Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Citroen DS3: Aπό 15.700 ευρώ



Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τιμές πώλησης του νέου DS3 στη χώρα μας, οι οποίες ξεκινούν από τα 15.700 ευρώ.

Το νέο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Chic, So Chic, Sport Chic). To Citroen DS3 προσφέρεται με πλούσια γκάμα
εξωτερικών χρωμάτων αμαξώματος και οροφής, πολλαπλών επιλογών ζαντών, εσωτερικών διακοσμητικών και επενδύσεων παρέχοντας πολλαπλές
δυνατότητες προσωποποίησης. Πιο συγκεκριμένα, το DS3 επιτρέπει 38 επιλογές χρωματικών συνδυασμών (11 διαφορετικά χρώματα αμαξώματος και
4 χρώματα οροφής), 8 επιλογές χρώματος εξωτερικού καθρέπτη, 4 διακοσμητικά αυτοκόλλητα οροφής τα οποία συνδυάζονται με πατάκια ανάλογης
θεματικής σχεδίασης, 8 ζάντες αλουμινίου και ελαφρού κράματος σε διαφορετικούς χρωματισμούς, 6 επιλογές χρωματιστών διακοσμητικών
τηλεχειριστηρίων κεντρικού κλειδώματος, 6 επιλογές εσωτερικών διακοσμητικών décor ταμπλό και διακοσμητικών λεβιέ ταχυτήτων.
Τέλος, πολλαπλές είναι οι επιλογές εσωτερικών επενδύσεων.


Οι τιμές πώλησης των εκδόσεων του νέου Citroen DS3 είναι οι εξής:

1.4 VTi 95hp Chic: 15.700 ευρώ
1.6 VTi 120hp So Chic: 17.900 ευρώ
1.6 VTi 120hp BVA So Chic: 18.700 ευρώ
1.6 THP 156hp Sport Chic: 20.200 ευρώ


4Τροχοί


ωραιο μ' αρεσει... θα κυκλοφορησει κ σε αυτοματο εχει παρει κατι το ματι σας??
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

αν δείτε το βίντεο του ατυχήματος, τα "προστατευτικά" είναι αυτά τα ασπροκόκκινα πλαστικά μακρόστενα που βάζουν πολλές φορές για να οριοθετήσουν έργα στους δρόμους, και να κλείσουν την πρόσβαση στα αμάξια...

εχω εκνευριστεί πάρα πολύ, ο μόνος που δεν θα καταλόγιζα ευθύνη είναι ο (άτυχος) οδηγός που έκανε ένα οδηγικό λάθος. Ολα τα άλλα είναι απαράδεκτα, οι θεατές είναι πάνω στην στροφή, πραγματικά προστατευτικά δεν βλέπω να υπάρχουν (εκτός από τα πλαστικά που οριοθετούσαν την "πίστα"). Και συνέβη το αναμενόμενο, κάποιος έχασε τον έλεγχο και τους πήρε παραμάζωμα...


Για ποια "διοργάνωση" για ποιους "κανόνες ασφαλείας" και για ποιους "υπευθύνους" μιλάμε απο την στιγμή που ΟΛΟΙ μας καθημερινά θέτουμε σε κίνδυνο τη ίδια μας τη ζωή ερχομενοι αντιμέτωποι με όλα αυτά τα δίποδα που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Δεκάδες φορές επιστρέφοντας στο σπιτι μου εχω έρθει αντιμέτωπος με τους κάγκουρες & τα κωλο-"φτιαγμενα" χρεπια τους που θεωρούν οτι οι δρόμοι - και ειδικά η παραλιακή & τα λιμανάκια - που αναφέρομαι συγκεκριμένα ειναι ο κατάλληλος χώρος για να βγάλουν ολα τα κόμπλεξ που κουβαλάνε...Ποιο κράτος και ποια πολιτεία μας προστάτευσε ποτέ απο αυτά τα δίποδα ?

Κρίμα για το παιδί κρίμα και για την οικογενειά του...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

ωραιο μ' αρεσει... θα κυκλοφορησει κ σε αυτοματο εχει παρει κατι το ματι σας??

Προς το παρόν μόνο στο κορυφαίο της σειράς, όπως και στο νέο C3
 
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_rally-news-article&race_id=0&article_id=17892

Παραίτηση Μανώλη Χαλιβελάκη 15/4/2010 9:16 πμ

Με την παρακάτω επιστολή, την οποία δημοσιεύουμε αυτούσια, ο Μανώλης Χαλιβελάκης παραιτήθηκε από την θέση του στην ΕΘΕΑ αλλά και από την ιδιότητα του αλυτάρχη και αγωνοδίκη.


Προς:Πρόεδρο και ΔΣ της ΕΛΠΑ
Κοιν.:Προεδρο και μέλη ΕΘΕΑ

12/4/2010



Κύριοι,
Μετά τα θλιβερά γεγονότα που συνέβησαν την Κυριακή 11/4/2010 κατά την διεξαγωγή παιδειάς στο χώρο του AUTO FESTIVAL στο Πολυδένδρι Αττικής, σας ενημερώνω ότι δεν μπορώ να προσφέρω άλλο της υπηρεσίες μου στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου, παραδίδοντάς σας την ταυτότητα του αλυτάρχη και του αγωνοδίκη όπως επίσης σας δηλώνω ότι παραιτούμαι και από μέλος της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων, χωρίς αυτό να με απαλλάσσει από τις όποιες ευθύνες μου καταλογίσει η δικαιοσύνη.

Σας Ευχαριστώ όλους για την άψογη συνεργασία μας και σας εύχομαι να συνεχίσετε το έργο σας με επιτυχία.


ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ
 
100208opt.jpg


Με κινητήρα βενζίνης 500 άλογα αλλά μαζί του έχει και ηλεκτροκινητήρα με 218 άλογα.
Μάλιστα άκουσα πως θα καίει 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.


Τελικά 3 λίτρα στα 100 θα καίει. Κάποιος το αμφισβήτησε γι αυτό το επαναφέρω.
Η τεχνολογία έχει αρχίσει να ξεφεύγει.
 
Facelift για το Audi TT


7A2D34D73C9B7D95EB9A5F6BDB4F925F.jpg


Διακριτικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό
Με νέο 2.0 TFSI που αποδίδει 11 PS περισσότερους

Από… το χειρουργείο της Audi περνά το TT για την πρώτο
του «επέμβαση» που αφορά τόσο την έκδοση coupe όσο και
την roadster. Οι αλλαγές στο αμάξωμα είναι ανάλογες ενός
τυπικού facelift και μπορεί να τις αναζητήσει κανείς στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες
εισαγωγές αέρα και στα ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά
σώματα με την χαρακτηριστική οριζόντια σειρά από δώδεκα
«λεντάκια» ημέρας. Με τις αναβαθμίσεις αυτές στο μήκος του
αμαξώματος προστέθηκαν 2 cm με αποτέλεσμα να φτάνει συνολικά
τα 4,187 m ενώ οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι ανάλογου χαρακτήρα.

Audi_TT_3.jpg

Προαιρετικά υπάρχει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic
ενώ υπάρχει σύστημα τετρακίνησης σε συγκεκριμένες εκδόσεις.
Δεν υπάρχει καμία άλλη ουσιαστική αλλαγή στα μηχανικά μέρη
στις εκδόσεις TTS και TT RS με τους 272 και 340 PS αντίστοιχα.
Το ανανεωμένο TT θα παρουσιαστεί επίσημα τέλη Απριλίου στο
Leipzig Auto Show στην Γερμανία.

Audi_TT_2.jpg


πηγή:Πρώτο θέμα
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τελικά 3 λίτρα στα 100 θα καίει. Κάποιος το αμφισβήτησε γι αυτό το επαναφέρω.
Η τεχνολογία έχει αρχίσει να ξεφεύγει.

Αφου δε καταναλώνει πολλή βενζίνη...δεν έχει καμμιά απολύτως τύχη στην Ελλάδα...:smash:
 
Α) Ελπίζω η βασική έκδοση των 20.400 ευρώ να έχει στάνταρ την όπισθεν.

Φιλέ μου πραγματικά γέλασα με την καρδιά μου :worshippy:
 
Φιλέ μου πραγματικά γέλασα με την καρδιά μου :worshippy:

Το γράφω με μια δόση υπερβολής και κάνοντας λίγη πλάκα, απλά πολλές φορές έχω διαπιστώσει πηγαίνοντας να ρωτήσω σε αντιπροσωπείες ότι η "βασική" έκδοση δεν υπάρχει.
Κάποια στιγμή ένας πωλητής μου είπε ότι η βασική έκδοση και η τιμή της που δημοσιεύεται στα περιοδικά είναι απλά είναι ένας "κράχτης" για να έρθει ο κόσμος στις αντιπροσωπείες.
 
Τα τελευταία χρόνια έχει πολύ πλάκα πόσο πιο μακροσκελής είναι ο κατάλογος με τα extra.
Σε νέα αλφα λ.χ. εγώ θα έβαζα πάνω από τη distinctive και άλλα 3Κ !
Γέλιο έχουν ειδικά τα αυτοκόλλητα όπου χρεώνουν ότι θέλουν οι εταιρίες και τα βλέπεις κολλημένα σε πολλά punto/mito etc.

Edit:

Για την αξιοπιστία του milti-air τι λένε οι φήμες? (νταξ όλες οι φήμες είναι φήμες)
 
Περι multi air ειναι νωρις ακομα για συμπερασματα.Πολυπλοκος σχεδιασμος κινητηρα και Ιταλια δεν ξερω αν ειναι το καλυτερο για γρηγορη αγορα.
Αστε να περασει 1 χρονος να φυγουν τυχον παιδικες ασθενειες.
 
"Ψηνόμαστε" Τάσο? :drummer:

Καλά εγώ ψήνομαι γενικότερα… αλλά τα 30κ που έβγαλαν το γρήγορο μοντέλο μου φαίνονται υπερβολικά.
Άσε που ακόμα η συγκεκριμένη είναι λίγο ‛γουρούνι στο σακί’
Ωχ λέω γουρούνι τη GIULIETTA :slapface:
 
Φυσικά και είναι.

Στην ευρύτερη παρέα (κάπου μεταξύ 30-40 χρονών) τον τελευταίο καιρό έχουμε καταλήξει στα έξεις συμπεράσματα:
v6 όποιος πείρε – πείρε
2.0 (ή και μεγαλύτερου κυβισμού) αρχίζουμε να τα ξεφορτωνόμαστε
1.8(Τ) οριακά (το Α3 quatro ακρίβυνε κι άλλο)
1.6(Τ) πιθανά αξίζει να περιμένουμε την επόμενη γενιά turbo
1.4(T) υπο σκέψη για μικρά ελαφριά αμαξώματα