Αυτοκινητιστικά νέα

ό,τι είχε ζηλέψει η Renault από τη Nissan.

Η Renault πουλάει ουσιαστικά μόνο στην Ευρώπη , άντε και σε καμία Αφρική και Μέση ανατολή. Σε συνδυασμό με την Nissan έγινε παγκόσμια. Τώρα προστέθηκε και η Mitsubishi και μεγάλωσε ακόμη παραπάνω.

Πάντως και οι δύο μάρκες τα θεματάκια τους με την ποιότητα τα έχουν εκτός και βρεις και πάρεις Nissan made in Japan οπότε αλλάζει το πράγμα.
 
Συγνωμη που θα το ξαναπω, αλλα η Νισσαν ειναι Ρενω και οχι το αντιθετο.

Τα σχεδιατικα γραφεια οι ομαδες conception τα στελεχη οικονομικης λαι εμπορικης στρατηγικης ακομα και βιομηχανικου σχεδιασμου και αλυσιδων παραγωγης, ολα αυτα πλεον ειναι Ρενω. Και φυσικα οι decideurs. Kαι το μεγαλο αφεντικο που δινει ολες τις οδηγιες και δεν περναει τιποτα χωρις την εγκριση του.

Οταν η Ρενω πηρε την Νισσαν εκανε κανονικη μεταρυθμιση, απο την διαφημηση εως την αλυσιδα παραγωγης.

Ο Καρλος Γκον απελυσε και 30 000 ατομα. Πραγμα που εσωσε τα καποιες δεκαδες χιλιαδες που μειναν αλλιως σημερα απλα δεν θα υπηρχε Νισσαν.
Γι αυτο και εκει τον θεωρουν "θεο".
 
Η Renault πουλάει ουσιαστικά μόνο στην Ευρώπη , άντε και σε καμία Αφρική και Μέση ανατολή. Σε συνδυασμό με την Nissan έγινε παγκόσμια. Τώρα προστέθηκε και η Mitsubishi και μεγάλωσε ακόμη παραπάνω.

Πάντως και οι δύο μάρκες τα θεματάκια τους με την ποιότητα τα έχουν εκτός και βρεις και πάρεις Nissan made in Japan οπότε αλλάζει το πράγμα.

Εχω ενα clio πετρελαιο μοντελο 10/14, εχω κανει μεχρι σημερα 99,5οο χλμ, και δεν εχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανενα θέμα. Και συγκριτικα με 2 αλλα "premium" γερμανικα που έχουμε, ενα απλο παραδειγμα,,,, το κουμπι "start stop" στο bmw εχει εντελως ξεβαψει (με το 1/3 της χρησης απο εκεινη του clio), ενω του clio ειναι οπως ηταν την πρωτη μερα
 
Όποιος έχει έστω και ελάχιστη εμπειρία με Γερμανικά αμάξια πολυτελείας (Mercedes , BMW , Audi) ή μη (VW) ξέρει ότι η ποιότητα έχει πάρει την κάτω βόλτα τα τελευταία 10 χρόνια οπότε δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω ότι η Renault τα πηγαίνει καλύτερα. Στις μελέτες ποιότητας/αξιοπιστίας άλλωστε είναι κάπου στην μέση. Πχ. εδώ...

http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study
 
η δική μου εμπειρία όπως και πολλών άλλων, από vw, είναι εντελώς διαφορετική,

όχι ότι στα νούμερα βλέπω κάτι ιδιαίτερο,

επίσης τα vw, έχουν αραιά σέρβις, πχ πηγαίνω στο συνεργείο κάθε δύο χρόνια (λάδια, επιθεώρηση κλπ συνηθισμένα πράγματα),
από τους χιλιάδες που πάνε κάθε 2 χρόνο για σέρβις, αν πηγαίναν εκάθε χρόνο, κάποιοι θα γλιτώνανε κάποιες εκπλήξεις,
έτσι βγαίνουν καλύτερα νούμερα στις στατιστικές
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όποιος έχει έστω και ελάχιστη εμπειρία με Γερμανικά αμάξια πολυτελείας (Mercedes , BMW , Audi) ή μη (VW) ξέρει ότι η ποιότητα έχει πάρει την κάτω βόλτα τα τελευταία 10 χρόνια οπότε δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω ότι η Renault τα πηγαίνει καλύτερα. Στις μελέτες ποιότητας/αξιοπιστίας άλλωστε είναι κάπου στην μέση. Πχ. εδώ...

http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study

Απο την εμπειρία που έχω από (3) Audi, έχω να πω το ακριβώς αντίθετο. Η ποιότητα έχει φτάσει σε κορυφαία επίπεδα, ειδικά στα σαλόνια τους.

Ακομα και σε φθηνές μάρκες του group (Scoda) μου έκανε εντύπωση ένα Superb που οδήγησα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης. Καποτε τα scoda ήταν punch line για αστεία, τώρα νόμιζες πως είναι γερμανικό.
 
Όποιος έχει έστω και ελάχιστη εμπειρία με Γερμανικά αμάξια πολυτελείας (Mercedes , BMW , Audi) ή μη (VW) ξέρει ότι η ποιότητα έχει πάρει την κάτω βόλτα τα τελευταία 10 χρόνια οπότε δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω ότι η Renault τα πηγαίνει καλύτερα. Στις μελέτες ποιότητας/αξιοπιστίας άλλωστε είναι κάπου στην μέση. Πχ. εδώ...

http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study

Σε καμία περίπτωση. Σε Touareg του 2005-6 που μπήκα πρόσφατα (κοντά 100.000 ευρώ αμάξι) τα πλαστικά είναι απαράδεκτα, ξεφτάνε. Τα Audi ''έφτιαξαν'' από το 2008 περίπου. Πριν από τότε η κατάσταση στο εσωτερικό ήταν παρόμοια χάλια με τη VW. Για τα BMW δεν έχω εμπειρία.

Στα mercedes τώρα, είναι άλλη ιστορία. Η ποιότητα έχει εκτοξευθεί στις μεγάλες σειρές, στις μικρότερες είναι σαφώς καλύτερη από τα προ-δεκαετίας (πχ a class τωρινό σε σύγκριση με το κοτέτσι που πρωτοκυκλοφόρησε) αλλά δεν γίνεται να είναι το ίδιο ποιοτική μια a class των 25.000 ευρώ (base) με μια E των 80.000 ευρώ.

Το έχουμε ξανασυζητήσει, όλα είναι σχετικά. Δεν μπορείς να αφήνεις συστηματικά premium αυτοκίνητα με μαλακά πλαστικά, δέρμα κλπ στον ήλιο εκτός γκαράζ, θα καταστραφούν τα πάντα.
 
Προσαρμοζόμενα φώτα LED


bmw-led-headlights1000x600.jpg


Τα προσαρμοζόμενα φώτα Led είναι ίσως η πιο σημαντική προσθήκη στην ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων την τελευταία δεκαετία.

Αν δεν έχετε οδηγήσει κάποιο σύγχρονο αυτοκίνητο με προσαρμοζόμενα φώτα led τη νύχτα πιθανόν δε θα νιώσετε με ακρίβεια όσα λέμε. Θα τα θυμηθείτε όμως όταν θα έχετε μια ανάλογη εμπειρία.

Για όλους όσοι αρέσκονται σε νυχτερινά ταξίδια είναι γνωστό πως η απόδοση των φώτων έχει κομβική σημασία για την άνεση και κατ’ επέκταση την ασφάλεια του ταξιδιού.

Τα νέα φώτα led φωτίζουν τουλάχιστον 300m, στρίβουν ακολουθώντας τη γωνία στροφής του τιμονιού και το κυριότερο η μεγάλη σκάλα μπορεί να μείνει συνεχώς ανοικτή χωρίς να επηρεάσει τους άλλους οδηγούς που θα βρεθούν στο διάβα σας.

Σημειώστε ότι μ’ αυτά τα φώτα η έννοια «νυχτερινό ταξίδι» έχει αλλοιωθεί αφού πλέον βλέπεις όσα είναι κρίσιμα όπως σχεδόν και τη μέρα. Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές διαθέτουν πλέον στα ακριβότερα μοντέλα τους φώτα τέτοιας τεχνολογίας.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως γίνεται αυτό…


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[via]
(Sent from Nexus 6P)
 
ΣΟΚ: Φωτιά παίρνει το πετρέλαιο κίνησης!


Τι αλλαγές θα φέρει η εξομοίωση των τιμών πετρελαίου κίνησης με την βενζίνη. Τα επικρατέστερα σενάρια
για το πότε θα ισχύσει και οι επιπτώσεις στην αγορά.



Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (καινούργια και εισαγόμενα μεταχειρισμένα) που έχουν καταλάβει ένα μεγάλο μερίδιο
αγοράς έπειτα από την απελευθέρωση της κυκλοφορίας τους στα μεγάλα αστικά κέντρα, καθώς αποτελούν μια αξιό-
-πιστη λύση για οικονομικές μετακινήσεις, φαίνεται ότι έχουν μπει για τα καλά στο στόχαστρο της κυβέρνησης.

Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του πρωτογενούς πλεονάσματος 3,5% του ΑΕΠ για το 2018, η Κυβέρνηση μην
έχοντας τι άλλο να φορολογήσει σχεδιάζει να εξομοιώσει τις τιμές των καυσίμων!

Πρόκειται για μια απόφαση που θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τους οδηγούς εκείνους που επέλεξαν ένα πετρελαι-
-οκίνητο όχημα όχι μόνον για τη μειωμένη έως και 30% κατανάλωση, αλλά και για τη χαμηλότερη τιμή του καυσίμου
συγκριτικά με την βενζίνη (η αλήθεια είναι ότι είμαστε από τις ελάχιστες χώρες στην ΕΕ που ισχύει κάτι τέτοιο), αλλά
και τις επιχειρήσεις που θα δούν το λειτουργικό κόστος του στόλου των αυτοκινήτων τους να εκτινάσσεται και είναι
δεδομένο ότι θα το μετακυλήσουν στα αγαθά με ότι αυτό συνεπάγεται για τους καταναλωτές και το λεγόμενο και ως
καλάθι της νοικοκυράς...

Ειδικότερα, η τιμή του πετρελαίου κίνησης με τις επιπλέον επιβαρύνσεις αναμένεται να εκτοξευθεί από το 1,33 ευρώ
το λίτρο στο 1,5
(όσο και η βενζίνη) μια αύξηση “ΣΟΚ” που είναι δεδομένο ότι θα μειώσει κατανάλωση, όσο και εάν
τα κυβερνητικά στελέχη διαρρέουν ότι τελικά θα επιφέρει περισσότερα έσοδα στα κρατικά ταμεία.

Να θυμίσουμε ότι με την ισχύουσα φορολογία τα 1.000 λίτρα πετρελαίου κίνησης επιβαρύνονται με 410 ευρώ ειδικού
φόρου καυσίμων, ενώ τα 1.000 λίτρα βενζίνης με 700 ευρώ, με τη σημαντική διαφορά των 290 ευρώ/1.000 λίτρα να
είναι αυτή που θέλει να καρπωθεί η κυβέρνηση.

Και ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις με την εξομοίωση των τιμών των καυσίμων κίνησης ο κίνδυνος του λαθρεμπο-
-ρίου (πετρέλαιο θέρμανσης, ναυτιλιακό, κλπ.) ελοχεύει, άρα μην εκπλαγείτε εάν από του χρόνου δούμε καμία τρελή
αύξηση στο πετρέλαιο κίνησης με την αιτιολογία της πάταξης της φοροδιαφυγής.

Με την εξομοίωση των τιμών των καυσίμων κίνησης θεωρείται δεδομένο ότι στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα,
τα φορτηγά και τα αγροτικά οχήματα η χρήση πετρελαίου θέρμανσης θα εκτοξευθεί με δυσάρεστες επιπτώσεις στο
περιβάλλον.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει υπάρχουν δύο επικρατέστερα σενάρια όσον αφορά το πώς θα ενσωματωθεί η
τιμή, το ένα έχει να κάνει με την άμεση αύξηση του ειδικού φόρου και το δεύτερο με τη σταδιακή, σε τρείς δόσεις
ανά 7-8 λεπτά το λίτρο ώστε να μην προκληθεί σοκ στην αγορά.


newego.jpg


[via]
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Η τριάδα με τα φώτα

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

και το Discovery σε λίγο καιρό

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ένα όχημα ελεύθερου χρόνου ή για το weekend παρουσίασε το φθινόπωρο η VW. Το California XXL βασισμένο πάνω σε σασί crafter. Μπορεί τα αυτοκινούμενα να έχουν εξελιχθεί πολύ, αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε από έναν μεγάλο κατασκευαστή απευθείας ένα αυτοκινούμενο για χρήση μέσα στην πόλη και στην εξοχή κι όχι ύστερα από μεταποίηση.

δείτε το....

https://www.youtube.com/watch?v=gnWyElnYtMc
 
Εντάξει,τούμπανο!Αν όμως δεν έχει κάποιου είδους αποτελεσματικά σκίαστρα στη γυάλινη οροφή δεν κάνει για Ελλάδα.

δεν έχει κανένα πρόβλημα τουλάχιστον μέχρι τους 50 βαθμούς θερμοκρασία.

Φυσικά υπάρχουν άλλα πολλά αυτοκινούμενα πιο πρακτικά, πιο ευρύχωρα, πιο .... αλλά εδώ μιλουμε για hitech καταστάσεις και μάλιστα απευθείας από ένα μεγάλο κατασκευαστή. Πάντως αν διάλεγα σήμερα θα έπαιρναto το LEIKA 305 https://www.youtube.com/watch?v=biPXWA4ejXc

χτισμένο πάνω FIAT DUCATO που στοιχίζει 55.000 ευρώ .

Αν ήθελα να έχω το απόλυτο θα έπαιρνα το HYMER MLI 580 4Χ4 πάνω σε MB SPRINTER στα 100.000 ευρώ. Δείτε το https://www.youtube.com/watch?v=kow2TeNikBU και https://www.youtube.com/watch?v=A5CUW3Up6ng .
 
Ποια εταιρεία ήταν η πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως το 2017;

H VW και η Toyota έδωσαν για μια ακόμη χρονιά σκληρή μάχη για την πρώτη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων του 2017 και εν αναμονή των επίσημων στοιχείων, γερμανική εφημερίδα αποκάλυψε ποιος ήταν ο τελικός νικητής.

Με το νούμερο αυτό η γερμανική εταιρεία κατακτά για δεύτερη συνεχή χρονιά των τίτλο του πρώτου αυτοκινητικού Group στον κόσμο, αφού η Toyota (Toyota, Lexus, Daihatsu, Hino) έκλεισε το 2017 στα 10,35 εκατομμύρια αυτοκίνητα (+2% σε σχέση με το 2016).

Προς το παρόν τα νούμερα αυτά δεν έχουν επιβεβαιωθεί και αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση των πωλήσεων του προηγούμενου έτους για να δούμε αν όντως το VW Group (VW, Audi, SEAT, Skoda, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti, MAN, Scania) ήταν πρώτο το 2017. Η επίσημη ανακοίνωση των στοιχείων τουλάχιστον από την πλευρά των Γερμανών, αναμένεται στις 17 Ιανουαρίου.

πηγη: newsauto.gr