Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Διαπίστωση ή ερώτηση ;

εγραψα απο κινητο ολιγον "μονοκομματα" οποτε εξηγουμαι.

Σιγουρα τα suv/crossovers ειναι μοδα της εποχης και οχι μονο στην ελλαδα. Απο την αλλη, πραγματικα πιστευω οτι "εκει που υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια". Θεωρω οτι τα SUV θυσιαζουν καποια πραγματα (αμεσοτητα στην οδηγηση, οδηγικη εμπειρια ή οπως αλλιως θελετε πες το το) για καποια αλλα που, για την πλειοψηφια των αγοραστων, ειναι πιο σημαντικα, π.χ. πρακτικοτητα (μπορουν να κανουν πιο πολλα πραγματα), καλους χωρους (για το μηκος τους) και υψηλη θεση οδηγησης με καλυτερη οπτικη για τα ορια του αυτοκινητου και τον δρομο. Επισης το μεγαλυτερο του υψος σε σχεση με τα sedan καθιστα πιο ευκολη, για ανθρωπους μεσηλικες και πανω, την εισοδο και εξοδο τους απο αυτα. Ειμαι κοντα 40 χρονων, εχω τα κιλακια μου και οταν παρκαρω διπλα σε πεζοδρομιο, βγαινω εξω με δυσκολια. Ας μην πω καν ποσο ειχα υποφερει 2-3 φορες που ειχα προβλημα με τη μεση μου.

Αυτα ειναι προσωπικη διαπιστωση μετα απο test drive που εχω κανει με suv, μιας και θελω να αλλαξω το αυτοκινητο (station wagon) που εχω τωρα. Δεν με ενδιαφερει να κανω ουτε 1 χλμ εκτος δρομου (εκτος αν δεν μπορω να το αποφυγω), αλλα θα απευθυνθω σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητου.

Σιγουρα και δεν μπορω παρα να το αποδεχτω, οτι υπαρχει και το θεμα της μοδας (αφου το πηρε ο Γιωργαρας απεναντι, θα τρεξω και εγω να παρω ενα τζιπ), αλλα ειλικρινα νομιζω οτι προσφερουν πραγματα για το ευρυ κοινο, τα οποια τα sedan δεν τα προσφερουν. Το γεγονος οτι η οδηγικη τους συμπεριφορα εχει βελτιωθει (τουλαχιστον πανω στο οδοστρωμα) αμβλυνει το μειονεκτημα τους σε αυτον τον τομεα.
Για το κομματι το αισθητικο δεν χρειαζεται αναφορα, μιας και ειναι τελειως υποκειμενικο.

Προερχομαι απο station wagon και καταλαβαινεις οτι ο τομεας "πρακτικοτητα" ειναι σημαντικος για εμενα, ενω δεν ενδιαφερομαι ιδιαιτερα για το "πως θα με δουν οι αλλοι", οταν για τους πιο πολλους sw σημαινει "νεκροφορα".

Ξερω οτι πολλοι purists του χωρου απεχθανονται τα suv/crossover (και τους αγοραστες τους ;) ), αλλα ελπιζω να εκανα κατανοητο τον τροπο σκεψης που μπορει να εχει ενας υποψηφιος αγοραστης της κατηγοριας, χωρις να εμπλεκεται η "μοδα".

Το μονο αλλο αυτοκινητο που σκεφτομουν ειναι το skoda oktavia scout αλλα για λογος που αδυνατω να καταλαβω, ειναι διαθεσιμο μονο σε διλιτρο ντηζελ. Φιλος εχει αγορασει μεταχειρισμενο παλαιοτερο μοντελο, οταν ηταν διαθεσιμο στην κινητηρα 1.8Τ
 
Αν εξαιρέσεις την καλύτερη οπτική που υπάρχει για τον οδηγό [και επιβάτες] και φυσικά την πιό εύκολη είσοδο -έξοδο στο αυτοκίνητο τα υπόλοιπα δεν τα κατανοώ .
Εχω οδηγήσει αρκετά το RAV [προηγούμενη γενιά] ποτέ δεν κατάλαβα τη χρηστικότητα του όταν μάλιστα στο χώρο αποσκευών έπρεπε να ρίχνουμε τα καθίσματα ,αν τύχαινε να υπάρχουν λίγες περισσότερες βαλίτσες .

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα Q2 -A1 με τον ίδιο κινητήρα 1 λίτρου κάνε το κόπο και δες τις καταναλώσεις και την ενεργειακή κατηγορία τους .
 
το q2 σιγουρα δεν ειναι off road οχημα, αλλα σιγουρα λιγα μετρα περισσοτερα παραπανω απο το α1 στην αμμο θα τα κανει το καλοκαιρακι σε παραλιες της χαλκιδικης :)

Για την καταναλωση δεν εχω καμμια απολυτως αντιρρηση μιας και λογω διαφορας βαρους και αεροδυναμικης, το q2 θα εχει σιγουρα μεγαλυτερη καταναλωση.
Παντως μονο και μονο για την ευκολη εισοδο/εξοδο ειμαι διατεθειμενος να παω σε αυτην την κατηγορια, ειδικα οταν σκεφτεις οτι επομενο αυτοκινητο (αν ολα πανε καλα), θα αγοραστει οταν θα ειμαι σχεδον 50.
 
το q2 σιγουρα δεν ειναι off road οχημα, αλλα σιγουρα λιγα μετρα περισσοτερα παραπανω απο το α1 στην αμμο θα τα κανει το καλοκαιρακι σε παραλιες της χαλκιδικης :)

Αν έχει τετρακίνηση ίσως, αν όχι πολύ πιθανό το A1 να φτάσει πιο μακριά λόγω μικρότερου βάρους (μιλάμε για πορεία σε άμμο, όχι τίποτα κακοτράχαλους χωματόδρομους που παίζει ρόλο και η αυξημένη απόσταση απ' το έδαφος).
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Σιγουρα τα suv/crossovers ειναι μοδα της εποχης και οχι μονο στην ελλαδα.

Δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν τα SUV , απλά προτιμώ αυτά που είναι βολικά σαν μέγεθος και όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος , μέχρι Qashqai το πολύ δηλαδή.

Τα τεράστια σε μήκος αμάξια είτε SUV είτε λιμουζίνες (πχ. E class) στην Αθήνα ειδικά δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν τα SUV , απλά προτιμώ αυτά που είναι βολικά σαν μέγεθος και όσο το δυνατόν μικρότερο βάρος , μέχρι Qashqai το πολύ δηλαδή.

Τα τεράστια σε μήκος αμάξια είτε SUV είτε λιμουζίνες (πχ. E class) στην Αθήνα ειδικά δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
Αθήνα είναι μια τεράστια περιοχή. Αν πχ μένεις Μαρούσι και δουλεύεις Κάντζα, θα ήταν πρόβλημα να πάρεις kodiaq;
Αν κινείσαι όμως κυψέλη Γκύζη Αμπελοκήπους τότε ναι είναι τεράστιο πρόβλημα. Αντίστοιχα και για περιοχές της Θεσσαλονίκης.
 
Τα πεντάπορτα οικογενειακά είναι λίγα
Μιας και είχα δύο από αυτά
Έχω να πω ότι μόνο ένα αμάξι με τον όγκο του Kodiaq, ή νέο rav4 έχουν αντίστοιχο χώρο φορτώματος.

Πόσο συχνά μπορεί να χρειάζεται κανείς τον χώρο αυτό εξαρτάται από πολλά
Λ.χ. εάν συνηθίζεις να κανείς ταξίδια επαρχία οικογενειακά και να επισκέπτεσαι μέχρι και τη λαϊκή της επαρχίας
ή κάθε φορά που χρειάζεται να κουβαλήσω ανάμεσα σε σπίτια βιβλιοθήκες, μπαούλα κ.ο.κ.

Ο όγκος του μεγάλου τζιπ, έχει το κοινό του, για το εύκολο φόρτωμα του

Ας δούμε και το ‛οικοσύστημα’
Αν στην οικογένεια έχεις δύο αμάξια, μπορεί το ένα να είναι μικρό πόλης και το δεύτερο αμάξι μεγάλο τζιπ. Και μονά ζυγά για δακτύλιο. Ένα καινούριο που μπαίνει στο γκαράζ, και ένα παλιό που παρκάρει κάτω από πεύκα και ρετσίνια και σε στενά στο κέντρο.
Μην το βλέπετε δηλαδή καν σαν επιλογή ενός αμαξιού, πρέπει να δείτε και ποιο είναι το δεύτερο αμάξι (ή και τρίτο του παιδιού κ.ο.κ.), και σαν συνδυασμό των αμαξιών τι ανάγκες πας να καλύψεις.
 
Τα πεντάπορτα οικογενειακά είναι λίγα
Μιας και είχα δύο από αυτά
Έχω να πω ότι μόνο ένα αμάξι με τον όγκο του Kodiaq, ή νέο rav4 έχουν αντίστοιχο χώρο φορτώματος.

Πόσο συχνά μπορεί να χρειάζεται κανείς τον χώρο αυτό εξαρτάται από πολλά
Λ.χ. εάν συνηθίζεις να κανείς ταξίδια επαρχία οικογενειακά και να επισκέπτεσαι μέχρι και τη λαϊκή της επαρχίας
ή κάθε φορά που χρειάζεται να κουβαλήσω ανάμεσα σε σπίτια βιβλιοθήκες, μπαούλα κ.ο.κ.

Ο όγκος του μεγάλου τζιπ, έχει το κοινό του, για το εύκολο φόρτωμα του

Ας δούμε και το ‛οικοσύστημα’
Αν στην οικογένεια έχεις δύο αμάξια, μπορεί το ένα να είναι μικρό πόλης και το δεύτερο αμάξι μεγάλο τζιπ. Και μονά ζυγά για δακτύλιο. Ένα καινούριο που μπαίνει στο γκαράζ, και ένα παλιό που παρκάρει κάτω από πεύκα και ρετσίνια και σε στενά στο κέντρο.
Μην το βλέπετε δηλαδή καν σαν επιλογή ενός αμαξιού, πρέπει να δείτε και ποιο είναι το δεύτερο αμάξι (ή και τρίτο του παιδιού κ.ο.κ.), και σαν συνδυασμό των αμαξιών τι ανάγκες πας να καλύψεις.

Τάσο ,το RAV τουλάχιστον το προηγούμενο απλά δεν είχε χώρο ή μάλλον είχε όσο το fiesta [ή κάπου εκεί] .
 
Υποθετω στο "νεο νεο" :) αναφερεται
Μοιαζει αρκετα ανετο σε διαστασεις, οχι σε επιπεδο kodiaq βεβαια

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Τάσο ,το RAV τουλάχιστον το προηγούμενο απλά δεν είχε χώρο ή μάλλον είχε όσο το fiesta [ή κάπου εκεί] .

Λες αυτο με τη ρεζέρβα πισω απο το πορτπαγκαζ? Αυτο λέω παλιο.
Το επομενο είχε χώρο

το νεο-νεο-νεο που δεν έχει αρθει ακομα, νομίζω έχει ίδιο χώρο.

Το Kodiaq εχει επισεις καλο χώρο.
 
Το rav4 '12-'18 το έχω οδηγήσει αρκετά σε πραγματικά αντίξοες συνθήκες
Το αμάξι μου άρεσε πάρα πολύ

Στην ελληνική πραγματικότητα
με κινητήρα > 160 ρύπους και άρα 400αρι τέλη , συν την απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο Αθήνας
δεν είναι επιλογή δυστυχώς
μεταχειρισμένο το κοίταζα και δεν νομίζω ότι αξίζει με τους παραπάνω περιορισμούς
εντωμεταξύ δε ξέρω εάν θα αναθεωρηθούν οι ρύποι του , με 700αρι για τέλη κυκλοφορίας, ακουσα καποιες τέτοιες φήμες ?


Το kodiaq θα αργήσει να το δούμε σε καλή τιμή μεταχειρισμένο, είναι νέο αμάξι και κάτι μου λέει κανείς δε θα θέλει να το ξεφορτωθεί
Δυστυχώς από τα 27 χιλιάρικα πάει στα 32+ για 4χ4
Ο φόρος στα 20 χιλιάρικα εργοστασιακής τιμής , χτυπάει άσχημα όλους τους οικογενειάρχες
Ούτε για αυτό δεν ξέρω εάν θα αναθεωρηθούν οι ρύποι του 1.5 150 άλογα ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

τι εννοεις;


4% για Ι.Χ. με αξία λιανικής έως 14.000 ευρώ
8% από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
16% από 17.001 - 20.000 ευρώ
24% από 20.001 - 25.000 ευρώ
32% για Ι.Χ. με αξία μεγαλύτερη των 25.001 ευρώ.

Κατι τετοιο ισχείει

https://www.naftemporiki.gr/finance...s-upologismou-ton-telon-taksinomisis-oximaton
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

4% για Ι.Χ. με αξία λιανικής έως 14.000 ευρώ
8% από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
16% από 17.001 - 20.000 ευρώ
24% από 20.001 - 25.000 ευρώ
32% για Ι.Χ. με αξία μεγαλύτερη των 25.001 ευρώ.

Κατι τετοιο ισχείει

https://www.naftemporiki.gr/finance...s-upologismou-ton-telon-taksinomisis-oximaton

α οκ, για το τελος ταξινομησης μιλας. Δυστυχως ειναι κατι που ισχυει και απλα "παιζουμε" και εμεις και οι εισαγωγεις με αυτους τους κανονες. Για αυτον τον λογο μας φερνουν "γυμνες" εκδοσεις σε σχεση με αλλες χωρες και αν τολμησει κανεις να φερει εκδοση οπως κυκλοφορει στο εξωτερικο, βλεπεις τις τιμες να εκτινασσονται στα υψη. Οταν κανει καποιος εισαγωγεας καμμια μαγκια τυπου εκπτωση στην λττπφ ή σε ετοιμα πακετο εξτρα (π.χ. bmw με τα x1) πουλανε σαν τρελλοι.

Βεβαιως μην ξεχναμε και τον φπα που μπαινει και αυτος πανω στην λττπφ :) , επομενως πχ για ενα αυτοκινητο με εργοστασιακη αξια 20.000ευρω τελικα πληρωνεις καπελο 48% φορων. Μια χαρα!