Αυτοκινητιστικά νέα

Πολύ θετικό το ότι άρχισαν να "βαράνε τα όργανα".

Κανονικά όλα αυτά τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους δρόμους ως έχουν.

Σχεδόν όλα όταν πηγαίνουν για service στην αντιπροσωπεία ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο γίνονται πλέον εντός προδιαγραφών και πάλι. Άρα μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά. Το πρόβλημά μας στην Ελλάδα δεν είναι τα καινούρια οχήματα εκτός προδιγραφών, είναι τα παλιά αυτοκίνητα που δεν περνούν ΚΤΕΟ εδώ και μια δεκαετία περίπου. Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι το 40% των οχημάτων στην Ελλάδα έχουν να εμφανιστούν στα ΚΤΕΟ περισσότερα από 5 χρόνια. Τα μισά από αυτά δεν έχουν κάνει ΠΟΤΕ (!!!!) σέρβις. Το 50% των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έχουν είτε χαλασμένο καταλύτη, είτε ο καταλύτης έχει αφαιρεθεί εδώ και χρόνια. Τα στοιχεία επιβεβαιώνονται (σιωπηρώς) και από την Τροχαία. Οι μισοί ταξιτζήδες στην Αθήνα που αγόρασαν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν γνώριζαν τίποτε για την αναγέννηση DPF. Ούτε θέλησαν να μάθουν κάτι παρά μόνο αφού άρχισε να ξερνά τον καπνό από πίσω. Και τί έκαναν σχεδόν όλοι; Έσβησαν τον κινητήρα, αντί να συνεχίσουν να κυκλφορούν με σταθερή ταχύτητα.

Όλα τα παραπάνω με 3-4 επισκέψεις στα ΚΤΕΟ και με 2-3 τηλεφωνήματα στην τροχαία Θεσσαλονίκης και Αθηνών και μια επισκεψούλα σε δυο σωματεία ταξί Αττικής.

Επομένως αν θέλουμε να καθαρίσουμε τον αέρα μας και να αυξήσουμε την ασφάλειά μας πολύ απλά πρέπει να απαγορεύσουμε τα σαράβαλα να κυκλοφορούν.
 
Συμφωνώ. Αλλά αυτό δεν δίνει άλλοθι στην VW (και στις υπόλοιπες κατασκευάστριες.. απ' ότι φαίνεται όλες τους ήταν στο κόλπο..) να κάνει ότι γουστάρει με την υγεία μας.

Και το ότι πέρασαν ένα firmware update και ξαφνικά οι κινητήρες "ήρθαν" εντός spec κάτι σημαίνει. Κάτι δεν πηγαίνει καλά.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Με αυτό όμως μπορεί όποιος θέλει να αξιώσει αποζημίωση άμα έχει αγοράσει κάποιο από τα DIESEL με το πειραγμένο firmware, του ομίλου VW

Προφανώς. Αυτή είναι η ιδέα. Στην Αμερική έχουν ήδη πληρωθεί τεράστια ποσά σε αποζημιώσεις από την VW. Στην Ευρώπη ψίχουλα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Προφανώς. Αυτή είναι η ιδέα. Στην Αμερική έχουν ήδη πληρωθεί τεράστια ποσά σε αποζημιώσεις από την VW. Στην Ευρώπη ψίχουλα.

Άλλο ΗΠΑ, άλλο Ευρώπη, αλλά έγινε το πρώτο βήμα και εδώ. Και να το διόρθωσε (αν ήταν κάτι τόσο απλό που γινότανε χωρίς να αλλάξουν άλλα χαρακτηριστικά, πχ κατανάλωση, γιατί δεν το έκαναν από την αρχή? - δεν μιλάμε για αστοχία, αλλά για μαϊμούδεμα εσκεμμένο) η εξαπάτηση παραμένει, και ο κάθε αγοραστής μπορεί να ισχυριστεί ότι η επιλογή του οχήματος έγινε με βάση τις αρχικές προδιαγραφές. Άρα κάποιος μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση για εξαπάτηση. Αυτό λέει το άρθρο νομίζω.
 
Ανατροπή στα ιστορικά οχήματα: Παράνομη η κυκλοφορία τους στον δρόμο


Με πρόστιμο 1.500 κινδυνεύει πλέον όποιος οδηγεί σε δημόσιους δρόμους αυτοκίνητο
με πινακίδες ιστορικού, εφόσον δεν συμμετέχει σε κάποια εκδήλωση.



Μέχρι σήμερα, τα αυτοκίνητα -και οι μοτοσικλέτες- που φέρουν ιστορικές πινακίδες μπορούσαν να κυκλοφορούν στον δρόμο για να μετακινηθούν από και προς τις σχετικές επίσημες εκδηλώσεις (αγώνες, εκθέσεις, συναντήσεις κ.λπ.) αλλά και για λόγους συντήρησης. Πλέον, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο φύλλο 3641 της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, που δημοσιεύτηκε στις 16 Οκτωβρίου, απαγορεύεται κάθε μετακίνηση τέτοιων οχημάτων στον δρόμο, και οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να τα φορτώνουν σε τρέιλερ. Κάτι το οποίο είναι επίσης… αδύνατο, αφού στην Ελλάδα απαγορεύεται αυτοκίνητο Ι.Χ. να ρυμουλκεί άλλο Ι.Χ. σε τρέιλερ!

Η απόφαση όπως είναι φυσικό έχει προκαλέσει αναστάτωση στους κύκλους των κατόχων ιστορικών αυτοκινήτων και στις αρμόδιες λέσχες. Σύμφωνα με τη ΦΙΛΠΑ, πρόκειται για λάθος, το οποίο θα διορθωθεί: «Είναι προφανές ότι εκ παραδρομής χρησιμοποιήθηκαν οι όροι και περιορισμοί των αγωνιστικών οχημάτων και όχι των ιστορικών. Καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής. […] Εν τω μεταξύ προτείνουμε στα μέλη μας την αποφυγή κυκλοφορίας οχημάτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεωτέρας, διότι το πρόστιμο έχει οριστεί στα 1.500».

Σύμφωνα με κάποιους από τους ανθρώπους του χώρου, αφορμή για μια τέτοια απόφαση ίσως στάθηκε η κακή χρήση που κάνουν μερικοί ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων. Κάποιοι τα χρησιμοποιούν ως καθημερινά μεταφορικά μέσα, εκμεταλλευόμενοι τα χαμηλά πάγια έξοδα που απαιτούνται για αυτά σε σχέση με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με συμβατικές πινακίδες, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις όπου φορτηγάκια ή βαν με ιστορικές πινακίδες χρησιμοποιούνται ως κανονικά επαγγελματικά οχήματα! Παρότι αυτά τα φαινόμενα είναι κατακριτέα και προφανώς πρέπει να εξαλειφθούν, η πλήρης απαγόρευση κυκλοφορίας δεν αποτελεί λύση.

Η απόφαση, εφόσον ισχύσει ως έχει, ουσιαστικά θα ωθήσει πολλούς ιδιοκτήτες ιστορικών αυτοκινήτων στην πώλησή τους στο εξωτερικό. Στα περισσότερα ιστορικά, το ετήσιο κόστος κατοχής τους με συμβατικές πινακίδες (τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιση, τεκμήριο) θα ξεπερνά κατά πολύ τα έξοδα συντήρησης του ίδιου του αυτοκινήτου, οπότε ελάχιστοι θα είναι οι ιδιοκτήτες που θα μπορούν να το αντέξουν. Το σίγουρο είναι ότι μέχρι να ξεκαθαριστεί το θέμα, η απόφαση αποτελεί εμπόδιο για κάθε εκδήλωση ιστορικών αυτοκινήτων στη χώρα. Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας στη Λάρισα και το Concours d’ Elegance στον Φλοίσβο πρόλαβαν να γίνουν χωρίς πρόβλημα το περασμένο Σαββατοκύριακο. Όμως από εδώ και πέρα, ποιος είναι διατεθειμένος να καλεί -και να πληρώνει- γερανό οδικής βοήθειας κάθε φορά που θέλει να μεταφέρει για κάποια αντίστοιχη εκδήλωση το αυτοκίνητό του;

Διαβάστε το σχετικό ΦΕΚ 3641 (αρχείο pdf).


image.png


[via][/B]
(Sent from Nexus 6P)
 
Τι αλλάζει στα διπλώματα οδήγησης;


Τα πάνω κάτω έρχονται για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υφυπουργός
Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης.​

Μιλώντας στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1, ο κ. Μαυραγάνης είπε ότι τα διπλώματα οδήγησης
θα εκδίδονται με έναν εντελώς νέο τρόπο.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Μαυραγάννης:

Οι εξετάσεις θα γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο. Θα δημιουργηθεί, όπως είπε, ένα control system, για τον
έλεγχο της όλης διαδικασίας των εξετάσεων, με στόχο ο εξεταστής να βρίσκεται σε απόσταση από τον
εξεταζόμενο ώστε να απαλειφθεί το φαινόμενο της έκδοσης διπλωμάτων με «φακελάκι» στον εξεταστή.

Παράλληλα θα ελέγχεται ηλεκτρονικά και όλη η διαδικασία πριν από τις εξετάσεις, σε ό,τι αφορά δηλαδή
στα υποχρεωτικά μαθήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος για το δίπλωμα.

Με την ψηφιοποίηση των σχολών οδήγησης θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των μαθημάτων για την
πιστοποίηση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας, μέσω συστήματος που θα ελέγχει την παρουσία
των εκπαιδευομένων στον χώρο διδασκαλίας.


image.jpg


[via]
 
Η Mazda σκέφτεται να αναβιώσει τον περιστροφικό κινητήρα μαζί με ηλεκτροκινητήρα


Το επόμενο Mazda 3, το οποίο βασίζεται στην ιδέα του πρωτότυπου μοντέλου Kai θα μπορούσε να έχει περιστροφική
υβριδική τεχνολογία το 2019, ενώ ο περιστρεφόμενος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και για τα δύο υβριδικά μοντέλα
plug-in και ως γεννήτρια για το καθαρά ηλεκτρικό μοντέλο του που θα κυκλοφορήσει το 2021.​

Η Mazda επένδυσε στην περιστροφική τεχνολογία στο παρελθόν και έκανε διάσημα σπορ αυτοκίνητα όπως τα RX-7
και RX-8. Αλλά αναγκάστηκε τελικά να εγκαταλείψει τον κινητήρα Wankel, επειδή δεν μπορούσε να επιτύχει στόχους
εκπομπών.

Το βασικό πρόβλημα ήταν η τάση του κινητήρα αυτού για μεγάλη κατανάλωση καυσίμου και την ανάγκη τακτικής
συντήρησης. Όμως ο περιστροφικόες κινητήρας είναι πολύ μικρότερος και ελαφρύτερος από έναν παραδοσιακό
κινητήρα και είναι σε θέση να παράγει τεράστια δύναμη για το μέγεθός του. Αυτό τον καθιστά ιδανικό για χρήση
ως εύρος-επέκτασης σε ένα υβριδικό σύστημα και ως γεννήτρια για την αύξηση των διανυθέντων χιλιομέτρων
σε ένα καθαρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Παρ ‛όλα αυτά, παρουσιάζοντας την ιδέα RX-Vision που υπονοεί ένα νέο αθλητικό αυτοκίνητο, τα αφεντικά παραδέ-
-χονται ότι δεν θα έρθει στην παραγωγή πριν από το 2020 τουλάχιστον. Ο Kiyoshi Fujiwara, ανώτερος διευθυντής
της Mazda και επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης δήλωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο:

«Δεν μπορούμε να διαθέσουμε το RX-Vision στην αγορά μέχρι το 2020, επειδή δεν διαθέτουμε αρκετά χρήματα
για να επενδύσουμε και να το κάνουμε εμπορικά.»


Mazda-_Kai-_Concept.jpg


[via] . [via]
 
Ειναι αληθινα τα νουμερα των Tesla ή μονο στα χαρτια; Ανακοινωνει η daimler φορτηγο , αλλαζει ημερομηνια ανακοινωσης του δικου της η Tesla κοντα ενα μηνα μετα και ανακοινωνει τρελα νουμερα αυτονομιας για το semi. Παραλληλα αποκαλυπτει ενα roadster με εξωφρενικές επιταχυνσεις .

Το Semi
tesla-semi-cab-interior.jpg

0-100 σε 5" χωρις φορτιο και 0-100 σε 20" με 36 τονους φορτιο. Αυτονομια με μια φορτιση 804 km/h. Αυτονομια 644km/h με φορτιση 30 λεπτων με Megacharger

https://www.tesla.com/semi/

Και το roadster
tesla_roadster_1.jpg

Συσσωρευτές 200kWh και αυτονομία 998 χιλιομέτρων. Τρεις ηλεκτροκινητηρες. 0-100" σε 1.9" και τελικη 400km/h...

https://www.tesla.com/roadster/
 
Όπως αναφέρει και ο Thomas Goettle, Υπεύθυνος Στρατηγικής Ανάπτυξης στο χώρο του Αυτοκινήτου της PA Consulting: «Αυτή τη στιγμή οι κινητήρες της Opel είναι από 5 έως 7 χρόνια πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν είχαμε άλλωστε καμία μεγάλη επένδυση της GM ειδικά για την εταιρεία στο πεδίο των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων ή στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια».

Μετά από όλα τα παραπάνω και σύμφωνα πάντα με το Reuters, η PSA θα διεκδικήσει νομικά από τη GM τουλάχιστον τα μισά από τα 1,3 δις. ευρώ που δαπάνησε για να αγοράσει την Opel τον Ιούλιο. Το ποσόν δεν αποκλείεται να αγγίξει ακόμα και τα 800 εκατ. ευρώ, ένα τεράστιο νούμερο για τους αμερικανούς. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις για το γεγονός, ωστόσο ήδη η GM και η PSA έχουν συζητήσει το πρόβλημα για να βρεθεί μια λύση.


Peugeot-Citroen: Παλιοί οι κινητήρες της Opel!...http://www.newsauto.gr/news/peugeot-citroen-palii-i-kinitires-tis-opel/
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ειναι αληθινα τα νουμερα των Tesla ή μονο στα χαρτια; Ανακοινωνει η daimler φορτηγο , αλλαζει ημερομηνια ανακοινωσης του δικου της η Tesla κοντα ενα μηνα μετα και ανακοινωνει τρελα νουμερα αυτονομιας για το semi. Παραλληλα αποκαλυπτει ενα roadster με εξωφρενικές επιταχυνσεις .

Το Semi
tesla-semi-cab-interior.jpg

0-100 σε 5" χωρις φορτιο και 0-100 σε 20" με 36 τονους φορτιο. Αυτονομια με μια φορτιση 804 km/h. Αυτονομια 644km/h με φορτιση 30 λεπτων με Megacharger

https://www.tesla.com/semi/

Και το roadster
tesla_roadster_1.jpg

Συσσωρευτές 200kWh και αυτονομία 998 χιλιομέτρων. Τρεις ηλεκτροκινητηρες. 0-100" σε 1.9" και τελικη 400km/h...

https://www.tesla.com/roadster/

ο τράκτορας είναι μεγαλύτερη καινοτομία σε σχέση με τα επιβατικά. Και επιπλέον 20-25% μικρότερο κόστος κίνησης ανά μίλι.
 
Όπως αναφέρει και ο Thomas Goettle, Υπεύθυνος Στρατηγικής Ανάπτυξης στο χώρο του Αυτοκινήτου της PA Consulting: «Αυτή τη στιγμή οι κινητήρες της Opel είναι από 5 έως 7 χρόνια πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν είχαμε άλλωστε καμία μεγάλη επένδυση της GM ειδικά για την εταιρεία στο πεδίο των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων ή στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια».

Μετά από όλα τα παραπάνω και σύμφωνα πάντα με το Reuters, η PSA θα διεκδικήσει νομικά από τη GM τουλάχιστον τα μισά από τα 1,3 δις. ευρώ που δαπάνησε για να αγοράσει την Opel τον Ιούλιο. Το ποσόν δεν αποκλείεται να αγγίξει ακόμα και τα 800 εκατ. ευρώ, ένα τεράστιο νούμερο για τους αμερικανούς. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις για το γεγονός, ωστόσο ήδη η GM και η PSA έχουν συζητήσει το πρόβλημα για να βρεθεί μια λύση.


Peugeot-Citroen: Παλιοί οι κινητήρες της Opel!...http://www.newsauto.gr/news/peugeot-citroen-palii-i-kinitires-tis-opel/
Έγινε η εξαγορά η όχι;

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ό,τι είχε ζηλέψει η Renault από τη Nissan.
Εδώ υπήρχε αμοιβαίο ενδιαφέρον αφού κάθε brand υπερτερεί σε κάποιες κατηγορίες έναντι του άλλου και ήθελε ο ένας τα θετικά του άλλου
Στην ουσια δεν πρόκειται ακριβώς για εξαγορά άλλα συνεταιρισμό αφού μεταξυ των δύο έγινε ανταλλαγή μετοχών.
Για την psa πάντως και εγώ απορώ για την εξαγορά.