Αυτοκινητιστικά νέα

Γιατι να βγαζει τοσο ομορφα αυτοκινητα,αλλα με τοσα θεματα??
 
MITSUBISHI ASX… Αλλάζει το παιχνίδι

mitsuasxmesa034298242.jpg


Η Mitsubishi παρουσιάζει μία οικογένεια crossover παράλληλα
με τα επιβατικά μοντέλα της: ακολουθώντας ένα νέο κύμα της
αγοράς όπου ένας αυξανόμενος αριθμός μοντέλων (από 2 το 2005
σε 12 - 15 που αναμένονται το 2010) μεταφράζεται σε έναν επίσης αυξανόμενο όγκο πωλήσεων
(από 104.000 μονάδες το 2005 σε έως
και τις 458.000 μονάδες που προβλέπονται το 2010), στοχεύει να
επεκτείνει τη γκάμα οχημάτων δρόμου. Έτσι, τα crossover της
Mitsubishi αντιπροσωπεύουν τολμηρότερες εναλλακτικές προτάσεις
έναντι των πιο παραδοσιακών επιβατικών αυτοκινήτων, σε αρμονία
με τη σπορ κληρονομιά της μάρκας στα 4x4, την εξειδικευμένη
αλλά και ορθολογιστική της τοποθέτηση καθώς επίσης και την
αντίληψη του κοινού για τη μάρκα

mitsuasxmesa43029842.jpg


Η Mitsubishi επεκτείνει τη φιλοσοφία κατά ένα βήμα πιο κάτω
(κατηγορία C) με το λανσάρισμα ενός μικρότερου και σπορ
μοντέλου.
Πρόκειται για το νέο ASX compact crossover.
Ένα ακόμα
«παγκόσμιο αυτοκίνητο παντός εδάφους» με
ανάλογο όνομα και εξοπλισμό, το ASX λανσαρίστηκε
για πρώτη φορά στηνΙαπωνία το Φεβρουάριο
του 2010 (με το όνομα “RVR”).
Μετά την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου
της Γενεύης θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη στο τέλος
της άνοιξης του 2010.
Το ASX αντιπροσωπεύει το εμπορικό μοντέλο που βασίζεται
στο πρωτότυπο Concept-cX το οποίο αποκαλύφθηκε στο
Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2007 και η
επιτυχία του έπεισε την ηγεσία της ιαπωνικής
αυτοκινητοβιομηχανίας να το βγάλει στην παραγωγή.

Πηγή:Zougla.gr
 
Συμφωνω, αυτο το πραγμα δε βλεπεται... οπως και το κακομοιρο το colt που ηταν μια χαρα αυτοκινητακι και το 'καναν σκ... σαν κι αυτο.
 
F3ECDAFF49EEF89093BAF5720A165839.jpg


Mercedes: Νέος V8 AMG με διπλά turbo!

•Το νέο μοτέρ είναι turbo και αντικαθιστά το ατμοσφαιρικό των 6,3 lt
•Είναι ισχυρότερο και αποδίδει 544 PS
•Στην S63 AMG χρειάζονται μόλις 4,5 sec για τα 0-100 km/h
•Στην έκδοση AMG Performance η τελική «περιορίζεται» ηλεκτρονικά στα 300 km/h.
•Αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας.

Το περίφημο downsizing «επηρέασε» ακόμη και έναν κορυφαίο κινητήρα όπως είναι ο V8 που αναβαθμίζει η AMG για λογαριασμό της Mercedes-Benz. Συγκεκριμένα, ο ατμοσφαιρικός V8 που έχουμε δει σε διάφορα μοντέλα, όπως στην C63 AMG, με χωρητικότητα 6,3 lt θα αντικατασταθεί από έναν μικρότερου κυβισμού 5,5 lt που θα εξοπλίζεται με διπλά turbo. Το νέο μοτέρ αποδίδει 544 PS και 800 Nm ροπής σε σχέση με τους 525 PS και τα 630 Nm ροπής του προηγούμενου ατμοσφαιρικού.
Ένα άλλο σημείο που αναβαθμίστηκε μαζί με τον bi-turbo κινητήρα είναι το αυτόματο κιβώτιο με τις 7 σχέσεις το οποίο εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου που φτάνει έως και 25% (συγκεκριμένα 10,5 lt/100km). Στην περίπτωση της S63 AMG οι επιδόσεις μιλούν από μόνες τους αφού χρειάζονται 4,5 sec για τα 0-100 km/h ενώ στην έκδοση με το πακέτο AMG Performance η τελική «περιορίζεται» ηλεκτρονικά στα 300 km/h. Το νέο V8 της AMG θα τον δούμε να κάνει ντεμπούτο το φθινόπωρο στην S63 AMG ενώ αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας.

Mercedes_55_V8_BiTurbo_2.jpg


ΠΗΓΉ: Πρώτο θέμα.
 
Ναι πολυ racing κατάσταση να έχεις ένα παπόρι στην κυριολεξία με πολλά άλογα. Βάρκα στο γιαλό βάρκα στο γιαλό που λέει και το τραγουδάκι. Mercedes my ass...
 
Γνωρίζει κανείς πού μπορούμε να βρούμε τις εργοστασιακές τιμές αυτοκινήτων; Επίσης τι συμβαίνει με τα extra; Προσμετρώνται στην εργοστασιακή τιμή κι αυτά; Γιατί αν είναι έτσι μπορεί να τύχει από... extra να ανέβεις κατηγορία φόρου και να σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι!
 
μάλλον προσμετρούνται, δυστυχώς (όταν μιλάμε για εργοστασιακά έξτρα, όχι εκ των υστέρων αυτά που τοποθετούνται εδώ).

όσες φορές είχα ζητήσει να μην υπολογιστούν στο τιμολόγιο τα έξτρα αξεσουάρ, έφαγα ήττα.....δεν μπορούσαν με τίποτα να μην τα εμφανίσουν.
μπορούσα να γλυτώσω μόνο αυτά που έμπαιναν εδώ.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Γνωρίζει κανείς πού μπορούμε να βρούμε τις εργοστασιακές τιμές αυτοκινήτων; Επίσης τι συμβαίνει με τα extra; Προσμετρώνται στην εργοστασιακή τιμή κι αυτά; Γιατί αν είναι έτσι μπορεί να τύχει από... extra να ανέβεις κατηγορία φόρου και να σου κοστίσει ο κούκος αηδόνι!

Αυτές ειναι ενα μυστικό των εταιριων που το εχουν δωσει μόνο στο τελωνείο και το γνωρίζουν οι κολλητοί τελωνες των εμπόρων κ άλλοι ... Οπότε μόνο ετσι θα τα βρεις .
Τα εξτρα ΝΑΙ προσμετρωνται στην εργοστασιακή τιμή γι αυτό και ετοιμαζουν οι πολυτελεις μαρκες που θα πληγούν ,αλλαγη εξοπλισμών στις κατηγορίες 1,6 1,8 2,0 κτλ

Και ΝΑΙ θα σου στοιχισει ο κούκος αηδονι και που εισαι ακόμα ......

Σας ενημερωνω δε οτι αυτή τη στιγμή με την επιβολή του νέου φόρου η Ελλάδα εχει την ιδια τιμή με την Γερμανία στα μεταχειρισμένα και συμφερει η αγορά από Ελλάδα στα υπάρχοντα ΑΛΛΑ λεφτά δεν υπάρχουν ...και θα κλείσουν με μαθηματική ακρίβεια και σημειώστε το ποστ αυτό πολλοί εμποροι που εισαγουν .Και αυτοί που θα προσπαθησουν να επιβιώσουν είναι σιγουρο οτι θα κατεβάσουν τα χλμ για να ισοφαριστεί η χασούρα .
Εξάλλου το μεγάλο κανόνι στην αγορά ερχεται ή ηδη ήρθε αν δεν τον σωσουν οι τραπεζες και η εισαγωγική .

Και που εισαι ακόμα......
 
Γι αυτό και ακούω διάφορα τραγελαφικά στις εισαγωγές αυτοκινήτων. π.χ. να φέρνει ο άλλος πανάκριβα bmw, mercedes και να βάζουν τάσια αντί για ζάντες για να μην φορολογηθούν έξτρα στο τελωνείο και να έρχονται οι ζάντες αλουμινίου σαν ανταλλακτικά.

Υ.Γ. Οι ζάντες αλουμινίου θεωρούνται είδος πολυτελείας για το τελωνείο. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.