Αυτοκινητιστικά νέα

Το οποίο t-roc στην προ facelift εκδοχή είχε σκληρά πλαστικά παντού. Στη μετά facelift εκδοχή τα σκληρά πλαστικά μετακόμισαν στα... σημεία που δε βλέπει η πεθερά.
Δεν έχω καταλάβει την εμμονή να υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες suv . Εγώ αυτά τα λεφτά δε τα έδινα για το t-roc . Καλύτερα την ανανεωμένη corolla και ας φάω το τεκμήριο για τα κυβικά .
Πάντως τα σκληρά πλαστικά του colt με μια αλοιφουλα είναι όπως το αγόρασα πριν 13 χρόνια ενώ το μαλακό ταμπλό στο honda του πατέρα μου έχει σκάσει.
Για εμένα δεν είναι κριτήριο. Η συναρμολογηση τους είναι.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Πως να έχουν σχέση; το t-roc ειναι 9.000€ ακριβότερο στην βασική έκδοση ενώ η full extra κορυφαία του stonic είναι 2.000 φτηνότερη από την βασική του t-roc...
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο στα 2/3 της τιμής του t-roc...

Συνεπώς επιστρέφουμε στη παραδοχή του ότι αγοράζονται επειδή είναι κατά βάση οικονομικότερα.
Όχι επειδή είναι παρεμφερή ή κατά φαντασία καλύτερα.
 
Συνεπώς επιστρέφουμε στη παραδοχή του ότι αγοράζονται επειδή είναι κατά βάση οικονομικότερα.
Όχι επειδή είναι παρεμφερή ή κατά φαντασία καλύτερα.
Τα τεστ αξιοπιστίας και οι βαθμολογίες από ανεξάρτητους φορείς μόνο κατα φαντασια δεν είναι. Η kia είναι πιο αξιόπιστη από την vw .
Αν για κάποιους κριτήριο σε ένα αυτοκίνητο είναι τα μη μηχανικά μέρη, ας προσεχαν...
Το t-roc ειναι υπερτιμημένο και το stonic τίμιο.
Αν έχεις 20.000 τα δίνεις για το stonic . Αν έχεις 27.000 δεν τα δίνεις για το t-roc...
 
  • Like
Reactions: FSword and ln()
μην "κατηγορείτε" τα σκληρά πλαστικά παίδες...
στο baleno μου (12/97) τα σκληρά πλαστικά του είναι σαν καινούργια, το ίδιο στο seicento του '02.. το ίδιο και στο focus του '01.
ξέρετε σε πόσες corolla συναδέρφων (του '10 πάνω κάτω) τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλώ έχουν ανοίξει σαν καρυδότσουφλα;;
μην με βάλετε να βγάλω και να ανεβάσω φωτογραφίες...

ΥΣ.. αυτή η vw έμαθε επιτέλους να φτιάχνει σωστά την ταπετσαρία στον ουρανό των αυτοκινήτων της;;
μόλις κλείσει 12 χρόνια το αμάξι, κρεμάει το ύφασμα και ακουμπάει στα κεφάλια...

Στο Baleno του 96 και στο Cinquecento της ίδιας περιόδου τα σκληρά πλαστικά δεν άνοιγαν προφανώς ενώ τα μαλακά πλαστικά σε αυτοκίνητο της ίδιας περιόδου - στο ταμπλό - έχουν ανοίξει. Αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς, όμως μιλάμε για πολύ παλιά αυτοκίνητα και για τα 20 πρώτα χρόνια τουλάχιστον που δεν θα σκάσουν τα μαλακά πλαστικά, είναι άλλη η αίσθηση.
Ενώ με το σκληρό πλαστικό από την αρχή είναι... meh.
Επίσης αν η οδηγός είναι γυναίκα, τα σκληρά πλαστικά θα έχουν σημάδια. Από τις νυχιές. Τα μαλακά όχι. Μόνο αν πέσει καμιά κάφτρα από τσιγάρο όπου εκεί δεν αντέχει κανένα πλαστικό, σκληρό ή μαλακό.
 
Στο Baleno του 96 και στο Cinquecento της ίδιας περιόδου τα σκληρά πλαστικά δεν άνοιγαν προφανώς ενώ τα μαλακά πλαστικά σε αυτοκίνητο της ίδιας περιόδου - στο ταμπλό - έχουν ανοίξει. Αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς, όμως μιλάμε για πολύ παλιά αυτοκίνητα και για τα 20 πρώτα χρόνια τουλάχιστον που δεν θα σκάσουν τα μαλακά πλαστικά, είναι άλλη η αίσθηση.
Ενώ με το σκληρό πλαστικό από την αρχή είναι... meh.
Επίσης αν η οδηγός είναι γυναίκα, τα σκληρά πλαστικά θα έχουν σημάδια. Από τις νυχιές. Τα μαλακά όχι. Μόνο αν πέσει καμιά κάφτρα από τσιγάρο όπου εκεί δεν αντέχει κανένα πλαστικό, σκληρό ή μαλακό.
κατά βάση μιλάω για το πάνω μέρος του ταμπλώ εκεί που το "χτυπάει" ο ήλιος.. ούτε νυχιές εκεί , ούτε κάφτρες..
και οι τριγμοί στα σαμαράκια δεν έχουν να κάνουν με το αν είναι μαλακά ή σκληρά τα υλικά.. έχουν να κάνουν με την ποιότητα της συναρμολόγησης.
αυτό το focus πια, μετά από τόσα χρόνια και παρά την "σκληρή / σπορ" ανάρτηση από το εργοστάσιο, περνάς από λακούβες και δεν ακούγεται το παραμικρό.
 
  • Like
Reactions: pauleta
κατά βάση μιλάω για το πάνω μέρος του ταμπλώ εκεί που το "χτυπάει" ο ήλιος.. ούτε νυχιές εκεί , ούτε κάφτρες..

Κι εγώ για το ταμπλό μιλάω κυρίως. Στο cinquecento η τσάντα που άφηνε στο μεγάλο ράφι μπροστά από το συνοδηγό, στο πάνω μέρος είχε μια κούρμπα ως συνέχεια του ταμπλό, τίγκα στις γρατζουνιές.
Στο Baleno το σημείο γύρω από τη μίζα που έμπαινε το κλειδί επίσης. Σε αυτό αλλάζει και το χρώμα με τον καιρό και ασπρίζει.
Στο Lancer τα σημεία από τη μέση και κάτω στην κεντρική κονσόλα που είναι σκληρό πλαστικό πάλι γεμάτα γρατζουνιές. Σε αυτό όμως καμία γρατζουνιά στα σημεία που έχει μαλακό πλαστικό, δηλ στο ταμπλό και στις πόρτες (μπρος-πίσω).
Το ταμπλό όμως μετά από τα... 25 χρόνια άνοιξε... .

Κάτι ακόμα που με εκνευρίζει αφάνταστα. Όταν βάζουν μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος των εμπρός πορτών και στις πίσω να είναι σκληρό. Τι οικονομία είναι πάλι αυτή;
 
Παιδιά ξεχνάτε μια μικρουλα λεπτομέρεια.......τα αυτοκίνητα δεν τα φτιάχνουν για να τα κληρονομήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας.....😁😁😁
Σε ένα ανεπτυγμενο κράτος με πραγματική ανάπτυξη στα 5 χρόνια το αλλάζουν (συνήθως όταν λήγει η εγγύηση).
Τι θα πας να πεις; Μου έσκασε/ξεφλουδισε το ταμπλό με τα από 20+ χρόνια; Θα γελάνε και τα κομπιούτερ.
 
Παιδιά ξεχνάτε μια μικρουλα λεπτομέρεια.......τα αυτοκίνητα δεν τα φτιάχνουν για να τα κληρονομήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας.....
Σε ένα ανεπτυγμενο κράτος με πραγματική ανάπτυξη στα 5 χρόνια το αλλάζουν (συνήθως όταν λήγει η εγγύηση).
Τι θα πας να πεις; Μου έσκασε/ξεφλουδισε το ταμπλό με τα από 20+ χρόνια; Θα γελάνε και τα κομπιούτερ.
Αρα τι αγχώνεσαι για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών που αντέχουν 500.000 χλμ ;
 
  • Haha
Reactions: pauleta and avpap
Σε ένα ανεπτυγμενο κράτος με πραγματική ανάπτυξη στα 5 χρόνια το αλλάζουν.

Σε ένα τι; :ROFLMAO:
Εδώ μιλάμε για τα Ελληνικά δεδομένα.
Σε ποιο νοικοκυριό ακριβώς περισσεύουν 500-1000€ τον μήνα για να έχει καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια;
Και ανάλογα τη χρήση του, γιατί, από πότε είναι λογικό να αλλάξεις αυτοκίνητο με το που θα πατήσει τα 30-50.000 χιλιόμετρα;
Βάλε 20 χρόνια και θα πέσεις στο μέσο όρο ηλικίας των αυτοκινήτων της χώρας.
 
Παιδιά ξεχνάτε μια μικρουλα λεπτομέρεια.......τα αυτοκίνητα δεν τα φτιάχνουν για να τα κληρονομήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας.....😁😁😁
Σε ένα ανεπτυγμενο κράτος με πραγματική ανάπτυξη στα 5 χρόνια το αλλάζουν (συνήθως όταν λήγει η εγγύηση).
Τι θα πας να πεις; Μου έσκασε/ξεφλουδισε το ταμπλό με τα από 20+ χρόνια; Θα γελάνε και τα κομπιούτερ.

Γι'αυτό κι εγώ έγραψα το παρακάτω:

... όμως μιλάμε για πολύ παλιά αυτοκίνητα και για τα 20 πρώτα χρόνια τουλάχιστον που δεν θα σκάσουν τα μαλακά πλαστικά, είναι άλλη η αίσθηση.
Ενώ με το σκληρό πλαστικό από την αρχή είναι... meh.

Δηλαδή αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα προλάβει να πάθει τίποτε το μαλακό πλαστικό μέχρι να το αλλάξεις υπό κανονικές συνθήκες, γιατί να πρέπει να τρως στη μάπα τη φτηνή αίσθηση;
 
Σε ένα τι; :ROFLMAO:
Εδώ μιλάμε για τα Ελληνικά δεδομένα.
Σε ποιο νοικοκυριό ακριβώς περισσεύουν 500-1000€ τον μήνα για να έχει καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια;
Και ανάλογα τη χρήση του, γιατί, από πότε είναι λογικό να αλλάξεις αυτοκίνητο με το που θα πατήσει τα 30-50.000 χιλιόμετρα;
Βάλε 20 χρόνια και θα πέσεις στο μέσο όρο ηλικίας των αυτοκινήτων της χώρας.

Εννοείται. Αφού τα επίσημα στοιχεία μιλάνε για 17,5 χρόνια μέσον όρο στόλο. Αν δεν είμαστε πάτος στην ΕΕ άντε να είμαστε ένα πριν τον πάτο.
 
Κι εγώ για το ταμπλό μιλάω κυρίως. Στο cinquecento η τσάντα που άφηνε στο μεγάλο ράφι μπροστά από το συνοδηγό, στο πάνω μέρος είχε μια κούρμπα ως συνέχεια του ταμπλό, τίγκα στις γρατζουνιές.
Στο Baleno το σημείο γύρω από τη μίζα που έμπαινε το κλειδί επίσης. Σε αυτό αλλάζει και το χρώμα με τον καιρό και ασπρίζει.
σιγά τις γρατζουνιές και που είναι η αλλαγή στο χρώμα;;;
το δικό μου μοντέλο είναι το επόμενο με το ανοιχτόχρωμο ταμπλώ..

IMG_20230911_152643[1].jpg

τα χιλιόμετρα που έχει:
(και μην ακούσω σχόλια για την σκόνη....) :LOL:

IMG_20230911_152658[1].jpg




Στο Lancer τα σημεία από τη μέση και κάτω στην κεντρική κονσόλα που είναι σκληρό πλαστικό πάλι γεμάτα γρατζουνιές. Σε αυτό όμως καμία γρατζουνιά στα σημεία που έχει μαλακό πλαστικό, δηλ στο ταμπλό και στις πόρτες (μπρος-πίσω).
Το ταμπλό όμως μετά από τα... 25 χρόνια άνοιξε... .

Κάτι ακόμα που με εκνευρίζει αφάνταστα. Όταν βάζουν μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος των εμπρός πορτών και στις πίσω να είναι σκληρό. Τι οικονομία είναι πάλι αυτή;
 
Παιδιά ξεχνάτε μια μικρουλα λεπτομέρεια.......τα αυτοκίνητα δεν τα φτιάχνουν για να τα κληρονομήσουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας.....😁😁😁
Σε ένα ανεπτυγμενο κράτος με πραγματική ανάπτυξη στα 5 χρόνια το αλλάζουν (συνήθως όταν λήγει η εγγύηση).
Τι θα πας να πεις; Μου έσκασε/ξεφλουδισε το ταμπλό με τα από 20+ χρόνια; Θα γελάνε και τα κομπιούτερ.
τα αυτοκίνητα για διάφορους λόγους που δεν προλαβαίνω να τους αναλύσω τώρα, φτιάχνονται χωρίς "ημερομηνία λήξης".
ακόμα και οι κινητήρες μπορούν να βγάλουν πάρα πολλά χιλιόμετρα μέχρι να κάνουν γενική επισκευή.
και κάποιοι από μας δεν μπορούν να αλλάζουν αυτοκίνητο , όχι στα 5 χρόνια αλλά ούτε στα 15...
αν μου έδιναν πίσω τον μισθό που έπαιρνα πριν την κρίση, το συζητούσαμε.. τώρα ..γιοκ..
 
Για να μην κουοτάρω ένα θα τα γράψω απαντήσω επιγραμματικά .

Πάμε στο 1ο για το 500ακι κ το leasing σε σχέση με το ID3 .
Έδωσε 27Κ για leasing γιατί leasing μεταχειρισμένου δεν υπάρχει , απλά ! Θα πρέπει αν το φέρει απ έξω να ξαναπληρωσει το ΦΠΑ κ αυτό δεν το κάνει καμία Leasing .

Σχετικά με τα λάστιχα στα ηλεκτρικά , δε σπινάρουν απλά! Είναι γραμμική η δύναμη κ δεν έχει καμία σχέση με τα του θερμικού κινητήρα, μετάδοση κτλ .
Ειδικά σε 4WD σου έφυγε χωρίς να δεις το σήμα .

Τα ηλεκτρικά θα πηγαίνουν για service εκεί που πρέπει κ όχι στη γειτονιά . Άντε κανά τακάκι αλλά και πάλι... Ο λόγος είναι ότι είναι πολύ φτηνό το service OTAN χρειαστεί όπως είπε ο ΔΔ και αν ...

Οι τεχνικοί στις αντιπροσωπείες εκπαιδεύονται ήδη στα ηλεκτρικά οπότε κανείς δε χάνει τη δουλειά του . Οι μηχανικοί εκπαιδεύονται κ για άλλα πράγματα .Δε σημαίνει ότι αύριο το πρωί θα κλείσουν όλα τα συνεργεία της χώρας σε σύνολο 4.000.000 αυτοκινήτων . Θα υπάρχουν .Μέχρι να γίνει αυτό οι μηχανικοί θα έχουν πεθάνει από γηρατειά .
Τα συνεργεία όλης της χώρας δε φτάνουν ήδη διότι μεγαλώνει το πάρκο των αυτοκινήτων μέρα με τη μέρα με πολύ μεγάλο ρυθμό (πχ η Toyota μόνο παρέδωσε 500 αυτοκίνητα σε 15 μέρες σε ιδιώτες !)

Θα αυξηθεί η φαναρτζοδουλειά 300% μη σου πω και 500% από τη γενιά που θα πηγαίνει χωρίς αύριο αλλά κ τα δυστυχήματα ..δυστυχώς , εκτός και αν τα συστήματα βοηθήσουν.

Ξαναλέω αν ΔΕΝ έχεις θέση parking δεν παίρνεις ηλεκτρικό ,
άντε να πάρεις plug in για να φορτίζεις στη δουλειά αν σου παρέχουν ή σε κάνα supermarket, malls κτλ

Επειδή λοιπόν θα μειωθούν τα service από κάπου θα πρέπει να βγουν τα χρήματα κ άρα θα πάμε σε υπηρεσίες με χρέωση .
Παρόλο που η BMW έκανε πίσω κ αυτό λόγω κλίματος ψυχρών χωρών (τις άλλες ούτε που τις άγγιξε) θα γίνει σε όλες τις εταιρίες σε λίγα χρόνια ΟΤΙ κ να γίνει .

Όλα αυτά σε μια χώρα -400 έτη φαντάζουν αστεία κ θα πάρουν χρόνο .Μέχρι να γεράσουμε εδώ θα είμαστε κ θα τα λέμε .Όταν οι άλλοι θα έχουν υδρογόνο εμείς θα μιλάμε για ηλεκτρικά κ ποιος σου έπιασε τη θέση στο φορτιστή. Καλός ο οικοδομικός κανονισμός για θέσεις για EV αλλά κανείς δε θα μπορούσε να προβλέψει όταν χτίσανε πριν από 15 κ 20 χρόνια προς τα που πηγαίνουμε.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and avpap
σιγά τις γρατζουνιές και που είναι η αλλαγή στο χρώμα;;;
το δικό μου μοντέλο είναι το επόμενο με το ανοιχτόχρωμο ταμπλώ..

Τυχερός είσαι. Το μοντέλο προ-facelift που οδηγώ όταν είμαι στις διακοπές, έχει σκουρόχρωμο ταμπλό. Στην κολώνα του τιμονιού στη μίζα έχει πολλές γρατζουνιές και το πάνω μέρος της κολώνας έχει πάρει χρώμα σαν... του δικού σου. Λες να το κατάλαβαν και στην facelift εκδοχή να έβαζαν ταμπλό που είχαν αφήσει στον ήλιο; :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Και τις γρατζουνιές κάτω από τιμόνι ρε παιδιά.....
Ποιός τις βλεεεεεπει?????
Μην λιγάκι υπερβολικοί???
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Σε ένα τι; :ROFLMAO:
Εδώ μιλάμε για τα Ελληνικά δεδομένα.
Σε ποιο νοικοκυριό ακριβώς περισσεύουν 500-1000€ τον μήνα για να έχει καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια;
Και ανάλογα τη χρήση του, γιατί, από πότε είναι λογικό να αλλάξεις αυτοκίνητο με το που θα πατήσει τα 30-50.000 χιλιόμετρα;
Βάλε 20 χρόνια και θα πέσεις στο μέσο όρο ηλικίας των αυτοκινήτων της χώρας.

H ιδιοκτησία είναι κλοπή έλεγε ο Προυντόν. Car as a service εφεξής.....
 
Νωρίς το πήρανε χαμπάρι. Έπρεπε να δουν τα εκθέματα μέσα στο σπίτι τους πρώτα

 
Αναμφίβολα θα επηρεαστεί η ευρωπαϊκή αγορά. Ο κόσμος πλέον κοιτάζει ΠΡΩΤΑ την τιμή. Και οι ευρωπαίοι δεν μπορούν να προσφέρουν φθηνές τιμές, μόνο και μόνο λόγω εργατικών.
Ας κάνουν άλλοι πρώτα τα πειραματόζωα κι εγώ ψωνίζω τελευταίος. ;) Δεν έχω εμπιστοσύνη πως να το κάνουμε..... Ολοι μας ξέρουμε τι σημαίνει κινέζικο original. Οχι apple - κινέζικο.