Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Έχοντας οδηγήσει ιαπωνικά αυτοκίνητα για πάνω από 15 χρόνια και έχοντας πάει πλέον εδώ και 5-6 χρόνια σε VW μπορώ να πω ότι IMHO η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγεί κανείς βαρετά αυτοκίνητα. Και ας είναι όντως τα γιαπωνέζικα πιο αξιόπιστα.
Μας εφαγε η βαρεμαρα :p

20071001_Lancer_Evolution_X-front.jpg
01_subaru.jpg
honda-civic-type-r_0.jpg
 
Σύμφωνο αλλά παίζει ρόλο και το οικονομικό αν δεν έχεις λεφτά να τα σκας στα συνεργεία καθεσε με τα βαρετά. Η αλήθεια είναι ότι τα vw μου αρέσουν και μένα πολύ ειδικά που έχουν και dsg

Δεν διαφωνώ.. το σχόλιό μου είναι όσο αφορά το τι θα προτιμούσα να οδηγώ. Εννοείται ότι αν δεν είχα τη δυνατότητα, θα οδηγούσα ότι μπορούσα να αποκτήσω και συντηρήσω.
 
Η αλήθεια να λέμε πχ αν θες αγωνιστικό καλύτερο είναι το vw Golf gti διότι είναι και σπορ άρα και καθημερινό τα άλλα είναι καθαρόαιμα οπότε δεν είναι τόσο άνετα καθημερινά

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μας εφαγε η βαρεμαρα :p

20071001_Lancer_Evolution_X-front.jpg
01_subaru.jpg
honda-civic-type-r_0.jpg

Καλά, τώρα το τερμάτισες.. :flipout:

Η ιδέα είναι να συγκρίνουμε πορτοκάλια με πορτοκάλια. Π.χ. μικρομεσαίο γιαπωνέζικο με αντίστοιχο ευρωπαϊκό.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά, τώρα το τερμάτισες.. :flipout:

Η ιδέα είναι να συγκρίνουμε πορτοκάλια με πορτοκάλια. Π.χ. μικρομεσαίο γιαπωνέζικο με αντίστοιχο ευρωπαϊκό.
Στο τσακ ημουν ετοιμος να αγορασω το colt raliart με τα 150 αλογα στα 1500cc . Ειχε απιστευτο στησιμο. Στην κατηγορια του δεν του πηγαινε κοντρα κανενα με το μικρο του βαρος.

Και τα τρια παραπανω μικρομεσαια ηταν παντως... Μαλιστα το subaru impreza ηταν το μοναδικο μικρομεσαιο που μπορουσες να αγορασεις με τετρακινηση κατω απο τα 20.000 χωρις να πας στην "αγωνιστικη" εκδοση.

Η αλήθεια να λέμε πχ αν θες αγωνιστικό καλύτερο είναι το vw Golf gti διότι είναι και σπορ άρα και καθημερινό τα άλλα είναι καθαρόαιμα οπότε δεν είναι τόσο άνετα καθημερινά


Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Διαφωνω. Οταν πηγα να αγορασω το colt οδηγησα το X στην καλη του εκδοση με αυτοματο κιβωτιο και την τετρακινηση με επιλογη κατανομης. Δεν υπηρχε το αυτοκινητο. Αλλα μου ελειπαν 25.000 ακομη :p
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Στο τσακ ημουν ετοιμος να αγορασω το colt raliart με τα 150 αλογα στα 1500cc . Ειχε απιστευτο στησιμο. Στην κατηγορια του δεν του πηγαινε κοντρα κανενα με το μικρο του βαρος.

Και τα τρια παραπανω μικρομεσαια ηταν παντως... Μαλιστα το subaru impreza ηταν το μοναδικο μικρομεσαιο που μπορουσες να αγορασεις με τετρακινηση κατω απο τα 20.000 χωρις να πας στην "αγωνιστικη" εκδοση.

Διαφωνω. Οταν πηγα να αγορασω το colt οδηγησα το X στην καλη του εκδοση με αυτοματο κιβωτιο και την τετρακινηση με επιλογη κατανομης. Δεν υπηρχε το αυτοκινητο. Αλλα μου ελειπαν 25.000 ακομη :p
Καλό το colt αλλα η ποιότητα στο Golf είναι ανώτερη ειδικά το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι ανώτερο

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλό το colt αλλα η ποιότητα στο Golf είναι ανώτερη ειδικά το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι ανώτερο

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το colt ηταν κατηγοριας polo. Το lancer ηταν κατηγοριας golf. Και το lancer ειχε διπλου συμπλεκτη τοτε. Αληθεια τι απεγιναν εκεινοι οι πρωτοι tfsi του 2000... Εσκασαν ολοι;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το colt ηταν κατηγοριας polo. Το lancer ηταν κατηγοριας golf. Και το lancer ειχε διπλου συμπλεκτη τοτε. Αληθεια τι απεγιναν εκεινοι οι πρωτοι tfsi του 2000... Εσκασαν ολοι;
Τα συγκεκριμένα με tfsi θα τραβάνε τα μαλλιά τους οι κάτοχοι

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το colt ηταν κατηγοριας polo. Το lancer ηταν κατηγοριας golf. Και το lancer ειχε διπλου συμπλεκτη τοτε. Αληθεια τι απεγιναν εκεινοι οι πρωτοι tfsi του 2000... Εσκασαν ολοι;

Βασικά και τα τρία είναι κατηγορια Kangouras 😂
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Βασικά και τα τρία είναι κατηγορια Kangouras ο˜‚
Τα πρωτεια τα εχει η BMW σε tune up και customιες και μετα ακολουθουν κατι seat leon και Ibiza.
Οταν βλεπεις σε εκθεση αυτοκινητου να κατεβαινει ο αλλος απο το χωριο και να λεει "Ου ρε κοιτα μια μπεμπα" και στα 5 μετρα να εχει μια ferrari 360 spider κατι παει λαθος...
images
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα πρωτεια τα εχει η BMW σε tune up και customιες και μετα ακολουθουν κατι seat leon και Ibiza.
Οταν βλεπεις σε εκθεση αυτοκινητου να κατεβαινει ο αλλος απο το χωριο και να λεει "Ου ρε κοιτα μια μπεμπα" και στα 5 μετρα να εχει μια ferrari 360 spider κατι παει λαθος...
images
ROFL
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Βασικά και τα τρία είναι κατηγορια Kangouras
Το Golf κανγουρας;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το Golf κανγουρας;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όχι βρε, τα 3 που έβαλε σε φωτό ο songless
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όχι βρε, τα 3 που έβαλε σε φωτό ο songless
Για ασχημια θα συμφωνησω για το Honda. Αλλα τα αλλα δυο ποτε δεν ηταν "καγκουραμαξα" ουτε οδηγικα ουτε εμφανισιακά :chinscratch:
Πρωτα απο ολα δεν διεθεταν την βαση καγκουρια προτίμησης . Δεν ηταν πισωκινητα.
Και αληθεια γιατι ενα Ιαπωνικο ειναι καγκουραμαξο
2019-subaru-sti-s209-live-photos.jpg
Αλλα ενα γερμανικο δεν ειναι;
01.jpg
 
Όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να γινουν καγκουροαμαξα, λίγα έχουν όμως το προνόμιο να γεννηθούν έτσι :p
 
Όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να γινουν καγκουροαμαξα, λίγα έχουν όμως το προνόμιο να γεννηθούν έτσι :p
Η παραπανω A-class ειναι ετσι με τις ευλογιες της amg. Γεννημα θρεμα. Αν δεν την δεις απο κοντα δεν μπορεις να πιστεψεις την εργοστασιακη καγκουρο αεροτομη. Που προφανως χρειαζεται οταν τρεχεις με 200...
 
Η παραπανω A-class ειναι ετσι με τις ευλογιες της amg. Γεννημα θρεμα. Αν δεν την δεις απο κοντα δεν μπορεις να πιστεψεις την εργοστασιακη καγκουρο αεροτομη. Που προφανως χρειαζεται οταν τρεχεις με 200...

Υπάρχουν και καγκουροαμαξα με pedigree :p
Δεν γεννήθηκε έτσι όμως η a-class ;)