Αυτοκινητιστικά νέα

οι Ινδοί καλά θα κάνουν να ..τελειώνουν και λίγο έξω γιατί πολλά τα στόματα να ταϊσουν και να προσέξουν τις τίγρεις τους σαν τα μάτια τους....
κάνανε και γιορτή όταν ανακοινώθηκε ότι πέρασαν τους κινέζους σε πληθυσμό τρομάρα τους....

H πικρή αλήθεια είναι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες ενδιαφέρονται περισσότερο για την αγορά της Ασίας παρά για οποιαδήποτε άλλη. Μάλλον άλλοι θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται διαφορετικά.
Αφορά και τα αυτοκίνητα του λαού και τα πολυτελή μοντέλα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Για να μη χαθείτε στο που ανήκει κάθε εταιρεία εδω ο παγκόσμιος χάρτης...

χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα......

δεν είδα να λέει ότι η Audi ξεκίνησε σαν DKW και αν δεν κάνω λάθος στην αρχή οι κύκλοι ήταν 3 αντί για 4 που είναι μέχρι σήμερα.
 
Δεν μπήκαν νερά από την εξάτμιση??? Τι?? Δεν έχει εξάτμιση?

Same Sh1t...Different Day..
Κάτι λιγότερο από δέκα χρόνια πριν είχαμε πάρει το πρώτο ηλεκτρικό λεωφοριάκι σε ένα έργο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Θελήσαμε για να είναι όλα ΟΚ να βγάλουμε κρατικές πινακίδες. Εκτός των χίλιων άλλων θεμάτων γιατί ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με κρατικές πινακίδες ένα ανυπέρβλητο πρόβλημα ήταν ότι έπρεπε η άδεια κυκλοφορίας να αναγράφει τους ρύπους του οχήματος...
Και οι διάλογοι ήταν όπως το παραπάνω...τι; δεν έχει ρύπους; το πεδίο είναι υποχρεωτικό αλλιώς δεν μπορεί να βγει άδεια...
Τελικά έβγαλε, απλά δεν βρέθηκε οδηγός να το αξιοποιεί το πανεπιστήμιο καθημερινά όπως ήταν το σχέδιο για να φέρνει φοιτητές και προσωπικό από σταθμό του μετρό...
Η φόρτιση από αυτόνομο σταθμό φόρτισης με φωτοβολταϊκά και μπαταρίες.
 
  • Love
  • Like
Reactions: avpap and karajim80
Αν δεν κάνω (πολύ) λάθος η AUTO UNION και μετέπειτα audi ήταν τα dkw τα nsu και μια άλλη μάρκα.
Η nsu μάλιστα εκλεισε ,γιατί είχε κυκλοφορήσει το επαναστατικό (τοτενες) R80 με βανκελ κινητήρα, που την χρεωκοπησε.!
 
Αν δεν κάνω (πολύ) λάθος η AUTO UNION και μετέπειτα audi ήταν τα dkw τα nsu και μια άλλη μάρκα.
Η nsu μάλιστα εκλεισε ,γιατί είχε κυκλοφορήσει το επαναστατικό (τοτενες) R80 με βανκελ κινητήρα, που την χρεωκοπησε.!
Καλά τα λες..
Ο βάνκελ της NSU έπινε την βενζίνη σαν νερό και γι'αυτό δεν περπάτησε.
Μέχρι που η mazda τόλμησε....
 
Καλά τα λες..
Ο βάνκελ της NSU έπινε την βενζίνη σαν νερό και γι'αυτό δεν περπάτησε.
Μέχρι που η mazda τόλμησε....
Kαι έπινε και αυτό την βενζίνη σαν νερό.6 μήνες κατάφερα να το κρατήσω.
Wartburg,burg,burg,burg.burg,οδηγούσα κι εγώ σαν...επαγγελματικό.Θυμάμαι τον χαβαλέ που κάναμε από το ντουμάνι όταν του ρίχναμε κατά λάθος λίγο λαδάκι παραπάνω στο ρεζερβουάρ του.
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Kαι έπινε και αυτό την βενζίνη σαν νερό.6 μήνες κατάφερα να το κρατήσω.
Wartburg,burg,burg,burg.burg,οδηγούσα κι εγώ σαν...επαγγελματικό.Θυμάμαι τον χαβαλέ που κάναμε από το ντουμάνι όταν του ρίχναμε κατά λάθος λίγο λαδάκι παραπάνω στο ρεζερβουάρ του.
Ναι αλλά με το RX είχες και γκάζια.. έβαζες και μια υπογραφή όταν έκανες κέφι.... :LOL:
 
Κάτι λιγότερο από δέκα χρόνια πριν είχαμε πάρει το πρώτο ηλεκτρικό λεωφοριάκι σε ένα έργο του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Θελήσαμε για να είναι όλα ΟΚ να βγάλουμε κρατικές πινακίδες. Εκτός των χίλιων άλλων θεμάτων γιατί ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με κρατικές πινακίδες ένα ανυπέρβλητο πρόβλημα ήταν ότι έπρεπε η άδεια κυκλοφορίας να αναγράφει τους ρύπους του οχήματος...
Και οι διάλογοι ήταν όπως το παραπάνω...τι; δεν έχει ρύπους; το πεδίο είναι υποχρεωτικό αλλιώς δεν μπορεί να βγει άδεια...
Τελικά έβγαλε, απλά δεν βρέθηκε οδηγός να το αξιοποιεί το πανεπιστήμιο καθημερινά όπως ήταν το σχέδιο για να φέρνει φοιτητές και προσωπικό από σταθμό του μετρό...
Η φόρτιση από αυτόνομο σταθμό φόρτισης με φωτοβολταϊκά και μπαταρίες.
Γέλασα πολύ με τον "διάλογο"...
Ε ρε ..κράτος....
 
Αν δεν κάνω (πολύ) λάθος η AUTO UNION και μετέπειτα audi ήταν τα dkw τα nsu και μια άλλη μάρκα.
Η nsu μάλιστα εκλεισε ,γιατί είχε κυκλοφορήσει το επαναστατικό (τοτενες) R80 με βανκελ κινητήρα, που την χρεωκοπησε.!
Auto Union, DKW και Wanderer προπολεμικά, το 1969 πήρε και την NSU και προέκυψαν οι 4 κύκλοι
 
  • Like
Reactions: mdvq
Αν δεν κάνω (πολύ) λάθος η AUTO UNION και μετέπειτα audi ήταν τα dkw τα nsu και μια άλλη μάρκα.
Η nsu μάλιστα εκλεισε ,γιατί είχε κυκλοφορήσει το επαναστατικό (τοτενες) R80 με βανκελ κινητήρα, που την χρεωκοπησε.
 
Screenshot-2023-09-14-125226.png