Αυτοκινητιστικά νέα

Το αμαξάκι σπέρνει και σεις λέτε ότι θέτε.
θα πουλήσει στην έξω απο εδώ μια χαρά.

Κατα τα άλλα άμα σε καμια 20αριά χρόνια ξεχρεώσω θα σας κάνω δώρο απο ένα πονυ

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

:flipout::flipout::flipout:

και στον Ντίνο ένα

angry-birds-go-650.jpg
 
εχει κανεις υπ οψην του την Automarin για μεταχ/να αμαξια ?
Ειναι αξιοπιστη ?
Εχετε καποια αλλη μαντρα να προτεινετε ?

Το παλιο μου Peugot 307 (110.000χλμ) αυτοματο , θελει σασμαν (που κοστιζει καινουργιο 3-4000) !
Επισκευη δε συμφερει μαλλον, και μεταχ/νο δε βρισκεται.

Επειδη εχει κι αλλα θεματα, δε ξερω αν συμφερει να φτιαχτει ή να παω σε καποιο αλλο μεταχ/νο , με λιγοτερα χιλιομετρα.
 
Last edited:
Oι μαντραδες by default δεν ειναι αξιοπιστοι....

Ψαχνεις για κατι συγκεκριμενο ?
 
το ξερω, αλλα δε γινεται αλλιως.

Λεφτα μετρητα δεν υπαρχουν (αρα πρεπει να μπουν δοσεις) , και πρεπει να κανω καποια ανταλλαγη (δε πουλιεται το δικο μου σε ιδιωτη ετσι οπως ειναι).

Δεν υπαρχουν και πολλα αυτοματα μεταχ/να ... κυριως peugot 207-307, λιγα Golf και Αudi A3 , Toyota Auris , ενα Renault clio και οπελ corsa easytronic.

Ξερω οτι τα toyota ειναι απο leasing και ειναι "σκισμενα" .
 
Σε γενικές γραμμές οι μεγάλες εταιρείες μετ/νων, είναι πολύ πιο αξιόπιστες από τους ιδιώτες μαντράδες.
Τους τελευταίους να αποφεύγεις , εκτός αν έχεις κανένα γνωστό.
 
Αν πας για αυτόματο μτχ μάλλον έχεις ''πολλές'' πιθανότητες να μπλέξεις... εγώ θα κοίταγα και για μτχ κιβώτιο πάντως.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

εχει κανεις υπ οψην του την Automarin για μεταχ/να αμαξια ?
Ειναι αξιοπιστη ?
Εχετε καποια αλλη μαντρα να προτεινετε ?

Το παλιο μου Peugot 307 (110.000χλμ) αυτοματο , θελει σασμαν (που κοστιζει καινουργιο 3-4000) !
Επισκευη δε συμφερει μαλλον, και μεταχ/νο δε βρισκεται.

Επειδη εχει κι αλλα θεματα, δε ξερω αν συμφερει να φτιαχτει ή να παω σε καποιο αλλο μεταχ/νο , με λιγοτερα χιλιομετρα.
Γιαννη αυτόν που έχει την Automarin τον γνωρίζω προσωπικά και πρόκειται για ένα εξουσιοδοτημενο αντιπρόσωπο της Kosmocar στην Ελλάδα .Έχει από τον μεγαλύτερο στόλο αυτοκίνητων στα μεταχειρισμένα αλλά οι τιμές του είναι λίγο υψηλές .Τα μεταχειρισμένα που παιρνει από ανταλλαγές τα περνάει από κόσκινο και δεν παίρνει τρακαρισμένα .Εξ ου και οι υψηλές τιμές

Τα υπόλοιπα περί μαντράδων και αυτόματων κιβωτίων τα αντιπαρέρχομαι για να μην καταλήξουμε αλλού ...
 
Ξερεις ποσες ωρες (μερες ?) χρειαζεται ενα ατομο για να ψυρισει ....
.... πχ, ενα ραγισμα στο μεταξονιο (απο τρακαρισμα) που βαφτηκε απο πανω ?

Ευχομαι καθε μαντρας να εχει και μια καλιμπρα (να διορθωνει τετοιες ζημιες) :p
 
Citroen DS3 και DS3 Cabrio: Νέα φώτα, νέοι κινητήρες


Το ανανεωμένο DS3 & DS3 Cabrio έχει πλέον φώτα τεχνολογίας Xenon & LED νέας σχεδίασης, αλλά και νέους κινητήρες.​

Τα εμπρόσθια φώτα είναι εμπνευσμένα από δύο πρωτότυπα, το "9" και το "Wild Rubis" και συνδυάζουν τις τεχνολογίες LED
& Xenon. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα νέα αυτά φώτα έχουν καλύτερη απόδοση με μικρότερη κατανάλωση ενέργειας (35%
με 75% ανάλογα τη χρήση τους). Αντίστοιχες αλλαγές έχουν γίνει και στα πίσω φωτιστικά σώματα.

Τα πιο ουσιαστικά νέα, όμως, έρχονται από τους κινητήρες, ώστε να εναρμονιστούν με την οδηγία Euro 6. Αρχή με τους δύο
ντίζελ BlueHDi 100 & BlueHDi 120 με τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι 79 και 94 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Παράλληλα Euro 6
είναι και ο κινητήρας βενζίνης e-VTi 82 ETG (εκπομπές ρύπων: 95 γρ./χλμ.), ο οποίος συνδυάζεται με αυτοματοποιημένο
κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων.

Τέλος, διαθέσιμο θα είναι το σύστημα Active City Brake, που αποτρέπει τα ατυχήματα με μικρές ταχύτητες. Ένα ραντάρ που
βρίσκεται στο παρμπρίζ ελέγχει το χώρο εμπρός από το αυτοκίνητο και επεμβαίνει στα φρένα εάν ο οδηγός δεν έχει προλάβει.
Επίσης, είναι διαθέσιμη και κάμερα οπισθοπορείας.


1400834181.jpg
1400834184.jpg

1400834182.jpg
1400834183.jpg

1400834185.jpg
1400834186.jpg


[via]
 
BMW M4 & M3 "Ατμόσφαιρα out, τούρμπο in"


Ξεχάστε τα ατμοσφαιρικά σύνολα και τα πολλά κυβικά. Υποδεχθείτε το downsizing και το τούρμπο.​

Η νέα γενιά είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη, αλλά τα δύο μοντέλα μεταξύ τους μοιράζονται το ίδιο μήκος, μεταξόνιο και
μετατρόχια, αν και η Μ4 εύκολα σε ξεγελάει δείχνοντας αρκετά πλατύτερη. Φυσικά ξεχωρίζουν και από τους πιο «αγριεμένους»
προφυλακτήρες και την εξάτμιση με τις δύο διπλές απολήξεις. Αν και μεγαλύτερες και με περισσότερα καλούδια, το βάρος αντί
να αυξηθεί, μειώθηκε κατά 80 κιλά, κάτι που ωφείλται στην χρήση εξωτικών υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το μαγνήσιο και
η εκτενής υιοθέτηση του αλουμινίου.

Η πιο σημαντική αλλαγή για πολλούς εντοπίζεται κάτω από το καπό. Ο ατμοσφαιρικός τετράλιτρος V8, έδωσε την θέση του σε
έναν εν σειρά τρίλιτρο εξακύλινδρο, ο οποίος αναπληρώνει την μικρότερη χωρητικότητα του, με την χρήση δύο μικρών τουρ-
-μπινών. Έτσι η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί ελαφρά φθάνοντας στους 431 ίππους, το μεγαλύτερο κέρδος όμως αφορά την ροπή,
η οποία πλέον φθάνει στα 56 χλγμ., τα οποία μάλιστα είναι διαθέσιμα σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, από τις 1.850 έως τις
5.500 σ.α.λ.

Μπορεί να έχουν γίνει κάποιες θυσίες στο θέμα του ήχου, ο νέος κινητήρας όμως είναι πιο φιλικός απέναντι σε λιγότερο
έμπειρους οδηγούς, αποδίδοντας άμεσα, από χαμηλά και χωρίς σκαλοπάτια, την δύναμη του. Αυτή την γενναία κίνηση
στο downsizing, αποφέρει σημαντικά οικολογικά οφέλη, καθώς η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 8,3 λτ./100 χλμ. με
194 γρ./χλμ. εκπομπές CO[SUP]2[/SUP].

Σε ότι αφορά το κιβώτιο, στάνταρ είναι ένα χειροκίνητο εξάρι (με σύστημα μάλιστα που συντονίζει τις στροφές του κινητήρα
για ομαλότερα κατεβάσματα), ενώ έξτρα χρεώνεται το ημιαυτόματο εφτάρι διπλού συμπλέκτη. Χάρις και στην λειτουργία του
launch control, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,1 δλ., 2 δέκατα χαμηλότερα από ότι με το χειροκίνητο.

Η παρουσίαση έγινε επί πορτογαλικού εδάφους, όπου είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε μία εξαιρετική στεγνή επαρχιακή
διαδρομή, ενώ την επομένη μέρα, η επίσκεψη στην πίστα του Portimao, συνοδεύτηκε από έντονες βροχοπτώσεις δυστυχώς.
Ακόμα και έτσι πάντως οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικές. Το ζύγισμα, οι αναρτήσεις, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφο-
-ρικό και η απευθείας σύνδεση του πίσω υποπλαισίου στο αμάξωμα (μία λύση που προέρχεται απευθείας από τους αγώνες),
δημιουργεί ένα εκρηκτικό συνδυασμό. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα, η υποστροφή σχεδόν ανύπαρκτη και ο οδηγός
με απόλυτη ακρίβεια μπορεί να καθορίσει την συμπεριφορά του πίσω μέρους. Καθοριστική ήταν μάλιστα η συνεισφορά του
συστήματος ηλεκτρονικής απόσβεσης, καθώς η αντοχή των κεραμικών φρένων (αμφότερα χρεώνονται επιπλέον). Μία ακόμα
σημαντική αλλαγή αφορά το τιμόνι, του οποίου πλέον η υποβοήθηση είναι ηλεκτρική και το βήμα της κρεμαγιέρας, μεταβα-
-λλόμενο. Έτσι ο οδηγός έχει την δυνατότητα να ρυθμίσει σε τρεις διαφορετικές θέσεις την απόκριση του κινητήρα, το τιμόνι
και την ανάρτηση, ενώ τρία προγράμματα λειτουργίας είναι διαθέσιμα και για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στο εσωτερικό η
εικόνα είναι αρκετά γνώριμη από τα αντίστοιχα ταπεινότερα μοντέλα, όπου πέρα από επεμβάσεις σε επιμέρους σημεία (όπως
το τιμόνι, τα όργανα και ο λεβιές) την παράσταση κλέβουν τα μονοκόμματα μπάκετ καθίσματα.

Τιμές
M3: 97.350 ευρώ
Μ4: 105.950 ευρώ


1400835239.jpg
1400835240.jpg

1400835241.jpg
1400835242.jpg

1400835243.jpg
1400835244.jpg


[via]
 
BMW i8: στη χώρα μας τον Ιούνιο


Σε μία όμορφη εκδήλωση, η BMW ανακοίνωσε πως οι παραδόσεις του i8 θα ξεκινήσουν στη χώρα μας από τον Ιούνιο, ενώ
για έξι μήνες, θα προφέρονται δωρεάν οι υπηρεσίες δημόσιας φόρτισης για όλα τα μοντέλα BMW i.​

Οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν φέτος τον Ιούνιο από τις βασικές ευρωπαϊκές αγορές. Η μαζική
παραγωγή των BMW i8 έχει ξεκινήσει από τον Απρίλιο, με τους πελάτες να έχουν ήδη κάνει τις προ-παραγγελίες τους για
το BMW i8 σε όλες τις μεγάλες αγορές από το φθινόπωρο του 2013. Ωστόσο, η ζήτηση για το BMW i8 ήδη υπερβαίνει τον
προγραμματισμένο αρχικό, κλιμακούμενο όγκο παραγωγής.

Η αρχική τιμή του BMW i8 ορίστηκε στη χώρα μας στις 167.000 ευρώ.


Νέες βελτιώσεις στις προδιαγραφές του BMW i8
Παράλληλα με την ολοκλήρωση της διαδικασίας για την έγκριση τύπου, οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να πετύχουν
περαιτέρω βελτιώσεις στους βασικούς δείκτες επιδόσεων και κατανάλωσης καυσίμου. Χάρη στην καινοτόμο φιλοσοφία
της plug-in υβριδικής δομής eDrive, το i8 συνδυάζει επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ., με μέση κατανάλωση στον
ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών 2,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 49 γρ./χλμ. Η σχετική κατανάλωση ηλεκτρισμού μετρή-
-θηκε στις 11,9 kWh ανά 100 km.


Σε καθημερινές συνθήκες
Οι μηχανικοί του BMW i8 έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση σε καθημερινές συνθήκες. Σαν αποτέλεσμα,
το BMW i8 παρουσιάζει εξαιρετική απόδοση όχι μόνο σε τυποποιημένες διαδικασίες δοκιμών, αλλά και σε καθημερινές συν-
-θήκες κυκλοφορίας: στις συνηθισμένες καθημερινές διαδρομές, με τη μπαταρία εξ αρχής πλήρως φορτισμένη, το BMW i8
μπορεί να καταναλώσει κάτω από 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Εάν η διαδρομή περιλαμβάνει και οδήγηση εκτός πόλης ή στον
αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση είναι κάτω από 7 λτ./100 χλμ. Ακόμα και σε ταξίδια μεγαλύτερων αποστάσεων με υψηλό-
-τερες ταχύτητες, οι οδηγοί μπορούν να φροντίζουν η μέση κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 8 λτ./100 χλμ. Συνολικά, η
κατανάλωση του plug-in υβριδικού μοντέλου είναι περίπου 50% χαμηλότερη από την αντίστοιχη των σπορ μοντέλων με
συμβατικό σύστημα κίνησης.


Δωρεάν υπηρεσίες δημόσιας φόρτισης για έξι μήνες
Η BMW Hellas προσφέρει στους πελάτες της κατόχους μοντέλων BMW i, δωρεάν υπηρεσίες δημόσιας φόρτισης για διάστημα
έξι μηνών, το οποίο τίθεται σε ισχύ, από την ημερομηνία παράδοσης κάθε μοντέλου BMW i. Οι δωρεάν υπηρεσίες φόρτισης
αφορούν στο Δίκτυο «Fortizo», το οποίο αριθμεί προς το παρόν εφτά σημεία ταχείας φόρτισης στην Αττική. Τα έξι από αυτά
βρίσκονται στους σταθμούς στάθμευσης Polis Park και το έβδομο, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην περιοχή
του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Οι κάτοχοι BMW i, παραλαμβάνουν από την BMW Hellas μία κάρτα φόρτισης RFID (Radio
Frequency Identification), με την οποία έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε όλους τους σταθμούς φόρτισης του Δικτύου «Fortizo»
και μπορούν να φορτίσουν γρήγορα και με ασφάλεια το αυτοκίνητό τους, μέσω μιας πολύ απλής διαδικασίας.


elbgqo.jpg


[via]