Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εδώ τα χειροκίνητα είναι συλλεκτικό είδος, οπότε πιθανώς να είναι κι αυτά ακριβά στην επισκευή, και το χειρότερο, πιθανώς να μην ξέρουν πως να τα φτιάξουν, αν αρχίσω να σας λέω μαργαριτάρια που έχω δει 4 χρόνια με γερμανικό αμάξι στην Αμερική, θα γεμίσουμε σελίδες. Ας πω ένα, το πιο ωραίο: Έχω πάει τ'αμαξι για λάδια, και τους λέω, μπάη δε γουέη, αλλάξτε μου και το πίσω δεξί στοπ γιατί έχει καεί. Βλέπω λοιπόν 3 άτομα να κάθονται πίσω δεξιά απ'τα αμάξι σκυμμένοι πάνω του και να συζητάνε. Μετά από 40 λεπτά (χωρίς υπερβολή), ο τύπος έρχεται και μου λέει "συγγνώμη αλλά δεν ξέρουμε πως να βγάλουμε το φανάρι και να αλλάξουμε τη λάμπα". :D:D:D

Το θέμα με τα χειροκίνητα είναι ότι, αν κατάλαβα καλά, δεν έχουν αυτό που λένε εδώ valve body (ένα "λαβύρινθο" που κυκλοφορεί μέσα η βαλβολίνη, και μέσω των διαμέτρων των αυλακώσεων ρυθμίζεται η πίεσή της και καθορίζει τις αλλαγές). Αυτό, ανεξαρτήτως χρήσης και συντήρησης, υπόκειται σε φυσική φθορά (διαβρώνεται και αλλάζουν οι διάμετροι), και ξεκινά τα περισσότερα δεινά. Εμένα γι'αυτό ζήτησαν τα 2 χιλιάρικα, για να το κάνουν "βίδες", και, από το υπόλειμμα στη βαλβολίνη να δουν σε τι κατάταση είναι το γενικότερο transmission.

Στην Ελλάδα όταν είχα ανάλογο σύμπτωμα, άλλαξα απλά δίσκο. Πολλά λεφτά μεν (κάνα 500άρικο θυμάμαι), αλλά άλλο τα 500 για να διορθώσεις το πρόβλημα, κι άλλο τα 2 χιλιάρικα για απλή διάγνωση!!! (τη στιγμή που η παρούσα αξία του αυτοκινήτου είναι βία 3 χιλιάρικα σύνολο).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Ναι μεν, αλλά κατά κανόνα όταν φτάσεις να έχεις τέτοια θέματα, το Warranty εχει λήξει πριν 50 χιλιάδες μίλια... Απλά σκέφτομαι το επόμενο να είναι Ιάπωνας, μπας και όντως είναι λίγο πιο αξιόπιστο σε βάθος χρόνου. (Για Civic/Accord με βλέπω)

Και γιατί δεν αγοράζεις ένα ανακατασκευασμένο κιβώτιο από Γερμανία ,τουλάχιστον θα δουλεύει σίγουρα
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Και γιατί δεν αγοράζεις ένα ανακατασκευασμένο κιβώτιο από Γερμανία ,τουλάχιστον θα δουλεύει σίγουρα

To σκέφτηκα κι αυτό, όμως πάλι, κοντά στο 500άρικο (τουλάχιστον) + κάνα 200άρι έξοδα αποστολής, + ό,τι χρεώσουν εδώ οι απατεώνες για τοποθέτηση. Και βέβαια, ρίσκο σε διάφορα επίπεδα (δουλεύει; είναι όντως 100% συμβατό; - τα Beetle τα εδώ είναι κατασκευασμένα in US, ίσως να υπάρχουν κάποες διαφορές στις λεπτομέρειες, κλπ κλπ κλπ κλπ).

Για αυτοκίνητο 10ετίας (και αξίας πώλησης βία 3 χιλιάρικα) δεν αξίζει τον κόπο νομίζω...

Χαριτωμένη λεπτομέρεια: Τους ρώτησα τι θα κοστίσει αν απλά προσπεράσω τα 2 χιλιάρικα της διάγνωσης και απλά αλλάξω κατευθείαν μετάδοση: 3800$ :D
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

To σκέφτηκα κι αυτό, όμως πάλι, κοντά στο 500άρικο (τουλάχιστον) + κάνα 200άρι έξοδα αποστολής, + ό,τι χρεώσουν εδώ οι απατεώνες για τοποθέτηση. Και βέβαια, ρίσκο σε διάφορα επίπεδα (δουλεύει; είναι όντως 100% συμβατό; - τα Beetle τα εδώ είναι κατασκευασμένα in US, ίσως να υπάρχουν κάποες διαφορές στις λεπτομέρειες, κλπ κλπ κλπ κλπ).

Για αυτοκίνητο 10ετίας (και αξίας πώλησης βία 3 χιλιάρικα) δεν αξίζει τον κόπο νομίζω...

Χαριτωμένη λεπτομέρεια: Τους ρώτησα τι θα κοστίσει αν απλά προσπεράσω τα 2 χιλιάρικα της διάγνωσης και απλά αλλάξω κατευθείαν μετάδοση: 3800$ :D

Χωρίς να στο λέω με σιγουριά,συνήθως το πρόβλημα είναι στην ειδική βαλβολίνη πού υπάρχει μέσα και αποκαθιστάται η λειτουργία με την αλλαγή της [πού δεν είναι φθηνή -αλλά σίγουρα πολύ λιγότερα ]
Mπήκες σε αμερικάνικο forum όπου πιθανόν να βρείς λύσεις
Επίσης κάπου στην αρχή του βιβλίου service του αυτοκινήτου υπάρχει μία αυτοκόλλητη ετικέτα πού αναγράφει όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου ,από εκεί με λίγο ψάξιμο μπορείς να μάθεις και να βρείς πολλά
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εδώ τα χειροκίνητα είναι συλλεκτικό είδος, οπότε πιθανώς να είναι κι αυτά ακριβά στην επισκευή, και το χειρότερο, πιθανώς να μην ξέρουν πως να τα φτιάξουν, αν αρχίσω να σας λέω μαργαριτάρια που έχω δει 4 χρόνια με γερμανικό αμάξι στην Αμερική, θα γεμίσουμε σελίδες. Ας πω ένα, το πιο ωραίο: Έχω πάει τ'αμαξι για λάδια, και τους λέω, μπάη δε γουέη, αλλάξτε μου και το πίσω δεξί στοπ γιατί έχει καεί. Βλέπω λοιπόν 3 άτομα να κάθονται πίσω δεξιά απ'τα αμάξι σκυμμένοι πάνω του και να συζητάνε. Μετά από 40 λεπτά (χωρίς υπερβολή), ο τύπος έρχεται και μου λέει "συγγνώμη αλλά δεν ξέρουμε πως να βγάλουμε το φανάρι και να αλλάξουμε τη λάμπα". :D:D:D

Αμφιβάλω αν το είπε επίσημο workshop αυτό . Θα είχαν πάει στην άλλη πλευρά του ωκεανού. Τίποτα συνεργεία γειτονιάς τα λένε αυτά .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Χωρίς να στο λέω με σιγουριά,συνήθως το πρόβλημα είναι στην ειδική βαλβολίνη πού υπάρχει μέσα και αποκαθιστάται η λειτουργία με την αλλαγή της [πού δεν είναι φθηνή -αλλά σίγουρα πολύ λιγότερα ]
Mπήκες σε αμερικάνικο forum όπου πιθανόν να βρείς λύσεις
Επίσης κάπου στην αρχή του βιβλίου service του αυτοκινήτου υπάρχει μία αυτοκόλλητη ετικέτα πού αναγράφει όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου ,από εκεί με λίγο ψάξιμο μπορείς να μάθεις και να βρείς πολλά

Αστα, μπήκα σε forum και είδα ότι το αμάξι ανήκει σε προβληματική φουρνιά τριετίας με ελαττωματικό valve body που σταδιακά καταστρέφει το υπόλοιπο transmission. Μάλιστα, έχει γίνει και class action lawsuit, την οποία χάσανε οι πολίτες στις λεπτομέρειες, και τελικά η VW την έβγαλε καθαρή απλά κάνοντας μικρή επέκταση εγγύησης και μόνο στο valve body (και όχι σε ό,τι έχει διαλύσει απ'το υπόλοιπο σύστημα). Σε κάθε περίπτωση, δε σε πιάνει όταν βγάλει το πρόβλημα, και απ'αυτά που διάβασα στα fora καράφλιασα (εκατοντάδες replies από άτομα που πλήρωσαν 6-8 χιλιάρικα για πλήρη αλλαγή transmission σε κάτω από 100Κ μίλια). Απ'όσα μου είπαν το κουτί είναι κλειστό, οπότε δε μπορείς να αλλάξεις απλά βαλβολίνη. Ίσως και να με δουλεύουν, ίσως και να μην έχουν ιδέα...

Γι'αυτό και λέω ποτέ ξανά γερμανικό, τουλάχιστον όχι στις ΗΠΑ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αμφιβάλω αν το είπε επίσημο workshop αυτό . Θα είχαν πάει στην άλλη πλευρά του ωκεανού. Τίποτα συνεργεία γειτονιάς τα λένε αυτά .

Επίσημο VW δεν ήταν προφανώς (τελευταία φορά που τους έκανα την τιμή να πάω εκεί μου ζήτησαν 105$ για διάγνωση για λαμπάκι αερόσακου, ξέρεις, αυτή τη διαδικασία που διαρκεί 2sec και στην κάνουν παντού τσάμπα :D) , αλλά ούτε και κάνα τιποτένιο της γειτονιάς, μεγάλη αλυσίδα συνεργείων ήταν. Απλά δεν είχαν εμπειρία σε VW.
 
τα honda, mitsu, toyota τα ξέρουν καλύτερα;

Αφενός κυκλοφορούν πολύ περισσότερο (άρα υπάρχουν 2-3 και καλά εξειδικευμένα συνεργεία), αφετέρου, από τους αρκετούς συναδέλφους που πήγαν προς τα εκεί μεριά, στη 10ετία το μόνο που χρειάστηκε να κάνουν ήταν συντήρηση ρουτίνας (τα προγραμματισμένα συν μερικά φυσικής φθοράς, αμορτισέρ κλπ...) Θα μου πεις τυχερά είν'αυτά.... αλλά η αξιοπιστία στο όνομα μεταφράζεται και στην τιμή μεταπώλησης, οπότε μάλλον συμφέρει, δεδομένου ότι στην Αμερική τα αυτοκίνητα μιας κατηγορίας έχουν όλα την ίδια τιμή αγοράς λίγο πολύ.

Αλήθεια, μια και τελικά αποφάσισα να πάω σε καινούριο (με leasing για την ώρα και βλέπουμε μετά για αγορά):

Οι επιλογές μου είναι:

Mazda 6
Nissan Altima
Honda Accord (χλωμό γιατί μου κάνουν κάτι νερά στο leasing για international άτομα)

ή εναλλακτικά αν πέσω λίγο κατηγορία το Mazda 3 hatchback που μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.

Όλα έχουν κινητήρα 2.4-2.5 με περί τα 185 άλογα, και παραπλήσια χαρακτηριστικά. Έχετε καμιά γνώμη;


(Για τους κυβισμούς μη με τρολλάρετε, εδώ το 2.5 θεωρείται "gas saver" :D :D :D )
 
Δεν κοιτάς και σε Ford/GM etc?

Πολλοί έχουν το focus st και λένε καλά λόγια δες και buick,gm κλπ. Γενικά πολύ οικονομική η αγορά αυτοκινήτου στις ΗΠΑ. Ή και σε μεταχειρισμένο με bumber to bumper warranty και όταν λήξει αυτή να το κάνεις trade in.
 
Δεν κοιτάς και σε Ford/GM etc?

Πολλοί έχουν το focus st και λένε καλά λόγια δες και buick,gm κλπ. Γενικά πολύ οικονομική η αγορά αυτοκινήτου στις ΗΠΑ. Ή και σε μεταχειρισμένο με bumber to bumper warranty και όταν λήξει αυτή να το κάνεις trade in.

Δε μου γεμίζουν καθόλου το μάτι τα αμερικανικά. Τα παλιότερα μοντέλα που βλέπω στο δρόμο είναι φουλ στη σκουριά και γενικά μοιάζουν τελείως σαράβαλα, ακόμα και όταν μιλάμε για 4-5 ετών. Μάλλον είναι λόγω αμερικάνικης νοοτροπίας (κρατάω τ'αμάξι 3-4 χρόνια και μετά πέταμα), οπότε τα υλικά είναι της πλάκας. Αντίθετα κάτι Honda/Nissan του 2004-5 τα βλέπεις στο δρόμο και είναι τζιτζί.

Leasing σκέφτομαι σ'αυτή τη λογική, έχεις καινούριο αμάξι για 3 χρόνια μέχρι να λήξει το bumper to bumper, και μετά είτε δίνεις 10-12 χιλιάρικα (που είναι και η αξία του random μεταχειρισμένου τέτοιας μάρκας) για αυτοκίνητο που ο ίδιος έχεις κάνει unboxing/οδηγήσει επί 3 χρόνια και εμπιστεύεσαι, είτε το στέλνεις πίσω και παίρνεις καινούριο συνεχίζοντας το leasing.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το Mazda είναι το πιο κουκλί απ'όλα, είναι η αλήθεια. Το θέμα είναι τελικά ποιος θα μου κάνει την προσφορά που δε θα μπορώ να αρνηθώ.
 
Αφενός κυκλοφορούν πολύ περισσότερο (άρα υπάρχουν 2-3 και καλά εξειδικευμένα συνεργεία), αφετέρου, από τους αρκετούς συναδέλφους που πήγαν προς τα εκεί μεριά, στη 10ετία το μόνο που χρειάστηκε να κάνουν ήταν συντήρηση ρουτίνας (τα προγραμματισμένα συν μερικά φυσικής φθοράς, αμορτισέρ κλπ...) Θα μου πεις τυχερά είν'αυτά.... αλλά η αξιοπιστία στο όνομα μεταφράζεται και στην τιμή μεταπώλησης, οπότε μάλλον συμφέρει, δεδομένου ότι στην Αμερική τα αυτοκίνητα μιας κατηγορίας έχουν όλα την ίδια τιμή αγοράς λίγο πολύ.

Αλήθεια, μια και τελικά αποφάσισα να πάω σε καινούριο (με leasing για την ώρα και βλέπουμε μετά για αγορά):

Οι επιλογές μου είναι:

Mazda 6
Nissan Altima
Honda Accord (χλωμό γιατί μου κάνουν κάτι νερά στο leasing για international άτομα)

ή εναλλακτικά αν πέσω λίγο κατηγορία το Mazda 3 hatchback που μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.

Όλα έχουν κινητήρα 2.4-2.5 με περί τα 185 άλογα, και παραπλήσια χαρακτηριστικά. Έχετε καμιά γνώμη;


(Για τους κυβισμούς μη με τρολλάρετε, εδώ το 2.5 θεωρείται "gas saver" :D :D :D )

πάντως να ξέρεις ότι έφθασα τις 185.000 χλμ με μαμά ford και έχω αλλάξει μόνο λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρα και πετρελαίου, δυο φορές τακάκια, αμορτισέρ στα 150 χλ και δίσκους στα 180 χλμ. Τίποτε άλλο.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δε μου γεμίζουν καθόλου το μάτι τα αμερικανικά. Τα παλιότερα μοντέλα που βλέπω στο δρόμο είναι φουλ στη σκουριά και γενικά μοιάζουν τελείως σαράβαλα, ακόμα και όταν μιλάμε για 4-5 ετών. Μάλλον είναι λόγω αμερικάνικης νοοτροπίας (κρατάω τ'αμάξι 3-4 χρόνια και μετά πέταμα), οπότε τα υλικά είναι της πλάκας. Αντίθετα κάτι Honda/Nissan του 2004-5 τα βλέπεις στο δρόμο και είναι τζιτζί.

Leasing σκέφτομαι σ'αυτή τη λογική, έχεις καινούριο αμάξι για 3 χρόνια μέχρι να λήξει το bumper to bumper, και μετά είτε δίνεις 10-12 χιλιάρικα (που είναι και η αξία του random μεταχειρισμένου τέτοιας μάρκας) για αυτοκίνητο που ο ίδιος έχεις κάνει unboxing/οδηγήσει επί 3 χρόνια και εμπιστεύεσαι, είτε το στέλνεις πίσω και παίρνεις καινούριο συνεχίζοντας το leasing.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το Mazda είναι το πιο κουκλί απ'όλα, είναι η αλήθεια. Το θέμα είναι τελικά ποιος θα μου κάνει την προσφορά που δε θα μπορώ να αρνηθώ.

εγώ θα κοιτούσα σε accord /civic coupe. Και το mazda 3 to hatchback δείχνει ωραίο.
 
Δε μου γεμίζουν καθόλου το μάτι τα αμερικανικά. Τα παλιότερα μοντέλα που βλέπω στο δρόμο είναι φουλ στη σκουριά και γενικά μοιάζουν τελείως σαράβαλα, ακόμα και όταν μιλάμε για 4-5 ετών. Μάλλον είναι λόγω αμερικάνικης νοοτροπίας (κρατάω τ'αμάξι 3-4 χρόνια και μετά πέταμα), οπότε τα υλικά είναι της πλάκας. Αντίθετα κάτι Honda/Nissan του 2004-5 τα βλέπεις στο δρόμο και είναι τζιτζί.

Toyota , Mazda , Honda ή Hyundai/KIA κοίτα. Μακρυά από GM , Ford κτλ. Δες και στο consumer reports τα συγκεκριμένα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν.
 
Toyota , Mazda , Honda ή Hyundai/KIA κοίτα. Μακρυά από GM , Ford κτλ. Δες και στο consumer reports τα συγκεκριμένα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν.
Για σκούτερ ποιες μάρκες λες; που έχουν και καλό σέρβις
 
Toyota , Mazda , Honda ή Hyundai/KIA κοίτα. Μακρυά από GM , Ford κτλ. Δες και στο consumer reports τα συγκεκριμένα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν.

Τελικά μεταξύ Honda, Mazda και Nissan, μόνο η τελευταία κάνει leasing σε φοιτητική βίζα... οπότε μοιραία κατέληξα στο Altima. Είναι υπέροχο, μην το ματιάσω, αλλά δυστυχώς not made in Japan... και στα consumer reports διαβάζω διάφορα για το μοντέλο του 2013... θα δείξει! Πάντως, σε σχέση με το ταπεινό μου κατσαριδάκι, αισθάνομαι ότι οδηγώ διαστημόπλοιο. Αθόρυβο, άνετο, και παραδόξως αρκετά οικονομικό για 2.5l λίτρα (σε μεγάλο δρόμο μέτρησα 6.2 l/100km). Στην πόλη βέβαια σε κίνηση είναι να βάζεις τα κλάμματα (~12 l με προσοχή), αλλά με 2$/galon δε με νοιάζει και πολύ..!

2016-nissan-altima-rear-view-glacier-white-tunnel-large.jpg


πάντως να ξέρεις ότι έφθασα τις 185.000 χλμ με μαμά ford και έχω αλλάξει μόνο λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρα και πετρελαίου, δυο φορές τακάκια, αμορτισέρ στα 150 χλ και δίσκους στα 180 χλμ. Τίποτε άλλο.
εγώ θα κοιτούσα σε accord /civic coupe. Και το mazda 3 to hatchback δείχνει ωραίο.

Κι εγώ από δύο Focus που είχα συνεχόμενα, μεταξύ 2003 και 2012 που έφυγα, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Όμως μάλλον η Ford είναι κλασσικό παράδειγμα μάρκας που έχει τελείως διαφορετικά στάνταρ ποιότητας σε Ευρώπη και Αμερική.... Για τις προτάσεις, συμφωνώ απόλυτα, ήταν και η δική μου σειρά προτίμησης, Accord, Mazda 6/3 και Altima, αλλά τελικά η αμερικανική γραφειοκρατία διάλεξε για μένα!:drummer:
 
Last edited:
με το καλό να το χαρείς και να κάνεις το coast to coast και το sunset boulevard.

Να'σαι καλά!!! Που χρόνος για τέτοια μεγαλεία... στη φάση που είμαι με το που βρω διακοπές από 2 βδομάδες και πάνω έρχομαι καρφωτός Ελλάδα. Πάντως με Indianapolis και Chicago στη 1μισή και 2 ώρες αντίστοιχα, τέτοια μικρής κλίμακας ταξιδάκια είναι πολύ συχνά. Και πραγματικά η ποιότητα κύλησης, ηχομόνωση και κλιματισμός μέσα είναι όλα τα λεφτά, λες και ταξιδεύεις πρώτη θέση σε αεροπλάνο, ενώ τα zero gravity seats μάλλον δεν είναι διαφημιστική απάτη και όντως δουλεύουν.
 
Καλοριζικο βρε (σχεδον) συντοπιτη! Αν θελεις να κανεις κανενα χιλιομετρο παραπανω, ελα απο ΝΥ να τα πουμε κι απο κοντα!:ridinghorse:
 
Καλοριζικο βρε (σχεδον) συντοπιτη! Αν θελεις να κανεις κανενα χιλιομετρο παραπανω, ελα απο ΝΥ να τα πουμε κι απο κοντα!:ridinghorse:

Ευχαριστώ Μιχάλη!! Χρόνος για road trip μέχρι εκεί αποκλείεται να υπάρξει, ίσως όμως να μας τη βαρέσει και να πεταχτούμε αεροπορικώς κάποια στιγμή! Είναι ωραία τα μέρη σας και τα δικά μας σκέτη θλίψη... :afro: