Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα
εγραψα απο κινητο ολιγον "μονοκομματα" οποτε εξηγουμαι.
Σιγουρα τα suv/crossovers ειναι μοδα της εποχης και οχι μονο στην ελλαδα. Απο την αλλη, πραγματικα πιστευω οτι "εκει που υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια". Θεωρω οτι τα SUV θυσιαζουν καποια πραγματα (αμεσοτητα στην οδηγηση, οδηγικη εμπειρια ή οπως αλλιως θελετε πες το το) για καποια αλλα που, για την πλειοψηφια των αγοραστων, ειναι πιο σημαντικα, π.χ. πρακτικοτητα (μπορουν να κανουν πιο πολλα πραγματα), καλους χωρους (για το μηκος τους) και υψηλη θεση οδηγησης με καλυτερη οπτικη για τα ορια του αυτοκινητου και τον δρομο. Επισης το μεγαλυτερο του υψος σε σχεση με τα sedan καθιστα πιο ευκολη, για ανθρωπους μεσηλικες και πανω, την εισοδο και εξοδο τους απο αυτα. Ειμαι κοντα 40 χρονων, εχω τα κιλακια μου και οταν παρκαρω διπλα σε πεζοδρομιο, βγαινω εξω με δυσκολια. Ας μην πω καν ποσο ειχα υποφερει 2-3 φορες που ειχα προβλημα με τη μεση μου.
Αυτα ειναι προσωπικη διαπιστωση μετα απο test drive που εχω κανει με suv, μιας και θελω να αλλαξω το αυτοκινητο (station wagon) που εχω τωρα. Δεν με ενδιαφερει να κανω ουτε 1 χλμ εκτος δρομου (εκτος αν δεν μπορω να το αποφυγω), αλλα θα απευθυνθω σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητου.
Σιγουρα και δεν μπορω παρα να το αποδεχτω, οτι υπαρχει και το θεμα της μοδας (αφου το πηρε ο Γιωργαρας απεναντι, θα τρεξω και εγω να παρω ενα τζιπ), αλλα ειλικρινα νομιζω οτι προσφερουν πραγματα για το ευρυ κοινο, τα οποια τα sedan δεν τα προσφερουν. Το γεγονος οτι η οδηγικη τους συμπεριφορα εχει βελτιωθει (τουλαχιστον πανω στο οδοστρωμα) αμβλυνει το μειονεκτημα τους σε αυτον τον τομεα.
Για το κομματι το αισθητικο δεν χρειαζεται αναφορα, μιας και ειναι τελειως υποκειμενικο.
Προερχομαι απο station wagon και καταλαβαινεις οτι ο τομεας "πρακτικοτητα" ειναι σημαντικος για εμενα, ενω δεν ενδιαφερομαι ιδιαιτερα για το "πως θα με δουν οι αλλοι", οταν για τους πιο πολλους sw σημαινει "νεκροφορα".
Ξερω οτι πολλοι purists του χωρου απεχθανονται τα suv/crossover (και τους αγοραστες τους
), αλλα ελπιζω να εκανα κατανοητο τον τροπο σκεψης που μπορει να εχει ενας υποψηφιος αγοραστης της κατηγοριας, χωρις να εμπλεκεται η "μοδα".
Το μονο αλλο αυτοκινητο που σκεφτομουν ειναι το skoda oktavia scout αλλα για λογος που αδυνατω να καταλαβω, ειναι διαθεσιμο μονο σε διλιτρο ντηζελ. Φιλος εχει αγορασει μεταχειρισμενο παλαιοτερο μοντελο, οταν ηταν διαθεσιμο στην κινητηρα 1.8Τ
Διαπίστωση ή ερώτηση ;
εγραψα απο κινητο ολιγον "μονοκομματα" οποτε εξηγουμαι.
Σιγουρα τα suv/crossovers ειναι μοδα της εποχης και οχι μονο στην ελλαδα. Απο την αλλη, πραγματικα πιστευω οτι "εκει που υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια". Θεωρω οτι τα SUV θυσιαζουν καποια πραγματα (αμεσοτητα στην οδηγηση, οδηγικη εμπειρια ή οπως αλλιως θελετε πες το το) για καποια αλλα που, για την πλειοψηφια των αγοραστων, ειναι πιο σημαντικα, π.χ. πρακτικοτητα (μπορουν να κανουν πιο πολλα πραγματα), καλους χωρους (για το μηκος τους) και υψηλη θεση οδηγησης με καλυτερη οπτικη για τα ορια του αυτοκινητου και τον δρομο. Επισης το μεγαλυτερο του υψος σε σχεση με τα sedan καθιστα πιο ευκολη, για ανθρωπους μεσηλικες και πανω, την εισοδο και εξοδο τους απο αυτα. Ειμαι κοντα 40 χρονων, εχω τα κιλακια μου και οταν παρκαρω διπλα σε πεζοδρομιο, βγαινω εξω με δυσκολια. Ας μην πω καν ποσο ειχα υποφερει 2-3 φορες που ειχα προβλημα με τη μεση μου.
Αυτα ειναι προσωπικη διαπιστωση μετα απο test drive που εχω κανει με suv, μιας και θελω να αλλαξω το αυτοκινητο (station wagon) που εχω τωρα. Δεν με ενδιαφερει να κανω ουτε 1 χλμ εκτος δρομου (εκτος αν δεν μπορω να το αποφυγω), αλλα θα απευθυνθω σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητου.
Σιγουρα και δεν μπορω παρα να το αποδεχτω, οτι υπαρχει και το θεμα της μοδας (αφου το πηρε ο Γιωργαρας απεναντι, θα τρεξω και εγω να παρω ενα τζιπ), αλλα ειλικρινα νομιζω οτι προσφερουν πραγματα για το ευρυ κοινο, τα οποια τα sedan δεν τα προσφερουν. Το γεγονος οτι η οδηγικη τους συμπεριφορα εχει βελτιωθει (τουλαχιστον πανω στο οδοστρωμα) αμβλυνει το μειονεκτημα τους σε αυτον τον τομεα.
Για το κομματι το αισθητικο δεν χρειαζεται αναφορα, μιας και ειναι τελειως υποκειμενικο.
Προερχομαι απο station wagon και καταλαβαινεις οτι ο τομεας "πρακτικοτητα" ειναι σημαντικος για εμενα, ενω δεν ενδιαφερομαι ιδιαιτερα για το "πως θα με δουν οι αλλοι", οταν για τους πιο πολλους sw σημαινει "νεκροφορα".
Ξερω οτι πολλοι purists του χωρου απεχθανονται τα suv/crossover (και τους αγοραστες τους
Το μονο αλλο αυτοκινητο που σκεφτομουν ειναι το skoda oktavia scout αλλα για λογος που αδυνατω να καταλαβω, ειναι διαθεσιμο μονο σε διλιτρο ντηζελ. Φιλος εχει αγορασει μεταχειρισμενο παλαιοτερο μοντελο, οταν ηταν διαθεσιμο στην κινητηρα 1.8Τ