Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δηλαδή ένα mercedes είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα kia; Αλήθεια;
Γιατί σου κάνει εντύπωση; Έχω ένα accent του '03. Έχει κάνει 110.000 χλμ. Όλο το χειμώνα είναι αραγμενο καθώς ασχολούμαι με τις ελιές και δεν το κάνω καθόλου. Τα σέρβις οπότε έχω λεφτά. Και τα μόνα προβλήματα που μου έχει βγάλει;

1. Καμία φορά σε ακραίες θερμοκρασίες κολλάει το στροφομετρο.

2. Στα 4 χρόνια χάλασε το εξωτερικό χερούλι των πίσω επιβατών

3. Το φετινό καλοκαίρι χάλασε ο βραχίονας από τον χώρο αποσκευών.

Και 2 δικές μου βλάβες. Έχουν σπάσει 2 χερούλια πόρτας από απροσεξία δικών μου ανθρώπων.

Σκυλί μαύρο. Έτυχε; Δεν ξέρω. Πάντως όταν έρθει η ώρα για αλλαγή θα είναι στις πρώτες μου επιλογές αν και δεν μου αρέσει η σημερινή τους γκάμα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο έχει πέσει πολύ η ποιότητα σε όλα τα πράγματα και όχι μόνο στα αυτοκίνητα. Τα κόστη εξέλιξης είναι τεράστια και δεν μπορείς να τα μετακυλισεις στον καταναλωτή γιατί θα αποτύχεις. Έτσι ρίχνεις την ποιότητα σε λεπτομέρειες και πουλάς.
 
Είναι πολύ λιγότερο αξιόπιστο

Έχω αντικρουόμενο επιχείρημα.

Συγγενής με hyundai (εάν το έγραψα σωστά αυτό το πράγμα) coupe που το πήρε 20.000 ευρώ, 3 φορές βλάβη από το 2005. (μην με ρωτήσετε τι βλάβη,δεν ξέρω) Τώρα έχει 100.000χλμ. Το E350 με όλα τα service φυσικά κανένα πρόβλημα στα 3 του χρόνια. Άλλος συγγενής με Α4,το μόνο πρόβλημα που του έβγαλε ήταν ότι δεν δούλευε στο κάθισμα του συνοδηγού η ηλεκτρική ρύθμιση της πλάτης και το έφτιαξαν δωρεάν. Τώρα έχει περί τα 70.000 χλμ επίσης,κανένα πρόβλημα. Υπάρχει και άλλος βέβαια με ένα ignis που λειτουργεί ακόμα μια χαρά χωρίς προβλήματα. Και ένα ford fiesta τα ίδια (πάλι τα πλαστικά της πλάκας,του έχει μείνει το πλαστικό για τους καθρέπτες ένα σωρό φορές στο χέρι).

Αλλά δεν είναι μόνο η αξιοπιστία. Εγώ θεωρώ απαράδεκτο όσο δεν πάει να πιάσεις μια χειρολαβή στο yaris πχ και να σου μείνει στο χέρι. Τα πλαστικά τους είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Ποιότητα κατασκευής 0. Ποιότητα κύλισης 0. Μπορεί να πάει 250.000 χλμ άνετα,αλλά το θέμα δεν είναι απλά να πηγαίνει αλλά και το πως σε πηγαίνει.

Δυστυχώς all around καλύτερα μετά τα Αγγλικά που είναι ακριβά (250.000 ευρώ για αμάξι μόνο λίγα δεν τα λες) ,έρχεται η τριάδα Audi,BMW,Mercedes.

Και μιλάμε μόνο για κατασκευή - αξιοπιστία. Τίποτα για επιδόσεις....πχ οι 3-λιτροι twin turbo της BMW είναι απλά απίστευτοι.
 
Last edited:
Κοίτα και το δικό μου Bmw Σειρά 1, μοντέλο 2007 με 70.000χλμ έχουμε και λέμε: Καμμένο ταμπλό ενώ οδηγούσα με 80χλμ/hr στη Βουλιαγμένης, αφού δην πήρα φωτιά πάλι καλά.
Καμμένο δυναμό στα 40.000χλμ.
Και μόλις προχθές το κομπρεσέρ κλιματισμού παρέδωσε πνεύμα.
Όλα αυτά με τήρηση σέρβις κανονικότατα, στην επίσημη αντιπροσωπεία και χωρίς ποτέ να υπερβώ χρόνους κλπ. Οδήγηση απλή καθημερινή και συνήθως ταξίδια εκτός Αθηνών, δηλαδή όχι καταπόνηση του αυτοκινήτου. Νομίζω έχει να κάνει με πόσο τυχερός είσαι και όχι με το όνομα του κατασκευαστή. Σε φίλο με ίδιο αυτοκίνητο, το σασμαν παρέδωσε πνεύμα στα 6000χλμ, ευτυχώς είχε πρόβλημα εκ κατασκευής.
 
Έχω ένα FORD SMAX tdci του 2009. Έχω κάνει 165.000 χλμ. από -27 μέχρι +44 βαθμούς και σε κάθε ποιότητας δρόμο, αλλά όχι χωματόδρομο. Χειμώνα φορά και χιονολάστιχα. Σέρνει και τροχόσπιτο. Μέχρι στιγμής έχει εμφανίσει ως προβλήματα ένα πρόβλημα στο ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι (αλλάχθηκε στην εγγύηση) και μπαταρία στα 3,5 χρόνια. Τώρα θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ.
 
Mια και ο λόγος για Ford.
Πώς σας φαίνεται το καινούργιο Focus; Το έχει οδηγήσει κανείς;
focus1.jpg
 
Αυτοι οι ιαπωνες .... δεν μπορουν να απαγκιστρωσουν την αισθητικη τους απο αυτην των Transformers.

Νιωθεις οτι ολα τους τα αυτοκινητα .... θελουν να ζωντανεψουν.
 
Κι αυτό τώρα είναι καλό ή κακό; Το παλιό NSX μου άρεσε εμένα πάντως.

Χωρίς να είναι ιδιαίτερα όμορφο, ιδιαίτερα γρήγορο, τεχνολογικά προηγμένο, είχε αυτό το "κάτι" που με έκανε να το συγκαταλέγω στην ονειρική παρέλαση αυτοκινήτων που είχα φτιάξει σαν πιτσιρίκος (ή και όχι τόσο πιτσιρίκος) μαζί με τα "ιερά τέρατα της Porsche, Ferrari και Lamborghini.

Και σε αντιπαράθεση με τα τεχνολογικά επιτεύγματα της Nissan, ήταν ένα αυτοκίνητο ρυθμισμένο από ΤΟΝ Οδηγό για τον οδηγό.
Οι περισσότεροι θα ξέρουν πως το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε εκτενώς από τον Ιάπωνα πιλότο της F1 Satoru Nakajima και τελειοποιήθηκε μετά από προτάσεις του Ayrton Senna
ο οποίος και συμμετείχε στην τελική φάση εξέλιξης και πρότεινε στην Honda να ενισχύσει το σασί όπως και τις τελικές ρυθμίσεις της ανάρτησης.
 
Κι αυτό τώρα είναι καλό ή κακό;

Για την αισθητικη ΝΑΙ, ειναι κακο.
Η αισθητικη ειναι ενα παιχνιδι με φορμες και σχηματα. Ενα συνεχες παιχνιδι. Μια αεναη εναλλαγη.
Οι ιαπωνες εχουν επιβαλει μια ρομποτικη αισθηση στα αυτοκινητα τους, μια χρηστικοτητα ελβετικου σουγια
(που δεν φτανει να ειναι αλλα και να δειχνει σουγιας συνεχεια) εδω και μισο αιωνα. Ισως και παραπανω ...
Καλως η κακως, παρεμειναν σ'αυτην την αισθητικη πιστοι (πιστοτατοι). Με κουρασε λοιπον (αυτη η αισθητικη).

Θα μου πεις δεν σε εχει κουρασει η σεξουαλικοτητα των καμπυλων της Ferrari ?
H .... η αιχμηροτητα των ακμων μιας Lamborghini ? H εστω η δωρικοτητα φορμας της Audi (R8) ?

Για καποιο λογο ΟΧΙ .... ισως γιατι δεν βγαινει τοσο τυρρανικα αυτη η χρηστικοτητα στο αυτοκινητο.
Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως -bye-

Το NSX μου αρεσε παααααααρα πολυυυυυυ οταν πρωτοκυκλοφορησε (1990 ?)
Αλλα εχει κυλλησει τοσo νερο στο αυλακι απο τοτε ! Δειχνει σαν να θελει να κανει
περισσοτερα απο οσα κανει (και δεν ειναι λιγα).
 
Επίσης και τα πολλά κυβικά.....

Λόγω της καταγωγής του,είναι λογικό. Φαντάζομαι,ότι στην πατρίδα του θα έχει μεγαλύτερη πέραση. (Για τις βαθιές τσέπες).