ATC Loudspeakers.

Μερικές παρατηρήσεις πάνω στις περιγραφές του Τσούπερμαν του Β':
1. Το SCM7 είναι ο διάδοχος του SCM10, του ίσως ενός από τα πιο σπουδαία close field monitors, άρα αξίζει την προσοχή όχι μόνο για ηχείο βιβλιοθήκης αλλα και μικρού δωματίου.

Z-Τι σχέση έχει το SCM10 σε σχέση με το SCM7, πέρα από το mid? Αν έχεις χώρο για βάσεις, έχεις χώρο και για SCM11, όσο μικρό δωμάτιο και αν είναι.

3. Γιατί το SCM19 είναι δυσκολότερο φορτίο από το 11?

Z-Προσωπική εκτίμηση, χωρίς μετρήσεις, έχει σχέση με το χαλαρότερο μπάσο του SCM19 σε σχέση με το SCM11, όταν οδηγήθηκαν και τα δύο από τον ίδιο, σχετικά μικρής ισχύος, ολοκληρωμένο.


4. Στο SCM40 αγοράζει κανέις το mid unit που όπως και να το κάνουμε φτιάχνει άλλη μεσαία περιοχή από όλα τα δίδρομα συμπεριλαμβανομένου και του SCM20 από το οποίο έχει όχι τόσο περισσότερο αλλά πιο άνετο και σωστό μπάσσο.

Ζ- Ωραίο το mid, αλλά δεν είναι το S του SCM50. Από την άλλη δεν θα πάρεις ποτέ "άνετο και σωστό μπάσο" με το SCM20 (και το SCM19) χωρίς βαρβάτο ενισχυτή. (Αφήνω τις "χροιές" του Αποστόλη, για την σφαίρα των προσωπικών προτιμήσεων). Και τελικά, γιατί η ATC κοστολογεί το SCM20, τόσο πάνω από το SCM40?


5. Ναι το τουίτερ των μεγάλων είναι καλύτερο εν γένει αλλά όχι να μας χαλάει την ομοιογένεια των entry.

Τέλος συμφωνώ οτι ο καλύτερος ενισχυτής φαίνεται στα ATC αλλά θα ξαναδιαφωνήσω-για πολλοστή φορά-οτι επειδή καταλαβαίνουμε τη διαφορά μεταξύ μηχανής 2000 κυβικών και 3500, πρέπει να αγοράσουμε τη δεύτερη.

Z- Η απάντησή μου στο 4 καλύπτει και αυτό το θέμα. Δεν έχει ακούσει πολύς κόσμος το SCM20 τι μπορεί να κάνει με μεγάλο ενισχυτή (δυναμικά / έλεγχος mid).

Το έχω ξαναπεί οτι υπάρχουν παρα πολλοί που ήρθαν φέρνωντας ενισχυτές 70-100 βαττ μετά από αυτά που διάβασαν για τα κιλοβάττ που χρειάζονται τα ATC και έφυγαν με ηχεία.

Z- Το ίδιο έκανα και εγώ όταν πήρα τα SCM19. Και καλά κάνουν, που να βρεις τέτοια μεσαία περιοχή....αλλά θα ήθελα να μας που αν έμειναν εκεί....

Θέμη, παρ' ότι κάνεις λογοπαίγνια με το όνομα του ενός -και μοναδικού- του Ζούπερμαν του Β', δεν παρεξηγούμαι, καθώς και ακριβώς γιατί είσαι ο αγαπητός Θέμης. :afro:

Είπα "my two cents", καθώς ο καθένας εκτιμά τα πράγματα διαφορετικά σύμφωνα με τις προσωπικές του εμπειρίες και γνώσεις.

Οι απαντήσεις μου με bold μέσα στο αρχικό κείμενο.
 
Και να καταθέσω και κάτι τελευταίο, που μου έχει κάνει μέχρι τώρα την μεγαλύτερη εντύπωση? Α! Μπα! Έτσι είναι κάτι reviewers, τώρα θα το μάθουμε?

Αρκετοί λοιπόν μιλούν για το πως η εισαγωγική σειρά απέκτησε αυτό το πιο φιλικό άκουσμα για τον μουσικόφιλο, σε σχέση με το monitor άκουσμα της μεγαλύτερης κατηγορίας....

Έχω ακριβώς την αντίθετη εμπειρία.

Ποιο φιλικά από τα “monitor” επαγγελματικά της δεν υπάρχουν. Και πως θα μπορούσε άλλωστε ένα καλύτερο twitter…και ποιοτικότερα cross-overs και καμπίνες, να χαλάνε την συνταγή....
 
Last edited:
Αυτο το θεμα φιλε γιαννη περι φιλικοτηταs τηs εισαγωγικηs σειραs σε σχεση με τα επαγγελματικα τηs εχει να κανει οτι δεν εκθετουν σε τοσο μεγαλο βαθμο τα συνοδα μηχανηματα.
 
Τι να πω Αποστόλη! Μάλλον εγώ έχω μια ιδιαιτερότητα στις υψηλές...προτιμώ να μην ακούω το τσίκι-τσίκι, και ας είναι το μπαμ! υποδεέστερο...που δεν το νομίζω δηλαδή.
 
Αγαπητέ μου Σούπερμαν, συγνώμη αν αστειεύτηκα με το όνομα, εξ άλλου ενέχει κάποιο χιούμορ η επιλογή σου. Εν γένει συμφωνούμε σε περισσότερα από αυτά που διαφωνούμε.
Όσον αφορά στο:"Και τελικά, γιατί η ATC κοστολογεί το SCM20, τόσο πάνω από το SCM40? " η απάντηση είναι οτι υπήρξε μία σοβαρή προσπάθεια να καταφέρουν να βγάλουν μία πιο προσιτή σειρά χωρίς πολλές εκπτώσεις στην ποιότητα και στις μονάδες. Παράδειγμα το 19 με το ίδιο γούφερ και όχι πια και τόσο φθηνότερο τουίτερ έχει τα μισά λεφτά από το 20. Οι αβαρίες λοιπόν δεν ήταν τόσο στην ποιότητα αλλά στα περιθώρια κέρδους τους για να αυξήσουν το τζίρο τους. Γιατί τι πωλήσεις είχαμε όταν το εισαγωγικό μοντέλο ήταν πριν χρόνια το 20 στα 3200?. Είναι πιο κατανοητό αν δει κανείς οτι το 40, έστω με ένα μιντ με λίγο μικρότερο μαγνήτη, δεν γίνεται να έχει μικρότερο κόστος από το 20 λόγω μεγαφώνων, το κόστος έπεσε κάθετα οταν παραγγέλνεις καμπίνες σε ένα φινίρισμα. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος που μείωσε το κόστος της εισαγωγικής σειράς.
 
Δεν είμαι ο Σούπερμαν, είμαι ο Ζούπερμαν...νόθος γιος της κρυφής σχέσης του Superman με τον Zorro....:ernaehrung004:
 
Δεν είμαι ο Σούπερμαν, είμαι ο Ζούπερμαν...νόθος γιος της κρυφής σχέσης του Superman με τον Zorro....:ernaehrung004:

Κρίμα κι εγώ υπέθεσα οτι το Ζ είναι λόγω γερμανομάθειας (εξού και Τσ) και λέω ο γερμανομαθής να αγαπάει αγγλικό ήχο!!
 
....... το 19 με το ίδιο γούφερ και όχι πια και τόσο φθηνότερο τουίτερ έχει τα μισά λεφτά από το 20. Οι αβαρίες λοιπόν δεν ήταν τόσο στην ποιότητα αλλά στα περιθώρια κέρδους τους για να αυξήσουν το τζίρο τους......

Αυτο μου φαινεται οτι μαλλον "εκθετει" το 20 σαν ισως "overpriced" ?????

IMVHO βεβαια,και ισως κανω και λαθος
 
Μην βλέπεται μόνο τι φαίνεται εξωτερικά
ενα καλό κρος ειδικά τρίδρομου κοστίζει σχεδόν τα ιδια λεφτά με τα (καλά) μεγάφωνα
ενα καλό κουτί στοιχίζει πολλαπλάσια.
με καλό φινίρισμα και μεγάλη ποικιλία μπορεί να ξεφύγει το τελικό κόστος
Ας κρίνουμε το πως ακούγονται και οχι το πως φαίνονται
 
Μην βλέπεται μόνο τι φαίνεται εξωτερικά
ενα καλό κρος ειδικά τρίδρομου κοστίζει σχεδόν τα ιδια λεφτά με τα (καλά) μεγάφωνα
ενα καλό κουτί στοιχίζει πολλαπλάσια.
με καλό φινίρισμα και μεγάλη ποικιλία μπορεί να ξεφύγει το τελικό κόστος
Ας κρίνουμε το πως ακούγονται και οχι το πως φαίνονται

Γι'αυτο IMVHO πιστευω οτι καπου αλλου ισως να "κρυβεται" το κοστος ενος ακριβοτερου μηχανηματος.....
 
Γι'αυτο IMVHO πιστευω οτι καπου αλλου ισως να "κρυβεται" το κοστος ενος ακριβοτερου μηχανηματος.....

Αντίθετα είναι, όπως εξήγησα, απόλυτα προφανές: Όταν παραγγείλεις 100 καμπίνες του 19-λιγώτερο βαριές-με ένα φινίρισμα, τότε το κόστος σε σχέση με τις σχεδόν α λα καρτ παραγγελίες φινιρίσματος του 20, πέφτει εύκολα στο μισό.
 
Αντίθετα είναι, όπως εξήγησα, απόλυτα προφανές: Όταν παραγγείλεις 100 καμπίνες του 19-λιγώτερο βαριές-με ένα φινίρισμα, τότε το κόστος σε σχέση με τις σχεδόν α λα καρτ παραγγελίες φινιρίσματος του 20, πέφτει εύκολα στο μισό.


IMO, αν το κοστος ενος ηχειου πεφτει στο μισο και μαλιστα "ευκολα" λογω "βαρους καμπινας" και φινιρισματος και ειδικα σε αυτα τα μεγεθη και τιμες,τοτε τι να πω;

Γηρασκω αει διδασκομενος ........................

Ας μην συζητησουμε το κοστος των πλακαζ ξυλου τοσο σε βαρος οσο και φινιρισματος σε τετοια μεγεθη γιατι θα εκπλαγεις ποικιλοτροπως αν οντως πιστευεις κατι τετοιο.

"Aπολυτα προφανες" ειναι το γεγονος οτι,οταν δυο καμπινες κοστιζουν 60 ευρω και δυο αλλες 120 ευρω,τοτε δεν σημαινει αυτοματα οτι και η τιμη των τελειωμενων ηχειων θα ειναι 2 προς 1 ?????
 
Last edited:
Ένα review του SCM20, 23 χρόνια πριν. Πολύ θα ήθελα, το νέο twitter να αφήσει εποχή, κομματάκι δύσκολο το κόβω....

The enclosure, measuring a manageable 440x240x310mm (HWD), is a cabinet-tapper's delight. Made from 18mm thick veneered MDF with a 36mm thick baffle, it's lined internally with 6mm thick bitumastic sound deadening pads. The review pair, in the optional yew veneer instead of the standard walnut or black, was quite simply the most beautifully finished speaker I have seen in years. Kudos go, I believe, to Castle for the woodwork, which takes a lot of the sting out of the #1320 per pair price tag. In other words, the small ATCs, like the Sonus Fabers and Monitor Audio Studio 10s, are among very few small high-priced systems which reek of perceived value. - HomeTheaterReview.com, February 13, 1990

http://hometheaterreview.com/atc-scm20-bookshelf-loudspeaker-reviewed/

Και άλλο ένα του 1996 :http://www.mikecollins.plus.com/PUBLICATIONS/PDFS/ATC%20SCM%2020%20SL.pdf

Και μερικοί άλλοι, όπως ο David @Frank Harvey Hi-Fi, με παρόμοια γούστα με τα δικά μου.:damnyou:

http://www.whathifi.com/forum/hi-fi/atc-scm20-passive-floorstander

http://www.whathifi.com/forum/hi-fi/atc-scm20-slt
 
IMO, αν το κοστος ενος ηχειου πεφτει στο μισο και μαλιστα "ευκολα" λογω "βαρους καμπινας" και φινιρισματος και ειδικα σε αυτα τα μεγεθη και τιμες,τοτε τι να πω;

Γηρασκω αει διδασκομενος ........................

Ας μην συζητησουμε το κοστος των πλακαζ ξυλου τοσο σε βαρος οσο και φινιρισματος σε τετοια μεγεθη γιατι θα εκπλαγεις ποικιλοτροπως αν οντως πιστευεις κατι τετοιο.

"Aπολυτα προφανες" ειναι το γεγονος οτι,οταν δυο καμπινες κοστιζουν 60 ευρω και δυο αλλες 120 ευρω,τοτε δεν σημαινει αυτοματα οτι και η τιμη των τελειωμενων ηχειων θα ειναι 2 προς 1 ?????

Άρα λοιπόν από τι κατά τη γνώμη σου έπεσε η τιμή, έχοντας και τα δύο το ίδιο γούφερ? από τη διαφορά των τουίτερ και κροσὀβερ?
Όταν το ακριβότερο μεγάφωνο του ηχείου είναι δικής σου κατασκευής τότε η καμπίνα είναι για σένα το πρόβλημα στο κόστος.
 
@ Karavan & ZupermanII το review που ανεβασα αφορα στο scm20sl ACTIVE TOWER για το οποίο είπα πως δεν έχω δει reviews...