Οι γραμμές παραγωγής ήδη όπως έγραψα ανταποκρίνονται και μάλιστα άνετα .
Ολα θα γίνουν το σωστό χρόνο και με τους μικρούς κινητήρες .Υπομονή (μεγάλη ...χεχε)
Τα τεκμήρια και ο φόρος έχουν πάρει το δρόμο τους και αυτά ...
Τα τεκμήρια και ο φόρος έχουν πάρει το δρόμο τους και αυτά ...
Να ρωτήσω πόσα εκατομμύρια είναι τα ντηζελοκίνητα στην Ε.Ε ?
Τη χώρα μας ,ας μην την λογαριάζουμε .
Επίσης αν οι αρμόδιοι έχουν συντάξει μια μελέτη για το πόσα χρόνια θα χρειαστούν για να γίνουν οι αλλαγές γιατί στο μεταξύ μπορεί να μας προκύψει νέος <δαίμονας> και να πρέπει να αντικατασταθούν οι <αντικαταστάτες>
Θα ψάξω αλλά είναι πολύ πάνω από τα 30εκ μαζί με τα φορτηγά
Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να επικεντρωθουν στα επαγγελματικά και στις μετακινήσεις. Εκεί είναι οι μεγάλες καταναλωσεις και οι εκπομπές καυσαεριων. Πχ με τη λειτουργία του μετρό θα μειωθούν πολύ συγκεκριμένα δρομολόγια λεωφορείων και μετακινήσεις αυτοκινήτων
https://www.newsauto.gr/blogs/spyros-xotos/posa-ilektrika-ke-yvridika-polounte-stin-ellada/
2861 υβριδικά και 57 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στην Ελλάδα το 9μηνο που μας πέρασε. Απέχουμε ακόμη πολύ ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.