Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν θέλω να κατηγορήσω τον ιδιοκτήτη, καθώς δεν ξέρω τι ακριβώς είχε κάνει.

Α.η προετοιμασία για τις στάσεις φορτίσεις γίνεται πριν το ταξίδι. Δεν ψάχνεις εκείνη την ώρα
Β. Από τη στιγμή που υπήρχε δυνατότητα για φόρτιση με σουκο στον τελικό προορισμό, όλα καλά
Γ. Στο Αθήνα Ηγουμενίτσα πραγματικά υπάρχουν αρκετοί φορτιστές.
Δ. Οι φορτιστές στα σουπερμάρκετ είναι επικίνδυνες περιπτώσεις διότι βρίσκονται συνήθως μέσα σε κατοικημένες περιοχές όποτε παρατηρούνται φαινόμενα όπως περιέγραψες ή να έχουν καταληφθεί οι θέσεις από θερμικά. Καλύτερα φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο.
Ε. Για αυτό μοσχοπουλάνε τα τεσλα. Στη διαδρομή αυτή θα είχατε σίγουρη και γρηγορη φόρτιση στον ψαθοπυργο.
Στ. Καταλαβαίνω αν αυτή γταν η εμπειρία σου από ηλεκτρικό να είσαι τόσο διστακτικός και ναι τραγικό να μην χρησιμοποιείτε AC σε αυτοκίνητο των 70-90 χιλιάδων.

Μήπως ήταν το πρώτο ταξίδι του ιδιοκτήτη και δεν το είχε ψάξει το όλο θέμα;
 
  • Like
Reactions: Larry
Η προσφορά ισχύει για όλη την Ευρώπη και αφορά όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, Tesla και μη.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Δεν θέλω να κατηγορήσω τον ιδιοκτήτη, καθώς δεν ξέρω τι ακριβώς είχε κάνει.

Α.η προετοιμασία για τις στάσεις φορτίσεις γίνεται πριν το ταξίδι. Δεν ψάχνεις εκείνη την ώρα
Β. Από τη στιγμή που υπήρχε δυνατότητα για φόρτιση με σουκο στον τελικό προορισμό, όλα καλά
Γ. Στο Αθήνα Ηγουμενίτσα πραγματικά υπάρχουν αρκετοί φορτιστές.
Δ. Οι φορτιστές στα σουπερμάρκετ είναι επικίνδυνες περιπτώσεις διότι βρίσκονται συνήθως μέσα σε κατοικημένες περιοχές όποτε παρατηρούνται φαινόμενα όπως περιέγραψες ή να έχουν καταληφθεί οι θέσεις από θερμικά. Καλύτερα φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο.
Ε. Για αυτό μοσχοπουλάνε τα τεσλα. Στη διαδρομή αυτή θα είχατε σίγουρη και γρηγορη φόρτιση στον ψαθοπυργο.
Στ. Καταλαβαίνω αν αυτή γταν η εμπειρία σου από ηλεκτρικό να είσαι τόσο διστακτικός και ναι τραγικό να μην χρησιμοποιείτε AC σε αυτοκίνητο των 70-90 χιλιάδων.

Μήπως ήταν το πρώτο ταξίδι του ιδιοκτήτη και δεν το είχε ψάξει το όλο θέμα;

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω συναντήσει προσωπικά είναι το κατά πόσο δουλεύει ο τρόπος ενεργοποίησης του εκάστοτε φορτιστή και οι πάμπολες εφαρμογές που χρειάζεται να έχεις και κάνουν τη ζωή σου δύσκολη. Άλλες θέλουν προπληρωμή, άλλες με τη φόρτιση, αλλού με hold στη κάρτα, μου έχει τύχει φορτιστής που να μην έχει σύνδεση στο internet και να μην λειτουργήσει ποτέ κ.ο.κ. Όσο αυτά τα βασικά δεν είναι λυμένα, δημιουργούνται προβλήματα. Εάν οι φορτιστές ενός μεγάλου δικτύου λ.χ. είχαν ενσωματομένο pos και δεν χρειαζόταν να κάνεις 10 steps και να σου πάρει μισή ώρα στον φορτιστή να βρείς applications, λογαριασμοί κλπ, η εμπειρία θα ήταν τελείως διαφορετική.

Η εμπειρία μου περιορίζεται σε Phev, που σε ταξίδι δεν χρειάζεται να φορτίσεις, ωστόσο το ότι έχεις τη δυνατότητα να φορτίσεις πρακτικά και για την ώρα, σου δίνει πρόσβαση σε καλές θέσεις στάθμευσης πέραν των 80-100χλμ ηλεκτρικής ενέργεργειας.
 
  • Like
Reactions: Larry and DimAsi
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω συναντήσει προσωπικά είναι το κατά πόσο δουλεύει ο τρόπος ενεργοποίησης του εκάστοτε φορτιστή και οι πάμπολες εφαρμογές που χρειάζεται να έχεις και κάνουν τη ζωή σου δύσκολη. Άλλες θέλουν προπληρωμή, άλλες με τη φόρτιση, αλλού με hold στη κάρτα, μου έχει τύχει φορτιστής που να μην έχει σύνδεση στο internet και να μην λειτουργήσει ποτέ κ.ο.κ. Όσο αυτά τα βασικά δεν είναι λυμένα, δημιουργούνται προβλήματα. Εάν οι φορτιστές ενός μεγάλου δικτύου λ.χ. είχαν ενσωματομένο pos και δεν χρειαζόταν να κάνεις 10 steps και να σου πάρει μισή ώρα στον φορτιστή να βρείς applications, λογαριασμοί κλπ, η εμπειρία θα ήταν τελείως διαφορετική.

Η εμπειρία μου περιορίζεται σε Phev, που σε ταξίδι δεν χρειάζεται να φορτίσεις, ωστόσο το ότι έχεις τη δυνατότητα να φορτίσεις πρακτικά και για την ώρα, σου δίνει πρόσβαση σε καλές θέσεις στάθμευσης πέραν των 80-100χλμ ηλεκτρικής ενέργεργειας.
Η ΕΕ περιμένουμε να δώσει τη λύση και να επιβάλει την ενσωμάτωση pos σε όλους τους φορτιστές. Εκεί θα λυθεί μονομιάς το πρόβλημα. Η άλλη λύση θα είναι μια ενοποίηση στο backend όπου ο φορτιστής θα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και θα τραβάει χρήματα από κάποιο λογαριασμό-κάρτα. Αυτό το σύστημα γίνεται τώρα στους Tesla superchargers. Είναι πιο βολικό αλλά θεωρώ ότι η ύπαρξη pos είναι μια εύκολη λύση στο θέμα.
 
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάτι τόσο απλό και γενικώς αποδεκτό πρέπει να γίνει παγκόσμιο θέμα για να αναδειχθεί και να ξυπνήσουν. Τι πιο απλό να έχουν pos οι φορτιστές. Εδώ έχουν pos ακόμα και τα μηχανήματα στα parking.
Ποια application και τρίχες κατσαρές. Έχουν μάθει όλοι, ακόμα και η τελευταία εταιρεία την μόδα με τα application, τα big brother που ρουφάνε ότι πληροφορία βρίσκουν στο κινητό......
 
  • Like
Reactions: Tzimisce
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάτι τόσο απλό και γενικώς αποδεκτό πρέπει να γίνει παγκόσμιο θέμα για να αναδειχθεί και να ξυπνήσουν. Τι πιο απλό να έχουν pos οι φορτιστές. Εδώ έχουν pos ακόμα και τα μηχανήματα στα parking.
Ποια application και τρίχες κατσαρές. Έχουν μάθει όλοι, ακόμα και η τελευταία εταιρεία την μόδα με τα application, τα big brother που ρουφάνε ότι πληροφορία βρίσκουν στο κινητό......
Για αρχη οι φορτιστες Tesla απλα δεν το χρειαζονταν. Το χρειαζονται τωρα που εγιναν προσβασιμοι και απο αλλες εταιρειες και ειναι υποχρεωτικο στην Ευρωπη. ΑΝ θυμαμαι καλα οι κατοχοι tesla βλεπουν τα παντα οταν φορτιζουν στο κινητο και στην οθονη στο αμαξι.
 
  • Like
Reactions: avpap
Ρε μανία με τα κινητά. Ρε παιδιά είσαι ταξίδι και σου κλέβουν το κινητό. Δεν θα μπορείς να φορτίσεις τ αμάξι; Αυτό λεγεται πρόοδος;
Πληρώνεις από το αμάξι...
Ε άμα σου κλέψουν και το αμάξι... δεν φορτιζεις
 
Ρε μανία με τα κινητά. Ρε παιδιά είσαι ταξίδι και σου κλέβουν το κινητό. Δεν θα μπορείς να φορτίσεις τ αμάξι; Αυτό λεγεται πρόοδος;

Άμα σου κλέψουν το κινητό (και το ρολόι, αν έχεις εκεί τις κάρτες σου) ούτε νερό δε μπορείς να πιεις πλέον :)
 
  • Like
Reactions: Larry and avpap
Ρε μανία με τα κινητά. Ρε παιδιά είσαι ταξίδι και σου κλέβουν το κινητό. Δεν θα μπορείς να φορτίσεις τ αμάξι; Αυτό λεγεται πρόοδος;
Βασικά δεν θα μπορείς καν να μπεις στο αμάξι, εκτός αν έχεις μαζί σου την NFC κάρτα που σου δίνουν (αντί για κλειδί).

Να φορτίσεις θα μπορείς, δεν είναι απαραίτητο να έχεις το κινητό σου για αυτό. Οι πληροφορίες πληρωμής είναι περασμένες στο Tesla account σου.
 
View attachment 219184


Κακά μαντάτα για τους έχοντες Tesla δυστυχώς...
Γιατί κακά νέα; Επειδή θα φορτίζουν και άλλοι; Αυτό είναι κάτι που δυστυχώς το ξέραμε. Το καλό είναι ότι δεν τους ανοίγουν μονομιάς αλλά ανάλογα με την πυκνότητα τους.
 
Δημήτρη πως πάει; Για πες αυτονομία πραγματική (πόλη/εθνική).
Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω την προσωπική εμπειρία οποιουδήποτε, έχουν γίνει εκτενή τεστ υπό όλες τις διαφορετικές συνθήκες όποτε φτάνει κανείς να τα googlάρει ή να τα ψάξει στο YouTube.
 
Γιατί κακά νέα; Επειδή θα φορτίζουν και άλλοι; Αυτό είναι κάτι που δυστυχώς το ξέραμε. Το καλό είναι ότι δεν τους ανοίγουν μονομιάς αλλά ανάλογα με την πυκνότητα τους.
Το ξέραμε, αλλά και πάλι.. Άλλο να έχεις μια custom built και dedicated υποδομή για τα "δικά σου" αμάξια, η οποία στην προκειμένη περίπτωση είναι και state-of-the-art, και άλλο να πρέπει να την μοιράζεσαι με όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές..

Ελπίζω τουλάχιστον η Ευρώπη να δίνει κίνητρα στην Tesla για το παραπάνω, π.χ. να ευνοεί / διευκολύνει με κάποιο τρόπο την ανάπτυξη του δικτύου της.
 
  • Like
Reactions: avpap
Την ίδια μαλακία δεν είχαν κάνει οι εταιρίες με του πομποδέκτες για τα διόδια; Αγόρασαν τους αυτοκινητόδρομους όπου υπήρχε ενεργός ένας πομποδέκτης για όλους, και τον ξήλωσαν για να βάλουν έναν δικό τους οι καθεμία. Αν δεν υπήρχε η επιβολή εκ των άνω, δεν θα είχαμε καταλήξει ξανά σε έναν πομποδέκτη.
Στην Ευρώπη όμως υπάρχει πομποδέκτης που δουλεύει σε Ιταλία-Γαλλία-Ισπανία-Πορτογαλία.

Αργά ή γρήγορα θα αναγκασούν όλοι να βάλουν POS στις "αντλίες ρεύματος". Οι φήμες λένε ότι θα είναι υποχρεωτικό από το 2025. Αυτά με τις εφαρμογές είναι ΟΚ για loyal customers, αλλά για να έχει loyal customers πρέπει να έχεις εγκατεστημένη βάση που να φτάνει και να περισσεύει.

Όσο για τον Ιταλό -και άλλους- ήδη στο εξωτερικό οι εταιρίες χρεώνουν το παρκάρισμα χωρίς φόρτιση πολύ ακριβότερα από την ίδια την φόρτιση. Σε εγκαταστάσεις που οι φορτιστές φτάνουν και περισσεύουν. Πχ μόνο η Βουδαπέστη (δεν πάω σε καμιά δυτική-δυτική πόλη) έχει περισσότερους Tesla superchargers απ' όσους ταχυφορτιστές έχει όλη η Ελλάδα (όχι μόνο η Tesla). Και στη Γαλλία υπάρχουν 300άριδες με δωρεάν χρήση σε supermarket.
 
  • Like
Reactions: avpap