DimAsi
Supreme Member
To αυτοκίνητο είναι κατοχυρωμένο σαν πατέντα σε όλα του. εξ ου και οι φωτό
Μέχρι να γίνει πυλός και ξύλο έχει δρόμο ακόμα .
Μέχρι να γίνει πυλός και ξύλο έχει δρόμο ακόμα .
είναι το μοναδικό σημείο που με προβληματίζει κι εμένα....αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι όλα τα μηχανικά μέρη είναι φτιαγμένα εδώ...Για το ΧΑΟΣ πολύ marketing αλλά μέχρι να δω δημοσιογράφο να το οδηγεί κρατώ μικρό καλάθι.
Πάντως όλη αυτή η κουβέντα για τη -μη- παρουσίαση μου έφερε στο μυαλό το αυτοκίνητο του Κορρέ. Ξέρει κανείς τι έχει γίνει με αυτό; Τουλάχιστον είχε παρουσιαστεί και άνθρωποι το είχαν οδηγήσει κανονικά.
Βέβαια θα έχει τρελά θέματα τώρα με την κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης με δεδομένο αν θυμάμαι καλά ότι δεν θα μπορούσες να αλλάξεις ούτε βίδα σε αυτό γιατί όλα ήταν ζυγισμένα στην ακρίβεια για να δουλέψει η πρωτοποριακή μηχανική του ανάρτηση...Πάντως πρέπει να κοντεύει 10ετία από την παρουσίασή του...
Εκτός φυσικά από τη μηχανή...είναι το μοναδικό σημείο που με προβληματίζει κι εμένα....αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι όλα τα μηχανικά μέρη είναι φτιαγμένα εδώ...
Γιώργο όπως όλοι γνωρίζουμε αυτό το αυτοκίνητο θα πάει Εμιράτα ...ΑπλάΓια το ΧΑΟΣ πολύ marketing αλλά μέχρι να δω δημοσιογράφο να το οδηγεί κρατώ μικρό καλάθι.
Πάντως όλη αυτή η κουβέντα για τη -μη- παρουσίαση μου έφερε στο μυαλό το αυτοκίνητο του Κορρέ. Ξέρει κανείς τι έχει γίνει με αυτό; Τουλάχιστον είχε παρουσιαστεί και άνθρωποι το είχαν οδηγήσει κανονικά.
Βέβαια θα έχει τρελά θέματα τώρα με την κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης με δεδομένο αν θυμάμαι καλά ότι δεν θα μπορούσες να αλλάξεις ούτε βίδα σε αυτό γιατί όλα ήταν ζυγισμένα στην ακρίβεια για να δουλέψει η πρωτοποριακή μηχανική του ανάρτηση...Πάντως πρέπει να κοντεύει 10ετία από την παρουσίασή του...
Τάσο δεν είναι όλα ίσιωμα. Το χάλασε δεν πάει άλλο δεν υπάρχει έτσι απλά.Εμείς σας δεύτεροι μετά την Tesla στα πρώτα είχαμε προβλήματα μόνο με την αυτονομία και αυτό πάντα ήταν θέμα software , στα υπόλοιπα δεν υπάρχει ούτε δείγμα στο στυλ χάλασε πάρε άλλο.Αυτά τα κάνει η tesla έξω.Αναμφίβολα το κόστος των service είναι πολύ λιγότερο απ' ότι γνωρίζουμε.
Το πρόβλημα συντήρησης σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα , όπως και στα περισσότερα σύγχρονα, δεν θα είναι το service.
Θα είναι ότι πλέον δεν θα υπάρχει η λέξη: επισκευή.
Χάλασε ; Άλλο, θα σου λένε.
Και φυσικά αν κάνεις μαγκιές και τολμήσεις να το πας αλλού για να το φτιάξουν, παπαλα η εγγύηση. Διότι όλα πλέον είναι big brother και καταγράφουν και τι κάλτσες φοράει ο συνεργειατζής που το πήγες![]()
Εδώ θα διαφωνίσω...το κόστος έρευνας και ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πληρώνουμε όχι το καθεαυτό κόστος και αυτό χρόνο με το χρόνο λογικά θα πέφτει.Το πρόβλημα στην κατάσταση αυτή είναι ότι οδηγούμαστε συνεχώς σε αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων καθώς φορτώνονται συνεχώς με ηλεκτρονικά.
δεν αναφερομαι στα ηλεκτρικα αυτοκινητα, αλλα στα ηλεκτρονικα συστηματα των αυτοκινητων εσωτερικης καυσης. Καλα και χρυσα και τα λατρευω τα μπλιμπλικια, αλλα αντικειμενικα ανεβαζουν το κοστος ενος π.χ. μικρου αυτοκινητου. Αναφερομαι σε μικρο, διοτι εκει επειδη η τιμη ειναι σχετικα χαμηλη, φαινεται περισσοτερο η αυξηση που εχει γινει τα τελευταια χρονιαΕδώ θα διαφωνίσω...το κόστος έρευνας και ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πληρώνουμε όχι το καθεαυτό κόστος και αυτό χρόνο με το χρόνο λογικά θα πέφτει.
Ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ δεν θα κοστίσει ποτέ όσο κόστιζε ένα πραγματικό μπλοκέ περιορισμένης ολίσθησης, ένα ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό που ελέγχεται από ηλεκτρονικά ή ένα ηλεκτρικό κλιματιστικό σε σχέση με ένα που παίρνει κινητική ενέργεια από το στρόφαλο με τα αντίστοιχα μηχανικά μέρη...
Αυτό που είναι ακόμη ακριβό και νιώθεις ότι μπήκες σε fiesta όταν μπαίνεις σε ένα tesla 3 ενώ με τα ίδια χρήματα παίρνεις μια BMW Grand Coupe 420i είναι οι μπαταρίες. Υπάρχει τρελό περιθώριο για μείωση, αλλά λόγο αυξημένης ζήτησης από ένα σκασμό διαφορετικούς βιομηχανικούς κλάδους δεν προβλέπω ραγδαίες άμεσες μειώσεις...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.