Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

H Alfa που τα πενταλ από κατασκευής εδώ και 30 χρόνια δεν λένε να τα φέρουν σε ίσια θέση με το σώμα ?

Δηλαδή όποιος έχει μια giulietta,μια alfa gt,ή και ακόμα παραπάνω με την 4C,σημαίνει ότι είναι χαμένος; Δεν αξίζουν τα αυτοκίνητά της επειδή έχει χαμηλές πωλήσεις;

Πρέπει σώνει και καλλά τα γερμανικά να είναι ανώτερα;
 
Σωστός μεν αλλά...

Τι σχέση έχει εμπορικότητα με την υποτιθέμενη αξιοπιστία κάποιων εταιριών που ο έλληνας τις έχει θεοποιήσει; Κάποιες δικαιολογημένα, κάποιες άλλες καφενειακά.

Και δεν μιλάμε για την Toyota που την έχεις αναφέρει τόσες φορές και έχουμε πει ότι είναι εκτός ανταγωνισμού.

Και μια και που πιάσαμε τα νοικιαζόμενα, γιατί οι εταιρίες ενοικιάσεων ΔΕΝ προτιμούν τις μάρκες του γκρουπ, αφού είναι τόσο αξιόπιστα;

Αν υπάρχει πιο σκληρή δοκιμή από το RAC πέστο και σε μένα.

Αντιθέτως από Fiat Panda, Punto ψιλοβρωμάνε. Όχι στο βαθμό που διατίθενται τα Aygo, Auris, I10, I20, I30 αλλά οι πωλήσεις τους στον χώρο δεν είναι ευκαταφρόνητες.

Και μην μου πεις πως είναι ακριβά, γιατί χρησιμοποιώντας τα παραπάνω στοιχεία που εξέθεσες, αποδεικνύεται ότι είναι και πιο εμπορικά (στην Ελλάδα τουλάχιστον) με φυσικό επακόλουθο να είναι και πιο εμπορικά (και ακριβά) και σαν μεταχειρισμένα.

Με λίγα λόγια και δικιά μου άποψη πάντα, ακόμα και τα νούμερα που αναφέρεις μαγειρεύονται εκ των πραγμάτων. Γιατί;

Για τον απλούστατο λόγο:

Ποια είναι η πιο δυνατή οικονομικά και παραγωγικά χώρα στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή; Η Γερμανία.

Τι θα αγοράσει ο γερμανός; Γερμανικό.

Ποια είναι η πολυπληθέστερη και πιο εύρωστη αγορά στην Ευρώπη; Η Γερμανία.

Ποιες εταιρίες της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τις περισσότερες εξαγορές αντίστοιχων βιομηχανιών των ευρωπαΙικών χωρών-δορυφόρων; Οι γερμανικές.

Ποιος κρατάει το μαχαίρι και το καρπούζι λοιπόν στην αγορά του αυτοκινήτου;

Όλα τα υπόλοιπα έρχονται σαν επακόλουθα των παραπάνω. Ναι ο ιταλός έχει μάπα κατασκευή σε σχέση με τον Kraut. Ναι ο Κορεάτης έχει χάλια αισθητική και αίσθηση. Ναι ο γάλλος είναι λιγότερο αξιόπιστος.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή τα γερμανικά πουλάνε περισσότερο είναι και αξιόπιστα!!!

Με την ίδια λογική η Honda me 198 πωλήσεις μέχρι τον Απρίλιο του 2014 είναι λιγότερο αξιόπιστη από τη SEAT με τις 495;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δηλαδή όποιος έχει μια giulietta,μια alfa gt,ή και ακόμα παραπάνω με την 4C,σημαίνει ότι είναι χαμένος; Δεν αξίζουν τα αυτοκίνητά της επειδή έχει χαμηλές πωλήσεις;

Πρέπει σώνει και καλλά τα γερμανικά να είναι ανώτερα;
Πάρε μια alfa gt και πουλησέ τη μετά και το συζητάμε . Διάβασες τι ειπα για τα Toyota ? Γερμανική είναι ?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάρε μια alfa gt και πουλησέ τη μετά και το συζητάμε . Διάβασες τι ειπα για τα Toyota ? Γερμανική είναι ?

Γιατί να θέλω να την πουλήσω; Δεν το ήξερα ότι πρέπει να σκέφτομαι έτσι....

Ωραία,είπες και για τους ιάππωνες καλά λόγια,αλλά το νήμα κοντεύει να γίνει κάτι μεταξύ....''Γερμανοί vs όλοι οι υπόλοιποι.!!''
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σωστός μεν αλλά...

Τι σχέση έχει εμπορικότητα με την υποτιθέμενη αξιοπιστία κάποιων εταιριών που ο έλληνας τις έχει θεοποιήσει; Κάποιες δικαιολογημένα, κάποιες άλλες καφενειακά.

Μιλησα και θα μιλάω πάντα με διεθνή νούμερα πωλήσεων .Οσα κάνει ένας dealer της Γαλλίας , κάνει όλη η Ελλάδα ...

Και δεν μιλάμε για την Toyota που την έχεις αναφέρει τόσες φορές και έχουμε πει ότι είναι εκτός ανταγωνισμού.

Ολες είναι στο παιχνίδι και αφού μιλάς για ανταγωνισμό απλά στα segments D και πανω ούτε ζαντα ιταλικού δεν υπάρχει.

Και μια και που πιάσαμε τα νοικιαζόμενα, γιατί οι εταιρίες ενοικιάσεων ΔΕΝ προτιμούν τις μάρκες του γκρουπ, αφού είναι τόσο αξιόπιστα;

Γιατί πολύ απλά ένα ενοικιαζόμενο Αudi κανει όσο 2 και 3 Fiat .Ενας επαγγελματίας αυτό σκεφτεται αν ανοιξει ή εχει εταιρία .Σιγά μην πάρει 1 MB με μισθωμα 600 Ευρώ και δεν πάρει 4 hyundai με τα ίδια λεφτά και να πάρει 800 Ευρώ .

Αν υπάρχει πιο σκληρή δοκιμή από το RAC πέστο και σε μένα.

Τα ΤΑΧΙ ότι και να γίνει

Αντιθέτως από Fiat Panda, Punto ψιλοβρωμάνε. Όχι στο βαθμό που διατίθενται τα Aygo, Auris, I10, I20, I30 αλλά οι πωλήσεις τους στον χώρο δεν είναι ευκαταφρόνητες.

Και μην μου πεις πως είναι ακριβά, γιατί χρησιμοποιώντας τα παραπάνω στοιχεία που εξέθεσες, αποδεικνύεται ότι είναι και πιο εμπορικά (στην Ελλάδα τουλάχιστον) με φυσικό επακόλουθο να είναι και πιο εμπορικά (και ακριβά) και σαν μεταχειρισμένα.

Ειδικά σαν μεταχειρισμένα έχουν μεγάλη μεταπωλητική τιμή....

Με λίγα λόγια και δικιά μου άποψη πάντα, ακόμα και τα νούμερα που αναφέρεις μαγειρεύονται εκ των πραγμάτων. Γιατί;

Εδώ είναι το σημείο που δεν υπάρχει λόγος συνέχειας αφού έχω δουλεψει χρόνια στο συγκεκριμένο πόστο .Αυτά είναι φαντασίες περί μαγειρέματος .Είναι σαν ν ακούω στον Γεωργίου να λένε ότι κάθε ματς ποδοσφαίρου είναι στημένο ...100%

Για τον απλούστατο λόγο:

Ποια είναι η πιο δυνατή οικονομικά και παραγωγικά χώρα στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή; Η Γερμανία.

Τι θα αγοράσει ο γερμανός; Γερμανικό.

Ποια είναι η πολυπληθέστερη και πιο εύρωστη αγορά στην Ευρώπη; Η Γερμανία.

Ποιες εταιρίες της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν τις περισσότερες εξαγορές αντίστοιχων βιομηχανιών των ευρωπαΙικών χωρών-δορυφόρων; Οι γερμανικές.

Ποιος κρατάει το μαχαίρι και το καρπούζι λοιπόν στην αγορά του αυτοκινήτου;

Όλα τα υπόλοιπα έρχονται σαν επακόλουθα των παραπάνω. Ναι ο ιταλός έχει μάπα κατασκευή σε σχέση με τον Kraut. Ναι ο Κορεάτης έχει χάλια αισθητική και αίσθηση. Ναι ο γάλλος είναι λιγότερο αξιόπιστος.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή τα γερμανικά πουλάνε περισσότερο είναι και αξιόπιστα!!!

Με την ίδια λογική η Honda me 198 πωλήσεις μέχρι τον Απρίλιο του 2014 είναι λιγότερο αξιόπιστη από τη SEAT με τις 495;



Απαντώ πάνω και θα σταματήσω σε μία διαπίστωση γιατί δεν έχει νόημα και αναρωτιέμαι στον τομέα της αξιοπιστίας πόσα χρόνια αντισκωριακή δίνουν τα ιταλικά ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Γιατί να θέλω να την πουλήσω; Δεν το ήξερα ότι πρέπει να σκέφτομαι έτσι....

Ωραία,είπες και για τους ιάππωνες καλά λόγια,αλλά το νήμα κοντεύει να γίνει κάτι μεταξύ....''Γερμανοί vs όλοι οι υπόλοιποι.!!''

Πρέπει να σκέφτεσαι έτσι γιατί μετά όταν πας να το δώσεις και σου πουν την τιμή ανταλλαγής τους λες " Δεν το βάζω φωτιά να το κάψω ή να το κάνω κοτέτσι " και δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ από αυτά όπως χιλιάδες κόσμος που μου λέει τα ίδια τόσα χρόνια .
Και στο τέλος αν δεν βρεις ιδιώτη να σου δώσει υψηλότερη τιμή τότε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το δίνεις ...δυστυχώς .
Ειδικά σε κάτι μάρκες πχ που περιμένεις ν ακούσεις κάτι καλό ..και ακούς τιμη ανταλλαγής 2.000 - 4.000...και κλαις


Εχεις δίκιο ας επανέλθουμε στα νέα του αυτοκινήτου
 
Last edited:
Όντως δεν έχει νόημα,γιατί απο μια απλή συζήτηση,έχει καταντήσει σαν μια άτυπη κόντρα.!!!

Εγώ αναρωτιέμαι,αν ο κάτοχος μιας φερράρι,τον νοιάζει αν έχει μεταπωλητική αξία,αν έχει τον συμπλέκτη στην μέση,ή δεν ξέρω γω τι άλλο...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πρέπει να σκέφτεσαι έτσι γιατί μετά όταν πας να το δώσεις και σου πουν την τιμή ανταλλαγής τους λες " Δεν το βάζω φωτιά να το κάψω ή να το κάνω κοτέτσι " και δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ από αυτά όπως χιλιάδες κόσμος που μου λέει τα ίδια τόσα χρόνια .
Και στο τέλος αν δεν βρεις ιδιώτη να σου δώσει υψηλότερη τιμή τότε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ το δίνεις ...δυστυχώς .
Ειδικά σε κάτι μάρκες πχ που περιμένεις ν ακούσεις κάτι καλό ..και ακούς τιμη ανταλλαγής 2.000 - 4.000...και κλαις

Δυστηχώς ή ευτυχώς,έχω άλλη φιλοσοφία....Προτιμώ να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με άλλα κριτήρια.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όντως δεν έχει νόημα,γιατί απο μια απλή συζήτηση,έχει καταντήσει σαν μια άτυπη κόντρα.!!!

Εγώ αναρωτιέμαι,αν ο κάτοχος μιας φερράρι,τον νοιάζει αν έχει μεταπωλητική αξία,αν έχει τον συμπλέκτη στην μέση,ή δεν ξέρω γω τι άλλο...


Δεν υπάρχει καμία κόντρα .Υπάρχει παραθεση στοιχείων και αριθμών αμείλικτων δυστυχώς .

H Luxury category είναι μόνη της .Δεν ασχολείται .Ασχολούνται οι γυναίκες :HTEHEH56:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Upper segment = Ferrari , Lambo , Bentley,κτλ οι ιδιοκτήτες έχουν χρήμα και παίρνουν ότι θέλουν αδιαφορώντας για άλλα ...

Οι γυναίκες ενδιαφέρονται για το ποιος

έχει αυτό το αυτοκίνητο...
 
Είδαμε και τα BMW 320 του 2010 τι καλή μεταπωλητική αξία έχουν... Και του 2011... Και του 2012... από 5 εως 6 χιλιαρικάκια απαξίωση ανά έτος...

Επίσης τα Mercedes E350 και S350. Δεν τα αγοράζουν ούτε οι ίδιοι οι γερμανοί. Και εκεί δεν χάνεις 7-8 χιλιάρικα. Μιλάμε για 40άρες και 70άρες αντίστοιχα.

Με την Toyota γιατί έχεις κολλήσει; Αφού συμφώνησα και εγώ ότι σε σχέση με τους υπόλοιπους σε ότι αφορά το θέμα της αξιοπιστίας είναι μακράν μπροστά.

Με την αντισκωριακή τι απέδειξες δηλαδή; Ότι το Fiat Group έχει 8 χρόνια και το VW Group 12? Και? Η Lamborghini που αναφέρατε παραπάνω έχει 2. Πάλι αυτό σημαίνει ότι η Fiat είναι καλύτερη από την Lamborghini, να υποθέσω???

Επειδή και μένα δουλειά μου είναι, και μάλιστα αν λάβω υπόψιν την υπογραφή σου πιο σύνθετη και με μεγαλύτερη ποικιλία αυτοκινήτων, σου παρέθεσα το γεγονός πως οι ιταλικές μάρκες δεν είναι τόσο αναξιόπιστες όσο ακούγεται. Δεν μίλησα για εμπορικότητα, δεν μίλησα για ποιότητα κατασκευής, δεν μίλησα για design και δεν μίλησα για τεχνολογική πρωτοπορεία.

Εσύ με τη σειρά σου, επιχειρηματολογείς παραθέτοντας τις πωλήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών στην ... Ελλάδα.

Και αυτά περί κοτετσιού κτλ ισχύουν και για άλλες μάρκες και όχι μόνο για τις Αλφα Ρομέο, η οποία όντως έχει την χειρότερη μεταπωλητική συμπεριφορά στη δικιά μας περίπτωση. Και φυσικά θα αμφισβητούσες το γεγονός, ότι η δεύτερη χειρότερη μάρκα σε αυτόν τομέα είναι γερμανική, και ή θα αρχίσεις πάλι την επιχειρηματολογία "γάλλος dealer", "βραβεία", "αντισκωριακή", "εξέλιξη και τεχνολογία";;;

Αντιπαρατίθεσαι (γιατί αυτό κάνεις) προβάλοντας "αμείλικτα στοιχεία και αριθμούς" τα οποία όμως αφορούν πωλήσεις, και εγώ σου παραθέτω πράγματα που βλέπω να συμβαίνουν στη δουλειά μου και το μοναδικό που μπορώ να κάνω επιπλέον από αυτό, είναι να σου στείλω φωτοτυπίες τιμολογίων επισκευής...

... Επίσης καμμία εταιρία RAC δεν αγοράζει Audi σε μεγάλους αριθμούς. LTR ναι.
Και όταν έκανα την ερώτηση αυτή δεν είχα στο μυαλό μου την Hyundai με ... την Audi. Πιο πολύ σκεφτόμουν την VAG σε σχέση με τις Fiat, Opel, Toyota, Hyundai και φυσικά στην πιο "ενδιαφέρουσα" Β-segment...

...Επίσης το ΤΑΧΙ έχει 1-2 άντε 5 χρήστες. Πόσοι τουρίστες μπορεί να νοικιάσουν ένα ενοικιαζόμενο κάθε σαιζόν;

...Επίσης μάλλον δεν κατάλαβες (εύλογα έτσι όπως το έγραψα). Το "μαγειρεύονται" ήταν λάθος λέξη. Το "συνεπάγονται εκ των πραγμάτων" θα ήταν πιο σωστή.

Αν θες να επιχειρηματολογήσεις ορθολογικά μπορέι κάλλιστα να χρησιμοποιοιήσεις αυτό. Ή ίσως και αυτό ... αν και αυτό γερμανικό είναι...

Εν κατακλείδι, και δεν συνεχίζω τη συζήτηση, εσύ είσαι λιγάκι "Deutschland uber alles" και κάποιοι άλλοι όχι. Δεκτόν.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ότι είχα να πω το είπα για να μην ξεφύγουμε από το θέμα του νήματος .

υγ. Ζήτα από το εργοστάσιο την Alfa μέσω του συνεργείου σου να σου στείλει τις βλάβες των Alfa διεθνώς για να πέσουν και τα τσιμέντα ... και μετά ξεκινάμε άλλο νήμα για την αξιοπιστία όλων των αυτοκινήτων :offtopic: για να μην ζαλίζουμε και τους αναγνώστες του νήματος
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

1974_BMW_2002_Turbo_For_Sale_Front_resize.jpg

Συμπληρωματικα .... και η Ε9 !!!!

6be708261a3b752d438f41976d64cb6156ff5f35.jpg


.... να βρισκεται καπου στο νημα :p
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Συμπληρωματικα .... και η Ε9 !!!!

6be708261a3b752d438f41976d64cb6156ff5f35.jpg


.... να βρισκεται καπου στο νημα :p

Πανέμορφη Blackbird.

Αν και με μπέρδεψε αρχικά, γιατι δεν θυμόμουν κινητήρα 3.500 cc στη συγκεκριμένη σειρά. Μετά ανακάλυψα ότι η συγκεκριμένη φωτό αφορούσε ένα restoration project , πάρα πολύ επιτυχημένο ομολογουμένως.

Αν και εγώ συνεχίζω να ξεχωρίζω τα 2 παρακάτω από την αγαπητή Βαυαρική εταιρία:

url


Η οποία, αν την δεις καθαρά από αισθητικής πλευράς ήταν λίγο ασχημούλα ... αλλά εμένα μου αρέσει.

Και μετά το ονειρικό και μακράν το πιο όμορφο αυτοκίνητο που έβγαλε ποτέ (IMHO):

4771091383_26ebf9bb11_o.jpg


Βέβαια αυτή έπασχε από ένα σοβαρότατο ατόπημα! ... την είχε σχεδιάσει ιταλός. :bigcry:

ΒΤW εσένα που σου αρέσουν οι λεπτομέρειες... Παρατήρησες τίποτα περίεργο πάνω στην 2002 turbo?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ΒΤW εσένα που σου αρέσουν οι λεπτομέρειες... Παρατήρησες τίποτα περίεργο πάνω στην 2002 turbo?

Ότι η φώτο είναι mirror... :idea: