Αυτοκινητιστικά νέα

To σασί του 306 απλά δεν υπάρχει σε νεώτερες γενιές.. βάλε και την τετραδιεύθυνση και είχες ένα 1400 με 75 άλογα εμπρός που έκανες πλάκα σε πολλούς με πολύ ακριβότερα και φτιαγμένα αυτοκίνητα σε διαδρομές με στροφές..

Το 1600 ήταν ένα καλό οικογενειακό, το 1800 για αυτούς που ήθελαν να δειχτούν λίγο και το race για όσους ξέραμε να οδηγούμε Γαλλικό.. Με το race δεν με έπαιζε κανείς και όλο στο παράπονο ήμουν !!! :BDGBGDB55:
 
Οποιοδηποτε γαλλικο 1100αρακι εστριβε πολυ καλυτερα απο οποιονδηποτε ισπανογερμανικογιαπωνεζικο τραπεζι με 4 ροδες.
Μονο οι Ιταλοι στριβουν το ιδιο (και σε αρκετες περιπτωσεις καλυτερα)...
Τωρα βεβαια το γκρουπ PSA εχει γερμανοποιηθει δυστυχως.Και για την Πεζω ψιλοχ...κα,αλλα παιρνει στο λαιμο της και τη Σιτροεν...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Οποιοδηποτε γαλλικο 1100αρακι εστριβε πολυ καλυτερα απο οποιονδηποτε ισπανογερμανικογιαπωνεζικο τραπεζι με 4 ροδες.
Μονο οι Ιταλοι στριβουν το ιδιο (και σε αρκετες περιπτωσεις καλυτερα)...Τωρα βεβαια το γκρουπ PSA εχει γερμανοποιηθει δυστυχως.Και για την Πεζω ψιλοχ...κα,αλλα παιρνει στο λαιμο της και τη Σιτροεν...

+1000 - Όποιος έχει οδηγήσει Αλφα, από Τζουλιέτα (προ αμνημονεύτων χρόνων) έως 146 - 156 κοκ θα συμφωνήσει απόλυτα μαζύ σου! Όχι στρίβει σαν τραίνο αλλά στρίβει σαν TVG (μιάς και μιλάμε για τα Γαλλάκια) :drummer:
 
(:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:....)

Να υποθεσω οτι ολες οι Γαλλιδες δεν ανηκουν στην ιδια κλαση ....

..... :p

Χμμμμμ ................ Χμμμμμμμμμμμμμμμμμ ............ τι να υποθέσει κανείς????? :flipout:
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

(:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:....)

Να υποθεσω οτι ολες οι Γαλλιδες δεν ανηκουν στην ιδια κλαση ....

..... :p

Σε γενικες γραμμες ιδιες ειναι κυριως στο γκρουπ PSA.
Oποτε καταλαβαινεις οτι απο εκει και περα ειναι οπαδικο θεμα...:p
Το 306 πχ που αναφερθηκε ειναι ενα ΖΧ με λιονταρι για σημα....:Banane0:
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το 306 πχ που αναφερθηκε ειναι ενα ΖΧ με λιονταρι για σημα....:Banane0:
Σωστα τα λες ....για σιτροενακια σε κοβω :-)
Ο πεζουδακιας θα ελεγε οτι το zx ειναι ενα πεζω με γαλονια!!
Ιδιο σασι ειχαν, αλλα στην PSA αφηναν τους μηχανικους να τα στηνουν διαφορετικα.
Λιγο πιο σκληρη αναρτηση , λιγο σφιξιμο στις αντιστρεπτικες, μια τζουρα πιο μαλακα σαϊλεντμπλοκ , αλλο αμαξι ο λοχιας αλλο το λιονταρι.
Εχουν ομως τα γαλλικα μια μαγικη συνταγη για τις αναρτησεις που ακομα δεν εχει αποκρυπτογραφηθει απο τους υπολοιπους.
Τελευταια την εχουν χαλασει λιγο την συνταγη αλλα, δυστυχως, ετσι απαιτουν οι καιροι και τα γαλλακια τσιμπησαν.
Βγαζουν βεβαια κατι διαμαντακια (citroen ds3) αλλα εχουν ψιλογερμανοποιηθει!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τελευταια την εχουν χαλασει λιγο την συνταγη αλλα, δυστυχως, ετσι απαιτουν οι καιροι και τα γαλλακια τσιμπησαν.
Βγαζουν βεβαια κατι διαμαντακια (citroen ds3) αλλα εχουν ψιλογερμανοποιηθει!

Εως χοντρογερμανοποιηθει...:icon15:
Οι αλλοι ειδαν κι αποειδαν οτι μηχανικα δεν μπορουν και το ριξαν στα....ηλεκτρονικα.ESP και τα ρεστα.Πλεον οταν παει να φυγει μπαινουν ολα τα μπλιμπλονια και το πραγμα μαζευεται...
Οχι οτι ενα κακοστημενο αυτοκινητο θα σωθει απο τα ηλεκτρονικα αλλα οσο να'ναι τα πραγματα εχουν βελτιωθει.

Απο την αλλη σκεψου οτι το γυρισαν στον ημιακαμπτο αξονα (ντροπη και καταντια για Γαλλους) για να μειωσουν το κοστος αλλα και παλι η αισθηση της αναρτησης σε σχεση με ενα Οπελ που εχει εξισου ημιακαμπτο ειναι η μερα με τη νυχτα.
Τουλαχιστον στα πιο καλα μοντελα φορανε πολλαπλους συνδεσμους...Παλι καλα...
Ασε που πλεον η υδροενεργητικη ειναι προαιρετικη (και μονο στο C5) ενω καποτε (μεχρι πριν λιγα χρονια) ηταν στανταρντ.
Ατιμο κοστος....
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Απο την αλλη σκεψου οτι το γυρισαν στον ημιακαμπτο αξονα (ντροπη και καταντια για Γαλλους) για να μειωσουν το κοστος αλλα και παλι η αισθηση της αναρτησης σε σχεση με ενα Οπελ που εχει εξισου ημιακαμπτο ειναι η μερα με τη νυχτα.
...
Μη με πονάς τώρα βρε Πανε!!!
Δυστυχώς το 307 που είχα ,είχε πολύ πιο θορυβώδη ημιακαμπτο απο το astra του κουνιάδου μου.
Βέβαια καμία σχέση σε κράτημα φρενα και τιμόνι ,αλλά ένα κάρο μικροπροβλήματα το 307 , κιχ το astra.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μη με πονάς τώρα βρε Πανε!!!
Δυστυχώς το 307 που είχα ,είχε πολύ πιο θορυβώδη ημιακαμπτο απο το astra του κουνιάδου μου.
Βέβαια καμία σχέση σε κράτημα φρενα και τιμόνι ,αλλά ένα κάρο μικροπροβλήματα το 307 , κιχ το astra.

Ειχες παρει Πεζω ρε γι'αυτο....:aetsch::flipout::ernaehrung004:
 
Του χρόνου που θα έρθει το mustang εδώ, να δω τι θα κάνετε...
... στην ευθεία :flipout:
Από peugeot μόνο ένα 205 θυμάμαι της οικογένειας. Σήκωνε και εσωτερικό τροχό (όταν δεν έβλεπαν που το έπαιρνα χωρίς δίπλωμα :Banane0: ).
 
Παίδες την μόδα την κάνανε τα περιοδικά.

Και βάλτε κάτι στο πίσω μέρος του μυαλού σας......
την ίδια "εκτίμηση" που έχουμε εμείς για τα περιοδικά και τους ριβιούερς του δικού μας χώρου, άλλη τόση ,και χειρότερη ,έχουν οι αυτοκινητόβιοι.
 
Eυτυχως δεν μας διαβαζει ο Στουρναρας .... :p

Λες να μη μας έχει σε "εκτίμηση"; :rolleyes:

Όσο σχετικός είναι ένας υπουργός οικονομικών με τα αυτοκίνητα, άλλο τόσο δεν μας ενδιαφέρει. Διαχρονικά... . :music-smiley-005:
 
Αυτό το ''πυραυλάκι'' το θυμάται κανείς;....

S7-modele--renault-clio-2-v6-rs.jpg
 
Με το συμπαθειο ... αλλα ολα αυτα ηταν Κουβαδες Turbo.
Νομιζα οτι φυγαμε απο κεινη την εποχη (84 με 90) :p
Ηταν μια εποχη που παντρευες την πιο φτηνη λαμαρινα
(και ασφαλεια) με τον πιο ακριβο κινητηρα και αλογα.
Θρηνησα ενα φιλο μου, εξω απ'τα Καμενα Βουρλα,
μεσα σε εναν τετοιο ... κουβα.

Εχουμε (σημερα) αυτοκινητα με κλασεις ανωτερη ασφαλεια.
Μεσαιας κατηγοριας και κυβισμου. Που δεν χρειαζεται να
κανουν ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ στα παντα (πλην της υπερτροφοδοτησης).
 
Συμφωνω πως ηταν κουβαδες, αλλα τα αδικεις αν τα συγκρινεις με τα του σημερα.

Συγκρινε τα με τα αυτοκινητα 30 χρονια πριν την εποχη τους (δλδ οχι 30 μετα). :D
 
Εχεις δικιο σ'αυτο,
ομως στο σημερα ζουμε (και αν αγοραζαμε κουβα, σημερα θα τον αγοραζαμε).

Ετσι κι'αλλιως, απο την δεκαετια του 80 μεχρι σημερα εχουν ερθει τα πανω-κατω
και σε ασφαλεια (ενεργητικη-παθητικη) και σε ιπποδυναμη. Σημερα, δεν ειναι τοσο
επιτακτικο να προσφυγεις στο Turbo οταν καθε 1600αρης κινητηρας (ατμοσφαιρικος)
περναει με ανεση τα 110-120 αλογα και ροπες-σπιρτο απο τις 1000 μολις στροφες.
Υπαρχει και ο Τurbo 1600αρης της Nissan που φτανει τα 190 αλογα ... αλλα ... ΓΙΑΤΙ ?
Πηγαινε στον 1800αρη (ατμοσφαιρικο).


(.... ΑΝ υποθεσουμε οτι δεν ζουμε σε ενα φορομπηχτικο κρατος, βεβαιως :p)
 
Last edited: