Αυτοκινητιστικά νέα

Απο περιεργεια, στην ελλαδα υπαρχουν καθολου διαθεσιμα, σχετικα, οικονομικα ηλεκτρικα αυτοκινητα; Ξερω οτι υπαρχει το bmw i3 (αλλα δεν το λες και οικονομικο) επειδη το εχω δει στο δρομο. Εχω δει επισης το Tesla X με ελληνικες πινακιδες και μου εκανε τεραστια εντυπωση γιατι δεν ηξερα οτι κυκλοφορει εδω επισημα. Σε αλλες ευρωπαικες χωρες κυκλοφορουν ηλεκτρικες εκδοσεις του renault zoe και vw up.

Υβριδικα ξερω οτι υπαρχουν με bestseller, μαλλον, τα "μικρα" toyota auris, yaris, αλλα καθαροαιμα ηλεκτρικα;
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Απο περιεργεια, στην ελλαδα υπαρχουν καθολου διαθεσιμα, σχετικα, οικονομικα ηλεκτρικα αυτοκινητα; Ξερω οτι υπαρχει το bmw i3 (αλλα δεν το λες και οικονομικο) επειδη το εχω δει στο δρομο. Εχω δει επισης το Tesla X με ελληνικες πινακιδες και μου εκανε τεραστια εντυπωση γιατι δεν ηξερα οτι κυκλοφορει εδω επισημα. Σε αλλες ευρωπαικες χωρες κυκλοφορουν ηλεκτρικες εκδοσεις του renault zoe και vw up.

Υβριδικα ξερω οτι υπαρχουν με bestseller, μαλλον, τα "μικρα" toyota auris, yaris, αλλα καθαροαιμα ηλεκτρικα;
Στην Ελλαδα πέρσι ταξινομηθηκαν για ολη τη χρονια 32 αμιγώς ηλεκτρικα αυτοκινητα...
Δεν εχω ιδεα για μοντελα . Απο περιέργεια ρωτησα προχτες εναν με smart ηλεκτρικο και ειπε οτι το πηρε 26.000 ... Δεν το λες ουτε φτηνο, ουτε αμαξι... :p
 
Δεν ηξερα καν οτι υπηρχαν ηλεκτρικα smart!
Το νουμερο ειναι τραγικα μικρο, αλλα αν το καλοσκεφτεις, δυστυχως δεν ειναι παραξενο. Απο τη στιγμη που δεν υπαρχει υποδομη για δημοσια φορτιση, τοτε ο κατοχος θα πρεπει να εχει θεση παρκινγκ με ΔΙΚΙΑ του πριζα. Οποτε ξεχναμε πιλοτες πολυκατοικιων. Στην ελλαδα του 2017 με τους φουσκωμενους λογαριασμους ΔΕΗ φανταζεστε να σκασει μυτη τυπακος να φορτισει αυτοκινητο στην κοινοχρηστη πριζα; Θα μοιασει η πολυκατοικια με το χωριο των Γαλατων οταν καυγαδιζουν :) Οποτε τι μενει; Ανθρωποι με ιδιοκτητες θεσεις σταθμευσεις και πριζες κοντα στη θεση, κοινως εσωτερικα γκαραζ. Επομενως, ανεβαινουμε σε οικονομικη δυνατοτητα και (πιθανολογω) οι ανθρωποι αυτοι θα προτιμουν για λογους στατους να εχουν αλλου ειδους αυτοκινητα απο ενα ηλεκτρικο παιχνιδακι :) Αν τα πραγματα ειναι οπως τα φανταζομαι και απο τη στιγμη που δεν βλεπω το ελληνικο κρατος να μπορει να προσφερει μαζικα θεσεις φορτισης, δεν βλεπω να ανεβαινει πολυ γρηγορα το νουμερο 32.

Τα υβριδικα ομως απευθυνονται σε μεγαλυτερο κοινο και ισως εκει να εχουμε εκρηκτικη αυξηση.
 
Μην νομιζεις. Σχεδον σε ολες τις χωρες ετσι ειναι τα πραγματα. Οχι πολυ διαφορετικα απο εμας. Η μονη χωρα παραδειγμα ειναι η Νορβηγια που εχει αγορασει 10.000 tesla. Σε ανοδικη πορεια ειναι το Ην. Βασιλειο. που επιασε σε πωλησεις τριμηνου την Νοργηγια.
 
Έχω δει και Peugeot Ion στον Βόλο. Αν είχα τα χρήματα, το i3 θα το αγόραζα...
Στην υπόλοιπη Ευρώπη τα ηλεκτρικά επιδοτούνται. Εδώ όχι. Ειδικά όσα έχουν ενσωματωμένη γεννήτρια (πχ το Opel Ampera ή μια έκδοση του BMW i3) φορολογούνται κανονικά με τα κυβικά τους.
 
VW Arteon

4-5.jpg


3-6.jpg


6-3.jpg


7-2.jpg


9-2.jpg



Το νέο Arteon εξοπλίζεται είτε με κινητήρες βενζίνης, είτε με κινητήρες ντίζελ.

Στην γκάμα των βενζινοκίνητων εκδόσεων, το σημαντικότερο νέο αποτελεί ο νέος κινητήρας TSI 1.500 κ.εκ. απόδοσης 150 ίππων που αποτελεί και τη βάση της γκάμας και διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη (DSG).

Ακριβώς επάνω του, πάντα στις εκδόσεις βενζίνης, ακολουθούν δύο δίλιτρες εκδόσεις απόδοσης 190 και 280 ίππων, όπου η ισχυρότερη συνοδεύεται και από σύστημα τετρακίνησης.

Στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, η αρχική έκδοση διαθέτει 150 άλογα και είναι δίλιτρη, ενώ αμέσως μετά υπάρχει μία έκδοση –επίσης- δύο λίτρων με απόδοση 190 ίππων και στην κορυφή δεσπόζει η έκδοση 2.0 BiTDi με τους 240 ίππους και στάνταρ το σύστημα τετρακίνησης.


Το νέο Volkswagen Arteon είναι ήδη διαθέσιμο στις κατά τόπους εκθέσεις της εταιρείας ανά την επικράτεια με τιμές που ξεκινούν από τα 39.900 ευρώ για την έκδοση με τον 1.5 TSI EVO των 150 ίππων, από τα 44.900 ευρώ για τον 2.0 TSI των 190 ίππων και από τα 54.800 ευρώ για την κορυφαία έκδοσης βενζίνης με τον 2.0 TSI των 280 ίππων και την τετρακίνηση.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[via]
(Sent from Nexus 6P)
 
Τα Hyundai i20 και TUCSON κατακτούν την κορυφή στο Γερμανικό Auto Test 2017...http://www.sdna.gr/auto-moto/nea-ag...kai-tucson-kataktoyn-tin-koryfi-sto-germaniko

Οι Γερμανοί βραβεύουν το Hyundai i30...http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/702273/oi-germanoi-vraveuoun-to-hyundai-i30/

Κορυφαία βαθμολογία για τα μοντέλα της Hyundai σε συγκριτικές δοκιμές...http://www.novasports.gr/mihanokini...ta-modela-tis-hyundai-se-sugritikes-dokimes-/
 
Βόμβα στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Αυξήσεις ως και πάνω από 200%


Η αλλαγή μέσω Ε.Ε. στη μέτρηση των εκπομπών ρύπων βάζει φωτιά στα τέλη κυκλοφορίας - Νέο χαράτσι για 800.000 αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο στην Ελλάδα - Αναλυτικά παραδείγματα για τις αυξήσεις ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων
Βόμβα στην τσέπη 800.000 ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων θα αποτελέσει η εφαρμογή του νέου μοντέλου μέτρησης των εκπομπών ρύπων που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση.​

Οι αυξήσεις που θα προκύψουν, με τις νέες μετρήσεις, στις εκπομπές ρύπων θα φέρουν και αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας. Οι αυξήσεις υπολογίζονται από 15% ως και 235%.

Δεν είναι όμως μόνο τα τέλη κυκλοφορίας, οι τιμές τόσο των καινούργιων, όσο και των μεταχειρισμένων εισαγόμενων αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν λόγω της αλλαγής των τιμών εκπομπής CO2.

Η διαφορά στις τιμές τελών κυκλοφορίας με αύξηση των εκπομπών CO2

Για έναν κάτοχο αυτοκινήτου με εκπομπές ρύπων 180 γραμματίων CO2 τα τέλη, εάν οι εκπομπές αυξηθούν στα 182 γραμμάρια, τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν από τα 441 ευρώ στα 505 ευρώ.

Αντίστοιχα ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με εκπομπές ρύπων στα 250 γραμμάρια, εάν αλλάξουν οι τιμές ρύπων και πλέον υπολογιστεί το όχημά του με 280 γραμμάρια τότε τα τέλη κυκλοφορίας θα εκτιναχθούν από τα 762 ευρώ το 2017 στα 1,041 ευρώ το 2018.

Για ένα ιδιοκτήτη Ι.Χ. με εκπομπές ρύπων 120 γραμμάρια και τέλη κυκλοφορίας στα 117 ευρώ το 2017 εάν η μέτρηση υπολογιστεί με 161 γραμμάρια το 2018 θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας 394 ευρώ.

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με εκπομπές ρύπων 140 γραμμάρια CO2 που πλήρωσε 168 ευρώ για τέλη το 2017 με την αλλαγή των τιμών εκπομπής ρύπων στα 181 γραμμάρια τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 θα είναι 335 ευρώ.


[via]
(Sent from Nexus 6P)
 
Την πληρωνουν τα μικρα diesel. Οσοι πηραν diesel για οικονομια δηλαδη. Αυτος που ειχε αμαξι τετοιων ρυπων και αναλογων κυβικων και πληρωνε 441 και θα πληρωσει 505 δεν θα υδρωσει και πολυ το αυτι του.
Ο αλλος που πηρε το 1.5 diesel καινουριο θα πληρωσει πανω απο τα διπλα! Περισσοτερα απο βενζινης 10ετιας και βαλε...
Γνωριζουμε αν υπαρχει καποιο "παραθυρο" 5ετιας για τα νεα diesel;
 
Είπαμε βλέπουν που πάει ο κόσμος και βάζουν ανάλογα τέλη. Δεν γλυτώνει κάνεις

send from my nexus 5 using Tapatalk
 
Πόσο αυξάνονται τα τέλη κυκλοφορίας και για ποιά αυτοκίνητα


telikukloforias2016_538894453_2.jpg


Σαρωτικές αλλαγές έρχονται στα νέα τέλη κυκλοφορίας. Περίπου 800.000 ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων αναμένεται να επιβαρυνθούν από την εφαρμογή του νέου μοντέλου μέτρησης των εκπομπών ρύπων που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση λόγω των εκπομπών ρύπων και την ενδεχόμενη αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ειδήσεις» του Σαββάτου οι αυξήσεις που ενδεχομένως να προκύψουν, με τις νέες μετρήσεις, στις εκπομπές ρύπων θα φέρουν και αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας. Οι αυξήσεις υπολογίζονται από 15% ως και 235%.

Δεν είναι όμως μόνο τα τέλη κυκλοφορίας, οι τιμές τόσο των καινούργιων, όσο και των μεταχειρισμένων εισαγόμενων αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν λόγω της αλλαγής των τιμών εκπομπής CO2.

Για έναν κάτοχο αυτοκινήτου με εκπομπές ρύπων 180 γραμματίων CO2 τα τέλη, εάν οι εκπομπές αυξηθούν στα 182 γραμμάρια, τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν από τα 441 ευρώ στα 505 ευρώ.

Αντίστοιχα ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με εκπομπές ρύπων στα 250 γραμμάρια, εάν αλλάξουν οι τιμές ρύπων και πλέον υπολογιστεί το όχημά του με 280 γραμμάρια τότε τα τέλη κυκλοφορίας θα εκτιναχθούν από τα 762 ευρώ το 2017 στα 1,041 ευρώ το 2018.

Για ένα ιδιοκτήτη Ι.Χ. με εκπομπές ρύπων 120 γραμμάρια και τέλη κυκλοφορίας στα 117 ευρώ το 2017 εάν η μέτρηση υπολογιστεί με 161 γραμμάρια το 2018 θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας 394 ευρώ.

Ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με εκπομπές ρύπων 140 γραμμάρια CO2 που πλήρωσε 168 ευρώ για τέλη το 2017 με την αλλαγή των τιμών εκπομπής ρύπων στα 181 γραμμάρια τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 θα είναι 335 ευρώ.

[via]
(Sent from Nexus 6P)
 
Το ηλεκτρικό supercar της Ariel θα αποδίδει 1180hp και θα κυκλοφορήσει το 2020


Εδώ και λίγο καιρό κυκλοφορούν φήμες, ότι ο κατασκευαστής εξωτικών αυτοκινήτων Ariel, είχε στα σκαριά κάτι ιδιαίτερο και πράγματι, μόλις πρόσφατα το επιβεβαίωσε και η ίδια η εταιρεία.​

Έτσι, η εταιρεία βρίσκεται σε φάση κατασκευής ενός ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου που θα αποδίδει περισσότερα από 1000 άλογα με αποτέλεσμα να φτάνει εξωπραγματικές ταχύτητες. Το όχημα θα αποκαλυφθεί πλήρως το 2019 και πρόκειται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.

Το εγχείρημα έχει την ονομασία HIPERCAR, το οποίο σημαίνει “HIgh-PERformance CArbon Reduction” ωστόσο η επίσημη ονομασία του οχήματος έχει κρατηθεί μυστική, αν και η εταιρεία κατοχύρωσε στα τέλη του 2016 την ονομασία “Elektron”.

Tο Elektron, αν τελικά ονομαστεί έτσι, είναι all-wheel drive, και διαθέτει τέσσερις μικρούς κινητήρες σε κάθε τροχό που αποδίδουν συνολικά 1180hp και 1979kgm ροπής, με αποτέλεσμα το ηλεκτρικό όχημα της Ariel να είναι σε θέση να φτάνει τα 100km/h σε περίπου 2,4 δευτερόλεπτα και να πιάνει τελική ταχύτητα 257km/h. Η εταιρεία πρόκειται να κατασκευάσει και πισωκίνητη έκδοση του ηλεκτρικού της οχήματος, με 590hp και 982kgm ροπής. Το όχημα αναμένεται να διαθέτει και “petrol generator turbine” για την επέκταση της αυτονομίας, που θα παρέχει για τις μπαταρίες επιπλέον 35kW.

Σύμφωνα με την Ariel, θα είναι “το πρώτο πραγματικό ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο που θα μπορεί να διασχίζει ηπείρους, και θα μπορεί να οδηγηθεί τόσο στη πόλη όσο και γύρω από μία αγωνιστική πίστα”. Σε αντίθεση επίσης με τα άλλα οχήματα της Ariel, όπως το Atom και το Nomad, το νέο της ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο θα είναι… κλειστού τύπου, και θα διαθέτει πόρτες που θα ανοίγουν όπως στο SUV της Tesla. Αν και θα είναι ακριβό, ο Simon Saunders, founder της Ariel δήλωσε στο Autoblog ότι “θα ξεπερνάει σε επιδόσεις αυτοκίνητα αξίας £1 εκατομμυρίου, προσφέροντας εξαιρετικό value-for-money”.


image.jpg


[via] . [via]
(Sent from Nexus 6P)
 
Ελβετία λέμε θα γίνουμε χαχαχαχαχα

Οταν ψάχνεις λεφτά κι από τους πεθαμένους:

https://www.msn.com/el-gr/money/eco...νέο-κοκ/ar-AAtyoSj?li=AAaiBsP&ocid=spartanntp


Σίγουρα κάποιοι στα υπουργεία ψάχνουν όλες τις χώρες να δουν τι φορομπηχτικό μέτρο υπάρχει....
Περίεργο πως δεν έχουν μπει ακόμα License και στον αριθμό τηλεοράσεων ανά σπίτι (βλ. Γερμανία)


Υ.Γ. όταν είναι να εφαρμοστούν φορομπηχτικοί νόμοι ξενυχτάνε οι κακόμοιροι οι βουλευτές για να τους περάσουν....όταν είναι για κοινωνική πρόνοια κοιτάνε το ταβάνι της βουλής να δουν μην έχει καεί καμιά λάμπα....
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πολύ θετικό το ότι άρχισαν να "βαράνε τα όργανα".

Κανονικά όλα αυτά τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να επιτρέπεται να κυκλοφορούν στους δρόμους ως έχουν.

Με αυτό όμως μπορεί όποιος θέλει να αξιώσει αποζημίωση άμα έχει αγοράσει κάποιο από τα DIESEL με το πειραγμένο firmware, του ομίλου VW