Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα


 
Last edited:
Αν και δεν ειμαι φαν των Γαλλικων αυτοκινητων γενικα το συγκεκριμενο μου αρεσει και εμενα!!!Ειδικα το εσωτερικο του...
 
Εγώ που είμαι φαν και ειδικά ορισμένων της Peugeot την πάτησα...... εχθές το βράδυ με ρώταγε πότε το φέρνουν Ελλάδα.....

Καλά που έχουμε άλλες προτεραιότητες αυτή την εποχή.... αλλά γυαλίζει και το μάτι της !!!:D
 
Αν και δεν ειμαι φαν των Γαλλικων αυτοκινητων γενικα το συγκεκριμενο μου αρεσει και εμενα!!!Ειδικα το εσωτερικο του...

Το μόνο Γαλλικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει στην ζωή μου, ήταν ένα Renault 17 TDL, μάλλιστα αυτό συνέβη στην Βαρκελώνη πρίν από 6 χρόνια( όντας αντίκα) μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις
Σαν αυτό εδώ ακριβώς
Renault%2017.jpg
 
Mercedes SLS: Tο νέο "καυτό" αυτοκίνητο ασφαλείας στη F1

6D932E6F8E47C4064FC2506FB3D713CB.jpg


Οι Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ έκαναν τα αποκαλυπτήρια στη Γενεύη.
Η SLS είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο ασφαλείας όλων των εποχών.

Mercedes_SLS_AMG_F1_2.jpg



Η νέα SLS AMG αντικαθιστά την SL 63 AMG στο ρόλο του
αυτοκινήτου ασφαλείας της F1.
Η Mercedes με τις πόρτες που ανοίγουν σα φτερά φορά τον
V8 6.3lt που αποδίδει 180PS λιγότερα απ´ τον κινητήρα που
έχει η W01 το μονοθέσιο που οδηγεί ο Σουμάχερ.

Για τους αριθμολάγνους η SLS AMG αποδίδει 571PS έχει ροπή
66kgm και επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 3.8sec. Φυσικά
παραμένει πολύ πιο αργή από τα μονοθέσια στην πίστα αλλά
τουλάχιστον μπορεί να κινηθεί σ’ ένα ρυθμό αποδεκτό.
Το βάρος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου έχει μειωθεί στα
1620Kg δηλαδή ζυγίζει έναν τόνο παραπάνω από τα μονοθέσια.
Οι αλλαγές ταχυτήτων θα γίνονται με ειδικά paddles πίσω από
το τιμόνι, υπάρχει νέο 7αρι κιβώτιο τοποθετημένο στον πίσω
άξονα ώστε η κατανομή βάρους να είναι κοντά στο ιδανικό
(47% μπροστά/53% πίσω).

Mercedes_SLS_AMG_F1_3.jpg



Η SLS φορά ελαστικά διαστάσεων 265/35/19
εμπρός και 295/30/20 πίσω.

πηγή:1ο θέμα.
 
Καλά ξεμπερδέματα, αυτό αρέσει στη γυναίκα μου !!!! Πότε βγαίνει σε αυτόματο είπαμε ??? :D

http://www.youtube.com/watch?v=hA8d4YJfCqA



:flipout::flipout: :flipout: να σου πω με τη δικια μου τα λεγανε το σαβ/κο???? το ειδε στη σαβ/κη εφημεριδα και με αρχισε τι ωραιο και φαινεται να τραβαει κιολας :flipout::flipout:

ερε πραματα.....:a0210: θα βγαινει και σε αυτοματο δηλαδη??? αν και στο τελος τα 20000 μου πεσανε λιγο βαρια
 
Η νέα SLS AMG αντικαθιστά την SL 63 AMG στο ρόλο του
αυτοκινήτου ασφαλείας της F1.
Η Mercedes με τις πόρτες που ανοίγουν σα φτερά φορά τον
V8 6.3lt που αποδίδει 180PS λιγότερα απ´ τον κινητήρα που
έχει η W01 το μονοθέσιο που οδηγεί ο Σουμάχερ.

Για τους αριθμολάγνους η SLS AMG αποδίδει 571PS έχει ροπή
66kgm και επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 3.8sec. Φυσικά
παραμένει πολύ πιο αργή από τα μονοθέσια στην πίστα αλλά
τουλάχιστον μπορεί να κινηθεί σ’ ένα ρυθμό αποδεκτό.
Το βάρος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου έχει μειωθεί στα
1620Kg δηλαδή ζυγίζει έναν τόνο παραπάνω από τα μονοθέσια.
Οι αλλαγές ταχυτήτων θα γίνονται με ειδικά paddles πίσω από
το τιμόνι, υπάρχει νέο 7αρι κιβώτιο τοποθετημένο στον πίσω
άξονα ώστε η κατανομή βάρους να είναι κοντά στο ιδανικό
(47% μπροστά/53% πίσω).

Mercedes_SLS_AMG_F1_3.jpg



Η SLS φορά ελαστικά διαστάσεων 265/35/19
εμπρός και 295/30/20 πίσω.

πηγή:1ο θέμα.



Ονειρωξη...:D :D :D
 
Aston Martin Rapide

avclub0.jpg



Aston Martin με 4 πόρτες; Γιατί όχι! Την αρχή την έκανε πριν αρκετές δεκαετίες η Maserati με την Quattroporte, γεφυρώνοντας τον κόσμο των πολυτελών 4θυρων οχημάτων με εκείνο των supercar.

Τώρα, που τα όρια στις κατηγορίες δεν είναι διακριτά, κανείς δεν ξαφνιάζεται πλέον που η Porsche με την Panamera και πιο πρόσφατα η Aston Martin με τη Rapide, ακολουθώντας το παράδειγμα της ιταλικής φίρμας μπαίνουν σε ξένα χωράφια. Η Rapide πρωτοπαρουσιάστηκε το 2006 σαν πρωτότυπο, ενώ το 2007 που άλλαξε το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Aston Martin, οι νέοι μέτοχοι έδωσαν το πράσινο φως για να μπει στην παραγωγή. Το αυτοκίνητο, που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της DB9 αναμένεται ότι θα βρει 2000 αγοραστές το χρόνο.

Κάτω από το καπό, ο αλουμινένιος 6λιτρος 48βάλβιδος V12 αποδίδει 477 ίππους, που μεταφέρονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Η πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης αντισταθμίζει εν μέρει το επιπλέον βάρος της κατασκευής που πλησιάζει τους 2 τόνους. Εντούτοις στο δρόμο, τόσο η μεγάλη αυτή μάζα, όσο και το αυξημένο μεταξόνιο δεν έχουν επιπτώσεις στα οδικά χαρακτηριστικά. Παράλληλα το απενεργοποιούμενο DSC παρέχει την επιθυμητή προστασία στις δύσκολες καταστάσεις. Οι τροχοί των 20’’ φορούν Bridgestone Potenza S001 (245/40 R20 εμπρός/ 295/35 R20πίσω) τα οποία παρέχουν πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, μεταφέρουν όμως στο πολύ ακριβές τιμόνι, κάποιες από τις διακυμάνσεις του δρόμου και ανεβάζουν το θόρυβο κύλισης.

Στο κομμάτι των επιδόσεων, τα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,3 δλ. (έναντι 4,8 της DB9), ενώ η τελική αγγίζει τα 303 χλμ./ώρα. Περισσότερα όμως για τη Rapide όταν το αυτοκίνητο έρθει στη χώρα μας, μια και η βρετανική φίρμα αντιπροσωπεύεται πλέον και στη χώρα μας από τον όμιλο Δάβαρη.

(πηγή: 4Τροχοί)




avclub1.jpg
avclub2.jpg


avclub3f.jpg
avclub4.jpg


avclub5.jpg
 
ΦΕΡΝΕΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ PANAMERA ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ Η ΑΣΤΟΝ. ΕΔΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΟ Η ΑΣΤΟΝ. ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ LAGONDA THN ΔΕΚΑΕΤΙΑ 75-85.
 

Attachments

  • aston_martin_lagonda.jpg
    aston_martin_lagonda.jpg
    98.7 KB · Views: 25
ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΥΨΗΛΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΠΕΡΛΙΝΕΣ ISO RIVOLTA FIDIA KAI DE TOMASO DEAUVILLE ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ MONTEVERDI.
 

Attachments

  • 2483973502_2929450413.jpg
    2483973502_2929450413.jpg
    132.1 KB · Views: 10
  • De_Tomaso_Deauville.JPG
    De_Tomaso_Deauville.JPG
    119 KB · Views: 9
  • monteverdi1.jpg
    monteverdi1.jpg
    44.3 KB · Views: 11
  • monteverdi-375-4-1972.jpg
    monteverdi-375-4-1972.jpg
    41.6 KB · Views: 11
Last edited:
ΟΨΟΜΕΘΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ FORD. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΣΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
 
Alfa Romeo 2uettottanta

O διάσημος σχεδιαστικός οίκος «Pininfarina» είχε σκοπό να παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον προπομπό της νέας Alfa Romeo Spider,
στο πλαίσιο του εορτασμού των 80 χρόνων του οίκου αλλά και των 100 χρόνων της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η 2uettottanta, όπως αποκαλείται το πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε τελικά στη Γενεύη, αποτελεί στην κυριολεξία ένα έργο τέχνης.
Πώς θα μπορούσε άλλωστε να αποκληθεί ένα αυτοκίνητο με μια τόσο απέριττη και χαρισματική σιλουέτα;

Το χαμηλό ρύγχος εμπρός, με τα minimal φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και το χαρακτηριστικό θυρεό της φίρμας σε διαφορετική εκδοχή, η
γραμμή που ξεκινάει από τον εμπρός τροχό και σβήνεται απαλά προς τα πίσω, οι αιχμηροί καθρέφτες, οι προεκτάσεις των rollbars, η ακμή στο πίσω
τμήμα με τα αντίστοιχης σχεδιαστικής φιλοσοφίας LED φωτιστικά σώματα, όλα αυτά τα στοιχεία δημιουργούν ένα μοναδικό και σίγουρα ξεχωριστό σχήμα.

Το εσωτερικό αποπνέει ένα νοσταλγικό χαρακτήρα με την αισθητική του να θυμίζει έντονα κατασκευές από το παρελθόν της φίρμας.
Το δέρμα και το ανθρακόνημα αποτελούν τα κυρίαρχα υλικά.

Οι διαστάσεις της Alfa Romeo 2uettottanta είναι παρόμοιες με αυτές των περισσοτέρων roadsters που κυκλοφορούν
(μήκος 4,21 μ., πλάτος 1,80 μ., ύψος 1,28 μ. και μεταξόνιο 2,50 μ.)

Το πρωτότυπο roadster της Alfa είναι εφοδιασμένο με τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα των 1,75 λίτρων
του ομίλου με άγνωστη όμως ιπποδύναμη και τεχνικά χαρακτηριστικά.


avclub1.jpg
-
avclub2x.jpg


avclub3n.jpg