Δεν θέλω να κατηγορήσω τον ιδιοκτήτη, καθώς δεν ξέρω τι ακριβώς είχε κάνει.
Α.η προετοιμασία για τις στάσεις φορτίσεις γίνεται πριν το ταξίδι. Δεν ψάχνεις εκείνη την ώρα
Β. Από τη στιγμή που υπήρχε δυνατότητα για φόρτιση με σουκο στον τελικό προορισμό, όλα καλά
Γ. Στο Αθήνα Ηγουμενίτσα πραγματικά υπάρχουν αρκετοί φορτιστές.
Δ. Οι φορτιστές στα σουπερμάρκετ είναι επικίνδυνες περιπτώσεις διότι βρίσκονται συνήθως μέσα σε κατοικημένες περιοχές όποτε παρατηρούνται φαινόμενα όπως περιέγραψες ή να έχουν καταληφθεί οι θέσεις από θερμικά. Καλύτερα φόρτιση στον αυτοκινητόδρομο.
Ε. Για αυτό μοσχοπουλάνε τα τεσλα. Στη διαδρομή αυτή θα είχατε σίγουρη και γρηγορη φόρτιση στον ψαθοπυργο.
Στ. Καταλαβαίνω αν αυτή γταν η εμπειρία σου από ηλεκτρικό να είσαι τόσο διστακτικός και ναι τραγικό να μην χρησιμοποιείτε AC σε αυτοκίνητο των 70-90 χιλιάδων.
Μήπως ήταν το πρώτο ταξίδι του ιδιοκτήτη και δεν το είχε ψάξει το όλο θέμα;
Η ΕΕ περιμένουμε να δώσει τη λύση και να επιβάλει την ενσωμάτωση pos σε όλους τους φορτιστές. Εκεί θα λυθεί μονομιάς το πρόβλημα. Η άλλη λύση θα είναι μια ενοποίηση στο backend όπου ο φορτιστής θα αναγνωρίζει το αυτοκίνητο και θα τραβάει χρήματα από κάποιο λογαριασμό-κάρτα. Αυτό το σύστημα γίνεται τώρα στους Tesla superchargers. Είναι πιο βολικό αλλά θεωρώ ότι η ύπαρξη pos είναι μια εύκολη λύση στο θέμα.Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχω συναντήσει προσωπικά είναι το κατά πόσο δουλεύει ο τρόπος ενεργοποίησης του εκάστοτε φορτιστή και οι πάμπολες εφαρμογές που χρειάζεται να έχεις και κάνουν τη ζωή σου δύσκολη. Άλλες θέλουν προπληρωμή, άλλες με τη φόρτιση, αλλού με hold στη κάρτα, μου έχει τύχει φορτιστής που να μην έχει σύνδεση στο internet και να μην λειτουργήσει ποτέ κ.ο.κ. Όσο αυτά τα βασικά δεν είναι λυμένα, δημιουργούνται προβλήματα. Εάν οι φορτιστές ενός μεγάλου δικτύου λ.χ. είχαν ενσωματομένο pos και δεν χρειαζόταν να κάνεις 10 steps και να σου πάρει μισή ώρα στον φορτιστή να βρείς applications, λογαριασμοί κλπ, η εμπειρία θα ήταν τελείως διαφορετική.
Η εμπειρία μου περιορίζεται σε Phev, που σε ταξίδι δεν χρειάζεται να φορτίσεις, ωστόσο το ότι έχεις τη δυνατότητα να φορτίσεις πρακτικά και για την ώρα, σου δίνει πρόσβαση σε καλές θέσεις στάθμευσης πέραν των 80-100χλμ ηλεκτρικής ενέργεργειας.

Για αρχη οι φορτιστες Tesla απλα δεν το χρειαζονταν. Το χρειαζονται τωρα που εγιναν προσβασιμοι και απο αλλες εταιρειες και ειναι υποχρεωτικο στην Ευρωπη. ΑΝ θυμαμαι καλα οι κατοχοι tesla βλεπουν τα παντα οταν φορτιζουν στο κινητο και στην οθονη στο αμαξι.Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάτι τόσο απλό και γενικώς αποδεκτό πρέπει να γίνει παγκόσμιο θέμα για να αναδειχθεί και να ξυπνήσουν. Τι πιο απλό να έχουν pos οι φορτιστές. Εδώ έχουν pos ακόμα και τα μηχανήματα στα parking.
Ποια application και τρίχες κατσαρές. Έχουν μάθει όλοι, ακόμα και η τελευταία εταιρεία την μόδα με τα application, τα big brother που ρουφάνε ότι πληροφορία βρίσκουν στο κινητό......
Πληρώνεις από το αμάξι...Ρε μανία με τα κινητά. Ρε παιδιά είσαι ταξίδι και σου κλέβουν το κινητό. Δεν θα μπορείς να φορτίσεις τ αμάξι; Αυτό λεγεται πρόοδος;

Ρε μανία με τα κινητά. Ρε παιδιά είσαι ταξίδι και σου κλέβουν το κινητό. Δεν θα μπορείς να φορτίσεις τ αμάξι; Αυτό λεγεται πρόοδος;
Βασικά δεν θα μπορείς καν να μπεις στο αμάξι, εκτός αν έχεις μαζί σου την NFC κάρτα που σου δίνουν (αντί για κλειδί).Ρε μανία με τα κινητά. Ρε παιδιά είσαι ταξίδι και σου κλέβουν το κινητό. Δεν θα μπορείς να φορτίσεις τ αμάξι; Αυτό λεγεται πρόοδος;
Γιατί κακά νέα; Επειδή θα φορτίζουν και άλλοι; Αυτό είναι κάτι που δυστυχώς το ξέραμε. Το καλό είναι ότι δεν τους ανοίγουν μονομιάς αλλά ανάλογα με την πυκνότητα τους.View attachment 219184
![]()
Tesla Unveiles Supercharger V4 With Integrated Credit Card Reader and LCD Screen
Tesla unveiled a Supercharger V4 stall with an integrated credit card reader at the Goodwood Festival of Speed in Englandwww.autoevolution.com
Κακά μαντάτα για τους έχοντες Tesla δυστυχώς...
Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω την προσωπική εμπειρία οποιουδήποτε, έχουν γίνει εκτενή τεστ υπό όλες τις διαφορετικές συνθήκες όποτε φτάνει κανείς να τα googlάρει ή να τα ψάξει στο YouTube.Δημήτρη πως πάει; Για πες αυτονομία πραγματική (πόλη/εθνική).
Το ξέραμε, αλλά και πάλι.. Άλλο να έχεις μια custom built και dedicated υποδομή για τα "δικά σου" αμάξια, η οποία στην προκειμένη περίπτωση είναι και state-of-the-art, και άλλο να πρέπει να την μοιράζεσαι με όλους τους υπόλοιπους κατασκευαστές..Γιατί κακά νέα; Επειδή θα φορτίζουν και άλλοι; Αυτό είναι κάτι που δυστυχώς το ξέραμε. Το καλό είναι ότι δεν τους ανοίγουν μονομιάς αλλά ανάλογα με την πυκνότητα τους.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.