Αυτοκινητιστικά νέα

Ποια εταιρεία ήταν η πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2017;

H VW και η Toyota έδωσαν για μια ακόμη χρονιά σκληρή μάχη για την πρώτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων του 2017 και εν αναμονή των επίσημων στοιχείων, γερμανική εφημερίδα αποκάλυψε ποιος ήταν ο τελικός νικητής.

Με το νούμερο αυτό η γερμανική εταιρεία κατακτά για δεύτερη συνεχή χρονιά των τίτλο του πρώτου αυτοκινητικού Group στον κόσμο, αφού η Toyota (Toyota, Lexus, Daihatsu, Hino) έκλεισε το 2017 στα 10,35 εκατομμύρια αυτοκίνητα (+2% σε σχέση με το 2016).

Προς το παρόν τα νούμερα αυτά δεν έχουν επιβεβαιωθεί και αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση των πωλήσεων του προηγούμενου έτους για να δούμε αν όντως το VW Group (VW, Audi, SEAT, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti, MAN, Scania) ήταν πρώτο το 2017. Η επίσημη ανακοίνωση των στοιχείων τουλάχιστον από την πλευρά των Γερμανών, αναμένεται στις 17 Ιανουαρίου.

πηγη: newsauto.gr

Ποιά είναι αυτά τα νούμερα που δεν αναφέρει το άρθρο;
 
Porsche Macan: Unique photos της μικρής έκδοσης 2.0 Τurbo!


Δεν έχει τον «απόλυτο» χαρακτήρα μιας 911 ή έστω της 718 Cayman, μπορεί όμως να προσφέρει την ξεχωριστή αίσθηση που υποδηλώνει το σηματάκι της στο καπό.​

Η "μικρή" δίλιτρη έκδοση της Macan με τον Turbo κινητήρα των 252 ίππων είναι μια αξιόπιστη επιλογή σε όποιον αναζητά το κάτι διαφορετικό και έχει τη δυνατότητα να το πληρώσει.

Το μήκος του φθάνει τα 4,697 m και το μεταξόνιο τα 2,807 m, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους εσωτερικούς χώρους (πορτμπαγκάζ 500 lt), αφού είναι δεδομένο ότι γι' αυτή την Porsche κανένας δεν θα αδιαφορήσει για τη μεταφορική της ικανότητα.

Τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν με άνεση στο πολυτελέστατο εσωτερικό που χαρακτηρίζει η κορυφαία ποιότητα και συναρμογή υλικών. Και αυτό το αποδεικνύει το γεγονός ότι η Macan της δοκιμής είχε κάτι παραπάνω από 20.000 «δημοσιογραφικά» χιλιόμετρα στο οδόμετρο και ήταν λες και βγήκε χθες από τη γραμμή παραγωγής…

Στα παραπάνω προσθέστε και την ιδιαίτερη αισθητική προσέγγιση της γερμανικής εταιρείας και έχετε την εικόνα ενός καλοφτιαγμένου διακόσμου.

Εξαιρετική και η στήριξη που προσφέρουν τα καθίσματα, όπως και η γενικότερη αίσθηση της «αρχοντιάς» που δίνεται σε επιβάτες και οδηγό.

Η Macan βασίζεται στην πλατφόρμα MLB του ομίλου VW, που «στηρίζεται» σε γόνατα και ψαλίδια βάσης εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Να σημειώσουμε εδώ, όπως και στο αυτοκίνητο της δοκιμής, διαθέσιμη είναι και αερανάρτηση που μπορεί να ρυθμίσει αυτόματα το ύψος από το έδαφος «υπακούοντας» στο επιλεγμένο Mode οδήγησης: Comfort, Sport, Sport plus και Off road (υπάρχει και η δυνατότητα ανεξάρτητης ρύθμισης της σκληρότητας).

Την entry level έκδοση της Macan εφοδιάζει ένας 4κύλινδρος 2λιτρος υπερτροδοφοτούμενος βενζινοκινητήρας (θυμίζουμε ότι οι υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις, όπως και η ντίζελ είναι 6κύλινδρες στα 3.0 και 3.6 lt) και αυτό έχει ως συνέπεια το βάρος να κρατηθεί σχετικά χαμηλά (1.770 kg). Ο 2.0 Turbo κινητήρας αποδίδει 252 ίππους, ροπή 370 Nm από τις 1.600-4.500 rpm και είναι σε θέση να κινήσει αξιοπρεπέστατα τη Macan (0-100 km/h σε 6,7 sec, 80-120 km/h σε 4,8 sec και τελική 229 km/h).

Στις φωτογραφίες ανακαλύψτε τη διαφορετικότητα αυτού του εντυπωσιακού αυτοκινήτου!


wheels_original_t_77761_350305.JPG


wheels_original_t_77761_350307.JPG


wheels_original_t_77761_350316.JPG


wheels_original_t_77761_350313.JPG


wheels_original_t_77761_350319.JPG


[via] . [via]
(Sent from Nexus 6P)
 
Κι εγώ. Ειδικά το εσωτερικό το θεωρώ αυτή τη στιγμή το ομορφότερο όλων. Είναι άψογα σχεδιασμένο. Ειδικά στα μεγάλα μοντέλα που είναι αφής και τα κουμπιά είναι να λιώνεις. Τι να συγκρίνω; Τα tablet που έχουν οι άλλοι για οθόνη; Έβλεπα τις προάλλες την καινούρια S-class και ήταν σαν να είχαν πάρει μια στενόμακρη οθόνη και να την είχαν κολλήσει στο ταμπλό. Αφού στη μέση της κονσόλας φαινόταν κανονικά η άκρη. Την έπιανες και την ξήλωνες άνετα.
 
Μέτριο αισθητικά και μέσα και έξω.....υπάρχουν πολύ πιο ενδιαφέροντα, αισθητικά ξανατονίζω, οχήματα ακόμα και για μένα που μου είναι παντελώς αδιάφορη αυτή η κατηγορία αυτοκινήτων.
Η ποιότητά του πάντως είναι δεδομένη.
 
Η πιο ασχημη porsche που εχω δει εσωτερικα! Προσπαθει να κρατησει ενα κλασσικο στυλ και δεν ξερει που να βαλει τα συγχρονα μπλιμπλικια. Αντε απέξω ειναι κλασσικη , λιγο ασχημος "ποπος" . Μου θυμιζει αρκετα Q3.
Δεν ξερω την τιμη της , αλλα εχω την αισθηση οτι πιαστηκαν στον υπνο οι μεγαλοι παικτες απο τους Κινεζους. Μεχρι και η maserati ειδα οτι βγαζει suv...
 
Δεν ξέρω, εγώ είμαι παραδοσιακός. Porsche μόνο 911 Carrera. Oύτε Cayenne, ούτε Macan, ούτε Panamera (απαπαπα), ούτε καν Boxter.

Βεβαίως, κανένα από τα παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να περάσουν απ'τα χέρια μου, ούτε καν δανεικά, οπότε φιλολογική η κουβέντα...!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν ξέρω, εγώ είμαι παραδοσιακός. Porsche μόνο 911 Carrera. Oύτε Cayenne, ούτε Macan, ούτε Panamera (απαπαπα), ούτε καν Boxter.

Βεβαίως, κανένα από τα παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να περάσουν απ'τα χέρια μου, ούτε καν δανεικά, οπότε φιλολογική η κουβέντα...!
Porsche cayene παντως εβρισκεις μεταχειρισμενη 10ετιας Full extra απο 20.000 ... 15ετιας απο 12.000 ...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Porsche cayene παντως εβρισκεις μεταχειρισμενη 10ετιας Full extra απο 20.000 ... 15ετιας απο 12.000 ...

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δώσω πάνω από 5Κ για αυτοκίνητο πάνω από 10ετίας... εκτός πια αν είναι κάτι που να έχω βάσιμες υποψίες ότι θα αποκτήσει μουσειακή αξία καποια στιγμή. Σίγουρα πάντως όχι για καθημερινή μετακίνηση, προτιμώ ένα Panda που να είναι καινούριο και να το εμπιστεύομαι.
 
Δεν ξέρω, εγώ είμαι παραδοσιακός. Porsche μόνο 911 Carrera. Oύτε Cayenne, ούτε Macan, ούτε Panamera (απαπαπα), ούτε καν Boxter.

Βεβαίως, κανένα από τα παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να περάσουν απ'τα χέρια μου, ούτε καν δανεικά, οπότε φιλολογική η κουβέντα...!

Αν το λες εσύ αυτό απο εκεί φαντάσου οι εδώ πως τα βλέπουμε...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δώσω πάνω από 5Κ για αυτοκίνητο πάνω από 10ετίας... εκτός πια αν είναι κάτι που να έχω βάσιμες υποψίες ότι θα αποκτήσει μουσειακή αξία καποια στιγμή. Σίγουρα πάντως όχι για καθημερινή μετακίνηση, προτιμώ ένα Panda που να είναι καινούριο και να το εμπιστεύομαι.
Λιγο δυσκολο για αυτοκινητο που ειχε αρχικη αξια 80k να το παρεις σε 10 χρονια 5k... Οι τιμες εχουν πεσει γιατι εδω η φορολογια τσεκουρωνει τα πολλα κυβικα. Ακομη και 10ετιας που δεν εχει πληρωνει φορο πολυτελειας, τα 680-1300 μονο για τα τελη τον χρονο ειναι αποτρεπτικα. Και μιλαμε για αυτοκινητα με 40-50k χλμ στο κοντερ. 5k ενημερωτικα 10ετιας βρισκεις κατι colt σαν το δικο μου με καμια 200.000 χλμ στο κοντερ...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Λιγο δυσκολο για αυτοκινητο που ειχε αρχικη αξια 80k να το παρεις σε 10 χρονια 5k... Οι τιμες εχουν πεσει γιατι εδω η φορολογια τσεκουρωνει τα πολλα κυβικα. Ακομη και 10ετιας που δεν εχει πληρωνει φορο πολυτελειας, τα 680-1300 μονο για τα τελη τον χρονο ειναι αποτρεπτικα. Και μιλαμε για αυτοκινητα με 40-50k χλμ στο κοντερ. 5k ενημερωτικα 10ετιας βρισκεις κατι colt σαν το δικο μου με καμια 200.000 χλμ στο κοντερ...

Δεν είπα ότι δεν είναι λογική η τιμή, αυτό που λέω είναι ότι προσωπικά δε θα αγόραζα αυτοκίνητο 10ετίας για κανένα λόγο. Το Cayenne θα το πάρεις 15Κ, και θα σκας κάθε χρόνο 5-10Κ για επισκευές, όταν τα συστήματα θα παραδίδουν πνεύμα ένα-ένα. Τα αυτοκίνητα καλώς ή κακώς είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν άψογα περίπου για λίγο παραπάνω από τα 5-6 χρόνια. Μετά, μοιραία αρχίζει η κατηφόρα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν είπα ότι δεν είναι λογική η τιμή, αυτό που λέω είναι ότι προσωπικά δε θα αγόραζα αυτοκίνητο 10ετίας για κανένα λόγο. Το Cayenne θα το πάρεις 15Κ, και θα σκας κάθε χρόνο 5-10Κ για επισκευές, όταν τα συστήματα θα παραδίδουν πνεύμα ένα-ένα. Τα αυτοκίνητα καλώς ή κακώς είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν άψογα περίπου για λίγο παραπάνω από τα 5-6 χρόνια. Μετά, μοιραία αρχίζει η κατηφόρα.
Δεν εχω τετοια εμπειρια γιατι εχουμε μονο Ιαπωνικα στην οικογενεια :p

Αλλα εχεις δικιο. Γνωστη μας με το πρωτο Touareg . Αγορασμενο δευτερο χερι παρακαλω στα 50.000 , εβγαλε ζημια περσι 6.000 . Μολις επισκευαστηκε , πουληθηκε 8.000 και πηγαν και αγορασν το νεο tiguan...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν εχω τετοια εμπειρια γιατι εχουμε μονο Ιαπωνικα στην οικογενεια :p

Αλλα εχεις δικιο. Γνωστη μας με το πρωτο Touareg . Αγορασμενο δευτερο χερι παρακαλω στα 50.000 , εβγαλε ζημια περσι 6.000 . Μολις επισκευαστηκε , πουληθηκε 8.000 και πηγαν και αγορασν το νεο tiguan...

και εγώ παθών, σε passat μοντέλο 2006, χρειάστηκε το 2016 να αλλάξω πρώτη φορά μπαταρία, δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά :p