Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και το 208 eat8 βενζινη με 130 αλογα ( τα ιδια αλογα και πιο ελαφρυ απο το 3008) ειναι στα 7lt/100km
Κάτι τέτοιο σκέφτομαι να νοικιάσω, σκέφτομαι diesel αλλά δυστυχώς δεν το βγάζει σε αυτόματο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κάτι τέτοιο σκέφτομαι να νοικιάσω, σκέφτομαι diesel αλλά δυστυχώς δεν το βγάζει σε αυτόματο.

παρε το σε ηλεκτρικο :D
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κάτι τέτοιο σκέφτομαι να νοικιάσω, σκέφτομαι diesel αλλά δυστυχώς δεν το βγάζει σε αυτόματο.

Αν θες πες μου να σε στειλω συστημενο στον Γκαλλο..
Ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο. Ειδικα το μικρο τιμονι αν το μαθεις δεν θα το αλλαζεις
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αν θες πες μου να σε στειλω συστημενο στον Γκαλλο..
Ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο. Ειδικα το μικρο τιμονι αν το μαθεις δεν θα το αλλαζεις

Θα το έχω υπ'όψιν μου.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα


το λεω μεταξυ σοβαρου και αστειου. ΜΕ την επιδοτηση, πρεπει η τιμη του να βγαινει αρκετα κοντα στο ντηζελ. Αυτοκινητο πολης ειναι ετσι και αλλιως, οποτε τα μειονεκτηματα της αυτονομιας/χρονου φορτισης δεν σε απασχολουν. Αυτονομια εχει μια χαρα για κινηση εντος στην πολη. Μενει μονο το αν εχεις ή οχι χωρο σταθμευσης+φορτισης (ακομα και με απλη πριζα).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

το λεω μεταξυ σοβαρου και αστειου. ΜΕ την επιδοτηση, πρεπει η τιμη του να βγαινει αρκετα κοντα στο ντηζελ. Αυτοκινητο πολης ειναι ετσι και αλλιως, οποτε τα μειονεκτηματα της αυτονομιας/χρονου φορτισης δεν σε απασχολουν. Αυτονομια εχει μια χαρα για κινηση εντος στην πολη. Μενει μονο το αν εχεις ή οχι χωρο σταθμευσης+φορτισης (ακομα και με απλη πριζα).

Προσωπικά εμένα δεν με συμφέρει. Όταν νοίκιασα το Yaris υπήρχε σε προσφορά το υβριδικό ακριβώς με τα ίδια χρήματα. Κάνω περί τις 20.000 χλμ τον χρόνο με τα 9/10 εξ'αυτών να είναι σε Εθνική (περίπου 90 χλμ. ημερησίως)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως με το μισθωμένο Yaris που έχω η κατανάλωση είναι γύρω στα 5,5 λίτρα και έχω βαρύ πόδι.

Εξαρταται απο το αμαξι. Οδηγησα για 2-3 μερες polo diesel και ειχα καταναλωση 5-6L/100km. Φιλος με diesel XC90 βλεπει οντως 9+

Με επαληθεύετε και οι δύο. Εργοστασιακά για το yaris δίνει το εργοστάσιο 3.5/100 και μου λες 5.5 και για το polo 3.7/100 και μου λες 5-6 ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

το λεω μεταξυ σοβαρου και αστειου. ΜΕ την επιδοτηση, πρεπει η τιμη του να βγαινει αρκετα κοντα στο ντηζελ. Αυτοκινητο πολης ειναι ετσι και αλλιως, οποτε τα μειονεκτηματα της αυτονομιας/χρονου φορτισης δεν σε απασχολουν. Αυτονομια εχει μια χαρα για κινηση εντος στην πολη. Μενει μονο το αν εχεις ή οχι χωρο σταθμευσης+φορτισης (ακομα και με απλη πριζα).

Αυτονομία μπορεί να έχει για χρήση πόλης αλλά δεν παύει ο χρόνος και ο τόπος φόρτισης να είναι MAJOR προβλήματα:
1) με το κλασσικό αμάξι μπορείς άνετα να φύγεις από το σπίτι με λαμπάκι αναμμένο γιατί ξέρεις ότι σε 500 μέτρα θα βρεις βενζινάδικο. Τολμάς να το κάνεις αυτό με το ηλεκτρικό; ΟΧΙ.
2) τι ποσοστό κόσμου στις πόλεις έχει πιλοτή (καλά δεν μιλάω για υπόγειο πάρκινγκ) για να ρίξει έστω μπαλαντέζα; Εγω θεωρώ μονοψήφιο ποσοστό. Ακόμα και σήμερα.

Αρα σε απασχολούν και σε παρα-απασχολούν τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Με επαληθεύετε και οι δύο. Εργοστασιακά για το yaris δίνει το εργοστάσιο 3.5/100 και μου λες 5.5 και για το polo 3.7/100 και μου λες 5-6 ...

Μα ειναι σιγουρο οτι οι μετρησεις που δινουν οι κατασκευαστες ειναι πιο χαμηλα απο τις πραγματικες, για αυτο δεν υ παρχει αμφιβολια. Απλα με τον τροπο μετρησης wltp, κλεινει η ψαλιδα. Εγω το 5.5 ομως το εκανα σε ανεβα-κατεβα βουνο και σταματα-ξεκινα γαλατσι-δικαστηρια-κυψελη. Μια χαρα καταναλωση ειχε το ντηζελακι. Το βενζινοκινητο μας πολο εχει 7.5-7.8 στην ιδια διαδρομη
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτονομία μπορεί να έχει για χρήση πόλης αλλά δεν παύει ο χρόνος και ο τόπος φόρτισης να είναι MAJOR προβλήματα:
1) με το κλασσικό αμάξι μπορείς άνετα να φύγεις από το σπίτι με λαμπάκι αναμμένο γιατί ξέρεις ότι σε 500 μέτρα θα βρεις βενζινάδικο. Τολμάς να το κάνεις αυτό με το ηλεκτρικό; ΟΧΙ.
2) τι ποσοστό κόσμου στις πόλεις έχει πιλοτή (καλά δεν μιλάω για υπόγειο πάρκινγκ) για να ρίξει έστω μπαλαντέζα; Εγω θεωρώ μονοψήφιο ποσοστό. Ακόμα και σήμερα.

Αρα σε απασχολούν και σε παρα-απασχολούν τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης.

ΑΝ (πολυ μεγαλο αν) ειναι λυμενο το θεμα της σταθμευσης με παροχη ρευματος, τα πραγματα (για χρηση πολης) απλοποιουνται παρα πολυ. Το τι ποσοστο εχει αυτην τη δυνατοτητα ειναι αλλο θεμα. Σχετικα με το 1. , αν εχει ρευμα στην θεση παρκινγκ σου, για ποιον λογο να φγεις το πρωι με "αναμμενο λαμπακι"; Οταν γυρνας σπιτι σου, κουμπωνεις την πριζα και φευγεις τοαλλο πρωι γεματος.

Το ανυπερβλητο προβλημα ειναι η διαφορα τιμης τους, αν και αυτο μετα την νεα νομοθεσια του καλοκαιριου, καπως αμβλυνεται, τουλαχιστον για τα leasing.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πολλά ΑΝ......
Για ελλαδιστάν μιλάμε. Δυστυχώς.
(εκτός αν παρκάρεις στο golden mall) :flipout:

δεν ξερω που ακριβως μενεις, αλλα κοιτα λιγο πιο προσεκτικα γυρω σου. Θα δεις αρκετες πολυκατοικιες και μονοκατοικιες που ανετα θα μπορουσε να φορτιζει κανεις αμαξι.
 
μα ακριβώς επειδή μένω σε άνετη περιοχή με μεγάλους δρόμους και βλέπω ότι παρόλα αυτά δεν είναι και τόσο πολλά τα σπίτια που να προσφέρουν τέτοια άνεση. Και διερωτάμαι, αν δεν υπάρχει άνεση εδώ, τι να πούμε για τις πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου;
ή θα σκάψει ο Δήμος ΟΛΗ την Αθήνα να βάλει φορτιστές στα πεζοδρόμια;; Γελά και το παρδαλό κατσίκι. Καλά καλά δεν υπάρχει VDSL σε κεντρικές περιοχές!
Είναι σίγουρο ότι ένα μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ μπορεί να πάρει ηλεκτρικό. Οχι απο οικονομικής άποψης. Από πρακτικής.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Με επαληθεύετε και οι δύο. Εργοστασιακά για το yaris δίνει το εργοστάσιο 3.5/100 και μου λες 5.5 και για το polo 3.7/100 και μου λες 5-6 ...
3.5 και 3.7;
Χαχαχα...
Βρε μήπως είναι ηλεκτρικά και μας το κρύβουν;
 
Μ'αρεσει που αγχώνεστε για τα όρια ταχύτητας. Γιατί; τώρα τηρούν τα 50; 😁

Όταν θα βάλουν κάμερα σε κάθε φανάρι που να δουλεύει όπως στην Αυστραλια, (εδώ γελαμε) και θα υπάρχει τροχαία παντού να ελέγχει (εδώ ξαναγελάμε) τότε θα έχει νόημα.
 
Βεβαίως. Πριν πολλααααααα χρόνια. Δεν υπαρχει καμία σχέση η αυστηροτητα εδώ με έξω αν εννοείς αυτό. Είμαστε αστείοι.

Στον πρώτο χρόνο είχε φάει 5 κλήσεις ο φίλος μου επειδή ξεπερναγε το όριο για 2-3 χιλιόμετρα ! Για παράνοια σας λέω. Τρελή κονόμα.