Αυτοκινητιστικά νέα

Αναμφίβολα θα επηρεαστεί η ευρωπαϊκή αγορά. Ο κόσμος πλέον κοιτάζει ΠΡΩΤΑ την τιμή. Και οι ευρωπαίοι δεν μπορούν να προσφέρουν φθηνές τιμές, μόνο και μόνο λόγω εργατικών.
Ας κάνουν άλλοι πρώτα τα πειραματόζωα κι εγώ ψωνίζω τελευταίος. ;) Δεν έχω εμπιστοσύνη πως να το κάνουμε..... Ολοι μας ξέρουμε τι σημαίνει κινέζικο original. Οχι apple - κινέζικο.
Πόση είναι πιστεύεις η διαφορά εργατικών για το ID.4 που στη Κίνα πωλείται 20.000$ (πριν είχε 27000 και το κατέβασαν) και εδώ 44000 ευρώ (με την επιδότηση);

Καλή η καραμέλα των εργατικών αλλά δε πείθει. Απλώς οι Ευρωπαίοι έχουν μάθει σε υψηλά κέρδη στο κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου. Και επειδή από τα ηλεκτρικά δεν έχουν σχεδόν καμία ελπίδα να πάρουν χρήματα από τα service, αυξάνουν την αρχική τιμή. Επίσης έχουν μάθει να συντηρούν ένα τεράστιο δίκτυο αντιπροσωπειών - πωλητών και αυτό το δίκτυο κοστίζει. Δεν είναι τυχαίο πως η Tesla πουλάει φθηνότερα - δεν έχει να θρέψει ένα αντίστοιχο δίκτυο.
 
H Tesla είναι η μόνη εταιρεία που -για την ώρα τουλάχιστον- νικάει τους Κινέζους στην έδρα τους: https://finance.yahoo.com/news/tesla-doubles-china-market-share-165704344.html?guccounter=1
Το πρόβλημα όμως είναι ότι είναι αμερικανική εταιρεία.
Νομίζω πριν λίγο καιρό είχε μπει στο στόχαστρο για τις κάμερες στα αυτοκίνητα της από την κυβέρνηση της Κίνας.
 
Πάντως είναι όλα θέμα αντίληψης...
  • Υπάρχει κανείς που να βλέπει αρνητικά τη Volvo? Αμφιβάλλω...αν πεις ότι είναι Κινέζικη εταιρία θα πέσουν οι περισσότεροι να σε φάνε. Το business model της Geely δουλεύει μια χαρά. Η Volvo παραμένει στην κορυφή της καινοτομίας και οι Κινέζοι μεταφέρουν στα αυτοκίνητα της Κινέζικης αγοράς ότι πιστεύουν ότι αξίζει αφήνοντας τους Σουηδούς υπαλλήλους να κάνουν αυτό που κάνουν καλά.
  • H SAIC αφού αγόρασε την MG μαζί με κάποια άλλα assets, χρησιμοποίησε το σήμα για να κερδίσει σημαντικό μέρος της Κινέζικης αγοράς πουλώντας ανά έτος αποκλειστικά στην Κίνα περισσότερα MG από όσα είχαν πουληθεί παγκοσμίως ποτέ στο παρελθόν και τώρα φέρνει την MG πίσω στην Ευρώπη (ήδη είναι στην Ελληνική αγορά) με αυτοκίνητα άλλων προδιαγραφών σε σχέση με αυτά της Κινέζικης αγοράς και με ελκυστικές τιμές - το MG 4 πήρε και 5 αστέρια στα crash test. Ετοιμάζονται και για εργοστάσιο στην Ευρώπη.
  • Η BYD ήταν εταιρία μπαταριών κατά βάση και το γύρισε και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πήρε και 5 αστέρια στα crash test και όλα καλά.
  • Η Nio ήρθε για να μείνει και έχει το ασφαλέστερο αυτοκίνητο παγκοσμίως αυτή τη στιγμή το Nio ET5.
  • Και πόσες άλλες θα μάθουμε σιγά σιγά σαν την Chery, Maxus (άλλη εταιρία της SAIC), Wey, Ora, κλπ.
 
Αναμφίβολα θα επηρεαστεί η ευρωπαϊκή αγορά. Ο κόσμος πλέον κοιτάζει ΠΡΩΤΑ την τιμή. Και οι ευρωπαίοι δεν μπορούν να προσφέρουν φθηνές τιμές, μόνο και μόνο λόγω εργατικών.
Ας κάνουν άλλοι πρώτα τα πειραματόζωα κι εγώ ψωνίζω τελευταίος. ;) Δεν έχω εμπιστοσύνη πως να το κάνουμε..... Ολοι μας ξέρουμε τι σημαίνει κινέζικο original. Οχι apple - κινέζικο.
Η ελληνικη αγορα ειναι παρα πολυ μικρη και δεν ενδιαφερει σχεδον κανεναν. Επομενως, νομοτελειακα, μεχρι να ερθει κινεζικο αυτοκινητο στην ελλαδα, θα κυκλοφορει χρονια, τοσο στην κινα, οσο και σε αλλες ευρωπαικες χωρες.
 
  • Like
Reactions: karajim80
Λεβέντες μου ,η αντοχή στο χρόνο του εσωτερικού του αυτοκινήτου , εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, με κυριότερο το κλίμα στην εκάστοτε περιοχή που κινείται το αυτοκίνητο.
Αν πάτε στην Κρήτη, τα αυτοκίνητα που ΔΕΝ φυλάσσονται σε γκαράζ ή τουλάχιστον σε σκιασμενο χώρο , είναι για να τα κλαίνε οι ρέγγες.
Τα φανάρια άσπρα , τα ταμπλώ τους για κλάματα και όλα τα κόκκινα έχουν γίνει ροζ!!
Ο φίλος μου που το φυλάει σε γκαράζ , το εχει σε άριστη κατάσταση.
Όσο για τους ουρανούς , χρυσές δουλειές έχουν κάνει οι ταπετσεριδες,γιατί σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα που είναι έξω, ανεξαρτήτου μάρκας,ο ουρανός έχει ξεκολλήσει λίγο ή πολύ έως σου πέφτει στο κεφάλι.
Έχω φίλο ταπετσερη και κάνει χρυσές δουλειές τελευταία.
Στην Κρήτη δε,επειδή το φαινόμενο είναι συνεχές,έχουν πέσει και οι τιμές μιας και υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους 😀
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Πάντως είναι όλα θέμα αντίληψης...
  • Υπάρχει κανείς που να βλέπει αρνητικά τη Volvo? Αμφιβάλλω...αν πεις ότι είναι Κινέζικη εταιρία θα πέσουν οι περισσότεροι να σε φάνε. Το business model της Geely δουλεύει μια χαρά. Η Volvo παραμένει στην κορυφή της καινοτομίας και οι Κινέζοι μεταφέρουν στα αυτοκίνητα της Κινέζικης αγοράς ότι πιστεύουν ότι αξίζει αφήνοντας τους Σουηδούς υπαλλήλους να κάνουν αυτό που κάνουν καλά.
  • H SAIC αφού αγόρασε την MG μαζί με κάποια άλλα assets, χρησιμοποίησε το σήμα για να κερδίσει σημαντικό μέρος της Κινέζικης αγοράς πουλώντας ανά έτος αποκλειστικά στην Κίνα περισσότερα MG από όσα είχαν πουληθεί παγκοσμίως ποτέ στο παρελθόν και τώρα φέρνει την MG πίσω στην Ευρώπη (ήδη είναι στην Ελληνική αγορά) με αυτοκίνητα άλλων προδιαγραφών σε σχέση με αυτά της Κινέζικης αγοράς και με ελκυστικές τιμές - το MG 4 πήρε και 5 αστέρια στα crash test. Ετοιμάζονται και για εργοστάσιο στην Ευρώπη.
  • Η BYD ήταν εταιρία μπαταριών κατά βάση και το γύρισε και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πήρε και 5 αστέρια στα crash test και όλα καλά.
  • Η Nio ήρθε για να μείνει και έχει το ασφαλέστερο αυτοκίνητο παγκοσμίως αυτή τη στιγμή το Nio ET5.
  • Και πόσες άλλες θα μάθουμε σιγά σιγά σαν την Chery, Maxus (άλλη εταιρία της SAIC), Wey, Ora, κλπ.
μόλις μου έλυσες την απορία με την MG...
εγώ την θυμάμαι κομμάτι της British Leyland

και η Volvo έγινε κινέζικη;; πότε την σούταρε η ford ;; τι άλλο θα ακούσω....
η SAAB τι έχει γίνει;; το τμήμα των βαρέων οχημάτων της (τα scania δλδ) ;;;

σόρυ, αλλά έχω να διαβάσω τα νέα (κουτσομπολιά) των αυτοκινήτων πολλά χρόνια...
 
μόλις μου έλυσες την απορία με την MG...
εγώ την θυμάμαι κομμάτι της British Leyland

και η Volvo έγινε κινέζικη;; πότε την σούταρε η ford ;; τι άλλο θα ακούσω....
η SAAB τι έχει γίνει;; το τμήμα των βαρέων οχημάτων της (τα scania δλδ) ;;;

σόρυ, αλλά έχω να διαβάσω τα νέα (κουτσομπολιά) των αυτοκινήτων πολλά χρόνια...
Η SAIC αγόρασε την τότε MG-Rover το 2008.
H Geely αγόρασε την Volvo το 2010.
Η Saab έκλεισε το 2010 πρακτικά και από τότε δεν μπορεί να στερεώσει κάποιον επενδυτή (https://www.drive.com.au/news/reborn-saab-brand-about-to-go-bust-again/).
H Scania είχε γίνει ανεξάρτητη εταιρία από το 1995 και σήμερα είναι πρακτικά μέλος του WV Group.

Το κλειδί είναι ότι όπως εσύ δεν ήξερες ότι η Volvo είναι Κινέζικη το ίδιο πιστεύει και ο μέσος καταναλωτής που πληρώνει για την Premium αυτή μάρκα. Η MG είναι πολύ περισσότερο γνωστό ότι είναι πια κινέζικη αλλά και πάλι δεν το ξέρουν όλοι. Το MG ZS λογικά με τιμή στα 20.000 ευρώ περίπου μπορεί να γίνει best seller στην Ελλάδα μιας και θα παίξει με μόνους ανταγωνιστές το Dacia Duster και το Suzuki S-cross.
 
  • Wow
Reactions: vlad66
Νομιζω οτι η MG ειχει κλεισει τελειως ενα διαστημα, ενω η βολβο απλα πωληθηκε ενω ηταν "εν ενεργεια". Ισως για αυτο η μια εχει περασει στο μυαλο του καταναλωτη ως κινεζικη ενω η αλλη οχι.
Παντως, δεν εχει καμμια σημασια η χωρα παραγωγης για το αν μια εταιρεια θεωρειται premium ή οχι. Σωστη σχεδιαστικη και κατασκευαστικη δουλεια να γινεται. Τα apple premium δεν θεωρουνται; και κατασκευαζονται στην κινα εδω και πολλα χρονια (ισως και απο την πρωτη γραμμη παραγωγης του πρωτου iphone).
 
Το θέμα είναι αφενός που σχεδιάζονται, αφετέρου με τι προδιαγραφές, "αφετρίτου" με τι quality control.

Γιαυτό υπάρχουν καλά Κινέζικα (Apple) και κακά Κινέζικα (Xiaomi).
τα Xiaomi είναι κακά κινητά ;;; :oops:
 
τα Xiaomi είναι κακά κινητά ;;; :oops:

Ανάλογα το μοντέλο. Έχει κάποια με αναφορές για πολλά κολλήματα κλπ, έχει και κάποια κορυφαία στην κατηγορία τους, π.χ. στη midrange κατηγορία.


Κάτσε τώρα να σε απογειώσω με το ποιος ανήκει σε ποιον. Η Jaguar ανήκει στην Ινδική TATA Motors.
 
Ανάλογα το μοντέλο. Έχει κάποια με αναφορές για πολλά κολλήματα κλπ, έχει και κάποια κορυφαία στην κατηγορία τους, π.χ. στη midrange κατηγορία.


Κάτσε τώρα να σε απογειώσω με το ποιος ανήκει σε ποιον. Η Jaguar ανήκει στην Ινδική TATA Motors.
πλάκα κάνεις.....
πες μου τώρα ότι είναι made in India.....
 
μα καλά.. δεν ειχαν λεφτά οι Εγγλέζοι να σώσουν το καμάρι τους και την (τις) έδωσαν στους πρώην δούλους τους ;;;;

η Aston Martin τι κάνει;;; την έχει η Proton της Μαλαισίας ;;;:LOL:

Αν και η πρώτη σκέψη είναι να σκέφτεσαι εξαθλιωμένους και ξυπόλητους όταν περνάς πλέον έξω από τα πολυτελή κάθετα σύγκροτήματα των συγκεκριμένων μαρκών και να χαμογελάς, εν τούτοις νομίζω ότι αν υπάρχει κάποιος που ξέρει πως να διατηρεί το image που προκύπτει από τη διαφοροποίηση λόγω πολυτέλειας, αυτοί είναι οι Ινδοί.
 
Αν και η πρώτη σκέψη είναι να σκέφτεσαι εξαθλιωμένους και ξυπόλητους όταν περνάς πλέον έξω από τα πολυτελή κάθετα σύγκροτήματα των συγκεκριμένων μαρκών και να χαμογελάς, εν τούτοις νομίζω ότι αν υπάρχει κάποιος που ξέρει πως να διατηρεί το image που προκύπτει από τη διαφοροποίηση λόγω πολυτέλειας, αυτοί είναι οι Ινδοί.
οι Ινδοί καλά θα κάνουν να ..τελειώνουν και λίγο έξω γιατί πολλά τα στόματα να ταϊσουν και να προσέξουν τις τίγρεις τους σαν τα μάτια τους....
κάνανε και γιορτή όταν ανακοινώθηκε ότι πέρασαν τους κινέζους σε πληθυσμό τρομάρα τους....
 
  • Like
Reactions: karajim80