Αυτοκινητιστικά νέα

Όχι απλά κακώς αλλά κάκιστα έγινε ο αγώνας με τέτοια αστεία μέτρα ασφάλειας, ούτε σε κάτι ρετρό κλιπάκια αγώνων F1 του '50 και '60 δεν ήταν έτσι οι συνθήκες διεξαγωγής.
Το κακό είναι ότι ένας νέος άνθρωπος έχασε τη ζωή του και να δούμε αν η ευθύνη αποδοθεί και πάλι στην "κακιά την ώρα".
 
ΤΑ ΛΕΕΙ ΣΩΣΤΑ. ΓΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΟΙΑΖΕΙ. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ" ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ.
 
Αποκαλυπτήρια για τη νέα Ferrari 599 GTO

Όπως ανακοινώνουν οι Ιταλοί στην επίσημη ιστοσελίδα τους, μόλις… 599 τυχεροί ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα απόκτησης της νέας 599 GTO, με άλλα λόγια, της πλέον καθαρόαιμης και ταχύτερης Ferrari ευρείας παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ στην πολυετή ιστορία της μάρκας. Ο χρόνος των μόλις 1:24 που απαιτούνται για την ολοκλήρωση ενός «γρήγορου» γύρου στην ιδιόκτητη πίστα του Fiorano (σ.σ.: 1 δλ. πιο κάτω από την αντίστοιχη επίδοση της Enzo!), αποτελεί ό,τι πιο πειστικό αναφορικά με τις δυνατότητες και τον χαρακτήρα της μοναδικής αυτής Ferrari.

Κάτω από το καπό της 599 GTO (Gran Turismo Omologata) φιλοξενείται ο γνωστός, από την 599ΧΧ, V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5.999 κ.εκ., ο οποίος έχει περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών και απόδοση 670 ίππων στις 8.250 σ.α.λ. Η ροπή στρέψης του εύηχου ιταλικού… θηρίου ανέρχεται στην εξίσου εντυπωσιακή τιμή των 620 Nm, που αποδίδονται στις 6.500 σα.λ. Σημειώστε πως με δεδομένα τα μόλις 1.495 κιλά του βάρους του αμαξώματος (σ.σ. η χρήση λεπτότερων και επομένως ελαφρύτερων κραμάτων αλουμινίου σε επιμέρους τμήματα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στον τομέα αυτό), η αναλογία κιλών/ίππο διαμορφώνεται στην κορυφαία από κάθε πλευρά τιμή 2,23! Ως αποτέλεσμα, τα 0-100 έρχονται σε μόλις 3,35 δλ., όταν την ίδια στιγμή η τελική ταχύτητα της μοναδικής αυτής υπερ-κατασκευής αγγίζει τα 335 χλμ./ώρα. Το 12κύλινδρο αυτό διαμάντι συνεργάζεται υποδειγματικά μ’ ένα αγωνιστικών προδιαγραφών κιβώτιο ταχυτήτων, με τις αλλαγές των 6 σχέσεων που διαθέτει να πραγματοποιούνται κατά τα πρότυπα των μονοθεσίων της F1 σε χρόνο μόλις 60 ms!

Στον τομέα της αεροδυναμικής έχει γίνει αρκετή δουλειά όσο αφορά τη διαμόρφωση του εμπρόσθιου μέρους, ούτως ώστε να παράγονται σε συνδυασμό με την τοποθέτηση καλυμμάτων στους κεραμικούς δίσκους του συστήματος πέδησης κατά τα πρότυπα των μονοθεσίων της F1 -ούτε λίγο ούτε πολύ- 144 κιλά κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος του αμαξώματος όταν το μοναδικό αυτό ιταλικό κουπέ κινείται με ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.

Στον τομέα των αναρτήσεων, οι αλλαγές αφορούν στις ακόμα πιο σφικτές ρυθμίσεις ελατηρίων/αμορτισέρ, καθώς βέβαια και στις πιο «ανθεκτικές» αντιστρεπτικές δοκούς. Το σύστημα μετάδοσης είναι το γνωστό F1- Τrac που γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, ενώ στο σύστημα πέδησης συναντάμε κεραμικούς δίσκους της Brembo (398 χλστ. εμπρός, 360 χλστ. πίσω), που ακινητοποιούν το ιταλικό κουπέ από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 32,5 μ. Όσο για τους τροχούς, σημειώστε πως η εντυπωσιακή 599 GTO πατά σε ειδικά σχεδιασμένα από τη Michelin ελαστικά, διαστάσεων 315/35 R20 πίσω και 285/30 R20 εμπρός.

Υπενθυμίζουμε πως το λογότυπο GTO χρησιμοποιήθηκε από την ιταλική εταιρεία για πρώτη φορά στην 250 GTO το 1962 και εν συνεχεία στο ομόνυμο μοντέλο, το 1984.

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια της 599 GTO θα πραγματοποιηθούν στις 23 Απριλίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Ωστόσο, ένας αυστηρά
επιλεγμένος αριθμών πελατών της Ferrari θα έχει την ευκαιρία να την γνωρίσει από κοντά, στην έδρα της ιταλικής μάρκας, στις 14 Απριλίου.

4Τροχοί


avclub1t.jpg


avclub2.jpg


avclub3u.jpg


avclub4.jpg


avclub5.jpg
 
Subaru Impreza WRX STi, επιστροφή με 305 άλογα!!

Η τελευταία γενιά του Subaru Impreza WRX STi είχε μία τεράστια διαφορά με τις προηγούμενες: ήταν hatchback αμάξωμα και όχι sedan όπως είχαμε
συνηθίσει τόσα χρόνια. Και πάνω που είχαμε συμβιβαστεί με αυτή την αλλαγή, έρχεται ο Ιαπωνικός κατασκευαστής και τα ανατρέπει όλα παρουσιάζοντας
την sedan έκδοση του Impreza WRX STi.

Παρόλο που δεν έγιναν αλλαγές στον κινητήρα συγκριτικά με την hatchback έκδοση, οι επιδόσεις θα είναι εκρηκτικές αφού 305 άλογα βρίσκονται πάντα
έκει για να επιλέξει ο οδηγός πότε θέλει να τα χρησιμοποιήσει. Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα έρχονται σε 5.2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα
250 χιλιόμετρα την ώρα. Οι μηχανικοί όμως της Subaru δούλεψαν για να βελτιώσουν την ανάρτηση του αυτοκινήτου.

Νέα ελατήρια τοποθετήθηκαν ενώ οι υπάρχουσες αντιστρεπτικές μπάρες αντικαταστάθηκαν με νέες, παχύτερες. Αυτές οι αλλαγές θα περάσουν και στην
Hatchback έκδοση του αυτοκινήτου από το μοντέλο του 2011 και αργότερα. Πρακτικά, από το καλοκαίρι και μετά όλα τα STi θα εφοδιάζονται με την
αναβαθμισμένη ανάρτηση.

Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων δεν αντικαταστάθηκε από κάποιο κιβώτιο ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη. Καλύτερα, κατά την γνώμη μου,
για να διατηρηθεί η συμμετοχικότητα του οδηγού σε υψηλά επίπεδα.

Αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι μπορεί να ρυθμίζεται το κεντρικό διαφορικό, 3 αυτόματες ρυθμίσεις και 6 για να κλειδώνει ο οδηγός το διαφορικό.

Η τιμή του αυτοκινήτου δεν έγινε γνωστή ακόμα αλλά δεν αναμένεται να έχει μεγάλες διαφορές από την υπάρχουσα έκδοση του WRX STi.
Όπως και να ‛χει, ο μύθος φαίνεται να ξαναζωντανεύει και η θρυλική φτερούγα του Impreza είναι ξανά πραγματικότητα..

Pestaola


avclub1.jpg


avclub2o.jpg


avclub3p.jpg


avclub4.jpg


avclub5.jpg
 
κρίμα για το παιδάκι και την οικογένεια του..

υ.γ ποτέ δεν θα μπορέσω να καταλάβω -και κατ επέκταση να δεχτώ- γιατί πρέπει να φεύγουν παιδιά...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

κρίμα για το παιδάκι και την οικογένεια του..

υ.γ ποτέ δεν θα μπορέσω να καταλάβω -και κατ επέκταση να δεχτώ- γιατί πρέπει να φεύγουν παιδιά...

Eγώ πάλι πέρα απ'αυτό, ποτέ δε θα μπορέσω να καταλάβω γιατί σε όλα τα ράλλυ του κόσμου βάζουν θεατές πάνω στη στροφή... Ακόμα κι αν έχει προστατευτικό, πάντα μπορούν να συμβούν διάφορα... Ας το πάρουμε απόφαση, το ράλλυ είναι ένα γεγονός που έχει πολλούς κινδύνους στη live παρακολούθηση...

Ή να μένουν οι θεατές πάνω σε ευθείες, είτε να το βλέπουν με κυαλια από μεγάλη απόσταση.... δε βρίσκω άλλον ασφαλή τρόπο..
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Eγώ πάλι πέρα απ'αυτό, ποτέ δε θα μπορέσω να καταλάβω γιατί σε όλα τα ράλλυ του κόσμου βάζουν θεατές πάνω στη στροφή... Ακόμα κι αν έχει προστατευτικό, πάντα μπορούν να συμβούν διάφορα... Ας το πάρουμε απόφαση, το ράλλυ είναι ένα γεγονός που έχει πολλούς κινδύνους στη live παρακολούθηση...

Ή να μένουν οι θεατές πάνω σε ευθείες, είτε να το βλέπουν με κυαλια από μεγάλη απόσταση.... δε βρίσκω άλλον ασφαλή τρόπο..

ή στο εσωτερικό της στροφής
 
Και πάλι ρε συ, είναι σημείο πιθανής επαφής αυτοκινήτων. Μπορεί η φυσική να τα στέλνει στο εξωτερικό, όμως αν υπάρξει και κάνας τράκος την ώρα που φεύγει ο ένας, είναι συνδυασμός πολλών παραμέτρων τι θα γίνει με τον άλλον... Bέβαια σε τέτοια ράλλυ σπάνια βλέπεις επαφές αυτοκινήτων στη στροφή, οπότε θα μπορούσε όντως να είναι μια πρώτη σκέψη.
 
Όσο και να φταίνε οι διοργανωτές (που φταίνε....) δεν νοείται άνθρωπος (ο οποίος διαθέτει στοιχειώδη λογική) και ειδικά ο αυτός πατέρας που θρηνεί το παιδί του, έχοντας διατελέσει και μηχανικός του γιου του Ιαβέρη (το δήλωσε ο ίδιος ο Ιαβέρης) σε αγώνες, να μην έχει στο μυαλό του την ασφάλεια των παιδιών του.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίνε και οι δύο πλευρές, με τη μεγάλη βαρύτητα βέβαια στους διοργανωτές..... αλλά δυστυχώς δεν εξαιρείται από το φταίξιμο και ο ίδιος ο πατέρας.
 
Στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίνε και οι δύο πλευρές, με τη μεγάλη βαρύτητα βέβαια στους διοργανωτές..... αλλά δυστυχώς δεν εξαιρείται από το φταίξιμο και ο ίδιος ο πατέρας.

με τη διαφορά οτι οι διοργανωτές πρέπει να πάνε φυλακή. Συμμετείχαν σε ένα έγκλημα.

σίγουρα θα βρουν νομικά κόλπα να γλιτώσουν και όλα καλά...
 
Citroen DS3: Aπό 15.700 ευρώ

avclubw.jpg


Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τιμές πώλησης του νέου DS3 στη χώρα μας, οι οποίες ξεκινούν από τα 15.700 ευρώ.

Το νέο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Chic, So Chic, Sport Chic). To Citroen DS3 προσφέρεται με πλούσια γκάμα
εξωτερικών χρωμάτων αμαξώματος και οροφής, πολλαπλών επιλογών ζαντών, εσωτερικών διακοσμητικών και επενδύσεων παρέχοντας πολλαπλές
δυνατότητες προσωποποίησης. Πιο συγκεκριμένα, το DS3 επιτρέπει 38 επιλογές χρωματικών συνδυασμών (11 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος και
4 χρώματα οροφής), 8 επιλογές χρώματος εξωτερικού καθρέπτη, 4 διακοσμητικά αυτοκόλλητα οροφής τα οποία συνδυάζονται με πατάκια ανάλογης
θεματικής σχεδίασης, 8 ζάντες αλουμινίου και ελαφρού κράματος σε διαφορετικούς χρωματισμούς, 6 επιλογές χρωματιστών διακοσμητικών
τηλεχειριστηρίων κεντρικού κλειδώματος, 6 επιλογές εσωτερικών διακοσμητικών décor ταμπλό και διακοσμητικών λεβιέ ταχυτήτων.
Τέλος, πολλαπλές είναι οι επιλογές εσωτερικών επενδύσεων.


Οι τιμές πώλησης των εκδόσεων του νέου Citroen DS3 είναι οι εξής:

1.4 VTi 95hp Chic: 15.700 ευρώ
1.6 VTi 120hp So Chic: 17.900 ευρώ
1.6 VTi 120hp BVA So Chic: 18.700 ευρώ
1.6 THP 156hp Sport Chic: 20.200 ευρώ


4Τροχοί
 
Alfa Romeo Giulietta: Από 20.400 ευρώ


avclub1.jpg


avclub2u.jpg




H άφιξη μιας νέας Alfa Romeo δε είναι κάτι που περνάει απαρατήρητο. Οι φίλοι και οι οπαδοί της ιταλικής εταιρείας είναι πολλοί και παθιασμένοι. Το πνεύμα του Alfisti ζει και περιμένει στιγμές όπως την άφιξη της νέα Giulietta, η οποία είναι το μοντέλο που αντικαθιστά την 147 ή για να ακριβολογούμε το μικρομεσαίο που βάζει την εταιρεία σε μια καίρια κατηγορία της αγοράς και αφορά κατά συνέπεια τους περισσότερους αγοραστές.

Τι φέρνει λοιπόν η νέα Giulietta; H απάντηση είναι «φέρνει πολλά». Πρώτα από όλα ένα νέο πάτωμα και όσα συνεπάγεται αυτό. Γκάμα κινητήρων που ξεκινάει από τα 120 άλογα, ποιότητα και αίσθηση όχι μόνο αναβαθμισμένη σε σχέση με την 147 αλλά και με απόλυτα κριτήρια υψηλού επιπέδου. Ταυτόχρονα φέρνει μπόλικη τεχνολογία και όλα αυτά μαζί σε ένα περιτύλιγμα που όπως κάθε δημιουργία του ιταλού κατασκευαστή είναι εντυπωσιακό και ελκυστικό.

Έτσι συμβαίνει και με την Giulietta. Έχει προσωπικότητα στιλ και άποψη. Ποιοτικά είναι ιδιαίτερα προσεγμένη στη λεπτομέρεια με καλά υλικά και συναρμολόγηση. Ως αίσθηση είναι το πιο μασίφ ιταλικό μικρομεσαίο που έχει παρουσιαστεί. Δεν είναι τυχαίο ότι σε σχέση με την 147 η ακαμψία του αμαξώματος είναι αυξημένη κατά 23%. Και αυτό χωρίς να ξεφύγει το βάρος τουλάχιστον σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώνει η Alfa Romeo η οποία υπολογίζει το βάρος της βασικής έκδοσης με τον T-Jet των 120 ίππων στα 1.280 κιλά (χωρίς τον οδηγό). Υπάρχουν νέες αναρτήσεις, με την πίσω να κυριαρχεί αφού πλέον διαθέτει σύστημα πολλαπλών συνδέσμων.

Η γκάμα των κινητήρων, εκτός από τον 120αρη T-Jet, περιλαμβάνει τον 1.4 MultiAir των 170 ίππων, ενώ η έκδοση με το τετράφυλλο τριφύλλι φοράει τον 1.75 TBi ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 235 ίππους. Στην πίστα δοκιμών του Balocco και στους δρόμους γύρω από αυτή είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις δυο μεγαλύτερες εκδόσεις των 170 και 235 ίππων. Το πρώτο σημείο που κάνει εντύπωση είναι η εξαιρετικά ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση. Ταυτόχρονα όμως η Giulietta είναι ευέλικτη και ακλόνητα σταθερή.

Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, οι αντιδράσεις του αμαξώματος απολύτως συγκεκριμένες, και γενικότερα το σύνολο αφήνει αίσθηση ακρίβειας από την στιγμή της εντολής του οδηγού ως την εκτέλεση. Φυσικά οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες αποτελούν εγγύηση για το ότι η Giulietta κινείται αρκετά γρήγορα ήδη από τη βασική έκδοση των 120 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.) και γίνεται καυτό χάτσμπακ στην κορυφαία έκδοση των 235 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.). Η αλήθεια είναι ότι θα περιμέναμε κάτι ελαφρώς πιο σκληροπυρηνικό στην περίπτωση της Quadrifoglio Verde και σίγουρα χρειάζονται καθίσματα με μεγαλύτερη πλευρική στήριξη. Το ίδιο συμβαίνει και σε ότι αφορά τους χώρους, όπου πίσω -δεδομένων των διαστάσεων- θα περιμέναμε επίσης κάτι περισσότερο. Ένας επιβάτης ύψους 1.80 δεν έχει στη διάθεσή του τυπική άνεση στο πίσω κάθισμα.


Η Giulietta θα φτάσει στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο.


Οι ενδεικτικές τιμές του αυτοκινήτου, όπως ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, έχουν ως εξής:

1.4 TB 120 PS Progression: 20.400 ευρώ
1.4 TB 120 PS Distinctive: 21.700 ευρώ
1.4 TB 170 PS Progression: 22.300 ευρώ
1.4 TB 170 PS Progression: 23.600 ευρώ
1.750 TBi 235 PS QV: 30.750 ευρώ


Bασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των βενζινοκίνητων εκδόσεων της νέας Giulietta:

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος: 4.351 χλστ.
Πλάτος: 1.798 χλστ.
Ύψος: 1.465 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.634 χλστ.
Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα
Βάρος: 1.355 κιλά


ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

1.4 ΤΒ 120 Start & Stop
Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Ισχύς: 120 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 21 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 195 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 9,5 δλ.
Μέση κατανάλωση: 6,4 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 149 γρ/χλμ.
Βάρος: 1.355 κιλά

1.4 ΤΒ 170 Start & Stop
Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 72 mm x 84 mm
Σχέση συμπίεσης: 9.8:1
Ισχύς: 170 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 23,4 χλγμ. στις 2.250 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 218 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 7,8 δλ.
Μέση κατανάλωση: 5,8 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 134 γρ/χλμ.
Βάρος: 1.365 κιλά

1.75 ΤΒ 235
Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.742 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 83 mm x 80.5 mm
Σχέση συμπίεσης: 9.25:1
Ισχύς: 235 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 30,5 χλγμ. στις 4.500 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 242 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 6,8 δλ.
Μέση κατανάλωση: 7,6 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 177 γρ/χλμ.
Βάρος: 1.395 κιλά


4Τροχοί
 
Last edited:
Δύο παρατηρήσεις επί της ωραιοτάτης Ιουλιέτας:
Α) Ελπίζω η βασική έκδοση των 20.400 ευρώ να έχει στάνταρ την όπισθεν.
Β) Μπερδεύτηκα με τα 980 κιλά βάρος της στιγμή που παρακάτω βλέπω να γράφει 1355 κιλά. Σίγουρα το πρώτο είναι λάθος εκτός αν ζύγισαν το αυτοκίνητο χωρίς το αμάξωμα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Β) Μπερδεύτηκα με τα 980 κιλά βάρος τη στιγμή που παρακάτω βλέπω να γράφει 1355 κιλά. Σίγουρα το πρώτο είναι λάθος εκτός αν ζύγισαν το αυτοκίνητο χωρίς το αμάξωμα.

το διόρθωσα, σίγουρα λάθος θα ήταν!
 
ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΙΟΥΛΙΕΤΑ 1,75 ΚΑΙ Η ΛΑΝΤΣΙΑ ΔΕΛΤΑ 1,75 200ΗΡ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΤΩΜΑ?
 
Το τέστ των χιλίων ταράνδων και την ιστορία με την Merc-A μου θύμισε το παραπάνω.