Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

...
Σε υβριδικο toyota η αλλαγη ειναι στα 5.000 προ εκπτωσης ανακυκλωσης οταν ρωτησα πριν λιγους μηνες. Σε tesla που ειναι μεγαλο το pack μιλαμε για 20-25.000 . Το μισο κοστος του αυτοκινητου.

Μιλάς για μπαταρία απλού υβριδικού Toyota ή Plugin ?.
Διότι το απλό έχει κάπου 1.5 έως 4,5KWh (ανάλογα το μοντέλο) μπαταρία ενώ π.χ. το Prius Plugin που βλέπω τώρα 9KWh (για 40χλμ range)

Για ποιό Tesla κάνει η μπαταρία 25000 ?. Το Model-3 υποθέτω .. αλλά ποιό το Standard Range (55KWh) ή to Long Range (75KWh)

Αρα ακόμα και αν μιλάμε για τα 9KWh vs 55KWh .. είναι πολύ ακριβή η Toyota ..
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μιλάς για μπαταρία απλού υβριδικού Toyota ή Plugin ?.
Διότι το απλό έχει κάπου 1.5 έως 4,5KWh (ανάλογα το μοντέλο) μπαταρία ενώ π.χ. το Prius Plugin που βλέπω τώρα 9KWh (για 40χλμ range)

Για ποιό Tesla κάνει η μπαταρία 25000 ?. Το Model-3 υποθέτω .. αλλά ποιό το Standard Range (55KWh) ή to Long Range (75KWh)

Αρα ακόμα και αν μιλάμε για τα 9KWh vs 55KWh .. είναι πολύ ακριβή η Toyota ..
Για το απλο ρωτησα. Μαλιστα αν βρουν σε κατασταση που μπορουν να ανακυκλωθουν κανουν εκπτωση κρατωντας τις παλιες και παει κοντα στα 3.500 . Για Tesla ειχα δει το κοστος σε αμερικανικο forum . Δεν θυμαμαι για ποιο pack αλλα ηταν για το model S.

Με επιφυλαξη. Νομιζω μπορει να γινει και μερικη αντικατασταση στοιχειων. Δηλαδη αυτα που εχουν προβλημα και παει περιππου στα 150-200 ανα στοιχειο. Προσωρινη λυση βεβαια , αλλα απο τα 3-5-25.000 ισως ειναι λυση αναγκης αν μιλαμε και για αυτοκινητο πανω απο 10ετια και εκτος εγγυησης μπαταριων.
 
Τί φορτία σε αμπερώρια έχουν αυτές οι μπαταρίες;

!!! Τί σου χρειάζονται τα Aμπερώρια .. ?? .. Τα Wh είναι η άμεση μονάδα μέτρησης της αποθηκευμένης ενέργειας .. για να βρείς την ενέργεια απο τα Ah πρέπει να τα πολλαπλασιάσεις με τα Volt που δίνει η συστοιχία

Tες πα .. υπολογίζεται εύκολα αν ξέρεις τα Volt

Ah = ( kWh * 1,000) / Volt ... π.χ. το Prius 2017 έχει 8,8 KWh @ 352V συστοιχία οποτε Ah = 8800/352 = 25

https://www.youtube.com/watch?v=BYSE4Yedeus&feature=emb_logo
 
!!! Τί σου χρειάζονται τα Aμπερώρια .. ?? .. Τα Wh είναι η άμεση μονάδα μέτρησης της αποθηκευμένης ενέργειας .. για να βρείς την ενέργεια απο τα Ah πρέπει να τα πολλαπλασιάσεις με τα Volt που δίνει η συστοιχία
...Μέχρι τώρα όλες οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες αυτοκινήτων ή οποιασδήποτε άλλης συσκευής χαρακτηρίζονται από το φορτίο (σε Ah) και το voltage. Ειλικρινά, πρώτη φορά ακούω γιά μπαταρία να χαρακτηρίζεται με την αποθηκευμένη ενέργεια!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

...Μέχρι τώρα όλες οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες αυτοκινήτων ή οποιασδήποτε άλλης συσκευής χαρακτηρίζονται από το φορτίο (σε Ah) και το voltage. Ειλικρινά, πρώτη φορά ακούω γιά μπαταρία να χαρακτηρίζεται με την αποθηκευμένη ενέργεια!
Όπως μετράς την κατανάλωση στο σπίτι σου που υπάρχει συνεχόμενη ροή ρεύματος από τη στιγμή που είναι σηκωμενος ο γενικος σε kw σε κατανάλωση έτσι μετράς και στο αυτοκίνητο που ανεξάρτητα αν κινείται από τη στιγμη που έχεις "γυρισει" το κλειδί καταναλώνει ρεύμα για τα υποσυστήματα. Αυτό είναι και και πιο σωστό καθώς καθώς υπάρχει μια σταθερά ως σύγκριση ανάμεσα σε αυτοκίνητα με διαφορετικές μπαταρίες , διαφορετικους ηλεκτροκινητηρες και διαφορετικό λογισμικό διαχείρισης.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όπως μετράς την κατανάλωση στο σπίτι σου που υπάρχει συνεχόμενη ροή ρεύματος από τη στιγμή που είναι σηκωμενος ο γενικος σε kw σε κατανάλωση έτσι μετράς και στο αυτοκίνητο που ανεξάρτητα αν κινείται από τη στιγμη που έχεις "γυρισει" το κλειδί καταναλώνει ρεύμα για τα υποσυστήματα. Αυτό είναι και και πιο σωστό καθώς καθώς υπάρχει μια σταθερά ως σύγκριση ανάμεσα σε αυτοκίνητα με διαφορετικές μπαταρίες , διαφορετικους ηλεκτροκινητηρες και διαφορετικό λογισμικό διαχείρισης.

Αυτό σημαίνει ότι όχημα με κινητήρα 100KW (λέμε τώρα) και μπαταρία πχ 80KWh αν κινηθεί στο μέγιστο τη ισχύος του σε 48πλ έμεινε....τέζα, άρα λογικά θα πρέπει να κινείται σε μικρό ποσοστό της ονομαστικής ισχύος του κινητήρα του ή όχι; Επαρκεί αυτό; Ή να έχει μπαταρία πολλαπλάσιας ενέργειας......
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό σημαίνει ότι όχημα με κινητήρα 100KW (λέμε τώρα) και μπαταρία πχ 80KWh αν κινηθεί στο μέγιστο τη ισχύος του σε 48πλ έμεινε....τέζα, άρα λογικά θα πρέπει να κινείται σε μικρό ποσοστό της ονομαστικής ισχύος του κινητήρα του ή όχι; Επαρκεί αυτό; Ή να έχει μπαταρία πολλαπλάσιας ενέργειας......

Αν δεις κριτικές - βίντεο από ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, θα δεις ότι καταναλώνουν αρκετή ώρα να μιλούν για κατανάλωση αυτονομία. Οι μέρες καταναλώσεις κυμαίνονται ανάλογα με το αμάξι (ελεω βάρους) αλλά τα μικρά πόλης βρίσκονται γύρω στα 10-15 kWh/100km και τα μεγάλα πχ e-tron φτάνουν αν θυμάμαι καλά τα διπλάσια.
Σε συνθήκες πόλης τα πράγματα είναι καλύτερα γιατί υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό σημαίνει ότι όχημα με κινητήρα 100KW (λέμε τώρα) και μπαταρία πχ 80KWh αν κινηθεί στο μέγιστο τη ισχύος του σε 48πλ έμεινε....τέζα, άρα λογικά θα πρέπει να κινείται σε μικρό ποσοστό της ονομαστικής ισχύος του κινητήρα του ή όχι; Επαρκεί αυτό; Ή να έχει μπαταρία πολλαπλάσιας ενέργειας......

Nαι .. για συνηθισμένη κίνηση εντός ορίων ταχύτητας η απαιτούμενη ισχύς είναι πολύ μικρότερη .. τα 100KW θα χρειαστούν για μερικά δευτερόλεπτα κάθε φορά που θα κάνεις φουλ επιτάχυνση ..

Παράδειγμα ενα αυτοκίνητο με 100KW ισχύ (136PS) την χρειάζεται μόνο για να τελικιάζει περίπου στα 200Kmh .. σε αυτές τις συνθήκες ασπουμε οτι το 80KW τα απορροφούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις και τα 20 οι τριβές κυλισης κλπ.

Οταν κινείται με 100Km χρειάζεται το 1/8 (1/(2^3)) της ισχύως για την αεροδυναμική αντίσταση και το 1/2 για τις τριβές κύλισης δηλ 10+10 = 20Κw
 
Καλά τα λέμε! Έχει οδηγήσει κανείς σας τέτοιο αυτοκίνητο; Δεν έχω τη φιλοδοξία να αποκτήσω τέτοιο όχημα, λόγω ηλικίας, αλλά μου έχουν μείνει αξέχαστες οι παιδικές μου εμπειρίες με τα τρόλλεϋ της πρώτης γενιάς (1958-1964). Εκείνα τα Alfa Romeo με τα δυό πεντάλ φρένο-"γκάζι". Μόλις ο οδηγός άφηνε το "γκάζι" το όχημα επιβράδυνε σαν "αγγούρι" σαν να έχεις "σανιδώσει" το φρένο και οι επιβάτες "εκτοξέυονταν" εμπρός.....Είμαι περίεργος τι αίσθηση θα έχουν τα σύγρονα ηλεκτρικά οχήματα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά τα λέμε! Έχει οδηγήσει κανείς σας τέτοιο αυτοκίνητο; Δεν έχω τη φιλοδοξία να αποκτήσω τέτοιο όχημα, λόγω ηλικίας, αλλά μου έχουν μείνει αξέχαστες οι παιδικές μου εμπειρίες με τα τρόλλεϋ της πρώτης γενιάς (1958-1964). Εκείνα τα Alfa Romeo με τα δυό πεντάλ φρένο-"γκάζι". Μόλις ο οδηγός άφηνε το "γκάζι" το όχημα επιβράδυνε σαν "αγγούρι" σαν να έχεις "σανιδώσει" το φρένο και οι επιβάτες "εκτοξέυονταν" εμπρός.....Είμαι περίεργος τι αίσθηση θα έχουν τα σύγρονα ηλεκτρικά οχήματα.
Το γκάζι θέλει συνήθεια και δεν ειναιβτης ίδιας φιλοσοφίας με τα συμβατικά. Δηλαδη αν το αφήσεις το πόδι σου αρχίζει να "φρεναρει". Αν το σκεφτείς λειτουργεί όπως τα ηλεκτρικά τηλεκατευθυνομενα . Δηλαδη εκεί που έχεις τέρμα τον μοχλό αν το αφήσεις στην μέση το αμάξι "θα κοψει" . Δεν έχω οδηγήσει. Αλλα ξέρω από άτομο που δεν μπορεί να οδηγήσει αμάξι χωρίς συμπλέκτη ότι έκανε σαν πρωτάρης στο σταματά ξεκινά στην αρχή...
 
Όλοι λένε πάντως ότι η οδήγηση με ένα πεντάλ είναι πιο ξεκούραστη. Ανυπομονώ να έρθει κάποια στιγμή η ώρα να πάρω ηλεκτρικό.
 
Οδηγώ κάθε μέρα ηλεκτρικό club car, αν είναι ίδια η αίσθηση και σε ένα κανονικό ηλεκτροκίνητο αμάξι τότε συνηθίζεται στις δύο πρώτες βόλτες μέχρι το περίπτερο...
Όσοι θέλουν και μπορούν να πάρουν ηλεκτρικό ας φτιάξουν πρώτα μια πρίζα στο σπίτι τους τουλάχιστον 7,5kw αλλιώς θα το φορτίζουν στο κομοδίνο κανά δυο μέρες...
 
Οδηγώ κάθε μέρα ηλεκτρικό club car, αν είναι ίδια η αίσθηση και σε ένα κανονικό ηλεκτροκίνητο αμάξι τότε συνηθίζεται στις δύο πρώτες βόλτες μέχρι το περίπτερο...
Όσοι θέλουν και μπορούν να πάρουν ηλεκτρικό ας φτιάξουν πρώτα μια πρίζα στο σπίτι τους τουλάχιστον 7,5kw αλλιώς θα το φορτίζουν στο κομοδίνο κανά δυο μέρες...

Αυτό κανονίζεται αν μας βρεις τα 20 χιλιάρικα για το αμάξι :)
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά τα λέμε! Έχει οδηγήσει κανείς σας τέτοιο αυτοκίνητο; Δεν έχω τη φιλοδοξία να αποκτήσω τέτοιο όχημα, λόγω ηλικίας, αλλά μου έχουν μείνει αξέχαστες οι παιδικές μου εμπειρίες με τα τρόλλεϋ της πρώτης γενιάς (1958-1964). Εκείνα τα Alfa Romeo με τα δυό πεντάλ φρένο-"γκάζι". Μόλις ο οδηγός άφηνε το "γκάζι" το όχημα επιβράδυνε σαν "αγγούρι" σαν να έχεις "σανιδώσει" το φρένο και οι επιβάτες "εκτοξέυονταν" εμπρός.....Είμαι περίεργος τι αίσθηση θα έχουν τα σύγρονα ηλεκτρικά οχήματα.

Έχω οδηγήσει ένα Tesla Model S το οποίο μου προκάλεσε ίλιγγο με την επιτάχυνση του και ένα Audi E tron το οποίο ήταν πολύ πολιτισμένο και δεν καταλαβαίνεις ότι ήταν ηλεκτρικό (αν εξαιρέσεις τον «διαστημικό» συνθετικό ήχο του ηλεκτροκινητήρα).

https://youtu.be/MUcbXplAvSc
 
Δεν ήξερα ότι πλέον βάσει νομοθεσίας τα ηλεκτρικά πρέπει να έχουν ήχο, όποτε οι κατασκευαστές προσθέτουν ηχεία μέσα και έξω. Η Audi δε, το εξελιξε αρκετα ώστε να είναι και πολύ ευχάριστος στο αυτί:

https://youtu.be/mKJgQ_jzpfY
 
Ε κάτσε, μην είσαι υπερβολικός. Από αυτοκίνητο πολης, ένα e up ή ένα e208 ξεκινάμε, δεν πάμε για Tesla.
Πολλά λεφτά για τη συγκεκριμένη κατηγορία Γενικά πάντως δεν κάνεις απόσβεση ούτε σε 20 χρόνια στα ηλεκτρικά ακόμα και στα "φθηνά" αυτοκίνητα
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν ήξερα ότι πλέον βάσει νομοθεσίας τα ηλεκτρικά πρέπει να έχουν ήχο, όποτε οι κατασκευαστές προσθέτουν ηχεία μέσα και έξω. Η Audi δε, το εξελιξε αρκετα ώστε να είναι και πολύ ευχάριστος στο αυτί:

https://youtu.be/mKJgQ_jzpfY

Νομίζω ισχύει μόνο για χαμηλές ταχύτητες ώστε να προειδοποιούνται οι πεζοί.