Αυτοκινητιστικά νέα



Νέα BMW Σειρά 1

Μπροστά και πλάι είναι υπέροχη... το πίσω όμως ούτε να το δω δεν θέλω!!


Series_1_2015_1.jpg


Series_1_2015_2.jpg


Series_1_2015_3.jpg


Series_1_2015_4.jpg


Series_1_2015_5.jpg


Series_1_2015_6.jpg


Series_1_2015_7.jpg


Series_1_2015_8.jpg


Series_1_2015_9.jpg


Series_1_2015_10.jpg


 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα



Νέα BMW Σειρά 1

Μπροστά και πλάι είναι υπέροχη... το πίσω όμως ούτε να το δω δεν θέλω!!


Σωστός
Παραμενει σα μικρη νεκροφορα
Ο κλασικος ο Γερμανος
Αλλαζουμε κατα 1% το παλιο μοντελο και το παρουσιαζουμε
 
Η πισω αεροτομη ειναι ... too much !
(ιδιως για εναν Bond στην υπηρεσια της Αυτου Μεγαλειοτητος :p)
Ομως, ειμαι εντελως σιγουρος οτι, χρειαζεται για να κρατηθει στον δρομο.
 
Το πρόβλημα της "1" δεν είναι ότι μοιάζει με παπούτσι. Είναι ότι ακόμα και στη δεύτερη γενιά, εγώ που είμαι χοντρός δεν χωράω πίσω. Σημειωτέον, ότι χωράω στο πίσω κάθισμα της τρίθυρης BMW Compact με τη θέση του οδηγού ρυθμισμένη για μένα. Στην "1" δεν μπορώ να μπω, ακόμα και στην πεντάθυρη.
 
Koenigsegg Regera

Supecar Υβριδικό

1500 άλογα

0-400km σε 20 δευτερόλεπτα

Τιμή ~2 εκατομμύρια ευρώ

Αλλά όλα αυτά δεν έχουνε τόσο σημασία όσο το γεγονός ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.





 
Last edited:
De gustibus et coloribus ...

Ανέκαθεν ήμουν φιλοϊταλός και έτρεφα μια αντιπάθεια προς τους Γερμαναράδες. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Porsche δεν είναι φανταστικό αυτοκίνητο, ούτε οτι η Lamborghini, ειδικά σε αυτό το χρώμα, μου αρέσει περισσότερο.

Ναι, ναι, ξέρω. Και η Lamborghini γερμανική είναι, αλλά έστω, η προέλευση είναι ιταλική.

Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω, πώς μετά από 40 χρόνια συνεχών facelift καταφέρνουν οι Γεμαναράδες και την κρατάνε "φρέσκια". Εκεί δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο από να τους βγάλω το καπέλο.