Ασφάλιση αυτοκινήτων - τέλη κυκλοφορίας

Ξεκαθαρίζω πως καλώς το αυτοκίνητο πρέπει να ασφαλίζεται επειδή αφορά πρωτίστως την προστασία του άλλου και δευτερευόντως τη δική σου, που μπορείς να καταστραφείς οικονομικά αν σκοτώσεις κάποιον.
Και κάνει λάθος όποιος πιστεύει πως αποκλείεται να εμπλακεί, με ευθύνη του, σε ατύχημα.

ΝίκοGX, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να κλείσει η ασφαλιστική και να πάρεις τα p@p@rI@ σου. Αλλά με αυτό κατα νου κανείς δεν θα ασφάλιζε τίποτα. Ούτε ζωής, ούτε πυρός, κλοπής κλπ.
Εκείνο που λέω είναι πως η ασφάλιση του αυτοκινήτου είναι η ακριβότερη και λιγότερο ανταποδοτική απ' όλες επειδή α) είναι υποχρεωτική και β) οι ασφαλιστικές (βλ. τράπεζες) εναρμονίζουν τις πρακτικές τους.
Καλύπτονται πίσω από τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περί αναπροσαρμογής των ελάχιστων καλύψεων και, μέσα σε μια οικονομία που τα τραστ ξεφυτρώνουν για πλάκα, έχουν συναποφασίσει την τιμολογιακή τους πολιτική και πως δεν έχουν κανέναν ουσιαστικό λόγο να γίνουν ανταποδοτικότερες.

Το αν πρέπει η όχι η Ε.Ε. να παρεμβαίνει στην ιδιωτική ασφαλιστική αγορά, είναι άλλο θέμα.

εδιτ: επιμένω πως η πρόσφατη κίνηση του κράτους είναι μια ευγενική προσφορά προς τον τραπεζικό κλάδο (δεν πιστεύω κανείς να πέφτει από τα σύννεφα) και δεν αποσκοπεί στην προστασία του κόσμου, για την οποία το κράτος δεν κόπτεται ιδιαίτερα τελαυταίως.
Η δημόσια ασφάλεια είναι το καλύτερο "πάτημα" για τα πάντα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Ασφάλιση αυτοκινήτων - τέλη κυκλοφορίας

Όποιος κυκλοφορεί με ανασφάλιστο όχημα είναι για κλωτσιές. Τελεία και παύλα. Το αυτοκίνητο δεν είναι κοινωνικό αγαθό. Συνεπάγεται υποχρεώσεις. Αν δεν μπορεί κανείς να αντεπεξέλθει, δεν δικαιούται να οδηγεί. Το σκεπτικό του νόμου είναι σωστό, παρότι (ας μη γελιόμαστε..) ο χαρακτήρας του είναι ουσιαστικά εισπρακτικός.

+1000

Το τι διαβάζω σε αυτοκινητοφόρουμ δεν περιγράφεται. Μιλάμε για τραγικές περιπτώσεις. Το τι γραψα#$%σμός υπάρχει γύρω μας δεν περιγράφεται.
Μ' αυτά που διαβάζω δεν κόβω την μικτή που να διπλασιαστεί......
 
Όποιος δεν μπορεί να πληρώνει την ασφάλεια του αυτοκινήτου του να το παρκάρει και να παραδώσει τις πινακίδες, ή να το πουλήσει.
That's all!

Το 2008 μου κατέστρεψε το αυτοκίνητο ανασφάλιστος.
Το δικαστήριο έβγαλε σε εμένα 0% υπαιτιότητα.
Ένα μέρος από τα λεφτά μου κατάφερα να τα πάρω μετά από δίκες και ένα σωρό έξοδα το 2012.
Αν ήταν ασφαλισμένος θα τα είχα πάρει σε ένα μήνα.

Έχετε την εντύπωση ότι το επικουρικό δίνει εύκολα λεφτά;
 
Εγω παντως που με τράκαρε ανασφαλιστο οχημα μετα απο δικαστικη διαμαχη με τον απατεωνα οδηγο (στο συμβαν μεχρι και ψευτικα στοιχεια εδωσε για να γλυτωσει) τα πηρα μετα απο δυο χρονια απο το επικουρικο.

Αν ηταν καμια σοβαρη ζημια θα το ειχα αφησει το οχημα αμανατι επειδη δεν θα μπορουσα να το φτιαξω ή να το αντικαταστησω.
 
Το να μείνεις 2 ή 4 χρόνια χωρίς αυτοκίνητο και να τρέχεις σε δίκες με όλη την ψυχολογία του στυλ "τελικά δεν θα καταφέρω τίποτα" είναι ότι πρέπει.
Και αυτό επειδή κάποιος θεωρεί τον εαυτό του εξυπνότερο από τους άλλους που πληρώνουν ασφάλεια.
 
Είναι σίγουρα αντικοινωνική πράξη, η οποία, θα πρέπει να σημειωθεί, ενώ ποινικώς είχε υποβαθμιστεί το 2010 σε πταίσμα, τιμωρούμενο με πρόστιμο έως 3.000 ευρώ, ξαναγύρισε από πέρισυ τον Απρίλιο σε επίπεδο πλημμελήματος, τιμωρούμενο με φυλάκιση 2-12 μηνών και χρηματική ποινή. Δεν τη γλυτώνεις την καταδίκη έτσι και πιαστείς, οπότε προσοχή. Εάν δεν έχεις λευκό μητρώο, 6 μήνες φυλάκιση σημαίνουν με τη μετατροπή, περίπου 3.500 ευρώ. Χώρια η χρηματική ποινή που θα φας. Και όλα γράφονται στο μητρώο.

Μόνο μία φορά κατόρθωσα, με χίλια ζόρια, να αθωώσω κατηγορούμενο για ανασφάλιστο: οδηγό που του είπε το αφεντικό να βάλει μπρος ένα σαράβαλο που είχαν παρατημένο και να πάει για μια έκτακτη διανομή. Πείσθηκε το δικαστήριο ότι ο κακομοίρης ο μισθωτός θα έχανε τη δουλειά του εάν δεν έκανε ό,τι του έλεγε το αφεντικό, και όχι μόνο αθώωσε, αλλά και παρέπεμψε εκ νέου την υπόθεση στον εισαγγελέα για άσκηση της δίωξης κατά του αφεντικού.
 
Η επιβολή του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα αυτοκίνητα με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. αποτελεί το τελειωτικό χτύπημα στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων οι ιδιοκτήτες των οποίων είδαν τις αξίες των οχημάτων τους να εκμηδενίζονται.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες έχει αναζωπυρωθεί το θέμα υποκυβισμού των συγκεκριμένων ΙΧ ώστε οι κάτοχοί τους να γλιτώσουν τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας και Τεκμήρια όπως επίσης και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.
Μάλιστα τα κυκλώματα που ασχολούνται με το θέμα του υποκυβισμού κάνουν «χρυσές δουλειές» καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών προσπαθούν να αλλάξουν το κυβισμό του κινητήρα του αυτοκινήτου τους μόνο στα χαρτιά με το ανάλογο κόστος βέβαια!
Ειδικότερα αν κάποιος διαθέτει ένα 2λιτρο ΙΧ με περίπου 1.000 έως 1.500 ευρώ ο κυβισμός του οχήματός τους μειώνεται στα 1.500 ή 1.600 κ.εκ. γλιτώνοντας οι ιδιοκτήτες τους 660 ευρώ για Τέλη Κυκλοφορίας, περίπου 400 ευρώ από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ παράλληλα μειώνουν σημαντικά και το κόστος της ασφάλισης. Παράλληλα τα κυκλώματα αναλαμβάνουν και την διεκπαιρέωση των ΚΤΕΟ με κόστος περίπου 200 ευρώ τα οποία ο ιδιοκτήτης του θα καταβάλλει κάθε 2 χρόνια ώστε να μην ψαχθεί το αυτοκίνητο...
Υπάρχουν όμως και άλλα κυκλώματα που με επιπλέον 300 ευρώ αλλάζουν τον αριθμό του κινητήρα με λέιζερ με αποτέλεσμα ο κινητήρας να φαίνεται πως έχει αλλαχθεί και μόνο σε περίπτωση «ανοίγματος» και μέτρησης κυβισμού του κινητήρα να αποδεικνύεται πως είναι μεγαλύτερου κυβισμού!
Πλαστές πινακίδες και Αδειες Κυκλοφορίας
Η επιβολή προστίμων στα ανασφάλιστα ΙΧ αλλά και η μη καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας από τις εφορίες «άνοιξε» νέους δρόμους δραστηριοποίησης των επιτείδιων. Ειδικότερα τα κυκλώματα που ασχολούνται παράλληλα και με το θέμα του υποκυβισμού έναντι καλής αμοιβής που κυμαίνεται από 500 έως και 2.000 ευρώ «υπόσχονται» Πινακίδες αλλά και Αδεια Κυκλοφορίας στους ιδιοκτήτες ΙΧ που τα έχουν καταθέσει στις κατά τόπους εφορίες.
Οι επιλογές που έχει ο πελάτης είναι δύο και σύμφωνα με την πρώτη τους εφοδιάζουν με γνήσιο αντίγραφο της Αδειας Κυκλοφορίας που έχει κατατεθεί στην εφορία, απόδειξη καταβολλής των Τελών Κυκλοφορίας από τράπεζα και πλαστές πινακίδες που φέρουν όλες τις επίσημες σφραγίδες του υπουργείου. Με αυτή τη διαδικασία ο ιδιοκτήτης μπορεί μέχρι και να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του!
Η δεύτερη η οποία είναι και πιο ακριβή καθώς ο κάτοχος έχει και πάλι στην κατοχή του τόσο την Αδεια Κυκλοφορίας όσο και τις γνήσιες Πινακίδες που έχει καταθέσει στην εφορία μαζί με μια απόδειξη πληρωμής των Τελών Κυκλοφορίας!

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=112991060
 
Η ιστορία με τα κυβικά είναι ένα κακόγουστο αστείο...
Στο ίδιο τσουβάλι το Lada Niva με την Ferrari.
Ας πάει ο εγκέφαλος που το σκέφτηκε σε φρεσκοοργωμένο επικλινές χωράφι με απλό αυτοκίνητο να δούμε για πότε θα βρεθεί στη θάλασσα...
 
Μπορεί να μου στείλει κι εμένα κάποιος ΠΜ για την ασφάλιση αυτοκινήτου για σαββατοκύριακα?
 
Απάντηση: Re: Ασφάλιση αυτοκινήτων - τέλη κυκλοφορίας

Οι επιλογές που έχει ο πελάτης είναι δύο και σύμφωνα με την πρώτη τους εφοδιάζουν με γνήσιο αντίγραφο της Αδειας Κυκλοφορίας που έχει κατατεθεί στην εφορία, απόδειξη καταβολλής των Τελών Κυκλοφορίας από τράπεζα και πλαστές πινακίδες που φέρουν όλες τις επίσημες σφραγίδες του υπουργείου. Με αυτή τη διαδικασία ο ιδιοκτήτης μπορεί μέχρι και να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του!

'Εχω την εντύπωση πως την καταβολή των τελών την ελέγχουν online στο πληροφοριακό τους σύστημα η τροχαία, δεν στηρίζονται στην τυχόν βεβαίωση καταβολής που φέρεις ή δεν φέρεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Ασφάλιση αυτοκινήτων - τέλη κυκλοφορίας

'Εχω την εντύπωση πως την καταβολή των τελών την ελέγχουν online στο πληροφοριακό τους σύστημα η τροχαία, δεν στηρίζονται στην τυχόν βεβαίωση καταβολής που φέρεις ή δεν φέρεις.


Πλεον.......



Δεν γινοταν αυτο παλιοτερα παρα μονον οταν πηγαινες να παραδωσεις πχ πινακιδες ή να πουλησεις ή οποιαδηποτε πραξη αφορουσε το οχημα αυτο.

Γενικως απο μηχανογραφηση ειμαστε πολυ πισω στον δημοσιο τομεα....


υγ


Εκλεισε αλλη μια ασφαλιστικη σημερα...





Η Evima Ασφαλιστική, που αποτελεί μετεξέλιξη της Πρώτης Ασφαλιστικής έχασε οριστικά την άδεια λειτουργίας της και τίθεται σε ασφαλιστική εκκαθάριση, καθώς δεν ήταν σε θέση να διατηρεί επαρκές περιθώριο φερεγγυότητας (δηλαδή εποπτικά κεφάλαια), ενώ δεν είχε σχηματίσει επαρκή τεχνικά αποθέματα και παρουσίαζε έλλειμμα στην ασφαλιστική τοποθέτηση.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως δεν υπάρχει έλλειμμα στην εταιρεία και πως μέχρι και την Παρασκευή η EVINA κατέβαλε κανονικά αποζημιώσεις, αλλά και τη μισθοδοσία.

Η E.I.G. Evima Insurance Group A.A.E., είναι εταιρεία γενικών ασφαλίσεων που ιδρύθηκε το 1974. Έχει δραστηριότητα κυρίως στον κλάδο αστικής ευθύνης των αυτοκινήτων και είναι μετεξέλιξη της εταιρίας ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ του ομίλου Λαυρεντιάδη.
 
Έρχεται η υποχρεωτική ασφάλιση ακινήτων - Επιβάρυνση μέχρι 150 ευρώ για κάθε σπίτι



- Το υπουργείο οικονομικών έχει συστήσει ειδική νομοπαρασκευαστική επιτροπή
- Πάνω απο το 15% των ακινήτων είναι ασφαλισμένα για σεισμό
- Πρόταση για σύσταση Ταμείου που θα λειτουργεί ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου
- Θα εποπτεύεται από το κράτος, αλλά τη διαχείρισή του θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες


Την υποχρεωτική ασφάλιση όλων των ακινήτων για φυσικές καταστροφές εξετάζει το υπουργείο οικονομικών που για το θέμα αυτό έχει συστήσει ειδική νομοπαρασκευαστική επιτροπή.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, αν ισχύσει η πρόταση οι ιδιοκτήτες θα επιβαρυνθούν με ακόμη ένα πόσο, που υπολογίζεται περίπου στα 100 με 150 ευρώ ετησίως.

Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να διαθέτουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο για κάθε πράξη που θα αφορά το ακίνητο.

Το μοντέλο που προκρίνεται αφορά στη σύσταση Ταμείου που προτείνεται να λειτουργεί ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, το οποίο θα εποπτεύεται από το κράτος, αλλά τη διαχείρισή του θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες.

Σημειώνεται ότι το ποσοστό των ακινήτων στη χώρα που διαθέτουν σήμερα ασφαλιστική κάλυψη για σεισμό δεν ξεπερνά το 15%.


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=195166&catid=3

για το καλό μας βεβαίως... γιατί ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να πέσει κανένα κεραμίδι και να σκοτώσει κανα περαστικό...
 
λαθος ποστ.../

(νομιζα πως αφορουσε ασφαλεια αυτοκινητων)
 
Last edited:
Πλακα κανουν... τοτε να ασφαλιζομαστε και οσοι περπατουμε, ποτε δεν ξερεις που η σε ποιον μπορει να σκονταψουμε.