Αυτοκινητιστικά νέα

για diesel μιλάς ;;;

Όχι, εννοώ βενζίνη πηγαίνοντας όπως πάνε οι ηλεκτρικοί τα δικά τους για να φλεξάρουν καμιά 350αριά χλμ αυτονομία μαξ. :ROFLMAO:

Υπάρχει παράδειγμα από καλόν καψοβεντζίνα, αλλά θα πρέπει να το ψάξω γιατί είναι κάτι βδομάδες παλιό το βίντεο.
 
  • Like
Reactions: vlad66
κοιμώμενος δεν γίνεται να πάω.. τα γατιά (ειδικά ο χέστης) κλαίνε μέσα στα κλουβιά, τους βάζω a/c για να το βουλώσουν και κάτω από 120 πουθενά μέχρι το τέλος της Ολυμπίας οδού.
αν είχα 1800cc όπως το δικό σου,,, ..........
Φέτος ,για πρώτη, φορά ο δικός μας σταμάτησε το νιαούρισμα στο δεκάλεπτο.
8 χρόνια τώρα νιαουριζε ΑΣΤΑΜΆΤΗΤΑ όσο διαρκούσε το ταξίδι δηλαδή από 1 έως 1 1/2 ώρα...μιλάμε για τραγωδία🤬🤬🤬

Η κατανάλωση των 5,9 l/100 χλμ προεκειψε σε διαδρομή κατηφορική και ευθείες με δύο άτομα και αστείες ταχύτητες, γιατί κάναμε λάθος στην ώρα προσέλευσης και προσπαθούσαμε να περάσει η ώρα, να μην καθόμαστε μόνοι μας σε άδειο μαγαζί😃
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγίνει .
Με τέτοιες ταχύτητες στην εθνική ,κανονικά πρέπει να σου παίρνουν το δίπλωμα για παρακώλυση συγκοινωνίας 😂
Όταν είχα πάει κάποτε Λαμια αέρα -πατέρα, η κατανάλωση ητονε 15,8 l/100 kmh.
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: vlad66
0.65ευρώ/kwh νομίζω είναι η πιο ακριβή χρέωση ταχυφορτιστη αυτήν τη στιγμή. Υπολογίζοντας ότι φτάνεις με περίπου 10-20% και φεύγεις με 90% δεν βάζει κανείς πάνω από 60-65 kWh. Αν υπολογίσουμε τα χιλιόμετρα που βγάζεις σε ΕΟ με ένα «φουλάρισμα», εξακολουθεί να είναι πιο φτηνό από θερμικό αλλά όντως για πολύ λίγο.
Από την άλλη όμως, έχεις φουλάρει από το σπίτι με φτηνό νυχτερινό ρεύμα όποτε τα πρώτα 300-350 χιλιόμετρα ταξιδιού του κανείς με το 1/3 του κόστους (περίπου 0.2€/kwh)
 
ένας τύπος τις προάλλες μου είπε ότι στις εθνικές οδούς πληρώνεις την μάνα και τον πατέρα για φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου.. "μία η άλλη με την βενζίνη" τα λόγια του.. άσε τον χρόνο αναμονής.
κάτι για 60€ την KWh , δεν ξέρω αν υπερέβαλε..

Φίλος με model Y φουλάρει στο σπίτι του για 400 χλμ μέση αποσταση με κόστος 20€.
Η τιμή της kwh έξω σε ταχυφορτιστες κοστίζει μια μέση τιμή τα 0.60. Δηλαδη για να φουλάρει έξω για τα ίδια χιλιόμετρα θέλει 45€ .
Δηλαδη ένας που ξεκινάει από το σπίτι του για να κάνει 800χλμ θα έχει ξοδέψει με μια ενδιάμεση φόρτιση 65€ .
Το ηλεκτρικό μπορεί να κοστίζει όσο ένα διαμέρισμα αλλά μακροχρόνια θα έχει ξοδέψει σε ρεύμα τα 2/3 τις βενζίνης ενός θερμικου αντίστοιχων επιδόσεων και ακομη χαμηλότερα αν φορτίζει συνέχεια σε οικιακούς φορτιστές.
Το Mitsubishi colt έχει μια μέση κατανάλωση 6.9 . Και μιλάμε για χρήση εκτός πόλης. Με ένα κόστος σε βενζίνη 22.000€ για τα 200.000 χλμ που έχει κάνει.
 
Επειδή δεν πρόκειται να γίνω chargoholic (να ψαχνω φορτιστή ακόμα κι όταν πάω στον φούρνο) , προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Υβριδικό μέχρι να μην μπορώ να οδηγήσω άλλο.
Το αστείο είναι πως μιλάνε για άγχος φόρτισης όσοι ΔΕΝ έχουν BEV. Κανείς από εμάς που έχουμε BEV δε το κάνει αυτό. Όπως είπα πρέπει να αποδεχθείς το paradigm shift. Βασική προϋπόθεση σήμερα να μπορείς να φορτίζεις σε ιδιωτική θέση parking, είτε στη δουλειά είτε στο σπίτι. Αν το έχεις αυτό, δε θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα στη καθημερινότητά σου με το BEV. Στα δε ταξίδια, αν έχεις κάποιο BEV με αρκούντος μεγάλη μπαταρία (όχι το 500ρη που αναφέρθηκε νωρίτερα) πάλι δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα στην πλειοψηφία των διαδρομών.
 
1% την ημερα μινιμουμ, αλλα χτυπαει και 10% την ημερα με το sentry mode ενεργοποιημενο. Συνισταται να μενει το αυτοκινητο κουμπωμενο πανω στο ρευμα οταν θα παραμεινει ακινητοποιημενο για καιρο, ωστε να μην αποφορτισει τελειως η μπαταρια, οποτε θα μειωθει η υγεια της και θα μπει σε περιπετειες ο κατοχος οταν θελησει να ξανα οδηγησει το οχημα. Επισης υπαρχει ο κινδυνος οταν πεσει η high voltage (η "μεγαλη" μπαταρια) battery σε χαμηλα επιπεδα, να αποφορτιστει και η 12V (16V πλεον) μπαταρια του οχηματος, παλι βαζοντας τον ιδιοκτητη σε περιπετειες.
Αυτό είναι ιδιοτροπία των Tesla. Δεν είναι κανόνας. Στο ID.3 δε χάνει ούτε 0,1% αν κάθεται παρκαρισμένο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ηλεκτρικό Coda, παρατημένο σε ένα parking για 10 χρόνια, που αφού αλλάχτηκε η μπαταρία 12V, ξεκίνησε κανονικά.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Αυτό είναι ιδιοτροπία των Tesla. Δεν είναι κανόνας. Στο ID.3 δε χάνει ούτε 0,1% αν κάθεται παρκαρισμένο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το ηλεκτρικό Coda, παρατημένο σε ένα parking για 10 χρόνια, που αφού αλλάχτηκε η μπαταρία 12V, ξεκίνησε κανονικά.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
για το koda δεν μου κανει εντυπωση, διοτι ειναι παλιο αυτοκινητο (ουτε καν το ηξερα ως μοντελο) οποτε δεν εχει ουτε apps ουτε τιποτα το οποιο θα "ξυπνησει" τα ηλεκτρονικα του αμαξιου. Για το id3 ομως μου κανει εντυπωση που καταναλωνει τοσο λιγο μπαταρια. Δεν στελνει δεδομενα σε σερβερ της εταιρειας ή/και στο κινητο;
Ξερω για τα τεσλα οτι οσο περισσοτερο τα χαζευεις μεσω κινητου, βγαινει απο το sleep και καταναλωνει μπαταρια, αλλα το 1% την ημερα το εχω ακουσει ως ψιλοστανταρ
 
Ρε παιδιά γιατί συζητάμε για τα παλιά; Οκ, θυμάμαι όταν είχαμε κάνει εκδρομή από το avclub στον Πύργο (τη μία από τις δύο, στην άλλη είχα πάει με τον Μπάμπη) είχα πάρει το αυτοκίνητο το οικογενειακό ένα Peugeot 406 1.8 16V που ήταν καινούργιο τότε. Έχει 70 λίτρα ντεπόζιτο. Γέμισα πριν φύγω από Αθήνα super αμόλυβδη, κατέβηκα Πύργο, κάναμε τις βόλτες μας εκεί, μετά πήγα Αιτωλοακαρνανία να πάρω τη μητέρα μου που ήταν στη γιαγιά, ταχύτητες παντού πάνω από το όριο ειδικά στους επαρχειακούς (άλλη ηλικία τότε) και δεν άναψε οριακά λαμπάκι που γύρισα Αθήνα και είχα κάνει και 1050 χιλιόμετρα.
Αλλά τι σχέση έχει αυτό; Μήπως να το γυρίσουμε γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμο για αγορά σχεδόν κανένα σεντάν και μόνο SUV; :P

Το μέλλον είναι εδώ κατά βάση. Είναι ωραίο να το συζητάμε, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να το έχω περίεργο να σταματήσω για ανεφοδιασμό. Το MG που είχα και είχα κάνει 180.000+ κμ πάντα ήθελε γέμισμα. Πήγαινα Θεσσαλονίκη; ε μια στάση πριν τα Τέμπη ήταν στο πρόγραμμα είτε πήγαινα με 120 είτε πήγαινα με...

Ακόμη και τώρα με το 3008. Είχαμε πάει πρόσφατα Κορώνη, γέμισα Αθήνα, κατέβηκα, κάναμε ημερήσια εκδρομή Βοϊδοκοιλιά για μπάνιο και στην επιστροφή για Αθήνα ήθελα συμπλήρωμα στην Κόρινθο με λαμπάκι. Οκ, αν αντί για 145 στο cruise control είχα 120 θα έφτανα πίσω, αλλά θα άλλαζε κάτι;;; Τα ηλεκτρικά σύντομα θα είναι σε παραπλήσια κατάσταση.

Τα έχουμε πει χίλιες φορές, αν σήμερα έχεις θέση που μπορείς να βάλεις ταχυφορτιστή στο σπίτι σου, δεν έχεις καμιά δικαιολογία με τις εκπτώσεις στα ηλεκτρικά και τις τιμές στο θεό των συμβατικών να μην πάρεις. Απλά πρόσθεσε στο Budget σου και 3-4000 ευρώ για φωτοβολταϊκά (πραγματικά ή εικονικά) και είσαι έτοιμος.
 
0.65ευρώ/kwh νομίζω είναι η πιο ακριβή χρέωση ταχυφορτιστη αυτήν τη στιγμή. Υπολογίζοντας ότι φτάνεις με περίπου 10-20% και φεύγεις με 90% δεν βάζει κανείς πάνω από 60-65 kWh. Αν υπολογίσουμε τα χιλιόμετρα που βγάζεις σε ΕΟ με ένα «φουλάρισμα», εξακολουθεί να είναι πιο φτηνό από θερμικό αλλά όντως για πολύ λίγο.
Από την άλλη όμως, έχεις φουλάρει από το σπίτι με φτηνό νυχτερινό ρεύμα όποτε τα πρώτα 300-350 χιλιόμετρα ταξιδιού του κανείς με το 1/3 του κόστους (περίπου 0.2€/kwh)
Αν μάλιστα ο προορισμός σου είναι "εντός ακτίνας" της μπαταρίας σου και μάλιστα προς σπίτι (εξοχικό π.χ.) τα ταξίδια σου βγαίνουν στο 1/4 της τιμής της βενζίνης. Και βγάλε.
 
για το koda δεν μου κανει εντυπωση, διοτι ειναι παλιο αυτοκινητο (ουτε καν το ηξερα ως μοντελο) οποτε δεν εχει ουτε apps ουτε τιποτα το οποιο θα "ξυπνησει" τα ηλεκτρονικα του αμαξιου. Για το id3 ομως μου κανει εντυπωση που καταναλωνει τοσο λιγο μπαταρια. Δεν στελνει δεδομενα σε σερβερ της εταιρειας ή/και στο κινητο;
Ξερω για τα τεσλα οτι οσο περισσοτερο τα χαζευεις μεσω κινητου, βγαινει απο το sleep και καταναλωνει μπαταρια, αλλα το 1% την ημερα το εχω ακουσει ως ψιλοστανταρ
Αν είναι παρκαρισμένο, που σημαίνει δεν αλλάζει κάτι, στέλνει στους servers της VW πολύ σπάνια. Αν μπεις στην εφαρμογή και ζητήσεις refresh, τότε μετά από λίγο παίρνει δεδομένα. Που σημαίνει ότι το GSM module δεν πέφτει τελείως σε shutdown, είναι σε μια sleep κατάσταση και περιμένει το σήμα για wake up. Το είχα ακίνητο για 3 μέρες, δεν έπεσε καθόλου το SoC.
 
  • Like
Reactions: avpap
Ναι αλλά έχεις προπληρώσει κάτι δεκαετίες βενζίνη. ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τσάμπα στη σημερινή ζωή. Νομίζεις ότι είναι τσάμπα.
Δεν ισχύει αυτό με την επιδότηση. Όταν σταματήσει η επιδότηση θα δούμε που θα κάτσουν οι τιμές.
 
Ναι αλλά έχεις προπληρώσει κάτι δεκαετίες βενζίνη. ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τσάμπα στη σημερινή ζωή. Νομίζεις ότι είναι τσάμπα.
Εκεί που έχουν πάει οι τιμές των θερμικών και με τις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών το αντίθετο γίνεται αυτή τη στιγμή.
 
Ναι αλλά έχεις προπληρώσει κάτι δεκαετίες βενζίνη. ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι τσάμπα στη σημερινή ζωή. Νομίζεις ότι είναι τσάμπα.
Σε τι αμάξι έχεις προπληρωμένη την βενζινη; πες μου ένα θερμικό με τις επιδόσεις του model Y long range πόσο κοστίζει να δω κάτι....
 
να υπενθυμισω κατι που νομιζω οτι το εχετε ξεχασει. Εστιαζεται στο κοστος χρησης και στις επιδοσεις. Οσοι δεν εχετε οδηγησει ποτε ηλεκτρικο, καντε μια βολτα σε καποια αντιπροσωπεια να κανετε ενα test drive. Αν δεν ειστε κολλημενοι petrolheads, ειμαι 90% σιγουρος οτι θα βρειτε την εμπειρια οδηγησης ενος EV πολυ πιο ευχαριστη απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ θερμικο της ιδιας κατηγοριας τιμης. Το γραφω μαλιστα σε αυτο το γκρουπ, οπου δεν εχουμε (ή εχουμε πολυ λιγα) "πιτσιρικια" που πιθανως εχουν διαφορετικη οπτικη γωνια για την αυτοκινηση.
 
Golf 1.5 με ελάχιστα options είναι περίπου στα 34Κ. Και μιλάμε για αποκλειστικά θερμικό, ούτε καν hybrid..

Η plug-in hybrid έκδοσή του είναι περίπου στα 47Κ.
δεν είμαστε καλά...!!!!
εύχομαι να κάθονται απούλητα , να τα βλέπουν και να τα καμαρώνουν.....
1000 φορές να ρίξω 2-3Κ στο focus όταν θα αρχίσει να "ζητάει" και να το κάνω του κουτιού !!
αλίμονο σε αυτούς που δεν ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα και πρέπει να κάνουν το σκ@τό τους παξιμάδι για να αγοράσουν καινούργιο....
 
δεν είμαστε καλά...!!!!
εύχομαι να κάθονται απούλητα , να τα βλέπουν και να τα καμαρώνουν.....
1000 φορές να ρίξω 2-3Κ στο focus όταν θα αρχίσει να "ζητάει" και να το κάνω του κουτιού !!
αλίμονο σε αυτούς που δεν ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα και πρέπει να κάνουν το σκ@τό τους παξιμάδι για να αγοράσουν καινούργιο....
Honda civic έρχεται μόνο υβριδικό με αρχική τιμή τα 40.000.
 
  • Wow
Reactions: vlad66
δεν είμαστε καλά...!!!!
εύχομαι να κάθονται απούλητα , να τα βλέπουν και να τα καμαρώνουν.....
1000 φορές να ρίξω 2-3Κ στο focus όταν θα αρχίσει να "ζητάει" και να το κάνω του κουτιού !!
αλίμονο σε αυτούς που δεν ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα και πρέπει να κάνουν το σκ@τό τους παξιμάδι για να αγοράσουν καινούργιο....
ξαφνικα μοιαζουν κοψοχρονια τα 42χιλιαρικα του model 3 προ επιδοτησης μαλιστα; :)