ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Πολύ θετικό το ότι άρχισαν να "βαράνε τα όργανα".
Κανονικά όλα αυτά τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους δρόμους ως έχουν.
Σχεδόν όλα όταν πηγαίνουν για service στην αντιπροσωπεία ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο γίνονται πλέον εντός προδιαγραφών και πάλι. Άρα μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά. Το πρόβλημά μας στην Ελλάδα δεν είναι τα καινούρια οχήματα εκτός προδιγραφών, είναι τα παλιά αυτοκίνητα που δεν περνούν ΚΤΕΟ εδώ και μια δεκαετία περίπου. Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι το 40% των οχημάτων στην Ελλάδα έχουν να εμφανιστούν στα ΚΤΕΟ περισσότερα από 5 χρόνια. Τα μισά από αυτά δεν έχουν κάνει ΠΟΤΕ (!!!!) σέρβις. Το 50% των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έχουν είτε χαλασμένο καταλύτη, είτε ο καταλύτης έχει αφαιρεθεί εδώ και χρόνια. Τα στοιχεία επιβεβαιώνονται (σιωπηρώς) και από την Τροχαία. Οι μισοί ταξιτζήδες στην Αθήνα που αγόρασαν πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν γνώριζαν τίποτε για την αναγέννηση DPF. Ούτε θέλησαν να μάθουν κάτι παρά μόνο αφού άρχισε να ξερνά τον καπνό από πίσω. Και τί έκαναν σχεδόν όλοι; Έσβησαν τον κινητήρα, αντί να συνεχίσουν να κυκλφορούν με σταθερή ταχύτητα.
Όλα τα παραπάνω με 3-4 επισκέψεις στα ΚΤΕΟ και με 2-3 τηλεφωνήματα στην τροχαία Θεσσαλονίκης και Αθηνών και μια επισκεψούλα σε δυο σωματεία ταξί Αττικής.
Επομένως αν θέλουμε να καθαρίσουμε τον αέρα μας και να αυξήσουμε την ασφάλειά μας πολύ απλά πρέπει να απαγορεύσουμε τα σαράβαλα να κυκλοφορούν.