Athena card + nfc emulator

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,999
Αθηνα
Έχει ιδέα κανένας τι τεχνολογία χρησιμοποιεί η Athena card των εισητηρίων στα ΜΜΜ στην Αθήνα;
Σκεφτόμουν ότι αν είναι nfc ακόμα και χωρίς επίσημη εφαρμογή, θα μπορούσαμε με έναν nfc emulator να έχουμε την κάρτα στο κινητό μας.

Ιδέες;
 
Κατεβασα emulator και διαβασα επιτυχημενα ενα εισητηριο 90' που εχω. Καποια στιγμη θα δοκιμασω να το περασω απο τις μπαρες στο μετρο να δω τι θα μου βγαλει. Υποψιν οτι η εφαρμογη που κατεβασα εγω θελει root

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yuanwofei.cardemulator
 
Να σου πω εγώ τι τεχνολογία χρησιμοποιεί το site της athena card με προσωπικό μου παράδειγμα:
Πρό 40 περίπου ημερών μπαίνω στο site για να εκδώσω την προσωπική μου κάρτα.Συμπληρώνω τα στοιχεία μου και ανεβάζω φωτογραφία.
Δεν γίνεται δεκτή η αίτηση και μου βγάζει μήνυμα:"Αν δεν γίνει δεκτό το αίτημα τσεκάρετε τα στοιχεία που δώσατε,αν πάλι δεν γίνει δεκτό το αίτημα τσεκάρετε το μέγεθος της φωτογραφίας.Αν και πάλι δεν γίνει δεκτό το αίτημα.....πηγαίντε σ`ένα γκισέ να βγάλετε την κάρτα σας"!!!!!!
Αφού με τα πολλά καταφέρνω να υποβάλω την αίτησή μου,μου λέει ότι για την εξέλιξη της αίτησης μπορώ να ενημερώθω στο σχετικό link.Το link δεν ξέρω αν λειτουργούσε,γιατί απλά δεν υπήρχε πουθενά στο site!
Τεχνολογία αιχμής,όχι αστεία!
(οκ ίσως το post μου να είναι στα όρια του τρολαρίσματος,αλλά ειλικρινά δεν πίστευα αυτό που έβλεπα σε όλα τα βήματα της αίτησής μου!)
 
Εγώ που δοκίμασα όταν την πρώτοέβγαλα (ευτυχώς πριν τις ουρές) την διάβασε το κινητό.
Κατά τα άλλα δε βλέπω γιατί κανείς να μπλέξει με αυτό και να παιδεύεται πέρα από καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους ή λόγους χακαρίσματος (?). Μία χαρά δουλεύει η καρτούλα.
 
Εγώ που δοκίμασα όταν την πρώτοέβγαλα (ευτυχώς πριν τις ουρές) την διάβασε το κινητό.
Κατά τα άλλα δε βλέπω γιατί κανείς να μπλέξει με αυτό και να παιδεύεται πέρα από καθαρά εγκυκλοπαιδικούς λόγους ή λόγους χακαρίσματος (?). Μία χαρά δουλεύει η καρτούλα.

Το κινητο διαβασε την καρτα. Οι αισθητηρας στους σταθμους ανταποκριθηκε στο σημα του κινητου;
το κομματι του χακαρισματος δεν με ενδιαφερει, απλα το κινητο μου το εχω συνεχεια μαζι, ενω πορτοφολι δεν κουβαλαω ποτε. Για τον ιδιο λογο εχω εγκαταστησει και την alpha wallet, αν και εκει υπαρχει ενα θεμα διοτι δεν περναει απο ολα τα POS. Στα verifone 520 περναει κανονικα, ενω σε κατι μαυρα (νομιζω τα δινει η εθνικη) δεν περναει.
 
Να σου πω εγώ τι τεχνολογία χρησιμοποιεί το site της athena card με προσωπικό μου παράδειγμα:
Πρό 40 περίπου ημερών μπαίνω στο site για να εκδώσω την προσωπική μου κάρτα.Συμπληρώνω τα στοιχεία μου και ανεβάζω φωτογραφία.
Δεν γίνεται δεκτή η αίτηση και μου βγάζει μήνυμα:"Αν δεν γίνει δεκτό το αίτημα τσεκάρετε τα στοιχεία που δώσατε,αν πάλι δεν γίνει δεκτό το αίτημα τσεκάρετε το μέγεθος της φωτογραφίας.Αν και πάλι δεν γίνει δεκτό το αίτημα.....πηγαίντε σ`ένα γκισέ να βγάλετε την κάρτα σας"!!!!!!
Αφού με τα πολλά καταφέρνω να υποβάλω την αίτησή μου,μου λέει ότι για την εξέλιξη της αίτησης μπορώ να ενημερώθω στο σχετικό link.Το link δεν ξέρω αν λειτουργούσε,γιατί απλά δεν υπήρχε πουθενά στο site!
Τεχνολογία αιχμής,όχι αστεία!
(οκ ίσως το post μου να είναι στα όρια του τρολαρίσματος,αλλά ειλικρινά δεν πίστευα αυτό που έβλεπα σε όλα τα βήματα της αίτησής μου!)

καταλαβαινω το παραπονο σου, αλλα δεν πολυ εχει σχεση με το ποστ μου :)
 
Έχω βάλει και εγώ μία NFC εφαρμογή στο κινητό, το NFC Tools..

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wakdev.wdnfc

Εγώ βασικά ήθελα να δω εάν υπάρχει κάτι που να μου λέει πόσα εισιτήρια έχω στην κάρτα..
Αλλά δεν βγάζει..

Θα μπορούσε νομίζω να βάζανε κάτι τέτοιο και στην επίσημη εφαρμογή.. καλό θα ήταν!

Έχεις δει κάτι γι'αυτό Χάρη ?
 
Δεν γνωριζω ακριβως πως δουλευει το συστημα. Υποθετω οτι υπαρχει μια κεντρικη βαση δεδομενων οπου αποθηκευονται ολες οι καρτες που εχουν εκδοθει και καθε φορα που την περνας απο το μηχανημα αφαιρει αντιτιμο. Δηλαδη, αν τα λεω σωστα (ειναι παρα πολυ μεγαλο αυτο το ΑΝ) στην καρτα δεν υπαρχει καμμια πληροφορια παρα ο κωδικος της. Σε αυτην την περιπτωση δεν θα μπορουσες να δεις πληροφοριες τετοιου τυπου (ποσα εισητηρια υπαρχουν μεσα) παρα μονο αν ειχες προσβαση στην κεντρικη βαση. Στην καρτα δηλαδη δεν πρεπει να υπαρχουν τετοιου ειδους πληροφοριες.
Επομενως αυτο που θελεις μονο σε επισημη εφαρμογη θα μπορουσες να το δεις, αλλα οπως σωστα λεει (και οπως εχουμε δει ολοι μας) ο @waldorf το ολο συστημα ειναι για τα πανηγυρια.
Προσωπικα δεν με πολυενδιαφερει το ολο συστημα καθως χρησιμοποιω σπανια τα ΜΜΜ. Θα ηθελα απλα να μπορω να εχω μια καρτουλα μεσα στο κινητο μου, ωστε οταν χρειαστει να παω καπου να μην χρειαζεται καθε φορα να αγοραζω καινουριο εισητηριο. Θα μπορουσα να εχω αποθηκευσει την πλαστικη (επαναφορτιζομενη) της γυναικας μου και να χρησιμοποιουμε και οι δυο την ιδια.
 
H τεχνολογία πάντως υποστηρίζει ανάγνωση και εγγραφή δεδομένων..
και σκεφτόμουν μήπως γράφει κάτι και στην κάρτα..

Αυτό που λες το είχαν κάνει στην αρχή του νέου συστήματος.. και πριν βγουν τα εισιτήρια το καταργήσανε..
 
Υπάρχει επίσημη εφαρμογή από τον ΣΤΑΣΥ για διάβασμα και φόρτισμα της κάρτας.
Ναι αλλά εγώ θέλω να χρησιμοποιώ το κινητό για να περνάω από τις μπάρες. Δεν το κάνει αυτό η επίσημη εφαρμογή.
 
Υπάρχει επίσημη εφαρμογή από τον ΣΤΑΣΥ για διάβασμα και φόρτισμα της κάρτας.

Η εφαρμογή είναι μόνο για προσωποποιημένες κάρτες.. σωστά ?

Εκεί σου δείχνει και πόσα εισιτήρια ή αξία έχει η κάρτα ?
 
Απάντηση: Re: Athena card + nfc emulator

Ναι αλλά εγώ θέλω να χρησιμοποιώ το κινητό για να περνάω από τις μπάρες. Δεν το κάνει αυτό η επίσημη εφαρμογή.


Σε περιπτωση ελεγκτη οπως εχει ειπωθει θα δινεις το κινητο?

Οι παλιοι ελεγκτες παντως ηταν αγραμματοι χοντροκαγκουρες.......
 
Re: Απάντηση: Re: Athena card + nfc emulator

Σε περιπτωση ελεγκτη οπως εχει ειπωθει θα δινεις το κινητο?

Οι παλιοι ελεγκτες παντως ηταν αγραμματοι χοντροκαγκουρες.......
Νομίζω ότι όλη η λογική των μπαρων είναι να μην χρειάζεται να υπάρξει ελεγκτής. Αύριο θα κάνω την πρώτη μου δοκιμή και θα ενημερώσω.
 
Τζιφός τελικά. Δεν υπήρξε αλληλεπίδραση κινητού με μπάρες.

...Αν υπήρχε, λέμε άν, τι θα σήμαινε δηλαδή; Ότι θα μπορούσε ο κάθε κάτοχος ενός smart-phone να είναι τζαμπατζής στα δημόσια μέσα μεταφοράς; Απορία εκφράζω.......
 
...Αν υπήρχε, λέμε άν, τι θα σήμαινε δηλαδή; Ότι θα μπορούσε ο κάθε κάτοχος ενός smart-phone να είναι τζαμπατζής στα δημόσια μέσα μεταφοράς; Απορία εκφράζω.......

Λοιπον, ειτε δεν το εξηγησα καλα απο την αρχη ειτε διαβαζετε οτι θελετε. Το εισητηριο ηταν κανονικα ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ. Το σκαναρα με τον nfc emulator και μεταφερθηκε ο κωδικος του εντος της συσκευης. Μετα, θεωρητικα, μπορω να χρησιμοποιω το τηλεφωνο στις μπαρες και αυτες να αναγνωριζουν το τηλεφωνο ως το ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟ μου εισητηριο. Δεν πετυχε, δεν ξερω γιατι. Δεν υπηρξε καμμια προσπαθεια να κλεψω κατι ή να βρω τροπο για να κλεψει οποιοσδηποτε. Απλα προσπαθησα να κανω αυτο που θα επρεπε ηδη να προσφερεται απο τη ΣΤΑΣΥ, δηλαδη ενα πραγματικα ηλεκτρονικο εισητηριο. Το αστειο ειναι οτι παλαιοτερα ΕΙΧΑΜΕ ηλεκτρονικα εισητηρια, τα χρησιμοποιουσα και το ειχα δειξει και σε ελεγκτη. Ηταν εκεινο που αγοραζες εισητηρια μεσω του κινητου, τα ενεργοποιουσες και εμεναν ενεργα για 90'.
 
Τώρα τα εξηγείς καλά! Έχω ένα ερώτημα ακόμα όμως: το εισιτήριο μ' αυτό τον τρόπο "ακυρώνεται"; Ή παραμένει εσαεί στο τηλέφωνο η δυνατότητα να το χρησιμοποιούμε ( το ένα εισιτήριο γιά πάντα) ;
Παρεμπιπτόντως να ξέρεις ελεγκτές θα υπάρχουν! Με τι εξοπλισμό δεν το ξέρω.

ΥΓ: Χωρίς παρεξήγηση δεν κατηγόρησα κανένα γιά τίποτα. Απορίες εκφράζω....
 
Τώρα τα εξηγείς καλά! Έχω ένα ερώτημα ακόμα όμως: το εισιτήριο μ' αυτό τον τρόπο "ακυρώνεται"; Ή παραμένει εσαεί στο τηλέφωνο η δυνατότητα να το χρησιμοποιούμε ( το ένα εισιτήριο γιά πάντα) ;
Παρεμπιπτόντως να ξέρεις ελεγκτές θα υπάρχουν! Με τι εξοπλισμό δεν το ξέρω.

ΥΓ: Χωρίς παρεξήγηση δεν κατηγόρησα κανένα γιά τίποτα. Απορίες εκφράζω....

η αληθεια ειναι οτι δεν εχω καταλαβει ακριβως το ολο συστημα πως δουλευει. Θα ηταν χρησιμο αν εβρισκε καποιος κανενα αρθρο ή αν ειχε γνωσεις να τις μοιραστει μαζι μας. Θεωρητικα, μπορω να σκεφτω δυο τροπους που δουλευει
α. γραφεται καποια πληροφορια πανω στην καρτα καθε φορα που περναμε απο τις μπαρες, ωστε να ξερει το συστημα οτι το Χ εισητηριο εχει ακομα διαθεσιμα τοσα λεπτα
β. την πληροφορια την κραταει σε εσωτερικη βαση δεδομενων το κεντρικο συστημα και οι μπαρες ειναι συνεχως online με αυτο. Σε αυτην την περιπτωση, το μονο πραγμα που εχει ως πληροφορια το εισητηριο μας ειναι ενας κωδικος αριθμος. Ετσι π.χ. ξερει το συστημα οτι το Χ εισητηριο μπηκε στην ομονοια και μετα απο 17 λεπτα βγηκε στον ταυρο. Αποθηκευει την πληροφορια στη βαση δεδομενων του και την επομενη φορα που παει το Χ να περασει απο τις μπαρες ψαχνει να δει ποσο χρονο εχει ακομα.

Αν το κινητο και το app δουλεψαν σωστα, εγω θα υποθεσω οτι οι μπαρες δουλευουν με τον α τροπο και οτι δεν ειχα αλληλεπιδραση διοτι προσπαθησαν οι μπαρες να "γραψουν" πληροφορια πανω στο εισητηριο (στο κινητο μου δηλαδη) και απετυχαν (το κινητο δεν τις αφησε). Ξαναλεω ομως οτι ολα αυτα ειναι υποθεσεις, βασει κοινης λογικης, οποτε μπορει να πεφτω εξω ετη φωτος.

Σχετικα με τους ελεγκτες, θεωρητικα σε ενα τετοιο συστημα δεν εχουν λογο υπαρξης. Απο τη στιγμη που ελεγχεται ο καθε ενας επιβατης κατα την εισοδο του, δεν εχεις λογο να εχεις ελεγκτες. Μονη περιπτωση που μπορει να ειναι χρησιμοι ειναι σε περιπτωσεις που εχουμε πολυ αυξημενη κινηση, π.χ. σε μια συναυλια ή ενα αθλητικο γεγονος, οπου εχεις τις μπαρες ανοιχτες και δειχνεις απλα στους ελεγκτες το εισητηριο. Ακομα και αυτο ομως δεν ειναι σωστο, διοτι σε αυτην την περιπτωση οι ελεγκτες δεν θα εχουν το χρονο να σκαναρουν τα εισητρια και να βλεπουν αν πραγματικα ειναι εγκυρα ή οχι (θα μπορουσε καποιος δηλαδη να εχει μαζι του ενα με μηδενικο υπολοιπο χρονου). Η αλλη περιπτωση που εχουν νοημα οι ελεγκτες ειναι στους σταθμους κατα την διοδο μεσα απο τις μπαρες, ωστε να βεβαιωθουν οτι ολοι περνουν νομοτυπα (π.χ. δεν πηδαει κανενας απο πανω ή κατι τετοιο).

Βεβαιως, επειδη βρισκομαστε στην ελλαδαρα, δεν εχω ιδεα πως τελικα θα εφαρμοστει το συστημα. Παντως σε αλλες πολεις με αντιστοιχα συστηματα, δεν ειδα ελεγκτη μεσα στα τρενα ή λεωφορεια. Στην ελλαδα χρειαζεται ομως να δικαιολογηθει η υπαρξη θεσεων εργασιας στο δημοσιο και ευρυτερο δημοσιο τομεα, οποτε δεν θα μου κανει εντυπωση αν τελικα υπαρχουν ΚΑΙ ελεγκτες
 
Γενικά συμφωνώ, μ' αυτά που γράφεις. Η δική μου άποψη σχετικά με το πείραμά σου με το τηλέφωνο γιά να ήταν σε όλα "νόμιμο" θα έπρεπε :
_1. Με τη μεταβίβαση των δεδομένων του αγορασμένου εισιτηρίου στο τηλέφωνο να γίνεται ταυτόχρονα διαγραφή τους από το "κύκλωμα" του εισιτηρίου, έτσι ώστε αυτό να χρειάζεται πληρωμένη επαναφόρτιση.
_2. Όπως και συ λές πρέπει τα "ακυρωτικά" να έχουν πρόσβαση στο τηλέφωνο και να "διαγράφουν" το αντίτιμο.
_3. Δεν πρέπει ο χρήστης του τηλεφώνου να έχει την δυνατότητα editing στα δεδομένα του αρχείου που απ' το εισιτήριο μεταβιβάστηκε στο τηλέφωνο, γιά προφανείς λόγους.

...Όσον αφορά τους ελεγκτές είναι απαραίτητοι γιατί το εισιτήριο χρησιμοποιείται καί σε λεωφορεία-τρόλλεϋ-τράμ που δεν υπάρχουν "πύλες". Η προσωπική μου εμπειρία από αυτά είναι ότι λιγώτεροι από 40% των επιβατών "σκανάρουν" τα εισιτήρια τους εκεί.