Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ηλία μου είμαι καθημερινός χρήστης της EV400 και γνωρίζω καλύτερα (σαν καταναλωτής) αλλά και σαν χρήστης αφού εργάζομαι στην συγκεκριμένη εταιρία ότι ισχύει αυτό που γράφω εγώ .
Οι μετρήσεις είναι καθημερινές αφού το κοιτάνε και οι τεχνικοί και καταγράφουν τα δεδομένα μέσω τηλεματικής και βλέπουν live τα πάντα στο PC .
Ακομα και αν το σκίζω μου το λενε για πλακα την επόμενη μέρα (στο στυλ τι έγινε ? πάλι με καμιά μηχανή έπαιζες)
Αυτές ειναι και σταθερές ταχύτητες 90/120 που λεει στο docs αν πάει στην Εθνική αλλά και πάλι δεν .....γιατί το έχουμε τεστάρει εμείς με πάνω από 120.
Το δώσαμε και ως τεστ σε κάποιον ....και το πήγε τάπα όπου μπορουσε μέχρι το Βόλο για πλάκα .Το βλέπαμε μέσω PC συνέχεια απλά λόγω GRPD δεν μπορώ να βάλω φωτό . 325χλμ συνολικά η απόσταση και του έμειναν και 15 χλμ .
Υπόψιν ότι όταν πέρασε τα 300 χλμ το αυτοκίνητο μπήκε σε save mode .Εννοείται ότι το regenerate braking το είχε στο high σε όλη τη διαδρομή και φαινόταν από τη μέτρηση ότι το χρησιμοποιούσε σε μέγιστο βαθμό .Αυτό γινόταν μάλλον γιατί δεν προλάβαινε ο μπροστινός να κάνει δεξια και αυτός έπεφτε φουλ στα φρενα όποτε και φόρτιζε.

Σε άλλο παραδειγμα καθημερινή χρηση Διόνυσος -Ιερά οδός φευγει φουλ 420 και έρχεται 417 ! Και όμως ! εξοικονόμηση και κάτω από 90 ταχύτητα .

Οπως καταλαβαίνεις εξαρτάται από τη χρήση και τον χρήστη σχεδόν πάντα και όχι τον εκάστοτε "φακελακια..προνόμια...γράψε κάτι κ θα πάρεις διαφημιση ..μπανεράκια και πάει λεγοντας

Δημήτρη .. για να συνεννοηθούμε .. εγω με το "πάω τάπα" κατάλαβα οτι το ξεσκίζεις .. π.χ. να πάς Αθήνα - Λαρισσα σε 2,5 ώρες παρόλλες τις καθυστερήσεις απο διόδια και αργούς ..

Αυτό δίνει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση απο σταθερά 120 χλμ/ω .. οσο και λάθος να έκανε ο Νορβηγός, τα 350χλμ με οδήγηση "τάπα" (+ AC) δεν βγαίνουν ..

Ο μόνος τρόπος να πάρεις τέτοιο αποτέλεσμα είναι να σου δίνει λάθος στοιχεία το αυτοκίνητο .. όπως ανακάλυψε η ADAC οτι κάποια BEV δείχνουν έως και 17% μεγαλύτερο range απο το πραγματικό ..

Υ.Γ. .. αν είναι έτσι όπως τα λές μπορείς να κερδίσεις βαρβάτα στοιχήματα ;)

BTW ..
- μέχρι πόση ισχύ ανεβάζει το regenerate braking ?. .. καμμιά 100σταριά KW ?
- Στο safe mode με πόση ταχύτητα πάει το αμάξι ?.
 
Η Tesla μειώνει τις τιμές του Model 3 στην Ευρώπη


Η Tesla έχει μειώσει τις τιμές του Model 3 σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές, οι οποίες μειώσεις θα μπορούσαν εν μέρει να συνδεθούν
με τις μεταβολές των συναλλαγματικών ισοτιμιών – αν και ο συσχετισμός δεν είναι ακριβώς συνεπής.​

Η Tesla υπήρξε από καιρό ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν πρώτη που επένδυσε στη μαζική
παραγωγή, ενώ οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επικεντρώνονταν στα ηλεκτρικά «αυτοκίνητα συμμόρφωσης». Αυτό επέτρεψε
στην Tesla να γίνει ο leader στις αγορές ηλεκτρικών οχημάτων πολλών χωρών.

Στην Ευρώπη, τα πράγματα αρχίζουν να αλλάζουν καθώς οι παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να κυκλοφορούν νέα
προγράμματα ηλεκτρικών οχημάτων και να εστιάζουν στις παραδόσεις στην Ευρώπη.

Η Tesla εξακολουθεί να κάνει πολλές παραδόσεις στην Ευρώπη, αλλά έχει χάσει ένα μερίδιο αγοράς από πολλές άλλες
αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Tesla προσάρμοσε την τιμή του Model 3 σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.


Ακολουθούν οι αλλαγές των τιμών για παράδειγμα στη Γερμανία:

  • Model 3 Standard Range Plus: από 42,990 στα 39,990
  • Model 3 Lang Range AWD: από 52,490 στα 49,990
  • Model 3 Performance: από 58.490 στα 54.990


Η Γερμανία γίνεται μια σημαντική αγορά για την Tesla καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επενδύσει στην κατασκευή ενός εργοστασίου
στο Βερολίνο. Και άλλες ευρωπαϊκές αγορές έχουν λάβει παρόμοια μείωση τιμών από την μια μέρα στην άλλη.

Το ευρώ κέρδισε το αμερικανικό δολάριο το προηγούμενο έτος, το οποίο εν μέρει θα μπορούσε να εξηγήσει τις μεταβολές των τιμών:

1-15.png


Ωστόσο, οι αλλαγές τιμών του Model 3 δεν είναι συνεπείς με τη συναλλαγματική ισοτιμία σε άλλες αγορές.

Για το Standard Range Plus Model 3, η αλλαγή των τιμών είναι πέρα ​​από τη συναλλαγματική ισοτιμία, καθώς η Τesla άρχισε πρόσφατα
να κατασκευάζει την έκδοση του Model 3 για την Ευρώπη στο Gigafactory Shanghai στην Κίνα.

Είναι ενδιαφέρον ότι η μείωση των τιμών του Model 3 στην Ευρώπη έρχεται μόλις δύο μήνες μετά την αύξηση της τιμής του Model S.

Στην Ευρώπη, το Model 3 είναι το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις της Tesla, αλλά η αγορά αναμένει με ενδιαφέρον την κυκλοφορία
του Model Y, το οποίο πρόκειται να κατασκευαστεί στο Gigafactory Berlin που είναι υπό κατασκευή.

[via]
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δημήτρη .. για να συνεννοηθούμε .. εγω με το "πάω τάπα" κατάλαβα οτι το ξεσκίζεις .. π.χ. να πάς Αθήνα - Λαρισσα σε 2,5 ώρες παρόλλες τις καθυστερήσεις απο διόδια και αργούς ..

Αυτό δίνει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση απο σταθερά 120 χλμ/ω .. οσο και λάθος να έκανε ο Νορβηγός, τα 350χλμ με οδήγηση "τάπα" (+ AC) δεν βγαίνουν ..

Ο μόνος τρόπος να πάρεις τέτοιο αποτέλεσμα είναι να σου δίνει λάθος στοιχεία το αυτοκίνητο .. όπως ανακάλυψε η ADAC οτι κάποια BEV δείχνουν έως και 17% μεγαλύτερο range απο το πραγματικό ..

Υ.Γ. .. αν είναι έτσι όπως τα λές μπορείς να κερδίσεις βαρβάτα στοιχήματα ;)

BTW ..
- μέχρι πόση ισχύ ανεβάζει το regenerate braking ?. .. καμμιά 100σταριά KW ?
- Στο safe mode με πόση ταχύτητα πάει το αμάξι ?.

Ειναι όπως είπα με τα δικά μας εσωτερικά αδιαμφισβήτητα στοιχεία στην Ελλάδα
Ειναι όπως είπα ανάλογα το χρήστη και τη χρήση.

Πάντα διαβαζα τα τεστ αλλά δεν τα δεχόμουν γιατί είναι πάλι ανάλογα τον χρήστη .Χεχε μετράει ακόμα και πως ξύπνησε .Θα σου δωσω ενα παράδειγμα . Αφού κάνει 10 γύρους ο εκάστοτε ¨"τεστερ -δημοσιογράφος"" έχει την ίδια απόδοση οργανικά στο κάθε αμάξι ? η το κάνει ανα 2 μέρες ? γιατί εδώ οι επαγγελματιές οδηγοί που τα δοκιμάζουν στην πίστα δεν έχουν και έχει αυτός ?
Δηλαδή έκανε και έγραψε αυτό το τεστ και είναι βιβλος ?
Μην τρελαθουμε κιόλας .
100 τεστ θα διαβάσεις , 100 διαφορετικά τεστ θα δεις .Εδω η ADAC βγάζει καλύτερο ελαστικό το Vredestein και ο καθενας στα τεστ λεει ότι θέλει. Δηλαδή βγαινει το περιοδικό Α και λεει δοκιμαζουμε 6 ελαστικά στις Σερρες κτλ .Αυτό ειναι αξιόπιστο τεστ ?

Πχ και μεις λεμε κατανάλωση όπως και όλες οι εταιρίες 5L/100 αλλά όπως ξέρεις αυτό είναι στα χαρτιά με μισό τεποζιτο 1 οδηγό α ταχυτητα κτλ .Μετά το παιρνεις και γράφει 7 και πανω .
Πανω απ όλα χρήστης και χρήση !

Στο save μεχρι 160 εξάλλου και κανονικά φορτισμένο δεν πάει πάνω από 200.Στο regenerative θα ρωτήσω τους τεχνικούς αλλά στο ταμπλό ανεβαίνει τρελά το ποσοστό
 
Σε αυτά επιβεβαιώνω τον Δημήτρη, πολύ καλός φίλος που καλύπτει φωτογραφικά όλα τα τεστ και τις παρουσιάσεις το ίδιο μου λέει. Φυσικά είναι ίδια και η δική μου άποψη κρίνωντας καθημερινά το πως οδηγώ
 
Εγκαταστάθηκαν οι πρώτοι Tesla Superchargers στην Αθήνα


Στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι, βρίσκονται οι πρώτοι ταχυφορτιστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Tesla.


Συνολικά έξι ταχυφορτιστές της εταιρείας έχουν εγκατασταθεί στην είσοδο Κύμης του γνωστού εμπορικού κέντρου, σε αντίστοιχα
έξι οριοθετημένες θέσεις στάθμευσης. Όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες μας, για την ώρα η λειτουργία και των 6
ταχυφορτιστών της Tesla είναι απενεργοποιημένη κάτι που αναμένεται να αλλάξει πολύ σύντομα από τη στιγμή που η πώληση
των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Tesla έχει ήδη ξεκινήσει στη χώρα μας.

Το σχέδιο εγκατάστασης δικτύου ταχυφορτιστών της Tesla στην Ελλάδα δεν είναι καινούριο αφού γι'αυτό μάθαμε πρώτη φορά πριν
3 χρόνια μέσα από σχετική ανάρτηση της εταιρείας στην επίσημη ιστοσελίδα της. Σ' αυτή εκτός από την Αθήνα αναφέρονται αυτή τη
στιγμή άλλες τρεις πόλεις στις οποίες θα επεκταθεί το δίκτυο ταχυφορτιστών και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, τη Λαμία και την
Πάτρα. Στην ίδια ιστοσελίδα βλέπουμε ακόμη ότι ένας από τους Superchargers θα βρίσκεται στην Πλατεία Ομονοίας και πρόκειται
να ενεργοποιηθεί «μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους».

Μέχρι σήμερα, η Tesla έχει εγκαταστήσει περισσότερους από 20.000 Superchargers σε περισσότερες από 2106 τοποθεσίες, με τις
589 από αυτές να βρίσκονται στην Ευρώπη. H τρίτη γενιά των φορτιστών υποστηρίζουν μέγιστη ισχύ στα 250 kW, με δυνατότητα
φόρτισης ενός Model 3 από το 5% στο 90% σε 37 λεπτά.








[via]
 
Και επειδή αποκλείεται να βγάζεις στην πραξη τα χιλιόμετρα που ανακοινώνει στα χαρτιά, το κόστος θα είναι παραπάνω από 4 ευρώ/100km.

Δεν είναι και τοσο φθηνό τελικα σε σχέση με υβριδικά/πετρέλαιο. Στα 6 ευρώ/100 δεν είναι χοντρικά τώρα τα υβριδικά ή πετρέλαιο;

https://www.newsauto.gr/news/ti-tha...e-stous-tachifortistes-tis-tesla-stin-ellada/
 
Και επειδή αποκλείεται να βγάζεις στην πραξη τα χιλιόμετρα που ανακοινώνει στα χαρτιά, το κόστος θα είναι παραπάνω από 4 ευρώ/100km.

Δεν είναι και τοσο φθηνό τελικα σε σχέση με υβριδικά/πετρέλαιο. Στα 6 ευρώ/100 δεν είναι χοντρικά τώρα τα υβριδικά ή πετρέλαιο;

https://www.newsauto.gr/news/ti-tha...e-stous-tachifortistes-tis-tesla-stin-ellada/
Τα βγάζεις κανονικά τα χιλιόμετρα. Είναι η μέση τιμή αυτή που γράφει το άρθρο. Η 50αρα μπαταρία είναι σχεδόν διπλάσια από πολλά ανταγωνιστικα ηλεκτρικά και δεν είναι η μεγαλύτερη μπαταρία που εχει η tesla . Μπορείς να κάνεις κόντρες 0-100 και να μην σου βγάλει 200 χιλιόμετρα και μπορέις να το οδηγείς προσεκτικά και να βγάλεις και 600. Σε τεστ πάντως με μια φόρτιση και σταθερή ταχύτητα 110 km το model 3 long range έβγαλε 465 χιλιόμετρα.
4 /100 με το κόστος των ταχυφορτιστων. Σε δικιά σου πρίζα είναι 30-40% οικονομικοτερο .

Τα diesel στα χαρτιά λένε και 5 λίτρα, στην πράξη χτυπάνε 8-9.
 
Να δω άνθρωπο να παίρνει Tesla και να κρατιέται να πάει με 110 km :flipout:

Είπαμε να μιλάμε στην πράξη. Και στην βενζίνη αν βάλετε ένα αυγό κάτω από το δεξί σας πόδι ξέρετε πόσο οικονομικό θα βγει; Δεν θα το πιστεύετε.

Ρωτήστε γνωστούς στο εξωτερικό που έχουν Tesla να δείτε αυτονομία. Δεν είναι θέμα κόντρας στα φανάρια. Είναι θέμα θερμοκρασίας περιβάλλοντος , τα 35άρια και τα 40αριά τα δικά μας βλάπτουν, είναι θέμα aircondition , ηλεκτρικών απαιτήσεων κλπ. Οτι ηλεκτρική συσκευή χρησιμοποιείς στα ηλεκτρικά, κοστίζει σε χιλιόμετρα. Αυτά που δεν γράφουν οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι.

Και αυτό που χτυπιούνται να αυξήσουν την αυτονομία σε 700-800+ χιλόμετρα δεν είναι τυχαίο. Είναι για να βγάζεις 500 no matter what, εγγυημένα, όπως έχει συνηθίσει να οδηγάει ο καθένας. Κι όχι όπως προσπαθεί να επιβάλλει το ηλεκτρικό.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Να δω άνθρωπο να παίρνει Tesla και να κρατιέται να πάει με 110 km :flipout:

Είπαμε να μιλάμε στην πράξη. Και στην βενζίνη αν βάλετε ένα αυγό κάτω από το δεξί σας πόδι ξέρετε πόσο οικονομικό θα βγει; Δεν θα το πιστεύετε.

Ρωτήστε γνωστούς στο εξωτερικό που έχουν Tesla να δείτε αυτονομία. Δεν είναι θέμα κόντρας στα φανάρια. Είναι θέμα θερμοκρασίας περιβάλλοντος , τα 35άρια και τα 40αριά τα δικά μας βλάπτουν, είναι θέμα aircondition , ηλεκτρικών απαιτήσεων κλπ. Οτι ηλεκτρική συσκευή χρησιμοποιείς στα ηλεκτρικά, κοστίζει σε χιλιόμετρα. Αυτά που δεν γράφουν οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι.

Και αυτό που χτυπιούνται να αυξήσουν την αυτονομία σε 700-800+ χιλόμετρα δεν είναι τυχαίο. Είναι για να βγάζεις 500 no matter what, εγγυημένα, όπως έχει συνηθίσει να οδηγάει ο καθένας. Κι όχι όπως προσπαθεί να επιβάλλει το ηλεκτρικό.

Ησουν απο την αρχη αρνητικος απεναντι στα ηλεκτρικα οχηματα και ειναι σιγουρα δικαιωμα σου, αλλα πολλες φορες υπερβαλλεις ή/και λες ανακριβειες.

Ναι, ΟΛΑ τα οχηματα εχουν μεγαλυτερη καταναλωση απο την μεση που δινει ο κατασκευαστης, ειδικα αν τα πηγαινεις "ταπα". Το οριο ταχυτητας ομως στην ελλαδα ειναι, μας αρεσει ή οχι, τα 130km/h και μαλιστα οχι σε ολο το εθνικο δικτυο. Επομενως τι νοημα εχει η εμβελεια ενος ηλεκτρικου με ταχυτητα 180km/h; Αν καποιος πηγαινει με τοσα ΚΑΚΩΣ κανει και πηγαινει, ανεξαρτητα τι οχημα οδηγει (εσωτερικης καυσης, ηλεκτρικο, υδρογονο, πυρηνικο κτλπ κτλπ).

Ναι, τα 35αρια ειναι εν δυναμει προβλημα, αλλα το ιδιο ειναι και τα -10/-20 που εχουν στην σκανδιναβια και πρεπει να λειτουργουν συνεχως την θερμανση χωρου, τιμονιου, θεσεων. Μεχρι που πρεπει να θερμαινεται η μπαταρια, ωστε να εχει μεγιστη απορροφηση ενεργειας κατα την φορτιση!

Ναι, τα ηλεκτρονικα καταναλωνουν ενεργεια, αλλα μην νομιζεις οτι οι οθονες που εχουν μεσα, τα cpu και το να "φορτισεις το κινητο σου" εχει δα και τοση μεγαλη επιδραση στην εμβελεια του αυτοκινητου.

Προφανως και υπαρχει μια συνεχης αναγκη για αυξηση της αυτονομιας, οπως και για την μειωση του χρονου φορτισης με την χρηση ταχυφορτιστων.
Επισης, τι ειναι αυτα που λες για πληρωμενους δημοσιογραφους; Υπαρχουν απειρα βιντεο στο youtube απο ανθρωπους που αγορασαν tesla και μετρανε ο,τι παραμετρο μπορεις να φανταστεις, με την αυτονομια να ειναι μια απο τις σημαντικοτερες! Περισσοτερο καχυποπτος ειμαι οταν βλεπω review του καινουριου hyundai, vw, mercedes, volvo κτλπ κτλπ, παρα των tesla. Εχουν οντως προβληματα, τα οποια εχουν να κανουν με την ποιοτητα κατασκευης, αλλα αυτο δεν εχει καμμια σχεση με την τεχνολογια των ηλεκτρικων οχηματων.

Εν κατακλειδι, ναι υπαρχουν συγκεκριμενα αρνητικα για την χρηση ηλεκτρικων οχηματων, αλλα αυτα ειναι περισσοτερο θεμα υποδομης και λιγοτερο υπαρχουσας τεχνολογιας.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα diesel στα χαρτιά λένε και 5 λίτρα, στην πράξη χτυπάνε 8-9.

Πάντως με το μισθωμένο Yaris που έχω η κατανάλωση είναι γύρω στα 5,5 λίτρα και έχω βαρύ πόδι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ησουν απο την αρχη αρνητικος απεναντι στα ηλεκτρικα οχηματα και ειναι σιγουρα δικαιωμα σου, αλλα πολλες φορες υπερβαλλεις ή/και λες ανακριβειες.

Οταν τα ηλεκτρικά θα γίνουν σαν τα κλασσικά (χρόνος φόρτισης σαν βενζίνη, μηδέν άγχος αν θα μείνω) τότε θα γίνω κι εγω θετικός. Στο υπόσχομαι. :BDGBDGB53:

Εχουμε 10 χρονάκια ακόμα. Υπομονή.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα diesel στα χαρτιά λένε και 5 λίτρα, στην πράξη χτυπάνε 8-9.

Εξαρταται απο το αμαξι. Οδηγησα για 2-3 μερες polo diesel και ειχα καταναλωση 5-6L/100km. Φιλος με diesel XC90 βλεπει οντως 9+
 
Καλά, το xc90 είναι και 2 τόνοι, ρεαλιστικά δεν θα είχε χαμηλότερες καταναλώσεις.
 
Αρχίσαμε τις μ@λ@κίες της Αυστραλίας;; που μου λέει ο φίλος μου. Εκεί για ότι γίνεται πάντα φταίνε τα αυτοκίνητα ! Τα έσοδα από κλήσεις μου λέει είανι το Νο2 μετά την βίζα. Παντού κάμερες να γράφουν (για την ασφάλεια γίνονται όλα)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πεζάκια μου εσύ!!!

Και το 208 eat8 βενζινη με 130 αλογα ( τα ιδια αλογα και πιο ελαφρυ απο το 3008) ειναι στα 7lt/100km 😁