Δε στα λέει καλά ο ξάδερφος. Εγώ με Α3 sedan, το αμερικάνικο, το σωστό (2.0λ/225hp/quattro) οδήγησα το μεσαίο Τεσλα 3 (το long range, ούτε καν το performance) και σχεδόν τρόμαξα. Τα αμάξια είναι στην ίδια τιμή ουσιαστικά.
δεν χρειάζεται να μου τα πει.. το έχω οδηγήσει ο ίδιος αρκετές φορές μετά από κάθε ..πείραγμα....
το S3 sedan (5ετίας πια) είχε 300ps από την μάνα του και φυσικά το μαγικό 4κίνητο σύστημα που δεν επιτρέπει το σπιν στους τροχούς.. (παρέα με το πιο γρήγορο σειριακό σασμάν που υπάρχει.. το προηγούμενο 6άρι και όχι το μετέπειτα 7άρι -αν έχεις υπόψη σου)
το κόστος για να το φτάσει λίγο κάτω από 500ps στους τροχούς δεν ήταν πολύ μεγάλο.. περισσότερο του στοίχισαν τα φρένα της brembo μπρος-πίσω , παρά το μοτέρ.
η βελτίωση στα φρένα ήταν κάτι που του το "επέβαλα" όταν μου ξεφούρνισε ότι θέλει να το πειράξει... αλλιώς, χαρτί και καλαμάρι στην θειά μου.....
η αναλογία κιλών ανά ίππο δεν έχει αντίπαλο και έχουν "γονατίσει" πολλά δυνατότερα μοντέλα μπροστά στα μάτια μου!
S4 , M4 , AMG (αυτό το τελευταίο αν το έβλεπες μπορεί και να σου έφευγαν τα τσίσα) , όλα με πάνω από 500ps στον τροχό
το αυτοκίνητο παραμένει φιλικότατο στο νορμάλ πρόγραμμα, ακόμα και η γυναίκα του το οδηγάει άνετα σαν να είναι ένα απλό ατμοσφαιρικό 1600άρι , χωρίς να "καίει" μάλιστα.
φυσικά στο dynamic δεν πρέπει να είναι κάποιος καρδιακός, αλλιώς υπάρχει κίνδυνος ανακοπής...
ΥΣ.. το αμερικάνικο δεν είναι το σωστό, όπως δεν είναι και η απλή αμόλυβδη βενζίνη σας....
