Αυτοκινητιστικά νέα

Τα λεγα για τη MG κ η εγγύηση 7 ή 150000 πολύ καλή. Ε ρε γλέντια .
Στην Ευρώπη δεν ασχολούνται από που είναι αρκεί να είναι 5αστερο.
Είναι απλά τα πράγματα, το MG ZS είναι ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ από το Dacia Duster...Και οι τιμές των υπολοίπων είναι αντίστοιχες με τεράστιες εγγυήσεις και 5 αστέρια στα crash test μαζί με ένα logo άκρως ελκυστικό.
 
Και για να μην ξεχνιόμαστε, αυτός είναι και ο λόγος που δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ των ποτών να μειωθεί η φορολογία στο αυτοκίνητο. Είτε λέγεται φόρος ταξινόμησης είτε καύσιμο. Αφού δεν είμαστε μάγκες να τα κλειδώσουμε (όπως οι γάλλοι) καλά να πάθουμε.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν θα έλεγα ότι είναι σχεδόν βέβαια ότι θα πουλήσει ένα Xiaomi όταν στην ίδια τιμή μπορείς να βρεις εταιρίας που έφτιαχνε αυτοκίνητα και εχθές.
Ok, κινητό, φραπεδιέρα, gadgets, αλλά αυτοκίνητο;

Και λευκές συσκευές θα συμπλήρωνα στα παραπάνω. Γενικώς ότι εξυπηρετεί «πάγιες και διαρκείς» ανάγκες.
 

Και φυσικά οι πετρελαϊκές θα πουλάνε και το ρεύμα.
Πάντως η Motor Oil με έχει εκπλήξει θετικά με τις κινήσεις της τον τελευταίο καιρό.
 
Λίγο off topic πάλι...

Τέλος Ιούλη έβαλα βενζίνη στο Focus όταν φύγαμε από το χωριό στο τέλος των διακοπών..
Έκανα περίπου 130χιλ στην Αθήνα και σήμερα ήρθαμε στο χωριό πάλι..
Με την ίδια βενζίνη:

IMG_20230915_221428.jpg



Μια πιο κοντινή στον δείκτη..:

IMG_20230915_221459.jpg

Θα βγάλω και μια όταν ανάψει λαμπάκι (αν ανάψει μέχρι να φύγουμε πίσω)

Ναι, τα 700χιλ τα έκανε μέχρι τώρα -και δεν είναι το οικονομικότερο αυτοκίνητο με 6,9L/100km
 

Attachments

  • IMG_20230915_221459.jpg
    IMG_20230915_221459.jpg
    1.5 MB · Views: 26
Καλή προσπάθεια αλλά ακόμα αργούμε για φόρτιση σε χρόνους βενζίνης.


Από το 2028 (δηλαδή 2030 και βάλε) κάτι γίνεται:
Επιπλέον, η Toyota πρόκειται να παρουσιάσει την πρώτη της μπαταρία στερεάς κατάστασης το 2027-28, παρέχοντας αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων και εντυπωσιακή φόρτιση 80% σε μόλις 10 λεπτά.

Καταλαβαίνετε ότι θα πατώσουν τότε σε ένα βράδυ τα ηλεκτρικά των 300-400-500 χιλιομέτρων εμέβέλεια.
 
Καλή προσπάθεια αλλά ακόμα αργούμε για φόρτιση σε χρόνους βενζίνης.


Από το 2028 (δηλαδή 2030 και βάλε) κάτι γίνεται:
Επιπλέον, η Toyota πρόκειται να παρουσιάσει την πρώτη της μπαταρία στερεάς κατάστασης το 2027-28, παρέχοντας αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων και εντυπωσιακή φόρτιση 80% σε μόλις 10 λεπτά.

Καταλαβαίνετε ότι θα πατώσουν τότε σε ένα βράδυ τα ηλεκτρικά των 300-400-500 χιλιομέτρων εμέβέλεια.
Η Toyota είχε πει τα ίδια το 2017 για το .. 2022. Κανείς δε πιστεύει την Toyota.

Δε μας ενδιαφέρει φόρτιση σε χρόνο βενζίνης, δεν είναι αυτό το θέμα. Πρέπει να αποδεχθείς το paradigm shift στη χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Δε θα υπάρξουν ποτέ "ρευματάδικα" κατά τα βενζινάδικα.
 
Καλή προσπάθεια αλλά ακόμα αργούμε για φόρτιση σε χρόνους βενζίνης.


Από το 2028 (δηλαδή 2030 και βάλε) κάτι γίνεται:
Επιπλέον, η Toyota πρόκειται να παρουσιάσει την πρώτη της μπαταρία στερεάς κατάστασης το 2027-28, παρέχοντας αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων και εντυπωσιακή φόρτιση 80% σε μόλις 10 λεπτά.

Καταλαβαίνετε ότι θα πατώσουν τότε σε ένα βράδυ τα ηλεκτρικά των 300-400-500 χιλιομέτρων εμέβέλεια.
Το πιο πιθανό θα είναι να έχει πατωσει η προσπάθεια της toyota μέχρι τότε. Ο ανταγωνισμος θα δώσεις τέτοιες αυτονομιες νωρίτερα.
Ας φτιάξει για αρχή ένα σωστό ηλεκτρικό που αυτή τη στιγμή που οι άλλοι έχουν αυτονομιες 500χλμ , με το ζορι πιάνουν τα δικά της τα 300.
 
Η Toyota είχε πει τα ίδια το 2017 για το .. 2022. Κανείς δε πιστεύει την Toyota.

Δε μας ενδιαφέρει φόρτιση σε χρόνο βενζίνης, δεν είναι αυτό το θέμα. Πρέπει να αποδεχθείς το paradigm shift στη χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Δε θα υπάρξουν ποτέ "ρευματάδικα" κατά τα βενζινάδικα.
Επειδή δεν πρόκειται να γίνω chargoholic (να ψαχνω φορτιστή ακόμα κι όταν πάω στον φούρνο) , προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Υβριδικό μέχρι να μην μπορώ να οδηγήσω άλλο.
 
Να ξαναπώ άλλη μια φορά την αποψάρα μου και εγώ.. Αν δεν υιοθετήσουν τώρα που είναι "νωρίς" ακόμα modular μπαταρίες που να αλλάζουν σε dt σε σταθμούς,, δεν βέπω φως.
Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό. Μια μέση μπαταρία ζυγίζει περίπου 500 κιλά και είναι δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου. Δεν είναι καθόλου εύκολο να αλλαχτεί.
 
Να ξαναπώ άλλη μια φορά την αποψάρα μου και εγώ.. Αν δεν υιοθετήσουν τώρα που είναι "νωρίς" ακόμα modular μπαταρίες που να αλλάζουν σε dt σε σταθμούς,, δεν βέπω φως.
Και θα αφήνεις την νέα μπαταρία σου με 100% ζωή και θα σου βάζουν μια με 85% άγνωστης ποιότητας....
 
Και θα αφήνεις την νέα μπαταρία σου με 100% ζωή και θα σου βάζουν μια με 85% άγνωστης ποιότητας....
Ναι γιατί; Αφου θα την ξανααφήσεις στο επόμενο "γέμισμα". Η μπαταρία θα είναι αναλώσιμο προς χρήση-εναλλαγή, όχι δική σου.. Σαν (οκ τραβηγμένο) τις φιάλες υγραερίου. Γιατί όχι;
 
Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό. Μια μέση μπαταρία ζυγίζει περίπου 500 κιλά και είναι δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου. Δεν είναι καθόλου εύκολο να αλλαχτεί.
Είχα δε ένα βίντεο που το εφαρμόζουν πιλοτικά σε ρομποτικό σταθμό, αν το βρω θα το ανεβάσω. Γινόταν πολύ εύκολα.
 
Είχα δε ένα βίντεο που το εφαρμόζουν πιλοτικά σε ρομποτικό σταθμό, αν το βρω θα το ανεβάσω. Γινόταν πολύ εύκολα.
Είναι μια πολύ καλή λύση αυτή και οι μπαταρίες μπορούν να έχουν display που να λέει τι ζωή της "απομένει" , πόσο ρεύμα έχει κλπ...
Τέτοιο display είδα σε μπαταρία ηλεκτρικού σκούτερ πριν λίγες μέρες όταν έπιασα κουβέντα με τον κάτοχο.
 
Ναι γιατί; Αφου θα την ξανααφήσεις στο επόμενο "γέμισμα". Η μπαταρία θα είναι αναλώσιμο προς χρήση-εναλλαγή, όχι δική σου.. Σαν (οκ τραβηγμένο) τις φιάλες υγραερίου. Γιατί όχι;
Γιατί εσύ στην πρώτη φορτιση θα αφήνεις την 100% μπαταρία σου και θα σου βάζουν μια χειρότερη. Έτσι το "ηλεκτραδικο" θα κρατάει τις καλές μπαταρίες μέχρι να αναγκαστεί να τις χρησιμοποιήσει μετακυλωντας στους οδηγούς το κόστος της "φιαλης" εκτός από το περιεχόμενο. Εκεί δηλαδη που θα άλλαζε μπαταρίες στις εγκαταστάσεις μετά από 1000 φορτίσεις μπορεί να τις αλλάξει μετά από 2 και 3 χιλιάδες και θεωρητικά και πότε
 
  • Like
Reactions: karajim80
Καθαρή "ελληνική" σκέψη.
Πιστεύω ότι έχει δίκιο ο προλαλήσαντας.Είναι σχεδόν σίγουρο ότι έτσι θα σκεφτούν οι μπαταριαδες..Όχι ότι με βενζίνη είναι καλύτερα τώρα αν σκεφτούμε πόσο νερό έχουν πιεί τα αυτοκίνητα μας.

Same Sh1t...Different Day..
 
Είχα δε ένα βίντεο που το εφαρμόζουν πιλοτικά σε ρομποτικό σταθμό, αν το βρω θα το ανεβάσω. Γινόταν πολύ εύκολα.
Η nio το κανει αυτο και εχει πολλους σταθμους αλλαγης στην κινα, ενω επεκτεινει και αρκετα το δικτυο της και στην ευρωπη. Ειναι μια ενδιαφερουσα ιδεα, η οποια προσωπικα δεν νομιζω οτι θα την ασπαστουν και αλλες βιομηχανιες. Περα απο το κοστος που υπαρχει διοτι θα πρεπει η εταιρεια να κατασκευασει απο μονη της ολα τα swap stations (καθως δεν θα υπαρχουν επιδοτησεις και εμπορικο ενδιαφερον απο τριτες εταιρειες) εχει και πρακτικα προβληματα, πχ οταν το αυτοκινητο σερνει τρειλερ, οταν εχει μπαρες οροφης με μπαγαζιερα, οταν εχει μπαγαζιερα ή βασεις ποδηλατων πανω στον κοτσαδορο.
Εχει και εμπορικο ενδιαφερον παντως η λυση της nio, διοτι οταν αγοραζεις το αυτοκινητο εχεις δυο επιλογες, α. να το αγορασεις μαζι με την μπαταρια ή β. χωρις και να νοικιαζεις την μπαταρια.