Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Για να βοηθήσω την παρέα .

Τα diesel τελειώνουν σιγά σιγά και αναφέρομαι στις γραμμές παραγωγής που έχουν αλλάξει καιρό τώρα . Εμείς ως σκουπιδότοπος θα μαζέψουμε μερικά αν όχι όλα τα υπόλοιπα γιατί είμαστε αρκετά χρόνια πίσω ως συνήθως..

Όλες οι εταιρίες πάνε προς βενζίνες με την προσθήκη plug in hybrid στον κινητήρα (πχ σας λέω ένα παράδειγμα δικού μας αυτοκινήτου όπως το Range Rover Sport που το βγάζουμε 2λιτρο βενζίνη plug in hybrid 400ΗP με 75gr Co2 με μεικτή κατανάλωση 5λτρ) . Με WLTP μέτρηση!
Έτσι θα πάνε και οι άλλοι κατασκευαστές απ όσο με ενημέρωσαν συνάδελφοι του χώρου.

Μετά θα πάμε σε full ηλεκτρικά ότι και να γίνει . Αυτά για Ευρώπη .

Εδώ μπανανία .....κλασικά.

Το 52% βενζίνη και 48% πετρέλαιο θα αλλάξει σε λίγο καιρό ...δηλ στις 5ετίες που τελειώνουν τα leasing και θα δούμε προς τα που θα σπρώξουν τους στόλους.
 
Το κακό με τους υβριδικούς είναι ότι συνήθως είναι μεγαλύτερου κυβισμού από αντίστοιχους συμβατικούς και μας πηδάει το κράτος με τεκμήρια και φόρο πολυτελούς διαβίωσης
 
Aν δεν κάνω λάθος σε όλη την ΕΕ κυκλοφορούν κάμποσα εκατομμύρια ντήζελ,που αφ ενός ειναι δύσκολο να τα αντικαταστήσουν οι ιδιοκτήτες τους [για οικονομικούς λόγους] και αφ ετέρου δεν νομίζω οι γραμμές παραγωγής να μπορέσουν να ανταποκριθούν.
Φυσικά θα υπάρξει κάποιο μεσοδιάστημα προσαρμογής ,αλλά αυτό μάλλον θα είναι ιδιαίτερα μεγάλο .
 
Οι γραμμές παραγωγής ήδη όπως έγραψα ανταποκρίνονται και μάλιστα άνετα .

Ολα θα γίνουν το σωστό χρόνο και με τους μικρούς κινητήρες .Υπομονή (μεγάλη ...χεχε)

Τα τεκμήρια και ο φόρος έχουν πάρει το δρόμο τους και αυτά ...
 
Οι γραμμές παραγωγής ήδη όπως έγραψα ανταποκρίνονται και μάλιστα άνετα .

Ολα θα γίνουν το σωστό χρόνο και με τους μικρούς κινητήρες .Υπομονή (μεγάλη ...χεχε)

Τα τεκμήρια και ο φόρος έχουν πάρει το δρόμο τους και αυτά ...

Να ρωτήσω πόσα εκατομμύρια είναι τα ντηζελοκίνητα στην Ε.Ε ?
Τη χώρα μας ,ας μην την λογαριάζουμε .

Επίσης αν οι αρμόδιοι έχουν συντάξει μια μελέτη για το πόσα χρόνια θα χρειαστούν για να γίνουν οι αλλαγές γιατί στο μεταξύ μπορεί να μας προκύψει νέος <δαίμονας> και να πρέπει να αντικατασταθούν οι <αντικαταστάτες>
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα τεκμήρια και ο φόρος έχουν πάρει το δρόμο τους και αυτά ...

σε αυτην την χωρα οποτε προκειται να μειωθουν φοροι ο δρομος ειναι πολυ μακρυς ενω οταν προκειται για αυξηση, αυτος ξαφνικα κονταινει αφανταστα :)
Ποσο μαλλον οταν εχουμε κυβερνηση η οποια ειμαι σιγουρος οτι σκεφτεται με την λογικη οτι "το κακομοιρο προλεταριο με τα παναρχαια ντηζελοκινητα" και οι "φλουφληδες γιαπηδες με τα hybrid/EV και σουξου-μουξου που πινουν το αιμα του λαου"
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Να ρωτήσω πόσα εκατομμύρια είναι τα ντηζελοκίνητα στην Ε.Ε ?
Τη χώρα μας ,ας μην την λογαριάζουμε .

Επίσης αν οι αρμόδιοι έχουν συντάξει μια μελέτη για το πόσα χρόνια θα χρειαστούν για να γίνουν οι αλλαγές γιατί στο μεταξύ μπορεί να μας προκύψει νέος <δαίμονας> και να πρέπει να αντικατασταθούν οι <αντικαταστάτες>

Πέτρο δες

https://www.statista.com/statistics/425324/eu-car-sales-share-of-diesel-engines-by-brand/
https://www.statista.com/statistics/425113/eu-car-sales-share-of-diesel-engines-by-country/
https://www.acea.be/statistics/tag/category/share-of-diesel-in-new-passenger-cars
https://www.euronews.com/2018/01/10/cars-in-europe-diesel-s-not-dead-yet
έχει πολύ δρόμο ακόμη μέχρι πρότινος ήταν 45% στα καινούρια . Περίπου εκεί είναι το νούμερο για τα ντίζελ που κυκλοφορούν αφού σε Γαλλία και Ισπανία είναι 60-70% σε Ιταλία Πολωνία 50% και σε Αυστρία και Ιταλία το ίδιο. + τα φορτηγά
 
Βλάση ,αυτό που ρώτησα είναι ο συνολικός αριθμός τους στην Ε.Ε ,πόσα εκατομμύρια ντήζελ κυκλοφορούν .
Γιατί υποθέτω ότι μιλάνε για την <εξαφάνιση> τους .
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Θα ψάξω αλλά είναι πολύ πάνω από τα 30εκ μαζί με τα φορτηγά

Aν υποθέσουμε [αυθαίρετα] ότι τα επαγγελματικά καλύπτουν το 25% ,μιλάμε για έναν τεράστιο αριθμό οχημάτων .
 
Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να επικεντρωθουν στα επαγγελματικά και στις μετακινήσεις. Εκεί είναι οι μεγάλες καταναλωσεις και οι εκπομπές καυσαεριων. Πχ με τη λειτουργία του μετρό θα μειωθούν πολύ συγκεκριμένα δρομολόγια λεωφορείων και μετακινήσεις αυτοκινήτων
 
Βλάση ,έπεσε σήμερα στο μάτι μου σε μια έρευνα -πρόταση για την μη χρήση των κοιτασμάτων που υπάρχουν [;] στην ΑΟΖ μας και να στραφούμε αποκλειστικά στις ΑΠ Ενέργειας ....
 
Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να επικεντρωθουν στα επαγγελματικά και στις μετακινήσεις. Εκεί είναι οι μεγάλες καταναλωσεις και οι εκπομπές καυσαεριων. Πχ με τη λειτουργία του μετρό θα μειωθούν πολύ συγκεκριμένα δρομολόγια λεωφορείων και μετακινήσεις αυτοκινήτων

Να το κάνουμε όπως οι Ελβετοί λοιπόν. Που πρακτικά έχουν απαγορέψει τα TIR. Και άμα βάλεις τρίτη σου κόβουν κλήση για υπερβολική ταχύτητα.
Σοβαρά τώρα, οι Άγγλοι είχαν ηλεκτρικό φορτηγό για τους γαλατάδες απο το '60. Τα μικρά φορτηγά διανομών είναι ιδανικά για ηλεκτροκίνηση και θα μειώσουν τους τύπους στις αστικές περιοχές. Το ίδιο και plugin hybrid ταξί.
 
https://www.newsauto.gr/blogs/spyros-xotos/posa-ilektrika-ke-yvridika-polounte-stin-ellada/


2861 υβριδικά και 57 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στην Ελλάδα το 9μηνο που μας πέρασε. Απέχουμε ακόμη πολύ ...

με το παρον φορολογικο πλαισιο, υβριδικα δεν μπορουν να προχωρησουν στην ελλαδα. Πληρως ηλεκτρικα δεν μπορουν να προχωρησουν λογω ελλειψης κινητρων. Σε αλλες χωρες υπαρχει ισχυροτατη ενισχυση απο το κρατος (θυμαμαι 5χιλιαρικα εκπτωση που την δινει το κρατος)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πολύ ξεκάθαρο το άρθρο και σωστό

https://www.newsauto.gr/news/na-agoraso-ntizel-i-tha-tin-patiso/

το άρθρο είναι καλό, απλώς η πραγματική διαφορά της κατανάλωσης μεταξύ του ντίζελ και της βενζίνης είναι πάντα μεγαλύτερη από αυτή που μας δίνουν οι τυποποιημένες τιμές. Επειδή γνωρίζω το αντίστοιχο βενζινοκίνητο το 4.8 δεν το έχει πιάσει ποτέ και η μέση κατανάλωση είναι 6,6 σχεδόν 7 λτρ. Το αντίστοιχο στο πετρέλαιο δεν το γνωρίζω αλλά σχεδόν όλα τα μικρομεσαια καίνε 1,7-2 λτρ. λιγότερο όπως μας απέδειξε και ο Ντίνος.