Ρε παιδιά γιατί συζητάμε για τα παλιά; Οκ, θυμάμαι όταν είχαμε κάνει εκδρομή από το avclub στον Πύργο (τη μία από τις δύο, στην άλλη είχα πάει με τον Μπάμπη) είχα πάρει το αυτοκίνητο το οικογενειακό ένα Peugeot 406 1.8 16V που ήταν καινούργιο τότε. Έχει 70 λίτρα ντεπόζιτο. Γέμισα πριν φύγω από Αθήνα super αμόλυβδη, κατέβηκα Πύργο, κάναμε τις βόλτες μας εκεί, μετά πήγα Αιτωλοακαρνανία να πάρω τη μητέρα μου που ήταν στη γιαγιά, ταχύτητες παντού πάνω από το όριο ειδικά στους επαρχειακούς (άλλη ηλικία τότε) και δεν άναψε οριακά λαμπάκι που γύρισα Αθήνα και είχα κάνει και 1050 χιλιόμετρα.
Αλλά τι σχέση έχει αυτό; Μήπως να το γυρίσουμε γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμο για αγορά σχεδόν κανένα σεντάν και μόνο SUV;
Το μέλλον είναι εδώ κατά βάση. Είναι ωραίο να το συζητάμε, αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να το έχω περίεργο να σταματήσω για ανεφοδιασμό. Το MG που είχα και είχα κάνει 180.000+ κμ πάντα ήθελε γέμισμα. Πήγαινα Θεσσαλονίκη; ε μια στάση πριν τα Τέμπη ήταν στο πρόγραμμα είτε πήγαινα με 120 είτε πήγαινα με...
Ακόμη και τώρα με το 3008. Είχαμε πάει πρόσφατα Κορώνη, γέμισα Αθήνα, κατέβηκα, κάναμε ημερήσια εκδρομή Βοϊδοκοιλιά για μπάνιο και στην επιστροφή για Αθήνα ήθελα συμπλήρωμα στην Κόρινθο με λαμπάκι. Οκ, αν αντί για 145 στο cruise control είχα 120 θα έφτανα πίσω, αλλά θα άλλαζε κάτι;;; Τα ηλεκτρικά σύντομα θα είναι σε παραπλήσια κατάσταση.
Τα έχουμε πει χίλιες φορές, αν σήμερα έχεις θέση που μπορείς να βάλεις ταχυφορτιστή στο σπίτι σου, δεν έχεις καμιά δικαιολογία με τις εκπτώσεις στα ηλεκτρικά και τις τιμές στο θεό των συμβατικών να μην πάρεις. Απλά πρόσθεσε στο Budget σου και 3-4000 ευρώ για φωτοβολταϊκά (πραγματικά ή εικονικά) και είσαι έτοιμος.