Δημήτρη, ο supercharger είναι μόνο το 1 κομμάτι του παζλ που το βλέπουμε εμείς.
Μπορεί το δίκτυο ηλεκτροδότησης να υποστηρίξει 1 MW συνεχή παροχή ρεύματος κάπου στην Εθνική οδό (ή ακόμη και μέσα στις πόλεις) για να φορτίζονται απλά 4 αυτοκίνητα παράλληλα;;;
Ανδρέα το νούμερο της ισχύος από μόνο του δεν λέει κάτι. Μπορεί να απαιτούνται από νέες γραμμές μέσης τάσης, μετασχηματιστές κλπ μέχρι τους χώρους όπου θα μπουν οι ταχυφορτιστές. Όλα γίνονται αλλά με τι κόστος και ποιος πρέπει να πληρώσει αυτό το κόστος. Όπως και σε ένα οικοδομικό τετράγωνο ο ΔΕΔΗΕ ίσως θα πρέπει να ενδυναμώσει σημαντικά το δίκτυο διανομής για να αντέξει ταχυφορτίσεις στη μέση της ημέρας που οι υπόλοιπες καταναλώσεις της ίδιας γραμμής είναι μεγάλες.1MW δεν είναι κάτι το τρομερό, ούτε 10 ούτε 100 για το δίκτυο.
Η πρόβλεψη για τις σημερινές ανάγκες πχ είναι 6.7GW.
Για να ειναι πιο ακριβο το ρευμα απο την βενζινη θα πρεπει να παει η kwh στα 0,40 απο 0.11 και να μπει fix φορος που να αναλογει στο 70% της τιμης. Καταλαβαινεις τι επιπτωση θα εχει αυτο στην πωληση ρευματος γενικα...Πώς βάζουμε τιμή;; Καθήστε να δείτε. Θα κοστίζει πιο ακριβά από βενζίνη. Θα λέμε που είσαι βενζινούλα μου......καθήστε να δείτε τι megaαρπαχτή έχει να γίνει.
Αλλά είπαμε: πράσινη ανάπτυξη και κωλογικη συνείδηση.
Να ξερεις παντως πως για καθε 1,7€ /λιτρο βενζινης που βαζεις, το 1.2€ ειναι φοροι. Καταλαβαινεις τι θα πρεπει να γινει στο ρευμα για να γινει ακριβοτερο απο την βενζινη; ειναι αδιανοητη η αυξηση που λες.Το 0,11 δεν λέει απολύτως τίποτα διότι υπάρχει έξτρα η ρήτρα αναπροσαρμογής όπου εκεί είναι που πέφτει το τσεκουρι. Οποίος δεν θέλει ρήτρα , η τιμή πάει έχει ήδη στα 0,18 από προχθές την Παρασκευη (ΔΕΗ).
Στην Αγγλία αυτή την στιγμή που μιλάμε είναι 0,40 gbp δηλαδή μισό ευρώ η κιλοβατώρα!!
Έρχονται τρελά γλεντια.
Άσχετα από αυτό, εδώ μιλάμε για την τιμή στον ταχυφορτιστη που κάλλιστα μπορεί να είναι ότι τιμή θέλει γιατί πρέπει να βγάλει και η εταιρεία, το βενζινάδικο κλπ.
Και εννοείται η αυξηση θα έχει επίπτωση στα πάντα. Θα αγοράζουμε συσκευές και αντί για contrast θα ρωτάμε πόσο καίνε.
Μα οταν λεει ελευθεροι δεν εννοει δωρεαν. Η tesla δεν επετρεπε την φορτιση αλλων αυτοκινητων στους φορτιστες της. Αυτο δεν σημαινει οτι ηταν δωρεαν για τους κατοχους Tesla..Δεν ξέρω αν μιλάς για Αμερική αλλά για εδώ αυτά έλεγαν. Όχι πριν χρόνια. Φέτος το καλοκαίρι:
![]()
Ελεύθεροι για όλους οι φορτιστές της Tesla! - NewsAuto.gr
Στους φορτιστές της Tesla θα μπορούν να φορτίζουν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως μάρκας. Πρόκειται για μια απόφαση που αφορά άμεσα και την Ελλάδα.www.newsauto.gr
Αν είναι αυτό ανάπτυξη και το μέλλον, σας το χαρίζω με αγάπη. Τι να πρωτοσχολιασω.....Δεν χρειάζεται. Τα γράφουν όλα στα σχόλια από κάτω.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.