Αυτοκινητιστικά νέα

Ηλία, ρίξε μια ματιά εδώ αναφέρει 632km αυτονομία για το 100D. Όπως έγραψα παραπάνω, πιστεύω πως δεν είναι για υπεραστική χρήση, είναι για να κάνεις όλη μέρα τις δουλειές σου, και το βράδυ να το βάλεις στη πρίζα. Ούτε βενζινάδικα, ούτε superchargers στη διαδρομή -τουλάχιστον για εμένα. Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος στην Ευρώπη και ακόμα περισσότερος στις ΗΠΑ που κάνει και roadtrips με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εγώ δεν θα το έκανα.

Ωστόσο, επειδή όπως προείπα ξέρω κόσμο με tesla και στην Ελλάδα, τη δουλειά σου τη κάνεις άνετα για τις εντός πόλης μετακινήσεις. Δεν μένεις στο δρόμο εάν το φορτίζεις σπίτι σου κάθε μέρα. Και 600χλμ να μην είναι και να είναι 400, και 2 και 3 μέρες να το αφήσεις χωρίς ρεύμα για τις καθημερινές μετακινήσεις θα είναι εντάξει.

Αυτό είδα .. 335 μίλια Χ 1,6 = 535 χλμ .. και αυτό σε "EPA cycle", το οποίο δεν το έψαξα αλλά υπέθεσα θα είναι αντίστοιχο με την τυποποιημένη διαδρομή των βενζινοκίνητων/ντηζελ που βγάζει 30% χαμηλότερη κατανάλωση απο τον μέσο χρήστη ..

Σε αστική - περιαστική χρήση εως 100χλμ/ημέρα (κάπου 20-25KWh) σίγουρα καλύπτεσαι και με απλή πρίζα 3,7KW (16αρα ασφάλεια) με διάρκεια 6-7ωρες φόρτιση, δεν είπε κανείς το αντίθετο .. αλλά λίγο να ξεφύγεις απο τα καθιερωμένα θέλει προγραμματισμό / αγχος τριφασικό στο σπίτι κλπ .. δες τα λίγο πιο αναλυτικα .. https://ev-database.uk/car/1088/Tesla-Model-S-100D#charge-table
 
Last edited:
Το διάβασα. Αλλά και πάλι, για κάτι τέτοιο χρειάζεσαι δικό σου γκαράζ, ιδανικά μονοκατοικίας, δεν νομίζω πως το ρεύμα θα είναι πρόβλημα. Και να είναι δηλαδή, αν δώσεις 100κ για ένα αυτοκίνητο, δώσε λίγα ακόμα για να αναβαθμίσεις την ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού αν δεν το έχεις ήδη κάνει.

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως η φόρτιση είναι το μικρότερο πρόβλημα. Μεγαλύτερο πρόβλημα θα είχα με το ότι δεν υπάρχει επίσημο service στην Ελλάδα, στην υπόλοιπη Ευρώπη, το δίκτυο είναι σχετικά αναπτυγμένο, τόσο των πωλήσεων όσο και του service.

Εάν θα πήγαινα σε ηλεκτρικό, θα ήταν ένα από τις κλασσικές premium εταιρίες. Απλά δεν έχουν κάτι αντίστοιχο με tesla.
 
To κακό με την παρούσα συζήτηση όπως εξελισσεται, είναι οτι ο καθένας έχει άλλο στο μυαλό του και όσον αφορά το μπατζετ κα την ευχρησία εξυπηρέτηση.

Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς θέλεις .. αμιγώς ηλεκτρικό ? .. για μοναδικό αυτοκίνητο η έχοντας και δεύτερο για backup ?

Νομίζω όλοι έχουν συμφωνήσει οτι με ενα μπάτζετ που πλησίαζει τα 100.000 για αγορά και με την ύπαρξη ή και ανάπτυξη υποδομών (γκαράζ και παροχή τριφασικού) είναι εφικτή και η χρήση αμιγώς ηλεκτρικών πολυτελείας .. η Tesla σε περιμένει .. η Jaguar επίσης σε λίγο θα διαθέτει τα i-Pace .. και τα e-tron της Αudi κλπ.
Tώρα σε αυτή την κατηγορία πελατών αναμενόμενο είναι να μπορούν να έχουν και backup όχημα για μακρυνές διαδρομές/τουρισμό .. ή να νοικιάσουν ένα όταν το χρειάζονται βρε αδερφέ ;)
Εδω πάει αυτό που έχει γραφτεί για "παιχνίδι για πλούσιους" ..

Στη μεσαία κατηγορία ( καπου στα 30-50000) αναγκαστικά λόγω μικρότερης μπαταρίας (επειδή οι μεγάλες μπαταρίες δεν χωράνε στο μπατζετ) η εμβέλεια περιορίζεται π.χ.
- Tο απλο Tesla model3 55ΚW που δείχνει κελεπούρι ξεκινόντας απο 35.000 έχει κάπου 300 χλμ αυτονομία .. άσε που δεν έχει παραδοθεί ακόμα και περιμένουν 500.000 προεγγραφές ;)
- Ta Nissan Leaf - Renault Zoe - Hyundai Kona κλπ είναι λιγο μπας-κλας για τα 30-40,000 που ζητάνε και αυτονομία ακόμα πιο περιορισμένη
- GM volt

Αρα .. πάμε σε υβριδικό plugin .. πληρώνεις ενα έξτρα 10000 (σε σχέση με αντίστοιχο βενζινο/πετρελαιοκίνητο) για την αγορά και την ισοφαρίζεις με την οικονομία στη χρήση .. και την δόξα του πρωτοπόρου ;) .. δεν έχεις και πρόβλημα αυτονομίας
 
To κακό με την παρούσα συζήτηση όπως εξελισσεται, είναι οτι ο καθένας έχει άλλο στο μυαλό του και όσον αφορά το μπατζετ κα την ευχρησία εξυπηρέτηση.

Δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς θέλεις .. αμιγώς ηλεκτρικό ? .. για μοναδικό αυτοκίνητο η έχοντας και δεύτερο για backup ?

Νομίζω όλοι έχουν συμφωνήσει οτι με ενα μπάτζετ που πλησίαζει τα 100.000 για αγορά και με την ύπαρξη ή και ανάπτυξη υποδομών (γκαράζ και παροχή τριφασικού) είναι εφικτή και η χρήση αμιγώς ηλεκτρικών πολυτελείας .. η Tesla σε περιμένει .. η Jaguar επίσης σε λίγο θα διαθέτει τα i-Pace .. και τα e-tron της Αudi κλπ.
Tώρα σε αυτή την κατηγορία πελατών αναμενόμενο είναι να μπορούν να έχουν και backup όχημα για μακρυνές διαδρομές/τουρισμό .. ή να νοικιάσουν ένα όταν το χρειάζονται βρε αδερφέ ;)
Εδω πάει αυτό που έχει γραφτεί για "παιχνίδι για πλούσιους" ..

Στη μεσαία κατηγορία ( καπου στα 30-50000) αναγκαστικά λόγω μικρότερης μπαταρίας (επειδή οι μεγάλες μπαταρίες δεν χωράνε στο μπατζετ) η εμβέλεια περιορίζεται π.χ.
- Tο απλο Tesla model3 55ΚW που δείχνει κελεπούρι ξεκινόντας απο 35.000 έχει κάπου 300 χλμ αυτονομία .. άσε που δεν έχει παραδοθεί ακόμα και περιμένουν 500.000 προεγγραφές ;)
- Ta Nissan Leaf - Renault Zoe - Hyundai Kona κλπ είναι λιγο μπας-κλας για τα 30-40,000 που ζητάνε και αυτονομία ακόμα πιο περιορισμένη
- GM volt

Αρα .. πάμε σε υβριδικό plugin .. πληρώνεις ενα έξτρα 10000 (σε σχέση με αντίστοιχο βενζινο/πετρελαιοκίνητο) για την αγορά και την ισοφαρίζεις με την οικονομία στη χρήση .. και την δόξα του πρωτοπόρου ;) .. δεν έχεις και πρόβλημα αυτονομίας

Εάν πάρεις αμιγώς ηλεκτρικό, προφανώς και έχεις 2ο αυτοκίνητο για ταξίδια, εκτός και εάν κάποιος δεν κάνει ταξίδια με αυτοκίνητο-δεν του αρέσει. Η κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών με μεγάλη αυτονομία -2 αυτοκίνητα όλα και όλα δηλαδή- είναι για περιορισμένο κοινό. Μιλώντας για την Ελλάδα, μόνο και μόνο το γεγονός του ότι μπορείς να πάρεις ένα αυτοκίνητο χωρίς τεράστιο τεκμήριο και τέλη κυκλοφορίας είναι βασικό.

Από την παραπάνω λίστα μόνο το model3 θα έπαιρνα. Τα e-tron της Audi είναι πολύ ωραία, σου έχει στο Α3 επί παραδείγματι έναν 1.4tsi + τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε δεν έχεις πρόβλημα αυτονομίας ενώ η κατανάλωση παραμένει πολύ χαμηλή και τα τέλη κυκλοφορίας μηδενικά. Επίσης, στα range rover, μπορείς να έχεις SUV, plug in hybrid που να είναι και γρήγορο και να μην θέλει δεξαμενή της motor oil για ανεφοδιασμό, πολύ καλή περίπτωση για κάποιον που θέλει SUV, που κατ εμέ τα καινούρια της range rover είναι και πολύ όμορφα.
 
2020 Τesla Roadster (χμμμ :chinscratch:.... δεν ξετρελλαθηκα .... σαν γιαπωνεζικη Aston Martin)

maxresdefault.jpg


Τιμη εκκινησης ..... 200.000 $ !
 
Η έκφραση "η στατιστική είναι ο επιστημονικότερος τρόπος για να ψεύδεται κανείς" βρίσκει την εφαρμογή της και εδώ. Το μόνο δεδομένο είναι ότι τα αυτοκίνητα όπως και οι άλλες εκφάνσεις της βιομηχανικής εποχής μολύνουν και θα μολύνουν. Από εκεί και πέρα μπορεί κάποιος να παρουσιάσει "καθαρά" και "λιγότερο καθαρά" οχήματα κατά το δοκούν. Στο ντίζελ η οιολογική επιβάρυνση είναι σαφής και μετρήσιμη από εκεί και πέρα θα πρέπει να συνεκτιμώνται όλοι οι παράγοντες. Ένα αυτοκίνητο με σύστημα start-stop θα έχει αναφερόμενους λιγότερους ρύπους από εκεί και πέρα η επιπλέον επιβάρυνση της μπαταρίας να επανεκκινεί το όχημα θα φέρει την ταχύτερη εξάντλησή της. Η οικολογική επιβάρυνση καταστροφής της δεν επιβαρύνει τους ρύπους του αυτοκινήτου αλλά είναι συνέπεια της ύπαρξης ενός τέτοιου συστήματος. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις εξαντλημένες ματαρίες των υβριδικών φαντάζομαι και ενδεχομένως των ηλεκτρικών. Η καταδίκη συνεπώς των αυτοκινήτων σε καθαρά και μή βασίζεται σε αυθαίρετες εκτιμήσεις μέχρι ενός σημείου.

http://www.newsauto.gr/offers/girokomio-aftokiniton-i-ellada/

Διαβάστε το παραπάνω άρθρο. Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι η ύπαρξη η μη νέων ντίζελ ή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, αλλά η γήρανση του στόλου των αυτοκινήτων και δη των επαγγελματικών.

Με βάση μάλιστα τα πιο πρόσφατα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας (δείτε παρακάτω τους σχετικούς πίνακες), αυτή τη στιγμή η μέση ηλικία των επιβατικών οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας βρίσκεται στα 15,0 έτη. Το νούμερο αυτό φέρνει την Ελλάδα στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των χωρών της Ε.Ε., όντας στα ίδια επίπεδα με αυτά της Εσθονίας και της Ρουμανίας (15,1 έτη και 15,3 έτη αντίστοιχα). Στην τελευταία θέση είναι η Πολωνία με 17,2 έτη, όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 10,7 έτη.

Πολύ εντυπωσιακή είναι η σύγκριση με χώρες της Αφρικής, εκεί όπου με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία, χώρες όπως η Κένυα και η Αιθιοπία έχουν αντίστοιχο μέσο όρο ηλικίας με αυτόν της Ελλάδας (15 έτη η πρώτη, 15-20 έτη επιβατικά-επαγγελματικά η δεύτερη), ενώ χώρες όπως η Νότια Αφρική (9,6 χρόνια) και η Νιγηρία (10,6 έτη), έχουν νεότερους στόλους.

Ακόμη πιο εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για την ηλικία των οχημάτων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και των βαρέων (φορτηγά-λεωφορεία), εκεί όπου η Ελλάδα τοποθετείται στην τελευταία θέση της Ε.Ε., με μεγάλη διαφορά σε σχέση με τους υπόλοιπους ιδίως στην περίπτωση των βαρέων οχημάτων (18,7 έτη, μ.ο. Ε.Ε.: 11,7 έτη).


Ακόμη χειρότερα: Η Ελλάδα έχει 5.126.000 αυτοκίνητα σε κυκλοφορία, Από αυτά 808.000 είναι συμβατικά (δηλ. Euro 0), 377.000 euro 1, 830.000 euro 2, kai 1450.000 euro 3. Δηλαδή έχουμε 3.465.000 οχήματα που ετοιμάζονται να απαγορεύσουν την κυκλοφορία τους σε όλες τις μεγάλες ευρωπαικές πόλεις. Πολλά από αυτά είναι επαγγελματικά οχήματα με εκατομμύρια χλμ.

Αν νομίζετε ότι το σημαντικό είναι να αποκτήσουμε μερικές χιλιάδες, έστω εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να συνεχίζουν να κυκλοφορούν αυτές οι τσιμινιέρες ή αυτοί οι χάροι (689.000 παλαιότερα των 25 ετών) τότε βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε το δάσος.

Το σημαντικό είναι να αποσυρθούν τουλάχιστον τα μισά από τα κυκλοφορούντα euro0-3 και επίσης να αποσυρθούν όλα τα επαγγελματικά άνω των 20 ετών.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

http://www.newsauto.gr/offers/girokomio-aftokiniton-i-ellada/

Αν νομίζετε ότι το σημαντικό είναι να αποκτήσουμε μερικές χιλιάδες, έστω εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να συνεχίζουν να κυκλοφορούν αυτές οι τσιμινιέρες ή αυτοί οι χάροι (689.000 παλαιότερα των 25 ετών) τότε βλέπουμε το δένδρο και χάνουμε το δάσος.

Το σημαντικό είναι να αποσυρθούν τουλάχιστον τα μισά από τα κυκλοφορούντα euro0-3 και επίσης να αποσυρθούν όλα τα επαγγελματικά άνω των 20 ετών.

Έτσι ακριβώς.
 
Το πρόβλημα Βλάσση είναι οτι στα επαγγελματικά μας πρόλαβε η κρίση όταν τα οχήματα ήταν στα πρόθυρα για αλλαγή-απόσυρση.
Εν μέσω κρίσης, μην έχετε την ψευδαίσθηση οτι μπορεί να γίνει ανανέωση στόλου οχημάτων απο καμία εταιρία.
Συγκεκριμένα, επειδή ασχολούμαι "πλαγίως" με τον κλάδο, ξέρω οτι η κατάσταση έχει φτάσει σε σημείο να μπαίνουν οχήματα σε συνεργεία για επισκευή και να μην βγαίνουν γιατί οι ιδιοκτήτες αδυνατούν να πληρώσουν το κόστος των επισκευών..
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Το πρόβλημα Βλάσση είναι οτι στα επαγγελματικά μας πρόλαβε η κρίση όταν τα οχήματα ήταν στα πρόθυρα για αλλαγή-απόσυρση.
Εν μέσω κρίσης, μην έχετε την ψευδαίσθηση οτι μπορεί να γίνει ανανέωση στόλου οχημάτων απο καμία εταιρία.
Συγκεκριμένα, επειδή ασχολούμαι "πλαγίως" με τον κλάδο, ξέρω οτι η κατάσταση έχει φτάσει σε σημείο να μπαίνουν οχήματα σε συνεργεία για επισκευή και να μην βγαίνουν γιατί οι ιδιοκτήτες αδυνατούν να πληρώσουν το κόστος των επισκευών..

το ξέρω κι εγώ από τον αδελφό μου.
 
BMW Wireless Charging. Car charging in 3,5 hrs



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
https://www.youtube.com/watch?v=KrhM5dhWplc

Ανατριχιαστικό Video: Τρακάρισμα με παλιό και με καινούργιο αυτοκίνητο...http://www.newsauto.gr/news/anatrichiastiko-video-trakarisma-me-palio-ke-me-kenourgio-aftokinito/

Εντάξει, τραβηγμένο λίγο το συγκριτικό, το best in class του '15 με το worst in class του '97... :p

Υπάρχει κι αυτό από το '97, που δεν είναι τόσο τραγικό όσο το Rover 100...

Όπως υπάρχει κι αυτό από το '15, που δεν το λες και τρομερή βελτίωση από το Rover... :laugh:
 
Μην ανησυχειτε, τωρα που ερχεται η αναπτυξη οχι μονο θα παροπλιστουν τα παλια αλλα θα κυκλοφορουμε ολοι με ηλεκτρικα.....χαχαχαχαχχα


Ποσος ειναι ο μεσος ορος ηλικιας ειπαμε στο ελλαδισταν; 13-14 χρονια; Βαλτε οτι θα γινει μια 20άρα να ειστε μεσα.
 
crash test σε ηλεκτρικά έχει?
πως συμπεριφέρονται άραγε?

Ελα ντε ..

Σίγουρα θα υπάρχει ειδική μέριμνα για την αντοχή/απόσβεση του εμπρόσθιου μέρους σε σχέση με τα μη ηλεκτρικά λόγω του έξτρα βάρους/αδράνειας της μπαταρίας .. απότι διαβάζω, το βάρος της μπαταρίας (με τις τρέχουσας τεχνολογίας μπαταρίες) είναι στην καλύτερη περίπτωση 100Kg ανα 100Km αυτονομίας .. στο Tesla model 3 80KW (500Km αυτονομία) που θεωρείται κορυφαίο στον τομέα απόδοση/βάρος η μπαταρία κομπλέ με κλωβό στηρίξεις θωρακίσεις κλπ ζυγίζει 500Kg .. Και είναι και το θέμα με την ίδια την μπαταρία που υπο συνθήκες είναι εκρηκτική και τοξικότατη ..