Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Οι φωτογραφίες το αδικούν .Ειναι μακράν σχεδιαστικά .Σε λίγο καιρό που θα το δω από κοντά θα σας έχω νεώτερα .Υπομονή..
 
Πολύ συμβατικοί είστε!

Tesla Model S
0-100 σε 3.2 sec
zero emissions

hero_normal_1800x595.jpg
 
Χαχαχα :laugh: ..... ελα παππου να σου δειξω το σπιτι σου :grandpa:

Γιοκα μ, πες μας και ποση ωρα διαρκει η φορτιση .... :p
(για ενα ταξιδι Αθηνα-Θεσσαλονικη .... η δεν το βγαζει μονοκοπανια ?)
 
Last edited:
Χαχαχα :laugh: ..... ελα παππου να σου δειξω το σπιτι σου :grandpa:

Γιοκα μ, πες μας και ποση ωρα διαρκει η φορτιση .... :p
(για ενα ταξιδι Αθηνα-Θεσσαλονικη .... η δεν το βγαζει μονοκοπανια ?)

Αυτή τη στιγμή φτάνει μέχρι τα 500 χλμ. Αλλά σε μισή ώρα φορτίζει για άλλα 300 χιλιόμετρα. Όχι και άσχημα.
Καμιά σχέση με το κουβαδάκι του παραπάνω βίντεο! :flipout:

Η Νεβάδα πρόσφατα έδωσε 1.3 δις για το νέο εργοστάσιο μπαταριών της Τεσλα.

Το πράγμα γενικώς κινείται ... γρήγορα! :-)

Στις ΗΠΑ ήδη έχουν πολλές αντλίες φόρτισης, ειδικά στην Καλιφόρνια. Και με το ρυθμό αυτό σε 5 χρόνια το τοπίο ίσως αλλάξει ριζικά!...

http://www.reuters.com/article/2014/09/12/us-usa-tesla-motors-nevada-idUSKBN0H704A20140912

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και ένα αρθράκι που λέει ότι:

According To Owners, The Tesla Model S Is The Greatest Car On Earth

http://www.businessinsider.com/acco...-model-s-is-the-greatest-car-on-earth-2014-12

http://www.greencarreports.com/news...mer-reports-customer-satisfaction-index-again
 
Οντως τα φτανει τα 500 χιλ (εμβελεια)
ομως αυτο που με προβληματιζει ειναι το
ΠΟΙΟΙ και ΠΟΤΕ θα εφοδιασουν τα πρατηρια τους με τους αναλογους φορτιστες.

Εξακολουθει να παραμενει ΖΗΤΗΜΑ το ποιος θα περιμενει μιση ωρα για να φορτισει τις μπαταριες του αυτοκινητου.
Μπαινουμε στην λογικη του κινητου ? Αναθεμα ... !!! :icon15:
 
Οντως τα φτανει τα 500 χιλ (εμβελεια)
ομως αυτο που με προβληματιζει ειναι το
ΠΟΙΟΙ και ΠΟΤΕ θα εφοδιασουν τα πρατηρια τους με τους αναλογους φορτιστες.

Εξακολουθει να παραμενει ΖΗΤΗΜΑ το ποιος θα περιμενει μιση ωρα για να φορτισει τις μπαταριες του αυτοκινητου.
Μπαινουμε στην λογικη του κινητου ? Αναθεμα ... !!! :icon15:

Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Και κυρίως οι θέσεις στάθμευσης. Γιατί τα περισσότερα ηλεκτρικά θέλουν ώρες να φορτίσουν, οπότε ο ιδιοκτήτης το παρκάρει και φεύγει και επιστρέφει μετά από ώρες ... σε αντίθεση με την βενζίνη που σταματάει μόνο για 10 λεπτά. Για την Ελλάδα δεν φαίνεται και πολύ ελπιδοφόρο. Για τις ΗΠΑ όμως τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά:

1. Το ρεύμα είναι πολύ φτηνό.
2. Οι περισσότεροι έχουν σπίτι με κλειστό πάρκινγκ, οπότε δεν είναι δύσκολο να το φορτίζουν κάθε βράδυ.
3. Υπάρχει γενικά χώρος σε πάρκινγκ και βενζινάδικα.
4. Τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνουν όσοι πηγαίνουν και γυρνάνε από τη δουλειά τους. Οπότε μια φόρτιση τη μέρα θα τους φτάνει και συνολικά θα τους κάνει μεγάλη οικονομία.

Επιπλέον, ελπίζουμε ότι η τεχνολογία των μπαταριών θα βελτιωθεί. Για να δούμε. Πάντως ήδη άρχισαν να γίνονται σοβαρότατες επενδύσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
 
Αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Και κυρίως οι θέσεις στάθμευσης. Γιατί τα περισσότερα ηλεκτρικά θέλουν ώρες να φορτίσουν, οπότε ο ιδιοκτήτης το παρκάρει και φεύγει και επιστρέφει μετά από ώρες ... σε αντίθεση με την βενζίνη που σταματάει μόνο για 10 λεπτά. Για την Ελλάδα δεν φαίνεται και πολύ ελπιδοφόρο. Για τις ΗΠΑ όμως τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά:

1. Το ρεύμα είναι πολύ φτηνό.
2. Οι περισσότεροι έχουν σπίτι με κλειστό πάρκινγκ, οπότε δεν είναι δύσκολο να το φορτίζουν κάθε βράδυ.
3. Υπάρχει γενικά χώρος σε πάρκινγκ και βενζινάδικα.
4. Τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνουν όσοι πηγαίνουν και γυρνάνε από τη δουλειά τους. Οπότε μια φόρτιση τη μέρα θα τους φτάνει και συνολικά θα τους κάνει μεγάλη οικονομία.

Επιπλέον, ελπίζουμε ότι η τεχνολογία των μπαταριών θα βελτιωθεί. Για να δούμε. Πάντως ήδη άρχισαν να γίνονται σοβαρότατες επενδύσεις σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

http://www.wired.com/2014/12/ev-charging-infrastructure-2/
πρόσφατο αρθρο απο κάποιον που δεν έχει κλειστό παρκινγκ
 
http://www.wired.com/2014/12/ev-charging-infrastructure-2/
πρόσφατο αρθρο απο κάποιον που δεν έχει κλειστό παρκινγκ

Ε, ναι. Βέβαια, μάλλον επίτηδες έκαναν το συγκεκριμένο "τεστ". Ο τύπος δεν έχει πάρκινγκ ώστε να το φορτίζει, πήρε το αυτοκίνητο μόνο για δύο μέρες λέει, πρόκειται για το Nissan Leaf που έχει αυτονομία 80 μίλια (και όχι 300+ όπως το παραπάνω Τέσλα) και παρόλα αυτά ... πήγε ταξιδάκι 35 μιλίων με μπαταρία που δεν ήταν πλήρως φορτισμένη. Προφανώς το έκανε επίτηδες για να "αναδείξει τα προβλήματα". Γιατί άραγε δεν κουβάλησε και μια ντουλάπα; Εκεί να δεις προβλήματα με το μικροσκοπικό Leaf! :flipout:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα νεώτερα από την DB 10 είναι ότι θα παραχθεί σε 10 κομμάτια και μόνο για την ταινία και βασίζεται πάνω στην Vantage .

Δεν μου λεει τιποτα αυτο.
Αν η Aston δει οτι εχει περαση το συγκεκριμενο μοντελο ... θα μεινει στα 10 κομματια ?
Αλλα ειναι μεγαλη γατα η "κυρια" > βαζει τον κινηματογραφο σε ρολο sales promotion.
Εκ του ασφαλους, η ερευνα αγορας της. Και ας λεει οτι "10 ηταν και τελειωσαν".
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν μου λεει τιποτα αυτο.
Αν η Aston δει οτι εχει περαση το συγκεκριμενο μοντελο ... θα μεινει στα 10 κομματια ?
Αλλα ειναι μεγαλη γατα η "κυρια" > βαζει τον κινηματογραφο σε ρολο sales promotion.
Εκ του ασφαλους, η ερευνα αγορας της. Και ας λεει οτι "10 ηταν και τελειωσαν".

Δεν μπορεί να παράξει πάρα πολλά μοντέλα,χωρίς λόγο.....Αυτές οι εταιρίες δουλεύουν διαφορετικά.
Ίσως αν δούν ότι υπάρχει διάθεση απο τους εύπορους,τότε μπορεί να ανέβουν λίγο παραπάνω.

Αν κάνω λάθος,ας με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει περισσότερα...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Έχω την εντύπωση όμως,ότι ο φίλος δημήτρης,εννοεί μόνο 10 κομμάτια για την ταινία. Δεν έχω διαβάσει πουθενά αλλού,ότι θα ξεκινήσει παραγωγή.
Γίνεται αναφορά μόνο για την ταινία.
 
Tα ποιοτικότερα Ι.Χ. είναι ιαπωνικά

Τα ποιοτικότερα αυτοκίνητα κατασκευάζει σύμφωνα με τους 8.050 ερωτηθέντες της Auto Bild, αλλά και με άλλα στατιστικά στοιχεία, η ιαπωνική Toyota. Στη δεύτερη θέση συναντούμε με τη Mazda άλλη μία μάρκα από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου, ενώ την τρίτη θέση του βάθρου καταλαμβάνει η σουηδική Volvo, που ανήκει πλέον στους Κινέζους. Τέταρτη η Honda, πέμπτες και έκτες οι κορεάτικες Kia και Hyundai, με την τελευταία να ισοβαθμεί με τη Mercedes. Tο Top Ten συμπληρώνουν οι Audi, BMW και Skoda με τους ίδιους βαθμούς. Στην ουρά της βαθμολογίας βρίσκουμε τις γαλλικές Citroen, Peugeot και την ιταλική Fiat.

1. Toyota
2. Mazda
3. Volvo
4. Honda
5. Kia
6. Hyundai
6. Mercedes
8. Audi
8. BMW
8. Skoda
11.Nissan
12.Seat
13.Renault
14.Opel
14.VW
16.Dacia
16.Ford
18.Citroen
19.Peugeot
20.Fiat

Διάβασε περισσότερα στο: http://www.gazzetta.gr/in-motion/article/680099/ta-poiotikotera-ih-einai-iaponika