Audiolab CD/DAC με ESS Sabre32 9018

επίσης αυτά περί συγκρίσεων με v-dac και άλλα σχετικά συναφή, μου ακούγονται σχεδόν φαιδρά ....
 
Εντάξει, έχεις δίκιο, αλλά υπάρχει μια σχολή σκέψης που υποστηρίζει (και κατά τη γνώμη μου όχι τελείως αβάσιμα) ότι στις ψηφιακές πηγές οι διαφορές είναι πολύ μικρές σε σχέση με την αύξηση του κόστους, συγκριτικά με ΟΛΑ τα υπόλοιπα μέρη της αλυσίδας, γι' αυτό κι επιμένω... Είμαι βέβαιος ότι το Audiolab παίζει καλύτερα από ένα DAC των 150-200 , αλλά το θέμα είναι πόσο καλύτερα, και αν αξίζει να πληρώσει κανείς πέντε φορές πάνω για αυτή τη βελτίωση.
 
δεν είναι όλα ίδια.
Δεν είναι το ίδιο να έχεις 4 dac στο κανάλι, με de-jitter και 32-192 υποστήριξη.
Και σίγουρα τέτοια υπάρχουν και σε άλλες μάρκες αλλά δεν υλοποιούνται σε κατασκευές.
Για λόγους κόστους οι κατασκευαστές αρκούνται σε παλιότερες σχεδιάσεις (και φτηνότερες) προσπαθώντας τις όποιες διαφορές να τις "κερδίσουν" σε τελικά στάδια και τροφοδοσίες.
Χαρακτηριστικό είναι ότι όσοι το φόρεσαν στις κατασκευές τους το κόστος εκτοξεύτηκε.
Τα μόνα που κάπως είναι προσιτά (εκτός των diy) είναι τα wyred4sound και τώρα το audiolab.
Και προσωπικά χωρίς να έχω ακούσει το audiolab δεν τίθεται θέμα ότι πρέπει να παίζει καλύτερα από dac των 150 ευρώ, αυτά είναι στα όρια της κωμωδίας.
Μιλάμε μόνο γιά συγκρίσεις 1000ρικου και άνω.
 
ένα σχόλιο, ίσως αιρετικό γιά πολλούς, μιά και οι περισσότεροι με θεωρούν κόκκινο πανι εδώ μέσα σχετικά με τις απόψεις μου.
Το sabre ess 9008 παλιότερα και 9018 είναι γενικά "άλλο" ζώο...
Δεν είναι τσιπ του σωρού.
Ξεχώρισε από την ημέρα 1 σε σχεδόν όποια του υλοποίηση, είτε αυτή ήταν diy είτε σοβαρή hiend και δεν συμμαζεύεται, από την mcintosh, wyred4sound, weiss, σε συσκευές multimedia, και πρόσφατα στα audiolab.
Ας μην σπεύδουν όψιμοι ακροατές να αποδώσουν τα εύσημα στις μαμά μάρκες, αυτά ανήκουν εδώ και καιρό στην ess που έφτιαξε ένα διαμάντι.
Πες τα χρυσοστομε,πριν τρελαθουμε τελειως.
 
ένα σχόλιο, ίσως αιρετικό γιά πολλούς, μιά και οι περισσότεροι με θεωρούν κόκκινο πανι εδώ μέσα σχετικά με τις απόψεις μου.
Το sabre ess 9008 παλιότερα και 9018 είναι γενικά "άλλο" ζώο...
Δεν είναι τσιπ του σωρού.
Ξεχώρισε από την ημέρα 1 σε σχεδόν όποια του υλοποίηση, είτε αυτή ήταν diy είτε σοβαρή hiend και δεν συμμαζεύεται, από την mcintosh, wyred4sound, weiss, σε συσκευές multimedia, και πρόσφατα στα audiolab.
Ας μην σπεύδουν όψιμοι ακροατές να αποδώσουν τα εύσημα στις μαμά μάρκες, αυτά ανήκουν εδώ και καιρό στην ess που έφτιαξε ένα διαμάντι.


Eλα βρέ μην νιοώθεις μονάχος και κατατρεγμένος :firstprize:

+ 1000 και απο εμένα για το sambre

ΤΟ καλύτερο dac μακράν !!!!! αλλη τάξη αλλου παπά ευαγκέλιο !!!

το θέμα είναι ότι καθότιν λεπτομερεστατο και αποκαλυπτικό όσο δεν παέι , θέλει την προσοχή του στα περιφεριακά του και έν γένει στη εφαρμογή του με τροφοδοτικά προ μπαφερ κτλ ...



εντιτ ... έχουν περάσει απο τα χέρια μου κανα 30-50 dac .. ε ( 20 χρόνια είναι αυτά δεν θεμάμαι ακριβως ... καμια δεκαριά εχω εδω τωρα ... dacoσυλεκτης ) αυτό είναι αλλου !!
 
Last edited:
Γιατι βρε παιδιά θεωρείτε αστεια τη σύγκριση του 8200cd με v-dac; Το τελευταίο (μαζι με dac-magic) το εχει πολυς κόσμος και θα ήθελε να μαθει τι γινεται. Επίσης, το 8200cd εχει μεν τετραπλασιο σχεδον κόστος απο v-dac, αλλα εναι και cd-player μαζι. Για το v-dac γραφεται οτι ανταγωνιζεται ανετα cd-players ανω των 500-600 ευρω.
 
γιατί σήμερα το να φτιάξεις ένα cdp, όταν πλέον δεν κατασκευάζονται μαζικά και ένα dvd player κοστίζει 30 ευρώ, έχει μηδαμινό κόστος.
Ιδίως όταν μοιράζεται ίδιο κουτί και τροφοδοτικά.
Αρα οι κινέζοι της audiolab σκεφτήκανε πονηρά.
Πλασάρανε ουσιαστικά ένα dac μαζί με player που σήμερα σχεδόν κανείς στην budget αγορά δεν προσφέρει και φυσικά συμπιέσανε σε κινέζικα επίπεδα την τιμή.

Το v-dac είναι πολύ χαμηλού στόχου για να το πω πιό ανώδυνα.
Αστεία είναι η σύγκριση διότι δεν έχει νόημα.
Σχεδόν όποια προσεγμένη κατασκευή (σε όλα τα στάδια) έχει σήμερα το 9018, αλλά και το 9008) διαφέρει από τον σωρό.
Εξαιρούνται πιθανότατα (και αυτό με επιφύλαξη) μηχανάκια με διακοπτικά τροφοδοτικά, απλά φτηνά τελεστικά στην έξοδο κλπ που ενδεχομένως θα κρύψουν τις αρετές του ess.
 
Επομένως, θεωρείς ότι αγοράζοντας ενα cdp διχως ψηφιακές εισόδους (π.χ. το musical fidelity m3cd) ειναι σχεδόν σα να πετάς λεφτά; Γιατί αν καταλαβαίνω καλά, αγοράζοντας ενα cdp, ειναι σα να αγοραζεις το dac του, αφου το υπολοιπο κομματι εχει πολυ μικρο κοστος.
 
Εγώ πάντως δεν θα αγόραζα σήμερα ένα CD player χωρίς ψηφιακές εισόδους, έχοντας τόσες ψηφιακές πηγές στη διάθεσή μας. πχ έχω σαν πηγές ένα PC, ένα Logitech Touch και ένα Media player. Δεν θα ήταν κρίμα όλα αυτά να μη μπορούν να χρησιμοποιήσουν το πολύ καλύτερο DAC που διαθέτει το Audiolab 8200;
 
Re: Απάντηση: Audiolab CD/DAC με ESS Sabre32 9018

Εγώ πάντως δεν θα αγόραζα σήμερα ένα CD player χωρίς ψηφιακές εισόδους, έχοντας τόσες ψηφιακές πηγές στη διάθεσή μας. πχ έχω σαν πηγές ένα PC, ένα Logitech Touch και ένα Media player. Δεν θα ήταν κρίμα όλα αυτά να μη μπορούν να χρησιμοποιήσουν το πολύ καλύτερο DAC που διαθέτει το Audiolab 8200;

+ 1000. Παρότι μου αρέσουν πολύ τα CDp της Densen, το γεγονός ότι δεν έχουν ψηφιακές εισόδους είναι απαγορευτικό για μένα. Το πολύ πολυ να περιμένω το DAC module της Densen, αλλά πάλι, το δέλεαρ του ενός κουτιού στο ρακ είναι μεγάλο.
 
Πάντως μέχρι τώρα μόνο εγώ το έχω ακούσει και αγοράσει έτσι ?
Χε χε χε.
Η αλήθεια είναι ότι όταν έχεις ηχεία 600 εύρω και ενισχυτή αντίστοιχο για αναπαραγωγή από pc παίρνεις vdac και όχι 8200cdq γιατί δεν κάνει αυτό την διαφορά.

Supersonic δεν ξέρεις τι σύστημα έχει ο καθένας όποτε δεν θα έπρεπε να εκνευρίζεσαι τόσο εύκολα έστω και με ανόητη ερώτηση. Πιστεύω ότι προστατεύεις κάποιον οταν σε ένα σύστημα 1000 εύρω του πεις πάρε vdac
 
Επομένως, θεωρείς ότι αγοράζοντας ενα cdp διχως ψηφιακές εισόδους (π.χ. το musical fidelity m3cd) ειναι σχεδόν σα να πετάς λεφτά; Γιατί αν καταλαβαίνω καλά, αγοράζοντας ενα cdp, ειναι σα να αγοραζεις το dac του, αφου το υπολοιπο κομματι εχει πολυ μικρο κοστος.

αυτό κατάλαβες από όσα έγραψα?
προφανώς όχι.

Αν και τελικά όπως το διατυπώνεις, ναι
ποτέ δεν θα αγόραζα, ούτε θα αγοράσω cdp χωρίς ψηφαική έξοδο.

σήμερα τα ψηφιακά εξελίσσονται τόσο γρήγορα που σίγουρα στον χρόνο που θα έχεις το cdp στην κατοχή σου θα δοκιμάσεις τουλάχιστον 5-6 dac.
 
Supersonic δεν ξέρεις τι σύστημα έχει ο καθένας όποτε δεν θα έπρεπε να εκνευρίζεσαι τόσο εύκολα έστω και με ανόητη ερώτηση. Πιστεύω ότι προστατεύεις κάποιον οταν σε ένα σύστημα 1000 εύρω του πεις πάρε vdac

ποιός σας είπε ότι εκνευρίστηκα?:violent-smiley-030::flipout:

Για το δεύτερο προφανώς και δεν συμφωνώ
 
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τους χαρακτηρισμούς "ανόητη" και "κωμική" ερώτηση. Όταν ο Δ. Σταματάκος, στο συγκριτικό του avmentor, έγραφε πως το DacMagic (των 200 στερλινών, για να μην μπερδευόμαστε με τα 350 ευρώ της ελληνικής τιμής) είναι σε πολλά χαρακτηριστικά του ήχου του "επικίνδυνα κοντά στον μετατροπέα αναφοράς", και όταν το V-DAC θεωρείται από πολλούς και καλύτερο VFM, σε τι είναι άστοχες οι ερωτήσεις που θέσαμε; Στην τελική, επαναλαμβάνω πως ΦΥΣΙΚΑ και περιμένω το 8200 να ακούγεται καλύτερα, αλλά ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες. Οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί δε νομίζω ότι αρμόζουν, ειδικά σε μέλη με την τεράστια προσφορά κι εμπειρία του supersonic.
 
Θα σε στεναχωρήσω μάλλον (αν και σ ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια), όμως καλό είναι να μην θεωρούμε κάποια ονόματα ως τοτέμ.
Ποιός είναι ο Ήχος και ποιός ο Σταματάκος γιά να μην επεκταθώ σε άλλα ονόματα (Kessler, HiFi News και δεν συμμαζεύεται)?
Το τεστ του Σταματάκου δεν μου είπε τίποτα απολύτως, θεωρώ ότι είπε μισές αλήθειες από τα αποδυτήρια.
Περισσότερα μπορώ να μάθω, και όλοι μας, από την επίπονη προσωπική έρευνα στο διαδίκτυο και με προσωπικές εμπειρίες ακροάσεις.
Όποτε έδωσα βάση σε τρανταχτά ονόματα την πάτησα μεγαλειωδώς.
Ας το έχετε αυτό υπόψη.
Το Dac Magic ήταν καλό γι αυτό που ήταν στο εξωτερικό και σύντομα υπερεκτιμήθηκε και υπερτιμολογήθηκε εδώ, τόσο που έχασε κάθε ατού.
Η εικόνα του v-dac και τα υλικά του και μόνο προσωπικά με αποτρέπει από το ξόδεμα των 180.
Μην θεωρείτε τις ξεκάθαρες απόψεις κάποιου ότι είναι απαξιωτικές και καλά. Όπως αντίστροφα μη θεωρείτε κάθε κουβέντα του κάθε μεγάλου ρηβιούερ ως τις 10 εντολές.
Υπάρχει κάτι ανάμεσα στα δυό.
Και συνήθως ένας τυχαίος που είναι απόλυτος τις περισσότερες φορές δεν έχει τίποτα να αποκομίσει από την όλη ιστορία. Να το θυμάστε αυτό.

Φυσικά όλα τα παραπάνω, όπως είπα, είναι προσωπικές εκτιμήσεις.
 
Το Denon DCD-1510 παίζει για αναταγωνιστής του Audiolab 8200;

Διαθέτει 32/192 DAC, εχει παρει πολύ καλά reviews, ειναι και SACD player.

Μεγαλο μειον οτι δεν εχει ψηφιακές εισόδους.
 
Φοβερή τοποθέτηση από τον John Westlake στο γνωστό νήμα του pfm, σχετικά με την "αναλογικότητα" του CDQ.

http://www.pinkfishmedia.net/forum/newreply.php?do=newreply&p=1245613

Ποστ 812
"[...] At the end of the day, I genially believe the CD/CDQ to be the best DAC's at anywhere near their price - with the CDQ, I would not be afraid to be in a direct shoot-out with the likes of the DCS DAC’s. But then its not DAC’s that should be considered “The Standard”, but Analogue turntables – then things are stacked in the turntables favour… if we are as anywhere as good as say a GBP3000 turntable I would be extremely happy – but alas I would not bet my money on it… [...]"

ποστ 814
"[...] What’s blatantly clear is that newer Digital mastering and reproduction chain comes nowhere near the HiFi reproduction of older analogue equipment. [...] So yes - I stand by the fact that a Hi-End turntable blows the socks of any Digital system I've heard to date - EVER, and I've spent the best part of 25 years as a DAC / Digital designer - anyone who says otherwise needs to listen to live music more to understand where I'm coming from (and it’s not just my opinion). [...]" Φαντάζομαι από δω και πέρα, πολύ δυνατό επιχείρημα για τους υποστηρικτές του βινυλίου στην προαιώνια κόντρα αναλογικού - ψηφιακού ήχου...

Βέβαια ευλογεί και τα γένια του ("To my ears, the Optimal Transient filter(s) are the closet approach yet to a humble turntable…" και "I'm not ashamed of my statement as I truly believe that the CDQ is the very best affordable DIGITAL equipment money can buy") αλλά πάντως, στα μάτια μου κερδίζει πόντους (μένει να δούμε τι ψάρια πιάνει και στ' αυτιά... χεχεχε). Δείχνει, με τον απερίφραστο σεβασμό του για τα αναλογικά μέσα αναπαραγωγής, ότι όντως αυτά έχει ως πρότυπο και στόχο όταν σχεδιάζει (και συνεπώς και στη σειρά 8200). Η περιέργειά μου αυξάνεται...
 
Εν αναμονή του ραντεβού για ακρόαση (η Καλλιθέα μου πέφτει κομματάκι μακριά), και μετά από κουβέντα με τον αντιπρόσωπο, αναρωτιέμαι αν αξίζει να κινηθώ για το CDQ αντί για το CD (αν με ψήσει ηχητικά). Το θέμα είναι ότι στο παρόν μου σύστημα, το CDQ είτε θα περιπλέξει πολύ τα πράγματα*** είτε θα εκτελεί χρέη "απλώς" CD/DAC, οπότε μου αρκεί και το απλό 8200CD.

***Τι εννοώ:
- Ο Densen B-110 έχει εσωτερικό phono module και άρα θα συνεχίσει να εκτελεί χρέη αναλογικού προενισχυτή, μια και δεν πρόκειται να μπω ταυτόχρονα στο έξοδο για εξωτερικό phono και CD/DAC, πόσω μάλλον που η κεφαλή μου είναι ΜΜ. Άρα, το πολύ το CDQ να είναι ψηφιακός προ, παρακάμπτοντας το προ- στάδιο του Β-110 μέσω της "Proc In" εισόδου του τελευταίου.

- Σε αυτή την περίπτωση όμως, θα πρέπει να πάψω να ακούω το subwoofer με το CDQ, μια και αυτό οδηγείται από την "Pre Out" έξοδο του Densen!

- Βέβαια, κάποιος θα πει ότι μπορώ να δοκιμάσω τον προ- του Audiolab σε σχέση με του Β-110 και να διαλέξω για το αν θα αντικαταστήσω τελείως τον Δανό με έναν τελικό. Σε αυτή την περίπτωση όμως, μπαίνω σε φασαρίες κι έξοδα (τελικό συν phono μείον τον Densen), και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερο λόγο, μια και από τον ενισχυτή μου είμαι πολύ ευχαριστημένος!

- Τέλος, ούτε ακουστικά έχω ώστε να εκμεταλλευθώ την σχετική παροχή (σε αγνή τάξη Α, παρακαλώ) του CDQ.

- Και γιατί να μην έχεις τη μελλοντική επιλογή, θα πει εδώ κάποιος. Έλα μου ντε!

Ακριβώς γι' αυτό θέλω τη γνώμη σας -και σόρυ για το κατωσέντονο!