athlon6401
Supreme Member
- 12 December 2018
- 3,175
Πόση είναι πιστεύεις η διαφορά εργατικών για το ID.4 που στη Κίνα πωλείται 20.000$ (πριν είχε 27000 και το κατέβασαν) και εδώ 44000 ευρώ (με την επιδότηση);Αναμφίβολα θα επηρεαστεί η ευρωπαϊκή αγορά. Ο κόσμος πλέον κοιτάζει ΠΡΩΤΑ την τιμή. Και οι ευρωπαίοι δεν μπορούν να προσφέρουν φθηνές τιμές, μόνο και μόνο λόγω εργατικών.
Ας κάνουν άλλοι πρώτα τα πειραματόζωα κι εγώ ψωνίζω τελευταίος.Δεν έχω εμπιστοσύνη πως να το κάνουμε..... Ολοι μας ξέρουμε τι σημαίνει κινέζικο original. Οχι apple - κινέζικο.
Καλή η καραμέλα των εργατικών αλλά δε πείθει. Απλώς οι Ευρωπαίοι έχουν μάθει σε υψηλά κέρδη στο κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου. Και επειδή από τα ηλεκτρικά δεν έχουν σχεδόν καμία ελπίδα να πάρουν χρήματα από τα service, αυξάνουν την αρχική τιμή. Επίσης έχουν μάθει να συντηρούν ένα τεράστιο δίκτυο αντιπροσωπειών - πωλητών και αυτό το δίκτυο κοστίζει. Δεν είναι τυχαίο πως η Tesla πουλάει φθηνότερα - δεν έχει να θρέψει ένα αντίστοιχο δίκτυο.