Αυτοκινητιστικά νέα

Χέστηκαν οι γύφτοι αν είναι η δεν είναι κλειδωμένο. Τον χαλκό θέλουν για να πάνε να τον πουλήσουν στον Ασπροπυργο. Με μια μεγάλη τανάλια, άντε γεια. Καθίστε να δείτε τι παρενέργειες θα έχει η όλη φάση. Ακόμα είμαστε στα γεννητουρια.
Το ιδανικό είναι όντως αν φορτιζεις πολλές ώρες (με AC) σε ιδιωτικό κλειστό γκαράζ. Σε ταχυφορτιστες δεν υπάρχει θέμα διότι σταματάς για λίγη ώρα σε σεα στην εθνική ή μέσα σε βενζινάδικα.
 
Κατ εμέ είναι επιτακτικό για όσους σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό σήμερα (πολύ περισσότερο phev) να έχουν ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με φορτιστή.
Μπορείς να παραβλέψεις πάρα πολλά όταν το κόστος μετακίνησης υποπολλαπλασιάζεται.
 
Κατ εμέ είναι επιτακτικό για όσους σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό σήμερα (πολύ περισσότερο phev) να έχουν ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με φορτιστή.
Μπορείς να παραβλέψεις πάρα πολλά όταν το κόστος μετακίνησης υποπολλαπλασιάζεται.
Αυτό ακριβώς.
Αλλιώς αγοράζεις Mild hybrid για να μπαίνεις δακτύλιο κοροϊδεύοντας τους πάντες :)
ή ένα σοβαρό υβριδικό μέχρι να μπορέσεις να έχεις άμεση πρόσβαση σε ένα φορτιστή.
Φωτοβολταϊκά και κατ΄οικον φόρτιση δεν συγκρίνεται με τίποτα, κόστος μετακινήσεων απίστευτα χαμηλό...
 
  • Like
Reactions: avpap
Κατ εμέ είναι επιτακτικό για όσους σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό σήμερα (πολύ περισσότερο phev) να έχουν ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με φορτιστή.
Μπορείς να παραβλέψεις πάρα πολλά όταν το κόστος μετακίνησης υποπολλαπλασιάζεται.
για τις "δουλειές" σου μες την πόλη.. για μακρινές διαδρομές όπως έγραψα πριν,, χαρά στο κουράγιο...

για φαντάσου να φτάσω στο σπίτι στο χωριό και να με πάρει η αδερφή μου τηλ και να μου πει ..γυρίστε πίσω, η μάνα είναι στην εντατική...
(έξω και μακριά για όλους, αλλά λέμε τώρα...)
το να βασίζεσαι σήμερα σε ηλεκτρικό , είναι το 2ο χειρότερο πράγμα μετά από το να έχεις σπίτι σε νησί και να βασίζεσαι στα βαπόρια και στα αεροπλάνα....
 
Φωτοβολταϊκά και κατ΄οικον φόρτιση δεν συγκρίνεται με τίποτα, κόστος μετακινήσεων απίστευτα χαμηλό...
Σωστό! Ισχύει. Έχω γνωστό με 2 Tesla και 20kw στην ταράτσα και γελάει (βέβαια έχουν στοιχίσει κάμποσα χιλιάρικα τα 20kw). Αλλά μιλάμε για το 0,000001%
 
  • Like
Reactions: avpap
Σωστό! Ισχύει. Έχω γνωστό με 2 Tesla και 20kw στην ταράτσα και γελάει (βέβαια έχουν στοιχίσει κάμποσα χιλιάρικα τα 20kw). Αλλά μιλάμε για το 0,000001%
Μπορείς να το κάνεις και εικονικά με τον Ήρωνα νομίζω μόνο προς το παρόν να το παρέχει εμπορικά μέσω ενεργειακής κοινότητας. Δηλαδή και ταράτσα να μην έχεις αλλά να έχεις χώρο στάθμευσης που να μπορέσεις να στήσεις φορτιστή μια χαρά είσαι.
 
Σωστό! Ισχύει. Έχω γνωστό με 2 Tesla και 20kw στην ταράτσα και γελάει (βέβαια έχουν στοιχίσει κάμποσα χιλιάρικα τα 20kw). Αλλά μιλάμε για το 0,000001%
γιατί το (τα) Tesla στοίχισαν λιγότερο;;
πότε θα κάνει απόσβεση σε σχέση με τα βενζινοκίνητα που είχε;; (γιατί μην μου πεις ότι δεν είχε...)
και όταν φτάσει η ώρα που οι μπαταρίες των Τesla θα θέλουν αλλαγή ;;;
 
Εάν θέλει κάποιος να έχει ένα αυτοκίνητο και να πηγαίνει κάπου με το μικρότερο δυνατό κόστος χωρίς να χάσει μεγάλη αξία, μπορεί να πάρει ένα toyota hybrid. Θα έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση, θα είναι σχετικά οικονομικό στην αγορά και κρατάνε και αξία. Αυτά εάν η οικονομία στη μετακίνηση είναι το No.1 χαρακτηριστικό που ψάχνει κανείς. Γιατί παίρνει αυτοκίνητο με cvt το οποίο έχει τσακωθεί με την δυναμική οδήγηση, από εξοπλισμό είναι μέτριο στη καλύτερη και η ποιότητα κατασκευής στη καμπίνα είναι πενιχρή.

Από εκεί και πέρα, Tesla δεν θα αγοράσει αυτός που θα έπαιρνε διαφορετικά το yaris cross. Για να πάρεις κάτι αντίστοιχο του Model 3 (το απλό) που έχει 35k με την επιδότηση, σε παραδοσιακό κατασκευαστή κοιτάς περίπου στα διπλάσια χρήματα και πάνω,τόσο για θερμικό όσο και για ηλεκτρικό. Σε σχέση με ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων (280/400+hp) η διαφορά στο κοστος χρήσης είναι χαοτική. Αυτός είναι και ο λόγος που πουλάνε τόσα πολλά.
 
  • Love
Reactions: avpap
Μην ξεχνάμε και τα κίνητρα για τα εταιρικα
Πολλά από αυτά που κυκλοφορούν είναι τέτοια τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα hybrid
Βγαίνουν φθηνότερα από τα συμβατικά για τις εταιρείες και ο εργαζόμενος γλιτώνει τον φόρο
 
Μην ξεχνάμε και τα κίνητρα για τα εταιρικα
Πολλά από αυτά που κυκλοφορούν είναι τέτοια τόσο τα ηλεκτρικά όσο και τα hybrid
Βγαίνουν φθηνότερα από τα συμβατικά για τις εταιρείες και ο εργαζόμενος γλιτώνει τον φόρο
Εταιρικά (πραγματικά εταιρικά, για υπαλλήλους) δεν παίρνουν ηλεκτρικά, μόνο phev
 
γιατί το (τα) Tesla στοίχισαν λιγότερο;;
πότε θα κάνει απόσβεση σε σχέση με τα βενζινοκίνητα που είχε;; (γιατί μην μου πεις ότι δεν είχε...)
και όταν φτάσει η ώρα που οι μπαταρίες των Τesla θα θέλουν αλλαγή ;;;

1. Στοιχίζουν το ίδιο ή και φτηνότερα με τα αντιστοιχα θερμικά.( model 3 performance 53.000 χωρίς επιδότηση, bmw m3 128.000 με ιδιες επιδοσεις και χειροτερους χώρους)
2. Σε σχέση με το καύσιμο με τα αντίστοιχα θερμικά θα κάνει πιο γρήγορα απόσβεση καθώς το κόστος είναι με το ρεύμα είναι μικρότερο.
3. Το πιθανότερο είναι να θες νέο αμάξι πάρα μπαταρίες.
 
  • Like
Reactions: avpap and pauleta
Στο μεταξύ ΚΑΝΕΝΑΣ δε σχολιάζει την τιμή των καυσίμων στη χώρα μας. Το 2009 που ήμουν φαντάρος το λίτρο ήταν στο 1€. Μάλιστα στην τότε νέα ευθεία της Θήβας ένα AVIN ήταν μόνιμα 0,95€. Συνέφερε να πηγαίνω σπίτι μου για βόλτα, φαγητό και ύπνο παρά να κάθομαι εξοδούχος.

Αργότερα με 20€ την έβγαζα ένα "τοπικό" ΣΚ και τα ψώνια της εβδομάδας. Με το "τοπικό" εννοώ 2-3 βόλτες μέχρι τη διπλανή πόλη που απέχει 15χλμ. Και κάθε μέρα διάφορες μικρομετακινήσεις μέσα στην πόλη.

Την ίδια περίοδο ήθελα 40€ ή και λιγότερο να πάω Αθήνα. Απόσταση σχεδόν 200χλμ το πήγαινε.

Τον τελευταίο 1,5 χρόνο τα έχω ξεχάσει. Το 20ρικο δεν φτάνει ούτε για ζήτω μέσα στην εβδομάδα. Η Λαμία που ήθελε κάτω από 20€ τώρα έχει πάει 25+. Η Πάτρα του 30ρικου 40+ κοκ.

Τα ηλεκτρικά τα έχουμε περάσει γενεές δεκατέσσερις. Τα θερμικά όμως για κάποιο λόγο τα έχουμε στο απυρόβλητο με το καύσιμο.
 
Πάντως, δεν παίρνεις ηλεκτρικό μόνο για το κόστος, παίρνεις και για την εμπειρία οδήγησης, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απογειωμένη. Εκτός φυσικά αν πριν οδηγούσες κάνα Audi RS6, οπότε μπορεί και να απογοητευτείς. :)
 
Πάντως, δεν παίρνεις ηλεκτρικό μόνο για το κόστος, παίρνεις και για την εμπειρία οδήγησης, στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απογειωμένη. Εκτός φυσικά αν πριν οδηγούσες κάνα Audi RS6, οπότε μπορεί και να απογοητευτείς. :)
Μπα... Ακομη και RS6 να οδηγούσε κάποιος αν με λιγότερα χρήματα πήρε το model s plain θα είδε διαφορά.
Σκέψου ότι μόλις φέτος η audi κατάφερε να φτιάξει rs6 με 1000 άλογα για να κοντράρει το tesla s.... το οποίο ειναι και αρκετές χιλιάδες ακριβοτερο απο το tesla...( και στα χαρτιά πάλι πιο αργό )
 
1. Στοιχίζουν το ίδιο ή και φτηνότερα με τα αντιστοιχα θερμικά.( model 3 performance 53.000 χωρίς επιδότηση, bmw m3 128.000 με ιδιες επιδοσεις και χειροτερους χώρους)
2. Σε σχέση με το καύσιμο με τα αντίστοιχα θερμικά θα κάνει πιο γρήγορα απόσβεση καθώς το κόστος είναι με το ρεύμα είναι μικρότερο.
3. Το πιθανότερο είναι να θες νέο αμάξι πάρα μπαταρίες.
1. & 2. Τι δουλειά έχει η Μ3 με το αυτοκίνητο που είχε πριν ο κάτοχος με τα 2 Tesla ;;
εκτός και αν ήταν Μ3 και του έπινε το αίμα στην κατανάλωση.... :ROFLMAO:
θα κάνει ποτέ απόσβεση αν είχε νορμάλ βενζινοκίνητο ή diesel ;;
3. Έχει η μπαταρία μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το ίδιο το αυτοκίνητο ;;; δεν νομίζω.....
 
Μπα... Ακομη και RS6 να οδηγούσε κάποιος αν με λιγότερα χρήματα πήρε το model s plain θα είδε διαφορά.
Σκέψου ότι μόλις φέτος η audi κατάφερε να φτιάξει rs6 με 1000 άλογα για να κοντράρει το tesla s.... το οποίο ειναι και αρκετές χιλιάδες ακριβοτερο απο το tesla...( και στα χαρτιά πάλι πιο αργό )
ξαδερφάκι με τα μυαλά λίγο πάνω από το κεφάλι έχει (λίγο πειραγμένο) S3 sedan και το tesla s το έχει για πρωϊνό.. βασικά ούτε που καταδέχεται πια να κοντραριστεί με οτιδήποτε ηλεκτρικό.
και αυτός και η υπόλοιπη ανεγκέφαλη παρέα του με τα σούπερ δυνατά γερμανικά μοντέλα....

χωρίς να θέλω να κακοκαρδίσω κανέναν , σκεφτείτε τι σημαίνει για μια χώρα που δεν παράγει ούτε καρφίτσα , να έχει πολίτες που αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 3 ή 5 ή 7 χρόνια...

το 2032 δεν είναι πολύ μακριά... (όποιος κατάλαβε , ..κατάλαβε)
και η "βαριά βιομηχανία" μας σύντομα θα δει μαύρες μέρες... (πάλι όποιος κατάλαβε κατάλαβε...)
 
ξαδερφάκι με τα μυαλά λίγο πάνω από το κεφάλι έχει (λίγο πειραγμένο) S3 sedan και το tesla s το έχει για πρωϊνό.. βασικά ούτε που καταδέχεται πια να κοντραριστεί με οτιδήποτε ηλεκτρικό.
και αυτός και η υπόλοιπη ανεγκέφαλη παρέα του με τα σούπερ δυνατά γερμανικά μοντέλα....
Δε στα λέει καλά ο ξάδερφος. Εγώ με Α3 sedan, το αμερικάνικο, το σωστό (2.0λ/225hp/quattro) οδήγησα το μεσαίο Τεσλα 3 (το long range, ούτε καν το performance) και σχεδόν τρόμαξα. Τα αμάξια είναι στην ίδια τιμή ουσιαστικά.
 
Δε στα λέει καλά ο ξάδερφος. Εγώ με Α3 sedan, το αμερικάνικο, το σωστό (2.0λ/225hp/quattro) οδήγησα το μεσαίο Τεσλα 3 (το long range, ούτε καν το performance) και σχεδόν τρόμαξα. Τα αμάξια είναι στην ίδια τιμή ουσιαστικά.
δεν χρειάζεται να μου τα πει.. το έχω οδηγήσει ο ίδιος αρκετές φορές μετά από κάθε ..πείραγμα....
το S3 sedan (5ετίας πια) είχε 300ps από την μάνα του και φυσικά το μαγικό 4κίνητο σύστημα που δεν επιτρέπει το σπιν στους τροχούς.. (παρέα με το πιο γρήγορο σειριακό σασμάν που υπάρχει.. το προηγούμενο 6άρι και όχι το μετέπειτα 7άρι -αν έχεις υπόψη σου)
το κόστος για να το φτάσει λίγο κάτω από 500ps στους τροχούς δεν ήταν πολύ μεγάλο.. περισσότερο του στοίχισαν τα φρένα της brembo μπρος-πίσω , παρά το μοτέρ.
η βελτίωση στα φρένα ήταν κάτι που του το "επέβαλα" όταν μου ξεφούρνισε ότι θέλει να το πειράξει... αλλιώς, χαρτί και καλαμάρι στην θειά μου.....
η αναλογία κιλών ανά ίππο δεν έχει αντίπαλο και έχουν "γονατίσει" πολλά δυνατότερα μοντέλα μπροστά στα μάτια μου!
S4 , M4 , AMG (αυτό το τελευταίο αν το έβλεπες μπορεί και να σου έφευγαν τα τσίσα) , όλα με πάνω από 500ps στον τροχό

το αυτοκίνητο παραμένει φιλικότατο στο νορμάλ πρόγραμμα, ακόμα και η γυναίκα του το οδηγάει άνετα σαν να είναι ένα απλό ατμοσφαιρικό 1600άρι , χωρίς να "καίει" μάλιστα.
φυσικά στο dynamic δεν πρέπει να είναι κάποιος καρδιακός, αλλιώς υπάρχει κίνδυνος ανακοπής...

ΥΣ.. το αμερικάνικο δεν είναι το σωστό, όπως δεν είναι και η απλή αμόλυβδη βενζίνη σας.... ;)
 
να διορθώσω το "(5ετίας πια)"..
είναι παραπάνω σε ηλικία το αυτοκίνητο , θυμάμαι ότι το αγόρασε ολοκαίνουργιο όταν είχε βγει το Α3 παγκόσμιο αυτοκίνητο της χρονιάς, ή λίγο μετά..
απίστευτο το πως περνάνε τα χρόνια... σαν χτες μου φαίνεται όταν το ξαδερφάκι ερχόταν σπίτι και έπαιζε playstation με τον γιο μου... και πάνε 20 χρόνια από τότε....
 
3. Έχει η μπαταρία μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από το ίδιο το αυτοκίνητο ;;; δεν νομίζω.....

Τα ιστορικά (και άρα πραγματικά, και όχι θεωρητικά) στοιχεία που έχει μαζέψει η Tesla λένε για μέση πτώση χωρητικότητας 12% στα 200.000 μίλια (σχεδόν 322.000 χιλιόμετρα).

Οπότε ναι, ακόμα και αν κρατήσεις το αμάξι για τόσα πολλά χιλιόμετρα (εξαιρετικά απίθανο), πιο πιθανό είναι να μείνεις από μοτέρ παρά από μπαταρία. Και ναι, και τα μοτέρ αλλάζουν χωρίς να έχουν απαγορευτικό κόστος.