Αυτοκινητιστικά νέα

Βλεπω αναφορες σε τοσο υψηλους αριθμους χιλιομετρων και εχω κουφαθει. Εσεις δηλαδη ή οι αμεσα γνωστοι σας (και οχι ιστοριες που ακουσατε/διαβασατε καπου καποτε) τι χρονολογιας ειναι τα αυτοκινητα σας, ποσα χιλιομετρα εχουν γραψει και σε ολη σας τη ζωη ποιο ηταν το πιο παλιο αυτοκινητο που ειχατε και με ποσα χιλιομετρα;;;;
εγω ειχα αυτοκινητα 18 και 13 ετων και ειχαν γραψει εως 110.000χλμ.
Εχω γνωστους επαρχια (οπου γινονται μεν πιο πολλα χιλιομετρα αλλα τα αυτοκινητα καταπονουνται λιγοτερο) που κανουν 20-25.000χλμ το χρονο, οποτε στα 10 χρονια βαρια βαρια να φτασουν τα 250.000χλμ
Εγω το έγραψα πιο πάνω. Φεβρουάριος 2010 πρωτη αγορά και έχει 200.650 . Μάλιστα έχω μέσο όρο 42χλμ τη μέρα. πάντως από χτες μέχρι σήμερα έκανα 120χλμ . είναι που ΣΚ δεν το πολύ μετακινώ.
Honda HRV του 2003 του πατέρα μου έχει 380.000χλμ . και οι δύο επαρχία.
Ο πεθερός μου στο honda civic του 1999 πριν πουλήσει το matiz είχε 50.000 σε 12 χρόνια. τώρα έπιασε και αυτός τα 200.000 .
 
Θα πάμε στην ενοικίαση κι αυτό 100% γι αυτό προετοιμάζονται όλες οι εταιρίες .Ακόμα κι εμείς που είμαστε πανάκριβοι . Ολες οι ελληνικές κ μη εταιρίες έχουμε ιδρύσει εσωτερικά rental & leasing για ιδιώτες με plug in k ηλεκτρικά .
Αυτό είναι το κλειδί, ότι δεν θα υπάρχει ιδιοκτησία. Και αυτό ίσως είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελληνική αγορά γιατί στο υποσυνείδητο του μέσου Έλληνα υπάρχει η ανάγκη για ιδιοκτησία. Δεν κρίνω εδώ αν είναι καλό ή κακό. Αλλά κρίνοντας από τα σχόλια που έχω δεχθεί που έχω αυτοκίνητο με leasing 3 χρόνια τώρα θα είναι δύσκολο. Εξηγείς με πολύ απλά μαθηματικά ότι το κέρδος σε συγκεκριμένες συνθήκες (πχ είμαι ελεύθερος επαγγελματίας) είναι σημαντικό και ακόμη και όταν ακούν τα νούμερα λένε ναι συμφέρει, αλλά σου πετάνε και στο τέλος ένα "τι θα κάνεις όταν λήξει το συμβόλαιο". Η απάντηση ότι είναι φθηνότερο να αγοράσω ένα ίδιο περίπου αυτοκίνητο με αυτό που δίνω στο τέλος του συμβολαίου από το να το είχα αγοράσει αρχικά τους αφήνει να κοιτάνε στο υπερπέραν.
Θα πάρει χρόνια αλλά θα γίνει και αυτό...
 
  • Like
Reactions: avpap
αλλά σου πετάνε και στο τέλος ένα "τι θα κάνεις όταν λήξει το συμβόλαιο". Η απάντηση ότι είναι φθηνότερο να αγοράσω ένα ίδιο περίπου αυτοκίνητο με αυτό που δίνω στο τέλος του συμβολαίου από το να το είχα αγοράσει αρχικά τους αφήνει να κοιτάνε στο υπερπέραν.
Θα πάρει χρόνια αλλά θα γίνει και αυτό...
Θα ξαναπάρεις αυτοκίνητο με leasing βέβαια και κάθε 4-5 χρόνια θα κυκλοφορείς με καινούριο αυτοκίνητο χωρίς το άγχος της ζημιάς,των service,των ασφαλειών ή και του Πόθεν Έσχες.
 
  • Like
Reactions: avpap
Η Toyota εξηγεί γιατί είναι προτιμότερα τα υβριδικά από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα

 
Η Toyota εξηγεί γιατί είναι προτιμότερα τα υβριδικά από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα

Η toyota ευτυχώς αλλαξε πρόεδρο και λογικά στρατηγική αλλιώς θα έμενε στην ιστορία ως η nokia της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ειδικά μετά την αποτυχία των αποτελεσμάτων του κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου.
 
  • Like
Reactions: speedman_27
Ισχύει για το λίθιο ή το λένε για να πουλάνε υβριδικα (στα οποία είναι πρωτοπόρος η Toyota) ;
Η toyota φοβάται ότι η Κίνα, η μεγαλύτερη παραγωγός λίθου, θα της το χρεώνει παραπάνω ή θα δίνει προτεραιότητα στην δική της παραγωγή και η toyota θα πιεστεί.
 
  • Like
Reactions: koupa
Θα ξαναπάρεις αυτοκίνητο με leasing βέβαια και κάθε 4-5 χρόνια θα κυκλοφορείς με καινούριο αυτοκίνητο χωρίς το άγχος της ζημιάς,των service,των ασφαλειών ή και του Πόθεν Έσχες.
Έχει να κάνει με πολλά. Για παράδειγμα πόσοι Έλληνες έχουν μεικτή στο αυτοκίνητό τους; Από το πρώτο αυτοκίνητο που αγόρασα με δικά μου χρήματα είχα μεικτή. Ακόμη και στο focus που έχω τώρα για δεύτερο και είναι 9 ετών έχω μεικτή, απλά με υψηλή απαλλαγή (560 ευρώ).
Στο 3008 αν πήγαινα μόνος μου σε ασφαλιστική και ζητούσα μεικτή με 250 ευρώ απαλλαγή που έχω από το leasing θα μου έφευγαν πάνω από 1000 ευρώ το χρόνο το λιγότερο.
 
  • Like
Reactions: avpap
Η toyota φοβάται ότι η Κίνα, η μεγαλύτερη παραγωγός λίθου, θα της το χρεώνει παραπάνω ή θα δίνει προτεραιότητα στην δική της παραγωγή και η toyota θα πιεστεί.
Τα υβριδικά ήταν μέσο πίεσης για διατήρηση των ΜΕΚ με ορυκτά καύσιμα. Τα μόνα καινούργια υβριδικά που θα έχουμε 10-15 χρόνια μετά θα είναι υδρογονοκίνητα.
Τώρα που οι αποφάσεις έχουν κλειδώσει όλοι θα πάνε εκεί που θα μπορέσουν να πουλήσουν περισσότερο.
 
  • Like
Reactions: avpap
Σχετικα με το leasing, οσοι το εχετε ψαξει και εχετε δει και τιμες σε αλλες χωρες της ευρωπης, εχουμε σημαντικη διαφορα στο μηνιαιο (ή συνολικο) κοστος; Ρωταω γιατι χαζευοντας στα σαιτ των εταιρειων βλεπω οτι αν αθροισουμε τα μισθωματα και την προκαταβολη, φτανει ο πελατης μετα απο 4 χρονια να πληρωνει 70-80% της αξιας του αυτοκινητου. Ειναι και στις αλλες χωρες ετσι τα πραγματα;
 
Αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία, όλες οι εταιρίες έχουν αλγόριθμους για να βγάλουν προσφορές. Μετράνε πολλά πράγματα, από την αναμενόμενη αξία στο τέλος του συμβολαίου, το κόστος ασφάλισης, κόστος σέρβις, κόστος ελαστικών, κόστος τελών κυκλοφορίας κλπ. ενώ τελικά μπορεί και να μπει και μια έκπτωση. Άλλες εταιρίες για παράδειγμα κάνουν μόνες τα σέρβις των αυτοκινήτων σε δικές τους εγκαταστάσεις, άλλες τα στέλνουν σε εξουσιοδοτημένα κλπ, οπότε υπάρχουν πάρα πολλές μεταβλητές.
Με δικούς μου υπολογισμούς όταν είχα κάνει σενάρια για το αυτοκίνητο που τελικά πήρα με leasing, τα λειτουργικά έξοδα στην 5ετία χωρίς το καύσιμο για μένα θα ήταν το 35% περίπου της αξίας λιανικής σαν ιδιώτης, που δεν το λες και λίγο και δεν το έχεις λάβει υπόψη στο ποσοστό που λες παραπάνω.
Αν δεν μπορείς να το περάσεις σε έξοδα με οικονομικά αποκλειστικούς όρους είναι πολύ κοντά σε κόστος μια καλή προσφορά από leasing με ότι θα έδινες για να το πάρεις λαμβάνοντας υπόψη και μια εκτιμώμενη αξία που θα μπορούσες να το πουλήσεις στο τέλος του συμβολάιου, ενώ θα πρέπει να αποτιμήσεις και την ησυχία που έχεις γιατί ότι χαλάσει εκτός εγγύησης κλπ κλπ. Αν μπορείς να το περάσεις έξοδα σκέψου ότι κερδίζεις και τον αντίστοιχο φόρο οπότε γίνεται άκρως συμφέρουσα η λύση του leasing.
 
Εγώ πάντως κάποια στιγμή που είχα κάνει τις πράξεις, όντας ιδιώτης που δεν θα γλίτωνα φόρους κτλ, κατέληξα ότι το leasing συμφέρει οικονομικά μόνο αν είναι πολύ σημαντικό για σένα να αλλάζεις αμάξι κάθε 3-4 χρόνια. Διαφορετικά δεν συμφέρει με τίποτα.
 
Εγώ πάντως κάποια στιγμή που είχα κάνει τις πράξεις, όντας ιδιώτης που δεν θα γλίτωνα φόρους κτλ, κατέληξα ότι το leasing συμφέρει οικονομικά μόνο αν είναι πολύ σημαντικό για σένα να αλλάζεις αμάξι κάθε 3-4 χρόνια. Διαφορετικά δεν συμφέρει με τίποτα.

Το οποίο όμως είναι και δύσκολο να το μεταφράσεις σε χρήματα. Για μένα πχ είναι τεράστιας σημασίας, αφού οι περισσότερες εγγυήσεις τελειώνουν κάπου εκεί, και το συνεργείο εδώ είναι στην καλύτερη 500αρικο για συντήρηση, ενώ σε μια μέτρια βλάβη ανεβαίνεις για πλάκα στα 1-2 χιλιάρικα.

Ο μόνος λόγος που το σταμάτησα (προς ώρας) είναι ότι με το χαμό που έγινε με την έλλειψη αυτοκινήτων πέρσι που έληγε το leasing μου, το κόστος αγοράς του ήταν 10 χιλιάρικα λιγότερο από την τρέχουσα αξία του, οπότε δεν άντεξα. :ROFLMAO:
 
Πολλές φορές δεν αγοράζουμε με βάση μόνο το τι συμφέρει αλλά και το αν μπορούμε να αποκτήσουμε το αγαθό.Σήμερα που ένα καινούριο αυτοκινητάκι αγγίζει τα 20.000€,πόσοι πιστεύετε ότι μπορούν να το αποκτήσουν;
Από την άλλη μεριά,είναι πολύ πιο εύκολο να βρει κάποιος 1000 ευρώ προκαταβολή (3 δόσεις) και να πληρώνει για 48 ή 60 μήνες 280-300€ τον μήνα και να έχει καινούριο αυτοκίνητο και το κεφάλι του ξένοιαστο για σερβις,ασφάλειες,βλάβες και ζημιές.
Εγώ προσωπικά,δεν πρόκειται να ξαναγοράσω αυτοκίνητο σαν ιδιώτης.
Leasing και πάλι leasing.
 

o_O

 
Πολλές φορές δεν αγοράζουμε με βάση μόνο το τι συμφέρει αλλά και το αν μπορούμε να αποκτήσουμε το αγαθό.Σήμερα που ένα καινούριο αυτοκινητάκι αγγίζει τα 20.000€,πόσοι πιστεύετε ότι μπορούν να το αποκτήσουν;

Μια σημείωση. Με 20.000 δυστυχώς αγοράζεις μια πορδή, δείγμα αυτοκινήτου. Δυστυχώς.
 

Έχω πάρει και εγώ κάτι παρεμφερές, easy grip της michelin λέγεται.
Στη 1 φορά που έχουν χρησιμοποιηθεί, στο Καρπενήσι, στο τιμόνι δεν καταλάβαινες τίποτα. Επίσης μπαίνουν και σε 5 λεπτά πανεύκολα.
 
Μια σημείωση. Με 20.000 δυστυχώς αγοράζεις μια πορδή, δείγμα αυτοκινήτου. Δυστυχώς.
Γι΄αυτό έγραψα αυτοκινητάκι Τασούλη.
Από την άλλη,για μέσα στην πόλη τι τα χρειάζεται κάποιος τα μπαούλα -SUV- με ρόδες που σχεδόν μόνο τέτοια βλέπεις πλέον;
Mια χαρά είναι το Corsάκι που πήρα με Leasing.