Από όσο καταλαβαίνω, η συζήτηση όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα σχετικά με τον χρόνο φορτίσματος πλέον δεν ευσταθεί. Αφενός, έχει φίλος ένα model-s στην Αθήνα, κάνει σχετικά μεγάλες αποστάσεις όντας πιλότος από και προς το αεροδρόμιο συνήθως, μειώνοντας εξαιρετικά το πάγιο κόστος μετακίνησης του. Προφανώς και η αρχική αγορά είναι ακριβή, αλλά δεν το κοιτάς από πλευράς απόσβεσης τόσο, έχεις ένα αυτοκίνητο που τυπικά ανήκει στη premium κατηγορία, με κόστος αντίστοιχο ενός E class/5 series/A6 καλά εξοπλισμένου.
Για τη φόρτιση, προφανώς και απαιτείται να έχεις γκαράζ. Ιδανικά σε μονοκατοικία και με τυπική, καθημερινή χρήση δεν έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα. Τα tesla επί παραδείγματι μπορούν να δεχθούν μέχρι 120kW. Προφανώς και το πρόβλημα δεν είναι στο ότι δεν μπορούν να φορτίσουν γρήγορα οι μπαταρίες όσο στο ότι δεν υπάρχουν οι ανάλογες παροχές.
Ένα γείτονας μου έχει το i3 της BMW, έχει τοποθετήσει τον φορτιστή της BMW στο γκαράζ του και λέει πως τον καλύπτει μια χαρά για τα καθημερινά.
Δεν νομίζω. Ότι νέο βγει σε μπαταρίες, θα τοποθετηθεί πρώτα σε φορητές συσκευές και το κόστος θα είναι απαγορευτικό για χρήση σε αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει θέμα αυτονομίας, όταν με μια φόρτιση μπορείς να πας 600χλμ, είναι υπερ του δέοντος αρκετό.
Δεν νομίζω. Ότι νέο βγει σε μπαταρίες, θα τοποθετηθεί πρώτα σε φορητές συσκευές και το κόστος θα είναι απαγορευτικό για χρήση σε αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει θέμα αυτονομίας, όταν με μια φόρτιση μπορείς να πας 600χλμ, είναι υπερ του δέοντος αρκετό.
Γιατί δε σκεφτόμαστε το σενάριο universal μπαταριών που θα διατίθενται για ανταλλαγή κενών-γεμάτων σε κατάλληλους σταθμούς που θα τις φορτίζουν δίκην "βενζινάδικου";
συμφωνώ έτσι και τώρα κάποιοι κάτοχοι φορτίζουν εντελώς δωρεάν το αυτοκίνητό τους.δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.
Τα ηλεκτρικά θα μείνουν ένα πολύ ακριβό παιχνίδι για λίγους όπως ήδη είναι τα υβριδικά για κάπως περισσότερους. Μέχρι να πέσει το κόστος της μπαταρίας και της φόρτισης και της αυτονομίας.
Για πολύ καιρό θα έχουμε υβριδικά.
Σιγά σιγά θα φορολογηθούν κι αυτά για τους λόγους που αναφέρθηκαν.
Ακόμα και όταν θα φτάσουμε να καίμε νερό πάλι θα φορολογηθεί η χρήση του στα αυτοκίνητα.
Απλά για ένα φεγγάρι κάθε φορά κάποιοι early adopters θα απολαμβάνουν κάποια προνόμια για λίγο καιρό.
Όπως τα υβριδικά που σιγά σιγά άρχισαν να φορολογούνται.
Μόλις ανεβεί το ποσοστό τους στο λογιστικό φύλλο που καταμερίζει τα φορολογικά έσοδα της αυτοκίνησης θα ανεβεί κατάλληλα και η φορολογία τους, μειώνοντας αντίστοιχα κάποια άλλη "ακίνδυνη" κατηγορία κυβισμού ή καυσίμου.
Tι 600 χλμ ρε Ανδρέα ?? !! .. με 50χλμ/ω ?? .. για να πιάσουν τέτοια εμβέλεια θέλουν 100+ KWh μπαταρία και ισχύει για τον συγκεκριμένο κύκλο που γίνεται η μέτρηση και να μην έχει και παγωνιά ούτε και καύσωνα ..
https://ev-database.uk/car/1088/Tesla-Model-S-100D#charge-table
100KWh για να τα φορτίσεις θέλεις πάνω απο δίωρο σε επαγγελματικό φορτιστή 120KWh (οσο πλησιάζει προς το 100% η φόρτιση τόσο πιό αργή γίνεται).
Εντάξει θα βάλουν supercharger τα βενζινάδικα .. πόσο θα χρεώνουν το σκέφτεσε ?. Να έχει μιση και βάλε ώρα κάθε πελάτη που θέλει να γεμίσει απο 10 σε 80% για να μην μείνει στο δρόμο ... πόσες θέσεις να βάλει ο καημένος
Και τί σύγκριση να κάνεις με τα 3 λεπτά της αντλίας ..
Ασε που αν περάσει το 5% το ποσοστό των ηλεκτρικών θα αρχίσει και η διαδικασία εύρεσης τρόπου φορολόγησης (καθώς θα πέφτουν τα έσοδα απο την φορολόγηση καυσίμων με κάτι θα πρέπει να αντικατασταθούν).
Αν δεν γίνει κάτι επαναστατικό με τις μπαταρίες (οχι όπως μέχρι τώρα 10% βελτίωση στην πενταετία ..) και σε λογικές τιμές τα πλήρως ηλεκτρικά είναι παραλογισμός .. μόνο για ειδική χρήση (π.χ. σε αστικό περιαστικό κύκλο) ευδοκιμούν ..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.