Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αν ως «σημερινά» εννοείς αυτοκίνητα του 1997, ίσως...
Το αρθρο αναφερει οτι τα οχηματα του 1997 ειναι λιγοτερο ρυπογονα απο τα σημερινα. Οχι οτι του 1997 ειναι τα σημερινα....

Ο σκαραβαιος του αρθρου ειναι αυτος...
maxresdefault.jpg
 
Ολα εντασσονται στο γενικοτερο πλανο απαξίωσης των diesel για να χωνευτει πιο ευκολα το χαπι της κατάργησης τους
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το αρθρο αναφερει οτι τα οχηματα του 1997 ειναι λιγοτερο ρυπογονα απο τα σημερινα. Οχι οτι του 1997 ειναι τα σημερινα....

Ο σκαραβαιος του αρθρου ειναι αυτος...
maxresdefault.jpg

Α, οκ, διάβασα «Ένας «σκαραβαίος» βρέθηκε πιο ρυπογόνος από ό,τι ένα Ford του 1997» και φαντάστηκα τον αρχαίο σκαραβαίο :p
Πάντως μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο για να ισχύει. Έχει κανεις το original link?
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δηλαδή η Bild θέλει να κλείσει όλα τα γερμανικά εργοστάσια και πάει λέγοντας ...και η Μερκελ λέει θα διερευνηθεί .....και ο κόσμος τρώει ή τον ψεκάζουν ....@@ Μάντολες ...

Από Σεπτέμβριο μπαίνουν οι νέοι ρύποι και θα κλάψουν τα εργοστάσια ... ήδη όλα έχουν πάρει μέτρα μείωσης της παραγωγής γιατί δεν πιάνουν τα όρια .

Και αν τα πιάνουν ειδικά εδώ στο Ταβερνείο η Ωραίας Ελλάς οι δασμοί στο Θεό...

Και μετά θα καταφτάσουν τα PHEV σιγά σιγά ....

Ας μην παίρνουμε ως κριτήριο το Ταβερνείο μας γιατί ένας Γερμανός dealer κανει όσα κάνουν όλη τη χρονιά 5-6 μάρκες μαζί
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σωστά . Εμείς πχ θα φέρουμε τον Ιούνιο Range Rover Sport 2.0ltr 404PS PHEV με 65gr Co2 xexe και καταφτάνει και το I-Pace EV με 500km αυτονομία για να προλάβουμε την Tesla
 
Τα "τυράκι" που λέγεται εκπομπές καυασαερίων Co2 μην τα λαμβάνετε και πολύ υπόψιν γιατί όλο λένε ότι θα τα φορολογούν βάσει αξίας. Αν γίνει αυτό θα πέσει κλάμα σ' αυτά τα αυτοκίνητα.
Μην ξεχνάτε που ζείτε: ΠΟΤΕ δεν μειώθηκε η φορολογία των αυτοκινήτων. Οταν πάει να μειωθεί όλο και κάτι βρίσκουν και με αναδρομικη ισχύ μάλιστα.