρήσω το πρόβλημα. Μου ήρθαν 2 e-mail επιβεβαίωσης, και από τότε τίποτα άλλο. Σήμερα που πήρα τηλέφωνο, δεν ξέρανε τίποτα, δεν βρήκαν τίποτα, ξανά καταχώρηση (της καταχωρημένης) βλάβης από την αρχή.
Συμπέρασμα: χάλια τεχνική υποστήριξη. Μένεις μέρες με βλάβες, ακόμα και σε ψυγείο. (Το ότι χαλάνε τόσο εύκολα, άλλο θέμα...)