Αυτοκινητιστικά νέα

Moνο αν ειχα Ferrari η Lamborghini δεν θα εδινα εμφαση στο εσωτερικο.
Τραγικο ? .... και ομως αληθινο !

Θα περιμενα τα παντα (ακομα και το σταχτοδοχειο) να ειναι απο ανθρακονηματα.
Και ισοπεδωτικος σπαρτιατισμος ΠΑΝΤΟΥ. Ουτε καν μοκετα στα ποδια. Τιποτα.

Ομως ... ουτε οδηγω icon cars, ουτε αναμενω το Lotto (που δεν φτανει ουτε για ζητω).
Και επειδη εχω και μια δισκοκηλη ... ο κυβος ερριφθη. :laugh:
ΑFRATOKOLEX ERGONOMY ... :Banane0:
 
Πάντως το εσωτερικό στις Ferrari είναι συνήθως εξαιρετικό, υψηλής ραπτικής τελείως. Οι Lambo είναι λίγο πιο άγριες.

Πχ. 458...

ferrari-458-spider-interior.jpg


και Aventador

inn_tech_lp700-4_interior_1920x1080.jpg
 
Ναι τα τελευταία χρόνια έτσι είναι στις Ferrari (και της Lambo μια χαρά ποιοτικό είναι εδώ που τα λέμε). Για κοίτα όμως καμιά 20ετία πίσω και λιγότερο βασικά (εννοείται σε σχέση με τι κυκλοφορούσε τότε από "σαλόνια" αυτοκινήτων). Ήταν όπως τα προτιμάει ο SR (αλλά χωρίς ανθρακονήματα αν δεν κάνω λάθος). Ειδικά θυμάμαι όταν είχα πρωτοδεί το εσωτερικό της F40 (πιο παλιά ακόμα - σε φωτογραφίες εννοείται)... Μπρρρρρ...
 
Ναι τα τελευταία χρόνια έτσι είναι στις Ferrari (και της Lambo μια χαρά ποιοτικό είναι εδώ που τα λέμε). Για κοίτα όμως καμιά 20ετία πίσω και λιγότερο βασικά (εννοείται σε σχέση με τι κυκλοφορούσε τότε από "σαλόνια" αυτοκινήτων). Ήταν όπως τα προτιμάει ο SR (αλλά χωρίς ανθρακονήματα αν δεν κάνω λάθος). Ειδικά θυμάμαι όταν είχα πρωτοδεί το εσωτερικό της F40 (πιο παλιά ακόμα - σε φωτογραφίες εννοείται)... Μπρρρρρ...


Πάντως οι 208/308/328 είχαν μια χαρά εσωτερικό. Πέντε + δυο όργανα στο ταμπλώ, χτένι στο μοχλό και πολλούς διακόπτες στην κονσόλα, αλλά ευτυχώς πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ο πολύ μεγάλος θόλος του τροχού που σε ανάγκαζε να γέρνεις προς το εσωτερικό και τα στριμωγμένα πεντάλ.

Για να μη μιλήσουμε για την bb512 που ήταν μια χαρά, μην πω και χλίδα !!
 
Δε θα συμφωνήσω ιδιαίτερα (όχι ως προς το τι όργανα είχαν εσωτερικά αλλά ως προς το πόσο όμορφο ήταν το εσωτερικό τους), όμως τέτοια θέματα είναι και αρκετά υποκειμενικά οπότε περί ορέξεως...
 
Το μεγάλο πρόβλημα ήταν ο πολύ μεγάλος θόλος του τροχού που σε ανάγκαζε να γέρνεις προς το εσωτερικό και τα στριμωγμένα πεντάλ.

Πάρα πολύ σωστά. Είχα οδηγήσει μία 308 GTS ενός φίλου στο εξωτερικό πριν από 15 χρόνια. Μου είχε κάνει πολύ εντύπωση πόσο μέσα προς τα δεξιά ήταν τα πόδια μου σε σχέση με την λεκάνη μου (και πόσο βαριά ήταν όλα τα ποδωστήρια) . Η θέση οδήγησης έμοιαζε με σίγμα τελικό. Είμαι σίγουρος πως μετά από πολύωρη οδήγηση θα έβγαινα με σκωλίωση από μέσα. Πάντως ήταν πολύ όμορφη!

Αν υποθέσουμε ότι είχα τα λεφτά για μια, το πιθανότερο ήταν να την είχα μέσα στο σαλόνι μου για να την βλέπω...:flipout:

Πόσο να κάνει μια 208 σήμερα άραγε; Είναι και δίλιτρη, άρα θα έχει και μειωμένο τεκμήριο και φόρο πολυτελείας (αυτό μας μάρανε τώρα)
 
Πάρα πολύ σωστά. Είχα οδηγήσει μία 308 GTS ενός φίλου στο εξωτερικό πριν από 15 χρόνια. Μου είχε κάνει πολύ εντύπωση πόσο μέσα προς τα δεξιά ήταν τα πόδια μου σε σχέση με την λεκάνη μου (και πόσο βαριά ήταν όλα τα ποδωστήρια) . Η θέση οδήγησης έμοιαζε με σίγμα τελικό. Είμαι σίγουρος πως μετά από πολύωρη οδήγηση θα έβγαινα με σκωλίωση από μέσα. Πάντως ήταν πολύ όμορφη!

Αν υποθέσουμε ότι είχα τα λεφτά για μια, το πιθανότερο ήταν να την είχα μέσα στο σαλόνι μου για να την βλέπω...:flipout:

Πόσο να κάνει μια 208 σήμερα άραγε; Είναι και δίλιτρη, άρα θα έχει και μειωμένο τεκμήριο και φόρο πολυτελείας (αυτό μας μάρανε τώρα)

δεν έρχεται στην Ελλάδα γιατί δεν έχει abs!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Πάρα πολύ σωστά. Είχα οδηγήσει μία 308 GTS ενός φίλου στο εξωτερικό πριν από 15 χρόνια. Μου είχε κάνει πολύ εντύπωση πόσο μέσα προς τα δεξιά ήταν τα πόδια μου σε σχέση με την λεκάνη μου (και πόσο βαριά ήταν όλα τα ποδωστήρια) . Η θέση οδήγησης έμοιαζε με σίγμα τελικό. Είμαι σίγουρος πως μετά από πολύωρη οδήγηση θα έβγαινα με σκωλίωση από μέσα. Πάντως ήταν πολύ όμορφη!

Αν υποθέσουμε ότι είχα τα λεφτά για μια, το πιθανότερο ήταν να την είχα μέσα στο σαλόνι μου για να την βλέπω...:flipout:

Πόσο να κάνει μια 208 σήμερα άραγε; Είναι και δίλιτρη, άρα θα έχει και μειωμένο τεκμήριο και φόρο πολυτελείας (αυτό μας μάρανε τώρα)

40.000-75.000 pounds
 
Και εμείς που είχαμε ένα Fiat 128 berlinetta ήταν "στραβό" στα πεντάλ. Επίσης πολύ βαριά και κοντά. Όταν φορούσα μποτάκια στυλ Timberland δεν μπορούσα να οδηγήσω γιατί πατούσα δυο δυο τα πεντάλ. Βέβαια στις ανηφόρες το "μύτη-τακούνι" για την εκκίνηση το είχα για πλάκα και μάλιστα το έμαθα μόνος.

Τα παλιά Ιταλικά ήταν απίστευτα. Μπορεί να ήταν σάπια και αναξιόπιστα αλλά η οδήγηση ήταν απόλαυση.
 
Πάρα πολύ σωστά. Είχα οδηγήσει μία 308 GTS ενός φίλου στο εξωτερικό πριν από 15 χρόνια. Μου είχε κάνει πολύ εντύπωση πόσο μέσα προς τα δεξιά ήταν τα πόδια μου σε σχέση με την λεκάνη μου (και πόσο βαριά ήταν όλα τα ποδωστήρια) . Η θέση οδήγησης έμοιαζε με σίγμα τελικό. Είμαι σίγουρος πως μετά από πολύωρη οδήγηση θα έβγαινα με σκωλίωση από μέσα. Πάντως ήταν πολύ όμορφη!

Δεν είχες ακούσει ποτέ σου περί της φυλής του "Ιταλοπίθηκου"?
Ευδοκίμησε μέχρι τις αρχές των 90's, έκτοτε εξέλειψε από προσώπου γης.
 
Τα Ιταλά εξακολουθούν να "δυσκολεύονται" να βρουν την κατάλληλη θέση οδήγισης ακόμα και επί των ημερών μας!
 
Αγόρασε "εφτάρα" BMW πληρώνοντας σε ψιλά!


Μπορεί στην κυρία Li να μην λείπουν τα χρήματα, όμως δείχνει ότι τα εκτιμάει και με το παραπάνω. Γι' αυτό και αποφάσισε να αγοράσει μία καινούργια BMW 730Li, δίνοντας χαρτονομίσματα αξίας 1 yuan περίπτα 14 λεπτά του ευρώ.​

Η επιχειρηματίας από την κινεζική πόλη του Zhengzhou αποφάσισε να εξοφλήσει μέρος του διόλου ευκαταφρόνητου αντιτίμου για την αγορά του καινούργιου της αυτοκινήτου.

Βέβαια δεν εξόφλησε όλο το ποσό σε ψιλά καθώς πλήρωσε με την πιστωτική της κάρτα το ποσό του 1 εκατομμυρίου yuan (περίπου 150.000 ευρώ).

Για την καταμέτρηση των 100.000 χαρτονομισμάτων χρειάστηκαν περίπου 20 από τους πωλητές της αντιπροσωπείας και συνολικά έξι ώρες.

Όπως είπε η ίδια τα χαρτονομίσματα προέρχονταν από την επιχείρησή εστίασης που διαθέτει και επειδή συχνά ήταν πολύ απασχολημένη αποφάσισε να βάζει επί χρόνια τα μικρής αξίας χαρτονομίσματα στην άκρη μέχρι να μπορέσει να τα δώσει όλα μαζί για να αγοράσει αυτοκίνητο.


kineza_2015_4_24_13_6_43_b2.jpg


[via]
(Sent from Moto G)
 
Αποφάσισα τελικά να μην πάρω 208. Στα λεφτά που βγαίνει μάλλον υπερτιμημένη μου φαίνεται.

Μάλον θα καταλήξω σε αυτό εδώ.

Έτσι προχειροφτιαγμένη που είναι και με τέτοιο φινίρισμα πιστεύω ότι θα βγει αρκετά φθηνη. Αφού ούτε μοκέτα στην καμπίνα δεν έχει.

Είναι και λίγο άσχημη εμπρός και πίσω... Ευκαιρία θα είναι!!!
 
Χαχαχαχαχαχαχα!Καλό!
Πιο πολύ VW-Audi-Porsche μου θυμίζει η από κάτω εικόνα, όμως!
Χωρίς να υπάρχει συγκριση βέβαια!
 
Παντως ...
αν δειχναμε την φωτο σε εναν εξωγηινο ... δεν θα μειδιουσε καν.
Τροχοφορα τα κατω, τροχοφορα και τα πανω ! Διακοσμητικες οι διαφορες.
Οι εξωτερικες (μιας και οι εξωτερικες, δεν φαινονται !).

Μηπως εχουμε υπερβολικη εκτιμηση της αυτοκινητιστικης μας εξελιξης ?
 
Ε, όχι και διακοσμητικές. Είναι προφανές ότι το Lada MY '12 έχει ρεβιζιονιστικές τάσεις σε σχέση με εκείνο του 1980... .