Αυτοκινητιστικά νέα

To αυτοκίνητο είναι κατοχυρωμένο σαν πατέντα σε όλα του. εξ ου και οι φωτό
Μέχρι να γίνει πυλός και ξύλο έχει δρόμο ακόμα .
 
Για το ΧΑΟΣ πολύ marketing αλλά μέχρι να δω δημοσιογράφο να το οδηγεί κρατώ μικρό καλάθι.
Πάντως όλη αυτή η κουβέντα για τη -μη- παρουσίαση μου έφερε στο μυαλό το αυτοκίνητο του Κορρέ. Ξέρει κανείς τι έχει γίνει με αυτό; Τουλάχιστον είχε παρουσιαστεί και άνθρωποι το είχαν οδηγήσει κανονικά.
Βέβαια θα έχει τρελά θέματα τώρα με την κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης με δεδομένο αν θυμάμαι καλά ότι δεν θα μπορούσες να αλλάξεις ούτε βίδα σε αυτό γιατί όλα ήταν ζυγισμένα στην ακρίβεια για να δουλέψει η πρωτοποριακή μηχανική του ανάρτηση...Πάντως πρέπει να κοντεύει 10ετία από την παρουσίασή του...
 
Για το ΧΑΟΣ πολύ marketing αλλά μέχρι να δω δημοσιογράφο να το οδηγεί κρατώ μικρό καλάθι.
Πάντως όλη αυτή η κουβέντα για τη -μη- παρουσίαση μου έφερε στο μυαλό το αυτοκίνητο του Κορρέ. Ξέρει κανείς τι έχει γίνει με αυτό; Τουλάχιστον είχε παρουσιαστεί και άνθρωποι το είχαν οδηγήσει κανονικά.
Βέβαια θα έχει τρελά θέματα τώρα με την κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης με δεδομένο αν θυμάμαι καλά ότι δεν θα μπορούσες να αλλάξεις ούτε βίδα σε αυτό γιατί όλα ήταν ζυγισμένα στην ακρίβεια για να δουλέψει η πρωτοποριακή μηχανική του ανάρτηση...Πάντως πρέπει να κοντεύει 10ετία από την παρουσίασή του...
είναι το μοναδικό σημείο που με προβληματίζει κι εμένα....αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι όλα τα μηχανικά μέρη είναι φτιαγμένα εδώ...
 
είναι το μοναδικό σημείο που με προβληματίζει κι εμένα....αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι όλα τα μηχανικά μέρη είναι φτιαγμένα εδώ...
Εκτός φυσικά από τη μηχανή...
Νομίζω ότι έψαχνε συνεργασίες για να περάσει σε παραγωγή πάντως...
 

Kαι γω απορω πως και εμεινο στασιμο αυτο το ...θαυμα (y)
Το ειχε οδηγησει και ο Τ. Μακινεν και ειχα παθει πλακα !!!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Για το ΧΑΟΣ πολύ marketing αλλά μέχρι να δω δημοσιογράφο να το οδηγεί κρατώ μικρό καλάθι.
Πάντως όλη αυτή η κουβέντα για τη -μη- παρουσίαση μου έφερε στο μυαλό το αυτοκίνητο του Κορρέ. Ξέρει κανείς τι έχει γίνει με αυτό; Τουλάχιστον είχε παρουσιαστεί και άνθρωποι το είχαν οδηγήσει κανονικά.
Βέβαια θα έχει τρελά θέματα τώρα με την κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης με δεδομένο αν θυμάμαι καλά ότι δεν θα μπορούσες να αλλάξεις ούτε βίδα σε αυτό γιατί όλα ήταν ζυγισμένα στην ακρίβεια για να δουλέψει η πρωτοποριακή μηχανική του ανάρτηση...Πάντως πρέπει να κοντεύει 10ετία από την παρουσίασή του...
Γιώργο όπως όλοι γνωρίζουμε αυτό το αυτοκίνητο θα πάει Εμιράτα ...Απλά
 
  • Like
Reactions: Σωφρον
Μακάρι να πάει και καταλαβαίνω πως δουλεύει το marketing σήμερα.
Απλά ίσως το παραέκαναν. Ας έδειχναν αυτό που είχαν προγραμματίσει για τη Γενεύη με μαύρα τζάμια χωρίς εσωτερικό. Να μπορεί κάποιος να αγγίξει κάτι.
Οι ρομαντικοί είναι σαν τον Κορρέ που έφτιαξαν ένα τεχνολογικό θαύμα με την ανάρτηση, έφτιαξαν πρωτότυπο με δικά τους χρήματα και... δεν μπορούν να το κάνουν προϊόν.
Το χάος είναι πιο πιθανό να πουληθεί πάντως...
 
Welcome to reality.
Αφιερωμένο σε όσους πίστευαν ότι θα ήταν τσάμπα η φόρτιση. Κι ακόμα δεν αρχίσαμε....

Προσωπικά έχω κάνει μια πρόβλεψη: θα στοιχίζει σαν βενζίνη η φόρτιση.

 
Αναμφίβολα το κόστος των service είναι πολύ λιγότερο απ' ότι γνωρίζουμε.

Το πρόβλημα συντήρησης σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα , όπως και στα περισσότερα σύγχρονα, δεν θα είναι το service.
Θα είναι ότι πλέον δεν θα υπάρχει η λέξη: επισκευή.
Χάλασε ; Άλλο, θα σου λένε.

Και φυσικά αν κάνεις μαγκιές και τολμήσεις να το πας αλλού για να το φτιάξουν, παπαλα η εγγύηση. Διότι όλα πλέον είναι big brother και καταγράφουν και τι κάλτσες φοράει ο συνεργειατζής που το πήγες 😁
 
Αναμφίβολα το κόστος των service είναι πολύ λιγότερο απ' ότι γνωρίζουμε.

Το πρόβλημα συντήρησης σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα , όπως και στα περισσότερα σύγχρονα, δεν θα είναι το service.
Θα είναι ότι πλέον δεν θα υπάρχει η λέξη: επισκευή.
Χάλασε ; Άλλο, θα σου λένε.

Και φυσικά αν κάνεις μαγκιές και τολμήσεις να το πας αλλού για να το φτιάξουν, παπαλα η εγγύηση. Διότι όλα πλέον είναι big brother και καταγράφουν και τι κάλτσες φοράει ο συνεργειατζής που το πήγες 😁
Τάσο δεν είναι όλα ίσιωμα. Το χάλασε δεν πάει άλλο δεν υπάρχει έτσι απλά.Εμείς σας δεύτεροι μετά την Tesla στα πρώτα είχαμε προβλήματα μόνο με την αυτονομία και αυτό πάντα ήταν θέμα software , στα υπόλοιπα δεν υπάρχει ούτε δείγμα στο στυλ χάλασε πάρε άλλο.Αυτά τα κάνει η tesla έξω.
Και να σου πω και το εξής. Και έτσι να ήτανε με βολεύει να το πάρω ανταλλαγή να βάλω άλλο ηλεκτροκινητήρα και να το πουλήσω παρά να έχω θερμικό κινητήρα και να την έχω φάει και να συνεχίζονται τα προβλήματα .
Μόνο το software κάνει τη δουλειά και σε πληροφορώ παίρνει update σε χρόνο dt.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σε συνεργείο αμάξι ηλεκτρικό με σοβαρό πρόβλημα ακινησίας.
Συμφωνώ ότι πρέπει να έρχεται στα συνεργεία τα επίσημα για να υπάρχει η εγγύηση και έτσι πρέπει (θα πρέπει να ζήσουμε και μεις και οι επενδύσεις που έχουν γίνει) αλλιώς το πας στον Πακιστανό (δεκάδες μαγαζιά) και στο φτιάχνει όπως στα κινητά (το ίδιο και με χιλιάδες συνεργεία)
 
Πάντως έχει να πέσει πολύ κλάμα σε 2-3 χρόνια με τις οθόνες που "στολίζονται" πλέον όλα τα καινούρια αυτοκίνητα και μέσα από αυτές ρυθμίζεις ένα κάρο λειτουργίες.
 
  • Like
Reactions: ln()
Για μένα ακόμη το μεγαλύτερο θέμα είναι το κόστος αντικατάστασης των συσσωρευτών που το κόστος δεν έχει πέσει τόσο ώστε να είναι στα επίπεδα ενός μεγάλου σέρβις συμβατικού (πχ αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου).
Λόγω αυτού και μέχρι οι συσσωρευτές να γίνουν αρκούντως φθηνοί η καλύτερη λύση είναι μάλλον το leasing που μπορεί να κατανέμει καλύτερα στο χρόνο το κόστος αυτό.
Και τα σημερινά συμβατικά αυτοκίνητα έχουν ένα σκασμό οθόνες πάντως. Στο δικό μου (Peugeot 3008) έχω βρεθεί να μην ανάβει η κεντρική οθόνη και να μην μπορώ να κλείσω τον κλιματισμό που είχε μείνει στο φουλ από το μεσημέρι ενώ ήταν μετά βράδυ με δροσιά και η διαδρομή έγινε σαν να ήμουν σε ψυγείο. Με απανωτά software updates δεν μου έχει ξανασυμβεί, αλλά και η Peugeot έχει κάνει το απλό και κάνει reset το σύστημα κάθε φορά που μένει σβηστό το όχημα για πάνω από 15-20 λεπτά και στρώνει από μόνο του το οποίο πρόβλημα.

Όσο για το κόστος φόρτισης είναι και αυτό θέμα ανταγωνισμού. Στο σπίτι ξέρεις με πόσο θα φορτίζεις, για αυτό για τα πόλης δεν υφίσταται θέμα. Για τα ταξίδια η υπηρεσία της ταχυφόρτισης θα κοστίζει σίγουρα παραπάνω στην αρχή, αλλά λόγω της απουσίας φόρων (προς το παρόν τουλάχιστον) και χαμηλού αρχικού κόστους ελπίζω ότι ο ανταγωνισμός θα χαμηλώσει τις τιμές.
 
 
Το πρόβλημα στην κατάσταση αυτή είναι ότι οδηγούμαστε συνεχώς σε αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων καθώς φορτώνονται συνεχώς με ηλεκτρονικά.
 
Το πρόβλημα στην κατάσταση αυτή είναι ότι οδηγούμαστε συνεχώς σε αύξηση των τιμών των αυτοκινήτων καθώς φορτώνονται συνεχώς με ηλεκτρονικά.
Εδώ θα διαφωνίσω...το κόστος έρευνας και ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πληρώνουμε όχι το καθεαυτό κόστος και αυτό χρόνο με το χρόνο λογικά θα πέφτει.
Ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ δεν θα κοστίσει ποτέ όσο κόστιζε ένα πραγματικό μπλοκέ περιορισμένης ολίσθησης, ένα ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό που ελέγχεται από ηλεκτρονικά ή ένα ηλεκτρικό κλιματιστικό σε σχέση με ένα που παίρνει κινητική ενέργεια από το στρόφαλο με τα αντίστοιχα μηχανικά μέρη...

Αυτό που είναι ακόμη ακριβό και νιώθεις ότι μπήκες σε fiesta όταν μπαίνεις σε ένα tesla 3 ενώ με τα ίδια χρήματα παίρνεις μια BMW Grand Coupe 420i είναι οι μπαταρίες. Υπάρχει τρελό περιθώριο για μείωση, αλλά λόγο αυξημένης ζήτησης από ένα σκασμό διαφορετικούς βιομηχανικούς κλάδους δεν προβλέπω ραγδαίες άμεσες μειώσεις...
 
Εδώ θα διαφωνίσω...το κόστος έρευνας και ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πληρώνουμε όχι το καθεαυτό κόστος και αυτό χρόνο με το χρόνο λογικά θα πέφτει.
Ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ δεν θα κοστίσει ποτέ όσο κόστιζε ένα πραγματικό μπλοκέ περιορισμένης ολίσθησης, ένα ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού σε σχέση με ένα ηλεκτρικό που ελέγχεται από ηλεκτρονικά ή ένα ηλεκτρικό κλιματιστικό σε σχέση με ένα που παίρνει κινητική ενέργεια από το στρόφαλο με τα αντίστοιχα μηχανικά μέρη...

Αυτό που είναι ακόμη ακριβό και νιώθεις ότι μπήκες σε fiesta όταν μπαίνεις σε ένα tesla 3 ενώ με τα ίδια χρήματα παίρνεις μια BMW Grand Coupe 420i είναι οι μπαταρίες. Υπάρχει τρελό περιθώριο για μείωση, αλλά λόγο αυξημένης ζήτησης από ένα σκασμό διαφορετικούς βιομηχανικούς κλάδους δεν προβλέπω ραγδαίες άμεσες μειώσεις...
δεν αναφερομαι στα ηλεκτρικα αυτοκινητα, αλλα στα ηλεκτρονικα συστηματα των αυτοκινητων εσωτερικης καυσης. Καλα και χρυσα και τα λατρευω τα μπλιμπλικια, αλλα αντικειμενικα ανεβαζουν το κοστος ενος π.χ. μικρου αυτοκινητου. Αναφερομαι σε μικρο, διοτι εκει επειδη η τιμη ειναι σχετικα χαμηλη, φαινεται περισσοτερο η αυξηση που εχει γινει τα τελευταια χρονια