Αυτοκινητιστικά νέα

Επι τη ευκαιρία του άρθρου του σιμου για το leasing, αν κάποιος δεν περνάει το μίσθωμα στα έξοδα εταιρείας, έχει νόημα αυτός ο τρόπος απόκτησης αυτοκινήτου; Λίγο που το είχα ψάξει, είχα δει ότι μετά την τετραετία, ο χρήστης έχει πληρώσει περίπου το 70% της αξίας του αυτοκινήτου ΚΑΙ δεν έχει αυτοκίνητο.
Εξαρτάται.
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος θέλει να αγοράσει το Audi A3 sportback.
To αυτοκίνητο κοστίζει περίπου 22.500 ευρώ.
Σενάρια απόκτησής του:
1.O αγοραστής έχει τα χρήματα και το πληρώνει μετρητοίς.
Σε 4 χρόνια,αν το πουλήσει,θα εισπράξει περίπου 16.000€ και θα έχει πληρώσει
4 φορές τέλη κυκλοφορίας,4 φορές ασφάλεια,1 φορά αλλαγή ελαστικών και 2 service.
Περίπου 3.500-4.000 ευρώ.
Άρα,είχε 22.500 ευρώ και μετά από 4 χρόνια θα έχει 16.000-4000=12.000€.


2.Να έχει τα χρήματα αλλά αντί να το πληρώσει μετρητοίς,να λάβει από τράπεζα καταναλωτικό
δάνειο διάρκειας 48 μηνών (για να διευκολύνουμε την σύγκριση)με cash collateral
(εγγύηση τα μετρητά του) το ποσό των 22.500 ευρώ.
Το επιτόκιο σε αυτή την περίπτωση δανείου είναι περίπου 3,2% + 0,60% εισφορά του Ν.128=3,80%
Σε 4 χρόνια θα πληρώσει στην τράπεζα για το δάνειο 24.500 ευρώ + τα 4.000 ευρώ που γράψαμε πιο πριν,συνολικά 28.500 ευρώ.
Όμως,αποδεσμεύονται τα 22.500 ευρώ που είχε βάλει ενέχυρο και τα έχει πάλι στην κατοχή του.


2.Να μην έχει τίποτα.
Σε αυτή την περίπτωση,θα πληρώσει με leasing δίνοντας προκαταβολή 3 δόσεις οι οποίες αφαιρούνται από το σύνολο των δόσεων,
372€ Χ 48 μήνες=17.900 ευρώ μείον τα 4.000 ευρώ που ΔΕΝ πλήρωσε γιατί τα πληρώνει η εταιρεία Leasing,δηλαδή το "ΔΕΝ έχει αυτοκίνητο"
του κόστισε 14.700€.
Διαλέξτε.
 
Σε ευχαριστω για αυτην σου την αναλυση. Εγω ειμαι περισσοτερο στην πρωτη κατηγορια που ανεφερες, αλλα το "αλλαγη αυτοκινητου στα 4 χρονια" μου καθεται λιγο ασχημα. Δηλαδη μου φαινεται πολυ συντομο χρονικο διαστημα. Απο την αλλη, εννοειται οτι αν το κρατησεις π.χ. 6-8 χρονια (εξαρταται και απο τα χλμ που θα εχει διανυσει το αμαξι) τα χρηματα που θα παρεις πισω ειναι λιγοτερα.
Το αλλο που δεν μου καθεται καλα στο leasing ειναι οτι, συνηθως (ισως να κανω λαθος εδω), πρεπει να διαλεξεις απο ετοιμα πακετα αυτοκινητων, δηλαδη δεν υπαρχει η δυνατοτητα customising αναλογα με τις προσωπικες αναγκες.
Τεσπα, νομιζω οτι αν μπορουσα να το περασω ως εξοδο, τοτε θα το εκανα 1000%, διοτι εκει το οφελος ειναι αμεσα μετρησιμο.
 
Επισης, θυμηθηκα κατι ακομα. Εχω την εντυπωση οτι πληρωνει ετησιο φορο ο χρηστης αυτοκινητου leasing, αναλογα με την εργοστασιακη αξια του αυτοκινητο. Εκτος αν αυτο ειναι μονο για εταιρικους χρηστες leasing και οχι ιδιωτες.
 
Επισης, θυμηθηκα κατι ακομα. Εχω την εντυπωση οτι πληρωνει ετησιο φορο ο χρηστης αυτοκινητου leasing, αναλογα με την εργοστασιακη αξια του αυτοκινητο. Εκτος αν αυτο ειναι μονο για εταιρικους χρηστες leasing και οχι ιδιωτες.
Ισχύει και φορολογείται σαν παροχή (εισόδημα) της επιχείρησης προς τον εργαζόμενο.Δεν ισχύει όμως όταν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο.
Επίσης,ναι μεν υπάρχουν τα έτοιμα πακέτα αυτοκινήτων,μπορείς όμως σαν ιδιώτης να προσκομίσεις μία προσφορά για το αυτοκίνητο που θες από την εμπορία αυτοκινήτων και να σου την χρηματοδοτήσουν με την μορφή leasing.
 
  • Like
Reactions: avpap
Το χειρότερο κομμάτι του leasing (εδώ τουλάχιστον, φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και στην Ελλάδα), είναι το ότι πρέπει να επιστρέψεις το αυτοκίνητο "τέντα". Δηλαδή αν μετά από 3-4 χρόνια χρήσης έχεις πχ γρατζουνιές ή άλλα ψιλοπράγματα στον προφυλακτήρα που εσύ θεωρείς αμελητέα και θα τα άφηνες, θα πρέπει να πας σε φαναρτζή.
 
Το χειρότερο κομμάτι του leasing (εδώ τουλάχιστον, φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει και στην Ελλάδα), είναι το ότι πρέπει να επιστρέψεις το αυτοκίνητο "τέντα". Δηλαδή αν μετά από 3-4 χρόνια χρήσης έχεις πχ γρατζουνιές ή άλλα ψιλοπράγματα στον προφυλακτήρα που εσύ θεωρείς αμελητέα και θα τα άφηνες, θα πρέπει να πας σε φαναρτζή.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ότι ο πελάτης της εταιρείας leasing ηταν η τράπεζα που εργαζόμουν,κάθε φορά που επέστρεφα το παλιό αυτοκίνητο για να παραλάβω το καινούριο,ερχόταν ένας υπάλληλος,κατέγραφε τις "ζημιές" και μου έδινε να υπογράψω το σχετικό έντυπο.Μου έλεγε ότι είναι η αποδοχή/δήλωσή μου προς την ασφαλιστική εταιρεία,προκειμένου εκείνη να καλύψει την επιδιόρθωσή τους.
 
Εξαρτάται.
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος θέλει να αγοράσει το Audi A3 sportback.
To αυτοκίνητο κοστίζει περίπου 22.500 ευρώ.
Σενάρια απόκτησής του:
1.O αγοραστής έχει τα χρήματα και το πληρώνει μετρητοίς.
Σε 4 χρόνια,αν το πουλήσει,θα εισπράξει περίπου 16.000€ και θα έχει πληρώσει
4 φορές τέλη κυκλοφορίας,4 φορές ασφάλεια,1 φορά αλλαγή ελαστικών και 2 service.
Περίπου 3.500-4.000 ευρώ.
Άρα,είχε 22.500 ευρώ και μετά από 4 χρόνια θα έχει 16.000-4000=12.000€.


2.Να έχει τα χρήματα αλλά αντί να το πληρώσει μετρητοίς,να λάβει από τράπεζα καταναλωτικό
δάνειο διάρκειας 48 μηνών (για να διευκολύνουμε την σύγκριση)με cash collateral
(εγγύηση τα μετρητά του) το ποσό των 22.500 ευρώ.
Το επιτόκιο σε αυτή την περίπτωση δανείου είναι περίπου 3,2% + 0,60% εισφορά του Ν.128=3,80%
Σε 4 χρόνια θα πληρώσει στην τράπεζα για το δάνειο 24.500 ευρώ + τα 4.000 ευρώ που γράψαμε πιο πριν,συνολικά 28.500 ευρώ.
Όμως,αποδεσμεύονται τα 22.500 ευρώ που είχε βάλει ενέχυρο και τα έχει πάλι στην κατοχή του.


2.Να μην έχει τίποτα.
Σε αυτή την περίπτωση,θα πληρώσει με leasing δίνοντας προκαταβολή 3 δόσεις οι οποίες αφαιρούνται από το σύνολο των δόσεων,
372€ Χ 48 μήνες=17.900 ευρώ μείον τα 4.000 ευρώ που ΔΕΝ πλήρωσε γιατί τα πληρώνει η εταιρεία Leasing,δηλαδή το "ΔΕΝ έχει αυτοκίνητο"
του κόστισε 14.700€.
Διαλέξτε.

Προσωπικά θεωρώ τα 4000 συντήρηση και 16000 μεταπώληση μετά από 4 χρόνια ΙΔΑΝΙΚΟ σενάριο.
Δεν υπολογίζεις τον αστάθμιτο παράγοντα αλλά υπαρκτό: ζημιές . Στις 1 και 2 περιπτώσεις τα 4000 συντήρηση μπορούν ΑΝΕΤΑ να αυξηθούν με ζημιές . Μπορεί να είναι Α3 αλλά είναι Audi, δεν την βγάζεις και φθηνά σε ζημιές τρκαρίσματα (φαντάζομαι στα 4000 δεν μιλάς για μικτή ασφάλεια) .
Στο Leasing σε τρακάρισμα σκασίλα σου, σωστά;
 
Προσωπικά θεωρώ τα 4000 συντήρηση και 16000 μεταπώληση μετά από 4 χρόνια ΙΔΑΝΙΚΟ σενάριο.
Δεν υπολογίζεις τον αστάθμιτο παράγοντα αλλά υπαρκτό: ζημιές . Στις 1 και 2 περιπτώσεις τα 4000 συντήρηση μπορούν ΑΝΕΤΑ να αυξηθούν με ζημιές . Μπορεί να είναι Α3 αλλά είναι Audi, δεν την βγάζεις και φθηνά σε ζημιές τρκαρίσματα (φαντάζομαι στα 4000 δεν μιλάς για μικτή ασφάλεια) .
Στο Leasing σε τρακάρισμα σκασίλα σου, σωστά;
Στο δικό μου μίσθωμα σε ζημιά ευθύνης μου θα χρειαστεί να πληρώσω 372 ευρώ (μικτή ασφάλεια ), τα υπόλοιπα είναι της ασφάλειας.
 
Ελα!!! ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ μετά το ατύχημα πληρώνεις τα 372;;

Δεν υπάρχει αυτό σαν ιδιώτης. Αν δεν είχες μικτή, ας πρόσεχες.
Τότε είσαι χετζαρισμένος. Τίποτα σε σύγκριση αν πλήρωνες από την τσέπη σου την ζημιά. Οι ζημιές στα σημερινά αυτοκίνητα είναι χιλιάρικο ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. Κι αν είναι και premium μάρκα άντε γειά......
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Γιώργος.Χ
Ελα!!! ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ μετά το ατύχημα πληρώνεις τα 372;;

Δεν υπάρχει αυτό σαν ιδιώτης. Αν δεν είχες μικτή, ας πρόσεχες.
Τότε είσαι χετζαρισμένος. Τίποτα σε σύγκριση αν πλήρωνες από την τσέπη σου την ζημιά. Οι ζημιές στα σημερινά αυτοκίνητα είναι χιλιάρικο ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. Κι αν είναι και premium μάρκα άντε γειά......
Το γνωρίζω ότι είναι ψιχι'α τα 372 ευρώ απλά το αναφέρω για να είμαστε πλήρως ακριβείς για όποιον ενδιαφέρεται.
 
Ισχύει και φορολογείται σαν παροχή (εισόδημα) της επιχείρησης προς τον εργαζόμενο.Δεν ισχύει όμως όταν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο.
Επίσης,ναι μεν υπάρχουν τα έτοιμα πακέτα αυτοκινήτων,μπορείς όμως σαν ιδιώτης να προσκομίσεις μία προσφορά για το αυτοκίνητο που θες από την εμπορία αυτοκινήτων και να σου την χρηματοδοτήσουν με την μορφή leasing.
το έχουν λύσει και αυτό, βάζοντας όρια στην εργοστασιακή αξία με αποτέλεσμα να μην φορολογείται ο εργαζόμενος, από το 2019 έχει αυξηθεί στις 17.000 ευρώ από 12.000 ευρώ που παλαιά ήταν το όριο αξίας (λιανική τιμή προ φόρων) έτσι ώστε ένα αυτοκίνητο που παραχωρείται σε εργαζόμενο από την επιχείρηση για επαγγελματικούς σκοπούς (εταιρικά αυτοκίνητα) να μη φορολογείται ως παροχή σε είδος.

Οι νέοι συντελεστές ανά κλιμάκιο, ενώ από τη φορολόγηση εξαιρούνται οι παροχές σε οχήματα που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της εργασίας τους με Λιανική Τιμή Πώλησης προ Φόρων έως 17.000 ευρώ.
Για λόγους ίσης μεταχείρισης, η διάταξη έχει εφαρμογή για όλα τα πρόσωπα χωρίς εξαιρέσεις, δηλαδή περιλαμβάνει εργαζόμενους, εταίρους και μετόχους.

Παράλληλα για οχήματα που δεν παραχωρούνται αποκλειστικά για επαγγελματικούς σκοπούς ισχύουν τα ακόλουθα:

Η αξία της παραχώρησης ενός οχήματος σε εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο από ένα
φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός
του φορολογικού έτους, υπολογίζεται με βάση την ακόλουθη κλίμακα ως ποσοστό της
Λιανικής Τιμής Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) του οχήματος ως εξής:
α) για ΛΤΠΦ από 0 έως 14.000 ευρώ ως ποσοστό τέσσερα τοις εκατό (4%) της ΛΤΠΦ ως
επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
β) για ΛΤΠΦ από 14.001 έως 17.000 ευρώ ως ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) της ΛΤΠΦ
ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
γ) για ΛΤΠΦ από 17.001 έως 20.000 ευρώ ως ποσοστό τριάντα τρία τοις εκατό (33%) της
ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
δ) για ΛΤΠΦ από 20.001 έως 25.000 ευρώ ως ποσοστό τριάντα πέντε τοις εκατό (35%) της
ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
ε) για ΛΤΠΦ από 25.001έως 30.000 ευρώ ως ποσοστό τριάντα επτά τοις εκατό (37%) της
ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
στ) για ΛΤΠΦ πλέον των 30.001 ευρώ, ως ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) της ΛΤΠΦ ως
επιπλέον ετήσιο εισόδημα, ανεξάρτητα αν το όχημα ανήκει στην επιχείρηση ή είναι
μισθωμένο με οποιονδήποτε τρόπο στα ανωτέρω πρόσωπα.
Το ανωτέρω ποσοστό καθενός οχήματος δεν επιμερίζεται σε περισσότερα του ενός
πρόσωπα.
Η αξία της παραχώρησης του οχήματος μειώνεται βάσει παλαιότητας ως εξής:
ί) 0-2 έτη καμία μείωση
ii) 3-5 έτη μείωση δέκα τοις εκατό (10%)
iii) 6-9 έτη μείωση είκοσι πέντε τοις εκατό (25%)
ίν) Από 10 έτη και μετά μείωση πενήντα τοις εκατό (50%).
Μπορεί να είναι λίγο παλιό αλλά ισχύει μέχρι σήμερα.
 

Το ακριβότερο leasing αυτοκινήτου στον κόσμο Pagani Huayra Roadster​

pagani-huayra_roadster_0.jpg


Απευθύνεται βέβαια σε εκατομμυριούχους – που πέρα από το ότι έχουν τα λεφτά, ξέρουν και να τα διαχειρίζονται. Για παράδειγμα, αν η χρονομίσθωση γίνει από εταιρεία, τότε ένα ποσοστό των χρημάτων λογίζεται (σε κάποιες χώρες) ως έξοδο για την εφορία. Επιπλέον, οι φόροι αγοράς μπορεί να πληρώνονται σε μηνιαία βάση, αντί μια κι έξω.
Pagani-Huayra_Roadster_1.jpg


Συνήθως η χρονομίσθωση κάνει ένα αυτοκίνητο πιο προσιτό για έναν εργαζόμενο, αφού δεν χρειάζεται να αποταμιεύσει –ή εκταμιεύσει– ένα μεγάλο ποσό για την αγορά του.

Εδώ βέβαια η λέξη «προσιτό» δεν είναι και η πιο ενδεδειγμένη, καθώς το μηνιαίο μίσθωμα είναι 21.220 ευρώ για 60 μήνες, αφού έχεις δώσει μια προκαταβολή 586.000 ευρώ…

 
Για τρελό big brother λέμε....


Καλα να πάθει ο βλάκας.
 
Αλλη μια πρωτιά !!!!
(ουσιαστικά είμαστε ΜΑΚΡΑΝ ΠΡΩΤΗ αφού ούτε για αστείο δεν συγκρίνεται η αγοραστική δύναμη με νορβηγίες και φιλανδίες κλπ)


😤😡
 
Ερωτησούλα!
Αυτοκίνητο με μηδενικό η μικρό εταιρικό φόρο στην κατηγορία των SUV με προτίμηση στα Volvo, Peugeot, DS (ίσως) η κάτι παρόμοιο ξέρετε; Έχεις κάποιος επιλέξει να του δοθεί από την εταιρεία του κάτι παρόμοιο;
Α! Με leasing γύρω στο 500ρικο…συζητήσιμο
Δύσκολο;
Είχα το Χ1 και πλήρωνα 3Κ το χρόνο εφορία. Λέω να μην το ξανακάνω
 
Αλλη μια πρωτιά !!!!
(ουσιαστικά είμαστε ΜΑΚΡΑΝ ΠΡΩΤΗ αφού ούτε για αστείο δεν συγκρίνεται η αγοραστική δύναμη με νορβηγίες και φιλανδίες κλπ)


Το 2012 παντως έχω καταγράψει στο ίδιο βενζιναδικο 1.819. Προχτές έβαλα στον ίδιο με 1.625 . Έχουμε δρόμο ακόμη...
 
Ερωτησούλα!
Αυτοκίνητο με μηδενικό η μικρό εταιρικό φόρο στην κατηγορία των SUV με προτίμηση στα Volvo, Peugeot, DS (ίσως) η κάτι παρόμοιο ξέρετε; Έχεις κάποιος επιλέξει να του δοθεί από την εταιρεία του κάτι παρόμοιο;
Α! Με leasing γύρω στο 500ρικο…συζητήσιμο
Δύσκολο;
Είχα το Χ1 και πλήρωνα 3Κ το χρόνο εφορία. Λέω να μην το ξανακάνω